Ik trok gewoon serieus zo'n hoofd toen ik af moest rekenenquote:
Wil jij een naamtopic?quote:
NIEMANDquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, wie veranderd "link" even in "Erik" ?
Ik heb helemaal niks te maken met de rekeningen van de meneerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft ben ik toch wel bij dat ik niet zo'n typje heb die maar meteen alles weer beheren en controleren en weet ik wat
Dus je had 2x iets voor 7,50?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik trok gewoon serieus zo'n hoofd toen ik af moest rekenen![]()
Ik had namelijk 1 ander plantje zonder prijs dus ik had nog even hoop
Ja logisch, maar ze wonen samen in een koophuisje in Schiedam, gewoon normaal huisje, niks geks. Ze werken beide fulltime, en schijnbaar pleuren ze dus alles op 1 grote hoop en krijgt hij daar 10 euro per week vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks te maken met de rekeningen van de meneer![]()
Alleen nu we een kind krijgen wil ik dat we ook gezamenlijk gaan sparen en wat meer inzicht gaan krijgen in hoe breed we het gezamenlijk hebben. Vooral ook omdat ik nu minder ga werken dan hij dus hij ook iets meer zal moeten bijdragen.
2x alles voor 7,50 jaquote:
quote:
quote:
Ben je beetje gefrustreerd Tombo, je doet zo agressief?quote:
Zal dat het zijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben je beetje gefrustreerd Tombo, je doet zo agressief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef tombolafan het volgende:De kindjes (nou ja, met mijn hulp) hebben een vlieg gevangen
Dus 1 van de vliegenvangers staat nu in een glazen pot met een boek erop, met die arme vlieg
En ze zitten te wachten tot ie opgegeten wordtsteek je vinger er even in om te laten zien hoe het werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet verkeerd interpreteren a.u.b.
🐙
Ja, nu interpreteer ik het natuurlijk wel verkeerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
steek je vinger er even in om te laten zien hoe het werkt![]()
niet verkeerd interpreteren a.u.b.![]()
Ja dat dus. Ik snap ook niet waarom je zo'n constructie neemt. Daar krijg je altijd vroeg of laat gedonder mee. Of de een verdient meer en vind dat de ander het over de balk smijt, of dus dit soort geneuzel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat je collega daar zelf wel tegen in verzet gaat komen Ll en zo niet, dan is het een idioot. Sorry![]()
Hier ook een gezamenlijke rekening en elk nog een aparte rekening. Van die aparte doen we wat we willen. Als Heer G daar zijn vierde drumstel van wil kopen, dan moet ie dat lekker doen. En als ik ervan in het Manhattan wil slapen krijg ik daar dus ook geen gezeik mee.
Toestemming moeten vragen om een patatje te kopen![]()
Gillend de deur uit!
ja inderdaad, tenzij z'n chick twee koppen groter is en professioneel worstelaar, is het een stom watjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat je collega daar zelf wel tegen in verzet gaat komen Ll en zo niet, dan is het een idioot. Sorry![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Hier ook een gezamenlijke rekening en elk nog een aparte rekening. Van die aparte doen we wat we willen. Als Heer G daar zijn vierde drumstel van wil kopen, dan moet ie dat lekker doen. En als ik ervan in het Manhattan wil slapen krijg ik daar dus ook geen gezeik mee.
Gillend de deur uit!
Pffff, inderdaad zegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Gillend de deur uit!
Nee dat niet, maar ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt, want voor ze samenwoonden kocht hij lekker wat hij wilde en vrat hij waar hij zin in heeft. En nu ineens in echt paar maanden tijd is dat helemaal reduceert tot dat tientje zakgeld waar hij dan wat te drinken en heel misschien een gezonde snack van mag kopen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, tenzij z'n chick twee koppen groter is en professioneel worstelaar, is het een stom watje
Sowieso, als zij de tijd heeft hem altijd te bellen, dan kan ze zelf toch die instanties ook wel bellen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt, want voor ze samenwoonden kocht hij lekker wat hij wilde en vrat hij waar hij zin in heeft. En nu ineens in echt paar maanden tijd is dat helemaal reduceert tot dat tientje zakgeld waar hij dan wat te drinken en heel misschien een gezonde snack van mag kopen.![]()
En zij is volgens mij sowieso een beetje een Dominatrix ofzo. Toen ze net samenwoonden en er bv. nog wat dingen als UPC, Caiway, KPN e.d. gebeld moesten worden omdat iets omgezet moest worden of het niet werkte vond ik het ook al zo raar dat hij dat ALTIJD moest doen, en ze tot hij dat had gedaan echt ieder half uur belde 'heb je al gebeld... nee?.... ga je dat zo doen dan?"
En hij neemt z'n vaste lijn altijd direct met speaker op, dus het is geweldig leedvermaak
Ja ik kan er ECHT niet bij dat je als gezond stel alles zo op een hoop gooit en het dan zo regelt. Maar goed hij ziet schijnbaar niet dat er vroeg of laat altijd gedonder van komt zo als een van de twee wat groots wil kopen of iemand dus ineens als Dagobert Duck de boel zo gaat zitten regelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
Echt, als wij alleen gezamenlijke rekeningen hadden en Heer G kocht zijn vierde auto
En/of zijn vierde drumstel
Dat was echt feest geworden!
Nu wil hij weer een andere auto. Met airco.
Ik juich het toe, om dat ding dan vervolgens in te pikken
*Ll, wat zijn al die overschrijvingen van 7,50 ineens?*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kan er ECHT niet bij dat je als gezond stel alles zo op een hoop gooit en het dan zo regelt. Maar goed hij ziet schijnbaar niet dat er vroeg of laat altijd gedonder van komt zo als een van de twee wat groots wil kopen of iemand dus ineens als Dagobert Duck de boel zo gaat zitten regelen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*Ll, wat zijn al die overschrijvingen van 7,50 ineens?*
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil best stoppen met die grapjes, maar als ik telkens de gelegenheid zie om er eentje tussen te proppen gaat dat moeilijker dan je denkt
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG je bent echt te makkelijk. Dat ik hier 7,50 voor heb betaald
Jij zou mij 7,50 geven. Dus zolang je dat nog niet hebt gedaan staat er 7,50 van mij bij jou uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* bankrekening F5't *
Ik heb nog niks binnen anders
Hebben ze wel een samenlevingscontract? Anders is het ook nog tricky als je weer uit elkaar gaat als je alles op één hoop hebt gegooid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kan er ECHT niet bij dat je als gezond stel alles zo op een hoop gooit en het dan zo regelt. Maar goed hij ziet schijnbaar niet dat er vroeg of laat altijd gedonder van komt zo als een van de twee wat groots wil kopen of iemand dus ineens als Dagobert Duck de boel zo gaat zitten regelen
Ik weet het niet, en ik ga me er niet in mengen. Hij is zelf zo dom dat hij niet gewoon dit soort dingen vooraf heeft geregeld of nu gewoon zegt dat ze even lekker moet stoppen met mauwen en hij lekker luncht hoe hij dat wilquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hebben ze wel een samenlevingscontract? Anders is het ook nog tricky als je weer uit elkaar gaat als je alles op één hoop hebt gegooid.
Misschien durft ie gewoon niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, en ik ga me er niet in mengen. Hij is zelf zo dom dat hij niet gewoon dit soort dingen vooraf heeft geregeld of nu gewoon zegt dat ze even lekker moet stoppen met mauwen en hij lekker luncht hoe hij dat wil
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
ja, dat zijn mensen die denken dat als ze het uitmaken ze nooooooit meer een relatie zullen hebben, en dan maar voor dit gaan
Het lijkt me echt beide niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hébt mensen die dit prettig vinden hoor. Serieus.
Dat ze nooit meer zelf hoeven denken over geld enzo.
Ik kan me er weinig bij voorstellen, maar je hebt ze echt.
Net als dat er vrouwen bestaan die het zalig vinden om met de pantoffels van de man aan te komen rennen als hij daarom vraagt.
Nou, mij ook nietquote:
quote:
Alleen dan brengt ze kaas ipv pantoffels?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ze bestáán!
Zo'n stel als met die pantoffels hebben wij in de familie namelijk.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen dan brengt ze kaas ipv pantoffels?
zo das simpel geld verdienen, ik ga ook gewoon zonder bronvermelding dingen van fok rippen en uitgevenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Pisces staat in de Party!![]()
[GATE] John Ewbank ging vreemd (maar is nog steeds sexy) 2#
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen dan brengt ze kaas ipv pantoffels?
Inderdaad. Het staat ook zo gek als naam "Pisces29", komt over alsof het een echte naam is ipv een username.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo das simpel geld verdienen, ik ga ook gewoon zonder bronvermelding dingen van fok rippen en uitgeven
beetje niet netjes van ze
Ja en ze hebben het toch ook over 'de users mailen heen-en-weer' ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Het staat ook zo gek als naam "Pisces29", komt over alsof het een echte naam is ipv een username.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo das simpel geld verdienen, ik ga ook gewoon zonder bronvermelding dingen van fok rippen en uitgeven
beetje niet netjes van ze
Waar wacht je opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
prima lekker druk en leuke dingen.
Zit nu in de wachtkamer overigens toch wel handig mob inet nu
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Pisces staat in de Party!![]()
[GATE] John Ewbank ging vreemd (maar is nog steeds sexy) 2#
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Lekker!quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga naar huis en daarna weer verder op pad
Ml-etjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
prima lekker druk en leuke dingen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en ze hebben het toch ook over 'de users mailen heen-en-weer' ofzo
Haaaai Harde Werkert!quote:
Nog een weekie....en dan is de badkamert klaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ing ben je nou al klaar met dat verbouwen?
Ik ben slecht in beebiekamers heurquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh, ik denk ik bied je een nieuw projectje aan maar je bent al voorzien merk ik
Daar had ik een vriendje voor, die kon dat heul goed.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou je moet muurtjes slopen. Ik denk dat vind je wel leuk, lekker rammen!
Ik was ook een Ingetje doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
IJs![]()
Waar is muizel nou? Ze ging me nog antwoorden!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb de kattebakken verschoond, badkamer gepoetst, kattekamer een grondige beurt gegeven (alles eruit, krabpalen onthaard, de rest gepoetst en de vloer geschrobt, alle katten vliegen acuut op de rem als ze binnen komen.) en vond dat ik toen even pauze had verdiend.
Ow ja, UWV gebeld, want mijn casemanagerhad mij gisteren gebeld.
Krijg ik een collega eraan: 'moment, ik probeer u door te verbinden.
Hmmm... zijn lijn is bezet, da's vreemd want hij heeft om 4 uur nog een afspraak staan.
Oh, wacht, misschien is hij aan het bellen.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG hij vraagt ws alleen hoe het is
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oeh, maar een tukkie is ook lekker hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was ook een Ingetje doensorry!
Het gaat een stuk beterik mag alleen even niet fysio'en want dat gaatje in m'n oog moet dicht. Maar donderdag krijg ik hopelijk goed nieuws als ik op controle moet.
Als dat gaatje dicht is kan ik weer aan de slag, maar het gaat sowieso snel beter nu qua beweeglijkheid
We zien het wel. Ik heb hem nu twee keer proberen te bereiken, hij zou me 2 keer terugbellen, ik ben d'r klaar mee voor nu. Als ik mijn foon morgen op het werk kan oppakken: prima, maar anders wacht hij maar 2 weken.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het gaat een stuk beterik mag alleen even niet fysio'en want dat gaatje in m'n oog moet dicht. Maar donderdag krijg ik hopelijk goed nieuws als ik op controle moet.
Als dat gaatje dicht is kan ik weer aan de slag, maar het gaat sowieso snel beter nu qua beweeglijkheid
Is je oog nog steeds lek?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zien het wel. Ik heb hem nu twee keer proberen te bereiken, hij zou me 2 keer terugbellen, ik ben d'r klaar mee voor nu. Als ik mijn foon morgen op het werk kan oppakken: prima, maar anders wacht hij maar 2 weken.
Ja 'tuurlijk! Ik ben nog niet gevallen en dat wil ik zo houden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oeh, maar een tukkie is ook lekker hoor![]()
En wat fijn dat het beter gaat. Ik vind je zo sterk, jij mighty mouseBlijf je wel voorzichtig doen.
Voor de helft! Voorste oogkamer is van voren dicht maar van achter nog niet. Dus het 'lekt' in ieder geval niet meer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is je oog nog steeds lek?![]()
*stuurt gaatjesdichtmakende laserstralen*
En yay voor meer beweeglijkheid!
Op mijn voicemail stond dat hij me wilde spreken. En ik krijg zijn briljante collega's eraan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je geen voice mail en hij ook niet?
Je bent droog!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor de helft! Voorste oogkamer is van voren dicht maar van achter nog niet. Dus het 'lekt' in ieder geval niet meer.
Nu pas thuis?quote:
O noes!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Nee sta nu in de rij. 3/3 banen afgesloten, iedereen moet via vluchtstrook
Ik weet nog wel wat ik hard riepen "ik ga ook een gezamelijke rekening nemen met MM".quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Gillend de deur uit!
Mja ik moet nu steeds aan een hydraulische pomp denkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent droog!![]()
![]()
![]()
En die conversatie.![]()
![]()
(er schuift volgens mij inderdaad iets uit. En was er ook niet iets met weerhaakjes?)
Airco?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Nee sta nu in de rij. 3/3 banen afgesloten, iedereen moet via vluchtstrook
Ongeval met een vrachtwagenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom is t eigenlijk? zie zo snel niks op nu.nl
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
Uwv knul belde net terug: Hij heeft geen idee waar het om ging.
Deze denk ik?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom is t eigenlijk? zie zo snel niks op nu.nl
quote:Ring Rotterdam: Ridderkerk richting Rozenburg tussen Pernis en knp. Benelux zijn drie rijstroken dicht, door een ongeluk.
Was de A4 stuk dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
ja die. nu bijna bij oprit A4, hopelijk doettie t nog
Erg he?quote:
Maar, hij belde jou toch in eerste instantie? Zou ie het toen wel geweten hebben?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erg he?![]()
'Misschien had ik een vacature voor u?'
Mwah, dat is jullie in een jaar niet gelukt, verwacht ik nu ook niet eigk.
Dat zou je wel denken. Maar hij heeft het systeem erop nagekeken en kon niks vinden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, hij belde jou toch in eerste instantie? Zou ie het toen wel geweten hebben?
Hou je dan maar goed vast!quote:
Daar heb ik hem dus ook besteld. Net mail binnegehad dat ie nog met de post van vandaag mee gaat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh JJH, ik had die camera trouwens bij kamera express gekocht en had 'm de volgende dag in huis
Nou!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:11 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)schiet-oma-dood.html
Het is net die scene uit Pulp Fiction
Hello goodbye!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
Even snel eten enzo, dan weer naar de volgende oppasklus
Valt mee hoor, is bij mn ouders thuis, er wordt het een en ander gebracht, en er kan gebeld worden (alletwee niet 100% zeker trouwensquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:11 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)schiet-oma-dood.html
Het is net die scene uit Pulp Fiction
Idd... En sorry hoor, maar ik vind dat die vader toch wel vervolgd moet worden eigenlijkquote:
Nou goed, dat kereltje heeft die sleutels zelf gejat dus veel meer kon die vader niet doen toch? En het schiet (quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd... En sorry hoor, maar ik vind dat die vader toch wel vervolgd moet worden eigenlijk![]()
ALS je dan al een geweer wilt dan moet je zorgen dat je kind(eren) er niet bij kunnen toch?
Nee, de bak in vind ik ook niet nodig. En natuurlijk, het is kut enzo. Maar trek minstens de vergunning van die vader in. Want kennelijk was de sleutel niet heel handig opgeborgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou goed, dat kereltje heeft die sleutels zelf gejat dus veel meer kon die vader niet doen toch? En het schiet () voor die knul ook niet op als oma dood is en pappa de bak in moet.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Erik, de meneer keurde het af! Niet Italiaans genoeg
Is je meneer Italiaans dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Erik, de meneer keurde het af! Niet Italiaans genoeg
Die Rotterdammers van tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Het beloofd wat, nachtelijke surveillance in R'dam, zwartrijders in Utrecht, en een 14-jarige breezah in de bak
Oh hij had bij iemand de ruiten van z'n nieuwe auto er uit gemept en toen kreeg hij zelf een tik met een schepquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Aww een mocro is mishandeld door de 'fucking hollanders' en wil dan nog met de politie stoeien
Jaaaa na de A15 reed het prima, maar de A15 zelf was ff chaosquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die Rotterdammers van tegenwoordig![]()
Veilig door de file gekomen?
Goh, raarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh hij had bij iemand de ruiten van z'n nieuwe auto er uit gemept en toen kreeg hij zelf een tik met een schep![]()
quote:Jaaaa na de A15 reed het prima, maar de A15 zelf was ff chaos
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Een negert die 'Goedgedrag' heet van zn achternaam is opgepakt van met een tang, breekijzer, glassnijder, etc.
Maar dat is om fietsen te maken
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
1/16![]()
Met een irritante obsessie voor Italiaanse namen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
Echt een geweldige serie. Nu zwartrijders in Utrecht
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
1/16e![]()
Oh, dan moet ik maar eens zuidafrikaanse namen gaan bedenken voor mijn kinderen
Oeh, en dan gewoon al een dag op de grond liggenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat lijkt me wel eng, als je vader al zo lang niet te bereiken is
Ja, wel druk iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Goed dat ze dit doen hoor, maareeh volgens mij de hele politiemacht Breda?
Nou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Net op tijd binnen voor het nieuws!quote:
"net een baby en geen vervoer"quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Zou zomaar kunnen. En ook leuk dat ze dan die ouders bellen dat ze dr op moeten komen halen op het politiebureau en niemand komt
VERTEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt het wachtwoord van m'n DigID ??
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt het wachtwoord van m'n DigID ??
Hoezo, ga je de champagne flurry pakken?quote:
Het was gewoon een lokkertjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
Iedereen komt gelijk binnengerold. Kom op met dat nieuws Greys!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
VERTEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Wij deden dat allang hoor Llquote:
Gokjes doen?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:Ik zie nu echt voor me dat wij allemaal gefixeerd op dat scherm zitten te turen en te F5'en...
Of zo'n vliegtuig besteld hebben?quote:
Wat is DDOS'en?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ze laat ons gewoon handmatig FOK! DDOS'en
Of een probleem met haar DigID hebben!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of zo'n vliegtuig besteld hebben?
* rent naar raam *
Ja dit voldoet nu niet aan de opgebouwde spanning, ga maar beter nieuws zoekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb VIER visjes gezien in mijn vijver vanavond!
De ze zijn nog niet allemaal dood en die twee die op de bodem achter de plant lagen te krikken zijn ook weer klaar!
Zo, dawassut!
Ik zal d'r nog even een paint bij maken!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of zo'n vliegtuig besteld hebben?
* rent naar raam *
OMG...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
De ze zijn nog niet allemaal dood en die twee die op de bodem achter de plant lagen te krikken zijn ook weer klaar!
Zo, dawassut!
quote:
Waaat heb ik nu weer gemist!?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeee
Nee ik heb nog heel even over dat huwelijksaanzoek aan Ll nagedacht, maar ik moest het toch maar niet doen.
Dawassut?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Zo, dawassut!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG...
WAT een anticlimax
Sorry Greys![]()
![]()
Ja, gemiste kans, Erik wilde in jurk als ie niet groen wasquote:
quote:
Plastic zakjes en luchtverfrisser FTW.quote:
Nou, laf joe hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe
Gotta love me for building tha tension!
Ow ja, yay voor je visjes. [anticlimax]quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe
Gotta love me for building tha tension!
Tombo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Géén idee hoe ze daar nou weer bij kwamen laatst.
En ik weet ook niet meer hoe en waarom en hoezo en hoe laat en hoe hoog.
Heb je plastich zakjes aan je kittens geknoopt? DAT is pas zielig!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plastic zakjes en luchtverfrisser FTW.![]()
En meteen reageren als je een kitten ver weg van de kattebak hoort piepen. Al weten ze hem in 9 van de 10 gevallen prima zelf te vinden en zijn ze nog levendig zat. Wel balen voor a.s. zaterdag, met diarree mogen ze misschien niet weg met nieuwe baasjes.
Ik welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Géén idee hoe ze daar nou weer bij kwamen laatst.
En ik weet ook niet meer hoe en waarom en hoezo en hoe laat en hoe hoog.
Wilde je nog braken erbij?quote:
Nee gekkie!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je plastich zakjes aan je kittens geknoopt? DAT is pas zielig!
Ja dat idd, in die volgorde ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, laf joe hoor
Maar ik dacht minstens:zwanger gaat trouwen madeira geboekt voor ons allemaal
Een Yo&Wesley-ItaliëMadeira-all-in-exclusive 3 daagse bruiloftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:gaat trouwen madeira geboekt voor ons allemaal
Nee, da's vies.quote:
Dat is wel zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee gekkie!Maar da's ideaal luchtjesdicht diarreeschepmateriaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, da's vies.
[..]
Dat is wel zo.Je was serieus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leeeeoooooo!quote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
Wat kosten die banners achter die vliegtuigen tegenwoordig?
quote:
Ah, ik zat me net af te vragen wat ik zou gaan kijkenquote:
quote:
IK ONTKEN!quote:En Tombo, waarom zat jij door mijn JJH'tje heen?
JJH wil zijn concurrent buiten spel zetten.quote:
Hmmm.... twijfel.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
IK ONTKEN!
IK DOE NOOIT IETS MET JJH'S! ECHT NIET CAT, ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat idd, in die volgorde ook
Ssst!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJH wil zijn concurrent buiten spel zetten.
En dat je dat maar weet!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor. Anders kom je vanavond nog Bert ophalen.
Ik blijf erbij dat ik het volledig zou snappen als Ll je probeert terug te pikkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJH wil zijn concurrent buiten spel zetten.
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ik er eerst maar eens uit zijn of die eerste twee dingen 'goed nieuws' zouden zijn
Ohquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ik er eerst maar eens uit zijn of die eerste twee dingen 'goed nieuws' zouden zijn
* Ll pm't dat het twijfel-zaaien lukt *quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Het gaat om de mate waarin de opgebouwde spanning zich verhield tot het nieuws![]()
Dat was inderdaad volkomen in onbalans.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Het gaat om de mate waarin de opgebouwde spanning zich verhield tot het nieuws![]()
Nou, dat soort schaafwonden als Erik laatst mensen toewenste...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
"en toen schrok ik en kwam ik tegen een baksteen aan en had ik een schaafwond'![]()
![]()
quote:
DAN!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef JJH het volgende:
Ah, Rush Hour 2 op Veronica.
Beter als een BODW herhaling.
BAN!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* Ll pm't dat het twijfel-zaaien lukt *
JJH heeft ook zuiderlijke roots.quote:
Dat dan weer wel met een Paint?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja laat ik het zo zeggen, dat zou ik niet zó brengen als dat ik dit bracht
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad volkomen in onbalans.![]()
(ik wist niet welke hier meer paste
)
Als ik modrechten had zou ik het in een TT proppen stiekem als het topic al bestond.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja laat ik het zo zeggen, dat zou ik niet zó brengen als dat ik dit bracht
Van mn eigen pm's?quote:
* TT scherp in de gaten houdt *quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als ik modrechten had zou ik het in een TT proppen stiekem als het topic al bestond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nou hier dan, om het goed te maken:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
[insert sneu-kijkende-ja-knikker]quote:
Ik dacht dat Ll jou PMde.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou er ook een beetje aan liggen van wie ik zwanger zou zijn enzo of ik het zou brengen als goed nieuws![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nou hier dan, om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Die vissen, veeg me op! _o-
[..]
Het zou er ook een beetje aan liggen van wie ik zwanger zou zijn enzo of ik het zou brengen als goed nieuws![]()
Ik weet niet of je het weet, maar er liggen 4 piemels in je vijver. Zonder man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nou hier dan, om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Misschien is het goed voer hoor, daar niet van... Maar ik denk; ik zeg het even!
Psiesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het een meisje is wordt het sowieso Tsjauwbella toch?
[..]
Vier kleine piem0ltjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nou hier dan, om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mini-Ll85'etjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie water, doperwtjes en worteltjes?quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Arm kind. Nóóóit op vakantie naar Italië gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Zo, dawassut!
Doperwten en worteltjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mini-Ll85'etjes?
[..]
ik zie water, doperwtjes en worteltjes?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar er liggen 4 piemels in je vijver. Zonder man.
Misschien is het goed voer hoor, daar niet van... Maar ik denk; ik zeg het even!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk een lachende-nee-schudder en een sneu-kijkende-ja-knikker komen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar er liggen 4 piemels in je vijver. Zonder man.
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
ik zie water, doperwtjes en worteltjes?
Nee Priscilla! En als het een jongen is Elvis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Doh, Wes en Yo natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee Priscilla! En als het een jongen is Elvis.
Moet je naar de UK verhuizen voor je in Labour gaat van Tory.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De Mr. zou het helemaal geweldig vinden denk ik.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar vier visjes. Hoeveel gingen er oorspronkelijk in? 3 toch?
Ik wil het best proberen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
De naam voor een meisje kan nooit erger zijn dan die van Johnny en Charlotte-Sophie
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
De naam voor een meisje kan nooit erger zijn dan die van Johnny en Charlotte-Sophie
Flavio vind ik ook een mooie naam.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De Mr. zou het helemaal geweldig vinden denk ik.
Daar wil ik weleens een paint van zien!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijf!
Eentje is er in de mossel gekropen denk ik!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je naar de UK verhuizen voor je in Labour gaat van Tory.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijf!
quote:
Oh ik kwam tot Inge, Pieter en Ian.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |