SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht gekeken, alleen op bed, van 1 tot half 3... dacht spannenddd.... maar helaas, niks spannends aan, zit wel echt liefde in, die vrouw van hem is ook echt mooi, ziek is ie wel, tot 1.20uur dacht ik valt allemaal wel mee, mocht van mij wel erger, maar dan komt er nog ff een ziek einde.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
A Serbian Film
Ziek ziek ziek.Bah wat het nog erger maakt is dat hij zo realistisch overkomt.Geen film voor gevoelige mensen met een zwakke maag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vind ik het ook veel zieker/aangrijpender als ze opbouwen naar een moment waarbij je het slachtoffer ziet beven en hijgen dat hij/zij weet wat er staat te gebeuren, dat iemand een tang gaat pakken om je nagels eruit te trekken ofzo, dat opbouwen dat mistte ik wel. En dat je hem/haar dan ook 1 voor 1 hoort schreeuwen!
[ Bericht 5% gewijzigd door JDx op 31-07-2010 12:17:16 ]
Ik heb wel wat losgemaakt hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou die ga ik eens eventjes bekijken.
Nav jouw stukje net even gekeken en inderdaad wel gemutlich. Niet echt te vergelijken met The Hangover, vind ik. Maar kijkt lekker weg. En hoe koning is Arrow Roulette?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef Scarface150993 het volgende:
Grown Ups
Gewoooooooon perfecttt, deed me beetje denken aan the hangover. Echt een leuke film met een leuke familie sfeer maar je bekijkt hem toch liever niet met je familieGéweldige acteurs, ik heb nog nooit zoveel gelachen bij een film. Lekkere dames en een goede verhaal, een stel jeugdvrienden komen na een dood van een goede vriend weer bij elkaar. Ze huren een vakantiehuisje en de pret kan beginnen.
8,5/10
Ook goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Hij is niet zo zeer eng hoor.... is gewoon ziek, ziek en nog eens ziek.
Ja he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef Butterfly91 het volgende:
Die Welle
A high school teacher's unusual experiment to demonstrate to his students what life is like under a dictatorship spins horribly out of control when he forms a social unit with a life of its own.
Boeiende, indrukwekkende film. En zoals terecht iemand eerder al zei, in het Duits komt deze film echt tot zijn recht.
IMDb: 7,5
Mijn cijfer: ook een 7,5
Zeker!quote:
Dat vond ik ook, die week was veel te kort. Maar het gaf wel mooi het postmoderne van de Duitse samenleving aan. Ik woon zelf in Duitsland, dat speelt ook nog mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:47 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zeker!
In het Engels had deze film denk ik een stuk minder impact gehad. Zal wel iets met de geschiedenis te maken hebben.
Echt bizar dat in zo'n kort tijdsbestek (een week is misschien wat onrealistisch, maar oké), een groep tot zulke dingen in staat is.
Een heerlijke mannenfilm! Moet hem weer es kijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:56 schreef Klipnap het volgende:
Demolition Man (1993)
Politieman John Spartan (Stallone) wordt ervan beschuldigd een huis met mensen te hebben laten afbranden, terwijl slechterik Wesley Snipes dat heeft gedaan. Ze worden allebei ingevroren en als Wesley Snipes 30 jaar later ontsnapt, ontdooien ze Stallone ook maar om hem achterna te gaan.
Slechte film, ik heb hem tussendoor uitgezet.
Imdb: 6,3
mijn cijfer: 5,9
Nog niet, maar ik heb hem op m'n to watch list gezetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, die week was veel te kort. Maar het gaf wel mooi het postmoderne van de Duitse samenleving aan. Ik woon zelf in Duitsland, dat speelt ook nog mee.
Heb je trouwens Das Experiment al gezien? Die is veel beter vind ik, wel heftig!
Beste Karina.... uw mailbox moet effe opgeschoond wordenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef Karina het volgende:
A Serbian Film
Thriller?
Ook maar gekeken. Het schokkende viel wel mee vond ik. OK het is best schokkend, maar ik heb erger gezien. Ik vond het nogal een amateuristische film, gemaakt om te shockeren, meer niet. Maar misschien ben ik een beetje blasé.
quote:Hahaha ja ik zag het, en ik kan uit de opmerking opmaken dat je vaker "zulke" films bekijkt
maar goed, ik ben wel benieuwd wat voor film het is
Haha ik zie het ja, bedankt! Ga ik meteen doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Beste Karina.... uw mailbox moet effe opgeschoond worden![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |