* Ll pm't dat het twijfel-zaaien lukt *quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Het gaat om de mate waarin de opgebouwde spanning zich verhield tot het nieuws![]()
Dat was inderdaad volkomen in onbalans.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Het gaat om de mate waarin de opgebouwde spanning zich verhield tot het nieuws![]()
Nou, dat soort schaafwonden als Erik laatst mensen toewenste...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
"en toen schrok ik en kwam ik tegen een baksteen aan en had ik een schaafwond'![]()
![]()
quote:
DAN!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef JJH het volgende:
Ah, Rush Hour 2 op Veronica.
Beter als een BODW herhaling.
BAN!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* Ll pm't dat het twijfel-zaaien lukt *
JJH heeft ook zuiderlijke roots.quote:
Dat dan weer wel met een Paint?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja laat ik het zo zeggen, dat zou ik niet zó brengen als dat ik dit bracht
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad volkomen in onbalans.![]()
(ik wist niet welke hier meer paste
)
Als ik modrechten had zou ik het in een TT proppen stiekem als het topic al bestond.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja laat ik het zo zeggen, dat zou ik niet zó brengen als dat ik dit bracht
Van mn eigen pm's?quote:
* TT scherp in de gaten houdt *quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als ik modrechten had zou ik het in een TT proppen stiekem als het topic al bestond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nou hier dan, om het goed te maken:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
[insert sneu-kijkende-ja-knikker]quote:
Ik dacht dat Ll jou PMde.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou er ook een beetje aan liggen van wie ik zwanger zou zijn enzo of ik het zou brengen als goed nieuws![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nou hier dan, om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Die vissen, veeg me op! _o-
[..]
Het zou er ook een beetje aan liggen van wie ik zwanger zou zijn enzo of ik het zou brengen als goed nieuws![]()
Ik weet niet of je het weet, maar er liggen 4 piemels in je vijver. Zonder man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nou hier dan, om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Misschien is het goed voer hoor, daar niet van... Maar ik denk; ik zeg het even!
Psiesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het een meisje is wordt het sowieso Tsjauwbella toch?
[..]
Vier kleine piem0ltjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nou hier dan, om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Mini-Ll85'etjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie water, doperwtjes en worteltjes?quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Arm kind. Nóóóit op vakantie naar Italië gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb VIER visjes gezien in mijn vijver vanavond!
De ze zijn nog niet allemaal dood en die twee die op de bodem achter de plant lagen te krikken zijn ook weer klaar!
Zo, dawassut!
Ik zal d'r nog even een paint bij maken!
Doperwten en worteltjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mini-Ll85'etjes?
[..]
ik zie water, doperwtjes en worteltjes?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar er liggen 4 piemels in je vijver. Zonder man.
Misschien is het goed voer hoor, daar niet van... Maar ik denk; ik zeg het even!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk een lachende-nee-schudder en een sneu-kijkende-ja-knikker komen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar er liggen 4 piemels in je vijver. Zonder man.
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
ik zie water, doperwtjes en worteltjes?
Nee Priscilla! En als het een jongen is Elvis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Doh, Wes en Yo natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee Priscilla! En als het een jongen is Elvis.
Moet je naar de UK verhuizen voor je in Labour gaat van Tory.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De Mr. zou het helemaal geweldig vinden denk ik.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar vier visjes. Hoeveel gingen er oorspronkelijk in? 3 toch?
Ik wil het best proberen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
De naam voor een meisje kan nooit erger zijn dan die van Johnny en Charlotte-Sophie
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
De naam voor een meisje kan nooit erger zijn dan die van Johnny en Charlotte-Sophie
Flavio vind ik ook een mooie naam.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De Mr. zou het helemaal geweldig vinden denk ik.
Daar wil ik weleens een paint van zien!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijf!
Eentje is er in de mossel gekropen denk ik!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je naar de UK verhuizen voor je in Labour gaat van Tory.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijf!
Eentje is er in de mossel gekropen denk ik!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |