Ik geloof het wel ja, zoiets. Ik hoor het vanavond.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
en 40 euro crematie kosten ? Zoiets isset het toch voor een poes ?
Ik las reincarnatie kostenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
en 40 euro crematie kosten ? Zoiets isset het toch voor een poes ?
ik denk dat er aardig wat raskatten zijn die even duur/duurder zijn dan die vogels van jequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom moeten ze juist binnen blijven.. er hangen regelmatig van die kanker katten aan mijn voliere en dan moeten ze snel weg zijn anders pakt de hond ze of ik sla ze met een knuppel over de schutting heen. Mijn vogels zijn wel een stukkie duurder als zo'n kat en mijn vogels komen niet in andermans tuin.
Kut katten
lucratieve business, ik doe een carrièreswitch denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
¤ 85,- euro voor de crematie. En nog eens ¤ 24,- voor een strooipotje. Al met al dus nog eens ¤ 150,- (incl. ¤ 40,- voor de dierenambulance) om het beestje een beetje een waardig einde te gunnen. De tering!
Maar hem naar de vernietiger sturen doe je ook niet...
Dat zei ik ook tegen die mensen, maar a) je krijgt hem niet zomaar terug en b) je kunt het ook zonder al die kosten doen, maar dan wordt ze 'vernietigd' dat vond ik ook weer zo sneu.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef kL0j00h het volgende:
Ik werk em weg voor de helft van het geld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |