abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84658087
Nog 2 Noorse of Deense(?) aanraders: Dod Sno (horrorkomedie) & Kopps (komedie).

Beide wel een 7,5
pi_84659678
dead snow vond ik echt een slechte shit film!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:34:49 #253
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_84659686
Inception 2010
Aanvankelijk leek dit zo'n absurd ingewikkelde film te worden, maar schijn bedriegt. De film wordt enorm goed uitgelegd en verteld zodat het zeer makkelijk is om te volgen. Ook het acteerwerk, samen met de verhaallijn, zitten meer dan snor. Toch blijf ik erbij dat het verhaal wat met de haren getrokken is qua geloofwaardigheid.
Al bij al, leuk filmpje dat je zeker moet bekijken!
8
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:09:55 #254
235070 Scarface150993
On the road...
pi_84665772
Grown Ups

Gewoooooooon perfecttt, deed me beetje denken aan the hangover. Echt een leuke film met een leuke familie sfeer maar je bekijkt hem toch liever niet met je familie *O* Géweldige acteurs, ik heb nog nooit zoveel gelachen bij een film. Lekkere dames en een goede verhaal, een stel jeugdvrienden komen na een dood van een goede vriend weer bij elkaar. Ze huren een vakantiehuisje en de pret kan beginnen.

8,5/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Scarface150993 op 30-07-2010 17:00:43 ]
pi_84665902
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef Scarface150993 het volgende:
The Grown Ups

Gewoooooooon perfecttt, deed me beetje denken aan the hangover. Echt een leuke film met een leuke familie sfeer maar je bekijkt hem toch liever niet met je familie *O* Géweldige acteurs, ik heb nog nooit zoveel gelachen bij een film. Lekkere dames en een goede verhaal, een stel jeugdvrienden komen na een dood van een goede vriend weer bij elkaar. Ze huren een vakantiehuisje en de pret kan beginnen.

8,5/10
Kan m niet vinden op imdb ?
#winning
pi_84666266
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef Tware het volgende:

[..]

Kan m niet vinden op imdb ?
Dat snap ik echt niet :')
http://www.imdb.com/title/tt1375670/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_84666705
quote:
tnx ;)

quote:
Oeh naar deze film keek ik wel uit (een beetje raar als je bedenkt om wat voor soort film het gaat ).

The Karate Kid (2010)
In de bios gezien en was echt een stuk leuker dan ik verwacht had! Jaden Smith doet het erg leuk (lijkt trouwens echt op zijn vader) wat ik niet verwacht had omdat ik hem in een andere film (weet ff niet meer welke) nog verschrikkelijk irritant vond. Paar keer goed kunnen lachen en Jaden Smith heeft zeker skills. Na afloop was er nog een dik applaus in de bios maar dat vond ik weer wat overdreven.
en wat vind je van de IMDB cijfer dat ze hem gegeven hebben (5,9) als ik vragen mag? vind jij dat verdient of geef je het net wat meer of minder? Ik wil hem ook graag gaan zien, alleen heb ik laatste tijd niet echt veel tijd daarvoor :P en moet ook nog inception gaan bekijken!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:39:50 #258
67089 Gillingham
The horror...
pi_84667015
Ook ik heb afgelopen week Inception gezien in de bioscoop. Kort gezegd viel de film me enigszins tegen, ik had immers redelijk hoge verwachtingen. Inception is zonder meer vermakelijk, maar helaas blijft het daar een beetje bij. Verschillende mensen hebben zich al lovend geuit over bijvoorbeeld het acteerwerk, maar Inception is toch totaal geen acteerfilm? Het acteerwerk is in orde, maar absoluut niet bijzonder.

Wellicht het belangrijkste onderdeel van de film, het script, liet het een en ander te wensen over. De hoeveelheid plotholes (of onduidelijkheden) is te hoog om te negeren, ik vroeg me tijdens het kijken van de film constant af waarom Nolan het zichzelf zo moeilijk heeft gemaakt. Het idee van Inception is interessant, maar waarom wordt dat idee dan niet volledig uitgewerkt, zonder er allerlei overbodige extra's bij te halen? Misschien moet C. Nolan de volgende keer maar weer gewoon te rade gaan bij zijn jongere broer J. Nolan.

7+
What's it going to be then, eh?
pi_84667313
Zit alweer op men 86e film van dit jaar....! :7

75) Unthinkable
Samuel L Jackson als Chuck Norris, eerste helft geniaal, saai eind!
7.2/10

76) Date Night
Slecht geacteerd, geen verhaal, soms ff glimlach.
4.5/10

77) Clash of the Titans
Begint oke, al snel slecht. Middelmatig. Slechte CGI en oneliners.
5.4/10

78) Karate Kid
Verschrikkelijk slecht. Acteerwerk drama. Jaren 80 versie was beter.
3.6/10

79) Dark Knight
Legendary, nu op Bluray gekeken, wat is Joker toch goed! I'm BATMAN! 8)7
8.8/10

80) Ghosts of Girlfriends Past
Verassend leuk modern Scrooge verhaal
6.7/10

81) Ateam
Lachen, niet echt goed, maar wel fun!
6.2/10

82) Knight&Day
Overdreven actie, prima tijdens surfen.
5.6/10

83) Nine
Saaaaaai, mooi concept vernaggeld
3.6/10

84)Inception
Beste film van het jaar tot nu toe, mooi diepzinnig verhaal!
8.1/10

85) Grown Ups
Verhaalloos, hoe kan dit met zoveel A-comedians.
4.2/10

86) Louis CK – Chewed UP
Funny standup!
6.2/10
  vrijdag 30 juli 2010 @ 15:33:40 #260
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_84669214
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 14:31 schreef xiexiewajijniezie het volgende:

[..]

tnx ;)
[..]

en wat vind je van de IMDB cijfer dat ze hem gegeven hebben (5,9) als ik vragen mag? vind jij dat verdient of geef je het net wat meer of minder? Ik wil hem ook graag gaan zien, alleen heb ik laatste tijd niet echt veel tijd daarvoor :P en moet ook nog inception gaan bekijken!
Zou hem wel een 6,5 durven geven. Inception een 9 ;)
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_84670016
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat snap ik echt niet :')
http://www.imdb.com/title/tt1375670/
Waarschijnlijk omdat hij zocht op "The grown ups" en dan vind je hem inderdaad niet.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:00:27 #262
235070 Scarface150993
On the road...
pi_84672584
Jah sorry is inderdaad Grown Ups zonder '''the''. Maar als je bij google the grown ups intypt krijg je deze alsnog bovenaan te zien.
pi_84685007
The Joneses

Met Demi Moore en David Duchovny.

"The Joneses", a social commentary on our consumerist society. Perfect couple Steve and Kate Jones, and their gorgeous teen-aged children Jenn and Mick, are the envy of their posh, suburban neighborhood filled with McMansions and all the trappings of the upper middle class. Kate is the ultimate trend setter - beautiful, sexy, dressed head-to-toe in designer labels. Steve is the admired successful businessman who has it all: a gorgeous wife, big house and an endless supply of high-tech toys. Jenn and Mick rule their new school as they embody all that is hip and trendy - cool clothes, fast cars and the latest gadgets. But as the neighbors try to keep up with the Joneses, none are prepared for the truth about this all- too perfect family.

Heerlijke film en net even anders.

Dikke 8!
pi_84685219
Alexandra's Project (2003)

Australië
Thriller / Drama
111 minuten

geregisseerd door Rolf de Heer
met Gary Sweet, Helen Buday en Bogdan Koca

Steve maakt op de dag van zijn verjaardag ook promotie op zijn werk. Wanneer hij thuiskomt treft hij een verlaten, donker huis aan. In de verwachting dat zijn vrouw Alexandra met zijn twee kinderen een verrassingsfeestje hebben georganiseerd, gaat hij op zoek naar de verborgen gasten. Hij vindt niets, behalve een videoband met het etiket ' speel me '.

Ik ben niet verder dan halferwege de film gekomen, het was niets voor mij te traag en niet echt spannend

een 4
  Moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 23:27:11 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_84687228
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:48 schreef xiexiewajijniezie het volgende:

[..]

hmmm op IMDB echt niets over te lezen/zien en jij hebt ons nieuwsgierig gemaakt dus help es verder (alstublieft :@)
Ik ga deze film dit weekend kijken denk ik, inmiddels gevonden, ik houd wel van enge films :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84690697
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ga deze film dit weekend kijken denk ik, inmiddels gevonden, ik houd wel van enge films :P
kun je aub meedelen waar je hem gevonden hebt, ik wil hem ook wel eens bekijken, kijken wat ik ervan vond
pi_84690812
quote:

[..]

Hij is niet zo zeer eng hoor.... is gewoon ziek, ziek en nog eens ziek.
pi_84690835
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef xiexiewajijniezie het volgende:

[..]

kun je aub meedelen waar je hem gevonden hebt, ik wil hem ook wel eens bekijken, kijken wat ik ervan vond
Google is your answer.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:46:29 #269
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_84690854
quote:

[..]

Hij is eerder ziek en smerig ipv eng denk ik :P

Volgens mij gaat er alleen nog maar een dvdscreener rond, tenminste die heb ik gevonden.

Mean Creek
Redelijk goede film had er eigenlijk wel wat meer van verwacht. Hij pakte me om 1 of andere reden niet echt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_84692948
Stranger Than Fiction

De titel zegt het al. Een lekker vreemde tragikomedie. Of een komische tragedie.

Met zo'n ongelooflijk lief leuk hippiemeisje om direct verliefd op te worden... O+ O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84693041
Remember me - Live in the moments (met die dude van Twilight)

maar ik heb het einde niet gezien.. viel in slaap ;(
pi_84694388
A Serbian Film

Ziek ziek ziek.Bah wat het nog erger maakt is dat hij zo realistisch overkomt.Geen film voor gevoelige mensen met een zwakke maag.
pi_84694713
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
A Serbian Film

Ziek ziek ziek.Bah wat het nog erger maakt is dat hij zo realistisch overkomt.
Dat is ook jujist de kracht van de film. Angstaanjagend.
pi_84694829
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
A Serbian Film

Ziek ziek ziek.Bah wat het nog erger maakt is dat hij zo realistisch overkomt.Geen film voor gevoelige mensen met een zwakke maag.
Nou die ga ik eens eventjes bekijken.
pi_84695571
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef linpunt het volgende:
Remember me - Live in the moments (met die dude van Twilight)

maar ik heb het einde niet gezien.. viel in slaap ;(
Dan zou ik dat nog maar doen, want het einde verklaart veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')