Condooms zijn ronduit kut.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:15 schreef error_404 het volgende:
Nee, want uiteraard vrij je ook met een condoom.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:17 schreef Frishe het volgende:
Hallo, hier spreekt je huisarts. Gefeliciteerd, je wordt barbapappa!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee daar staat alleen in wat je moet doen als je 1 pil bent vergeten in week 2. Maar wat als het een paar dagen later nog eens gebeurt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:20 schreef CindieY het volgende:
Lees de bijsluiter, daar staat het wel in.
Hey , ik denk dat ze beter de HA kan bellen , ik wil je niet ongerust maken , maar ik heb dit dus ook gehad en ik was zwanger.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:22 schreef spermanent het volgende:
[..]
Nee daar staat alleen in wat je moet doen als je 1 pil bent vergeten in week 2. Maar wat als het een paar dagen later nog eens gebeurt?
Als ik haar was had ik meteen een morning after pil gehaald.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:22 schreef spermanent het volgende:
[..]
Nee daar staat alleen in wat je moet doen als je 1 pil bent vergeten in week 2. Maar wat als het een paar dagen later nog eens gebeurt?
Moet ie wel snel zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Morning after pil halen bij de drogist
Ja ik zag het, maar ik kan nergens vinden wat het precieze scenario is in geval van 2 keer een pil vergeten in de 2e week, ipv 2 pillen achter elkaar vergeten...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
"Neem contact op met je dokter. Je hebt kans zwanger te worden of te zijn."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |