quote:
je eigen werk creëren heet datquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Aestivate het volgende:
Dierenambulance die een beetje dieren zit dood te rijden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef Doutzen het volgende:
Katten zijn huisdieren die moet je in huis houden. Jammer dat zo'n beest dood gaat door jou toedoen als baasje.
RIP katje!
Het was er maar 1quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Dan had je die kutbeesten maar binnen moeten houden.
Honden zijn ook jagers, ik zal mijn hond de volgende keer loslaten als ik zo'n teringkat zie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
Katten zijn jagers! Die moeten buiten kunnen spelen, niet de hele dag binnen zitten en naar buiten kijken. Het zijn geen bejaarden.
En mijn kat heeft het verkeer inderdaad gehinderd, ik hoop dat diegene die het heeft gedaan te laat op zijn werk is gekomen!
MAMA IK BEN OP INTERNET!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Honden zijn ook jagers, ik zal mijn hond de volgende keer loslaten als ik zo'n teringkat zie.
Volgens de ambulance medewerker was het een paté geworden (tenminste, wat ik uit zijn verhaal kon opmaken)...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Terechte klacht, meevaller is dat je vanavond wel weer wat te eten hebt.
Die konden mijn kat toch niet te pakken krijgen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Honden zijn ook jagers, ik zal mijn hond de volgende keer loslaten als ik zo'n teringkat zie.
Daarom moeten ze juist binnen blijven.. er hangen regelmatig van die kanker katten aan mijn voliere en dan moeten ze snel weg zijn anders pakt de hond ze of ik sla ze met een knuppel over de schutting heen. Mijn vogels zijn wel een stukkie duurder als zo'n kat en mijn vogels komen niet in andermans tuin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
Katten zijn jagers! Die moeten buiten kunnen spelen, niet de hele dag binnen zitten en naar buiten kijken. Het zijn geen bejaarden.
En mijn kat heeft het verkeer inderdaad gehinderd, ik hoop dat diegene die het heeft gedaan te laat op zijn werk is gekomen!
Dan koop je maar een stel muizen en laat je die los in je woonkamer. Kan de kat heerlijk jagen en binnen blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
+ dat schijt maar overal, en niemand die het opruimt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom moeten ze juist binnen blijven.. er hangen regelmatig van die kanker katten aan mijn voliere en dan moeten ze snel weg zijn anders pakt de hond ze of ik sla ze met een knuppel over de schutting heen. Mijn vogels zijn wel een stukkie duurder als zo'n kat en mijn vogels komen niet in andermans tuin.
Kut katten
mensen die het niet begrijpenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef Doutzen het volgende:
Katten zijn huisdieren die moet je in huis houden. Jammer dat zo'n beest dood gaat door jou toedoen als baasje.
RIP katje!
Je hebt toch een volière?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
Daarom moeten ze juist binnen blijven.. er hangen regelmatig van die kanker katten aan mijn voliere en dan moeten ze snel weg zijn anders pakt de hond ze of ik sla ze met een knuppel over de schutting heen. Mijn vogels zijn wel een stukkie duurder als zo'n kat en mijn vogels komen niet in andermans tuin.
Kut katten
Mijn buurvrouw klaagde soms dat ze het op moest ruimen, dus het werd wel degelijk opgeruimd!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Man_bijt_hond het volgende:
+ dat schijt maar overal, en niemand die het opruimt.
petje-matje-tattoo-kamper detected.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ach, ze hebben vast voorkomen dat TS het dier aan een boom zou binden en op vakantie gingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Aestivate het volgende:
Dierenambulance die een beetje dieren zit dood te rijden.
Kooitjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Mensen die vogeltjes in kooitjes stoppen snappen er niks van.
Ik ben net terug van vakantie. Die twee weken aan de boom1 had ze wel overleefd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Ach, ze hebben vast voorkomen dat TS het dier aan een boom zou binden en op vakantie ging
Pics van je zusje en haar poesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben net terug van vakantie. Die twee weken aan de boom1 had ze wel overleefd.
1 Nee, ze zat niet aan een boom, mijn zusje heeft in mijn huis gewoond.
Mijn zus heeft een kater!quote:
Mja ik heb ook nooit veel met honden gehad maar ik kan me best indenken dat mensen er erg gehecht aan kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:43 schreef Dinthe het volgende:
Pas nog een dode kat gevonden, wist toevalligerwijs van wie hij was, aangebeld en even gemeld.. die arme vrouw was helemaal overstuur. Ze heeft zeker 3 kwartier zitten huilen.
Dat mensen zich zo aan katten kunnen hechten. Honden, oke.. maar katten.
preciesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Mja ik heb ook nooit veel met honden gehad maar ik kan me best indenken dat mensen er erg gehecht aan kunnen zijn.
Stukje inlevingsvermogen werkt beide kanten op.
Vind het altijd jammer hoe makkelijk mensen vooral op fora maar roepen dat het dier van een ander kapot mag terwijl ze hun eigen dieren zowat met hun leven verdedigen.
Het wordt op den duur gewoon familie van je. Zo eenvoudig is hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:43 schreef Dinthe het volgende:
Pas nog een dode kat gevonden, wist toevalligerwijs van wie hij was, aangebeld en even gemeld.. die arme vrouw was helemaal overstuur. Ze heeft zeker 3 kwartier zitten huilen.
Dat mensen zich zo aan katten kunnen hechten. Honden, oke.. maar katten.
Bleh, dat kut getjilp van vogels in gevangenschap wat ook altijd de heg overgaatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kut katten
Heul niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bevooroordeelde tyfus nerd detected.
Hmm, ok.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het wordt op den duur gewoon familie van je. Zo eenvoudig is het
Bij ons kom je niet eens in de achtertuin + vogels zijn 's nachts tenminste stil, kun je van poezen niet zeggenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bleh, dat kut getjilp van vogels in gevangenschap wat ook altijd de heg overgaat![]()
* TheThirdMark altijd stiekem gaten knipt in volières zodat ze kunnen ontsnappen of zijn katten erin kunnen.
Dat klopt dan weer welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij ons kom je niet eens in de achtertuin + vogels zijn 's nachts tenminste stil, kun je van poezen niet zeggen
Spelen kunnen ze ook binnen en het feit dat het jagers zijn doet niets af van het feit dat ze overlast veroorzaken aan verkeer en bewoners.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
Het kutlevel.quote:
Wat het een tijger- of leeuwtype?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:23 schreef SicSicSics het volgende:
Klopt, het sucks! Leuk beestje was het.
En er komt ook wel weer een nieuwe, ooit, maar dit was een behoorlijke diepte investering.
quote:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GHV2EOAF3quote:Om te beginnen moet je bij katten al een onderscheid maken tussen twee types', zegt dierendokter Rob Lückerath. 'Je hebt het leeuwentype en het tijgertype. De karakters van beide types verschillen heel erg. Op natuurdocumentaires wordt het heel duidelijk: leeuwen leven in groep, tijgers zijn eenzaten. Dat zie je ook bij katten. Leeuwentypes zijn echte gezelschapsdieren, ze houden ervan om op schoot te zitten en geaaid te worden. Ze lopen je soms de hele tijd voor de voeten en zijn boos als je terugkeert van enkele dagen vakantie. Het tijgertype vindt het allemaal best als hij maar op tijd en stond zijn eten krijgt. Hij ligt liefst rustig in een hoekje zonder te worden gestoord. Hij is niet echt asociaal maar een grote knuffelaar wordt hij nooit.
Dat wordt er 1 voor de volgende!quote:
Ach so! Dan was ze een Leeuwtje!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GHV2EOAF3
en 40 euro crematie kosten ? Zoiets isset het toch voor een poes ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:50 schreef SicSicSics het volgende:
Thx! Kreeg net een telefoontje, dat het beter is als ik haar niet meer zie. Ze zag er... Niet meer uit als poes. Ze komen nog wel even langs voor een bakje koffie en om de uitvaart te regelenze wordt waarschijnlijk gecremeerd en dan kun je de as nog terugkrijgen ook!
Kost alleen wel weer wat natuurlijk. Alleen het uitrukken van de ambulance kost alweer 40 euro.
Best een dure hobby en niet echt rendabel als al mijn (toekomstige) katten dit gaan doen.
Ik geloof het wel ja, zoiets. Ik hoor het vanavond.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
en 40 euro crematie kosten ? Zoiets isset het toch voor een poes ?
Ik las reincarnatie kostenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
en 40 euro crematie kosten ? Zoiets isset het toch voor een poes ?
ik denk dat er aardig wat raskatten zijn die even duur/duurder zijn dan die vogels van jequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kut katten
lucratieve business, ik doe een carrièreswitch denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
¤ 85,- euro voor de crematie. En nog eens ¤ 24,- voor een strooipotje. Al met al dus nog eens ¤ 150,- (incl. ¤ 40,- voor de dierenambulance) om het beestje een beetje een waardig einde te gunnen. De tering!
Maar hem naar de vernietiger sturen doe je ook niet...
Dat zei ik ook tegen die mensen, maar a) je krijgt hem niet zomaar terug en b) je kunt het ook zonder al die kosten doen, maar dan wordt ze 'vernietigd' dat vond ik ook weer zo sneu.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef kL0j00h het volgende:
Ik werk em weg voor de helft van het geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |