quote:
je eigen werk creëren heet datquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Aestivate het volgende:
Dierenambulance die een beetje dieren zit dood te rijden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef Doutzen het volgende:
Katten zijn huisdieren die moet je in huis houden. Jammer dat zo'n beest dood gaat door jou toedoen als baasje.
RIP katje!
Het was er maar 1quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Dan had je die kutbeesten maar binnen moeten houden.
Honden zijn ook jagers, ik zal mijn hond de volgende keer loslaten als ik zo'n teringkat zie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
Katten zijn jagers! Die moeten buiten kunnen spelen, niet de hele dag binnen zitten en naar buiten kijken. Het zijn geen bejaarden.
En mijn kat heeft het verkeer inderdaad gehinderd, ik hoop dat diegene die het heeft gedaan te laat op zijn werk is gekomen!
MAMA IK BEN OP INTERNET!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Honden zijn ook jagers, ik zal mijn hond de volgende keer loslaten als ik zo'n teringkat zie.
Volgens de ambulance medewerker was het een paté geworden (tenminste, wat ik uit zijn verhaal kon opmaken)...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Terechte klacht, meevaller is dat je vanavond wel weer wat te eten hebt.
Die konden mijn kat toch niet te pakken krijgen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Honden zijn ook jagers, ik zal mijn hond de volgende keer loslaten als ik zo'n teringkat zie.
Daarom moeten ze juist binnen blijven.. er hangen regelmatig van die kanker katten aan mijn voliere en dan moeten ze snel weg zijn anders pakt de hond ze of ik sla ze met een knuppel over de schutting heen. Mijn vogels zijn wel een stukkie duurder als zo'n kat en mijn vogels komen niet in andermans tuin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
Katten zijn jagers! Die moeten buiten kunnen spelen, niet de hele dag binnen zitten en naar buiten kijken. Het zijn geen bejaarden.
En mijn kat heeft het verkeer inderdaad gehinderd, ik hoop dat diegene die het heeft gedaan te laat op zijn werk is gekomen!
Dan koop je maar een stel muizen en laat je die los in je woonkamer. Kan de kat heerlijk jagen en binnen blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
+ dat schijt maar overal, en niemand die het opruimt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom moeten ze juist binnen blijven.. er hangen regelmatig van die kanker katten aan mijn voliere en dan moeten ze snel weg zijn anders pakt de hond ze of ik sla ze met een knuppel over de schutting heen. Mijn vogels zijn wel een stukkie duurder als zo'n kat en mijn vogels komen niet in andermans tuin.
Kut katten
mensen die het niet begrijpenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef Doutzen het volgende:
Katten zijn huisdieren die moet je in huis houden. Jammer dat zo'n beest dood gaat door jou toedoen als baasje.
RIP katje!
Je hebt toch een volière?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
Daarom moeten ze juist binnen blijven.. er hangen regelmatig van die kanker katten aan mijn voliere en dan moeten ze snel weg zijn anders pakt de hond ze of ik sla ze met een knuppel over de schutting heen. Mijn vogels zijn wel een stukkie duurder als zo'n kat en mijn vogels komen niet in andermans tuin.
Kut katten
Mijn buurvrouw klaagde soms dat ze het op moest ruimen, dus het werd wel degelijk opgeruimd!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Man_bijt_hond het volgende:
+ dat schijt maar overal, en niemand die het opruimt.
petje-matje-tattoo-kamper detected.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |