Condooms zijn ronduit kut.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:15 schreef error_404 het volgende:
Nee, want uiteraard vrij je ook met een condoom.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:17 schreef Frishe het volgende:
Hallo, hier spreekt je huisarts. Gefeliciteerd, je wordt barbapappa!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee daar staat alleen in wat je moet doen als je 1 pil bent vergeten in week 2. Maar wat als het een paar dagen later nog eens gebeurt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:20 schreef CindieY het volgende:
Lees de bijsluiter, daar staat het wel in.
Hey , ik denk dat ze beter de HA kan bellen , ik wil je niet ongerust maken , maar ik heb dit dus ook gehad en ik was zwanger.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:22 schreef spermanent het volgende:
[..]
Nee daar staat alleen in wat je moet doen als je 1 pil bent vergeten in week 2. Maar wat als het een paar dagen later nog eens gebeurt?
Als ik haar was had ik meteen een morning after pil gehaald.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:22 schreef spermanent het volgende:
[..]
Nee daar staat alleen in wat je moet doen als je 1 pil bent vergeten in week 2. Maar wat als het een paar dagen later nog eens gebeurt?
Moet ie wel snel zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Morning after pil halen bij de drogist
Ja ik zag het, maar ik kan nergens vinden wat het precieze scenario is in geval van 2 keer een pil vergeten in de 2e week, ipv 2 pillen achter elkaar vergeten...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
"Neem contact op met je dokter. Je hebt kans zwanger te worden of te zijn."
Een topic op Fok openen en met zweethandjes afwachten wat de meerderheid van de users ervan vindt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef spermanent het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar ik kan nergens vinden wat het precieze scenario is in geval van 2 keer een pil vergeten in de 2e week, ipv 2 pillen achter elkaar vergeten...
Nee ik open een topic zodat er hopelijk iemand met verstand van zaken serieus reageert en mij uitlegt wat het beste is om te doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef error_404 het volgende:
[..]
Een topic op Fok openen en met zweethandjes afwachten wat de meerderheid van de users ervan vindt.
Ze heeft een verhoogde kans op zwangerschap. Wil je die zwangerschap tegen gaan, neem dan een morning after pil. Wil je het risico nemen, dan word je mogelijk vader.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef spermanent het volgende:
[..]
Nee ik open een topic zodat er hopelijk iemand met verstand van zaken serieus reageert en mij uitlegt wat het beste is om te doen.
Een morningafterpil is reeds genoemd, net als langs de huisarts gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef spermanent het volgende:
[..]
Nee ik open een topic zodat er hopelijk iemand met verstand van zaken serieus reageert en mij uitlegt wat het beste is om te doen.
Er is ook geen precies scenario bij zoiets dergelijks, maar er is een kans dat ze zwanger is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef spermanent het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar ik kan nergens vinden wat het precieze scenario is in geval van 2 keer een pil vergeten in de 2e week, ipv 2 pillen achter elkaar vergeten...
Bijsluiter lezen (want iedere pil is anders) en bij twijfel naar de dokter voor advies en evt. morning after.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef spermanent het volgende:
[..]
Bij de morningafterpil is het niet van belang wanneer ze normaal gesproken haar normale anticonceptiepil neemt, het is van belang hoe lang geleden ze seks heeft gehad. Als ze thuis is dus gelijk even de bijsluiter van de morningafterpil doornemen en dan gelijk innemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:47 schreef spermanent het volgende:
Ja ga hem zo halen, ze is om 6 uur thuis van werk. Dat moet dus nog op tijd zijn. (normale pil neem tijd is 24:00 )
Gast dat hoeft nog niet zo te zijn. En ik begrijp het wel hoor dat ze het niet willen weghalen. Maar toch zou ik het liever weghalen. Laat ze gewoon hun eigen keuzes maken hoeven ze niet gelijk dom te zijnquote:Tienermoeders zijn altijd dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm awake I'm alive <3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |