Kan m niet vinden op imdb ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef Scarface150993 het volgende:
The Grown Ups
Gewoooooooon perfecttt, deed me beetje denken aan the hangover. Echt een leuke film met een leuke familie sfeer maar je bekijkt hem toch liever niet met je familieGéweldige acteurs, ik heb nog nooit zoveel gelachen bij een film. Lekkere dames en een goede verhaal, een stel jeugdvrienden komen na een dood van een goede vriend weer bij elkaar. Ze huren een vakantiehuisje en de pret kan beginnen.
8,5/10
tnxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:13 schreef herbert64 het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1273235/
en wat vind je van de IMDB cijfer dat ze hem gegeven hebben (5,9) als ik vragen mag? vind jij dat verdient of geef je het net wat meer of minder? Ik wil hem ook graag gaan zien, alleen heb ik laatste tijd niet echt veel tijd daarvoorquote:Oeh naar deze film keek ik wel uit (een beetje raar als je bedenkt om wat voor soort film het gaat ).
The Karate Kid (2010)
In de bios gezien en was echt een stuk leuker dan ik verwacht had! Jaden Smith doet het erg leuk (lijkt trouwens echt op zijn vader) wat ik niet verwacht had omdat ik hem in een andere film (weet ff niet meer welke) nog verschrikkelijk irritant vond. Paar keer goed kunnen lachen en Jaden Smith heeft zeker skills. Na afloop was er nog een dik applaus in de bios maar dat vond ik weer wat overdreven.
Zou hem wel een 6,5 durven geven. Inception een 9quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:31 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
tnx
[..]
en wat vind je van de IMDB cijfer dat ze hem gegeven hebben (5,9) als ik vragen mag? vind jij dat verdient of geef je het net wat meer of minder? Ik wil hem ook graag gaan zien, alleen heb ik laatste tijd niet echt veel tijd daarvooren moet ook nog inception gaan bekijken!
Waarschijnlijk omdat hij zocht op "The grown ups" en dan vind je hem inderdaad niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet
http://www.imdb.com/title/tt1375670/
Ik ga deze film dit weekend kijken denk ik, inmiddels gevonden, ik houd wel van enge filmsquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:48 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
hmmm op IMDB echt niets over te lezen/zien en jij hebt ons nieuwsgierig gemaakt dus help es verder (alstublieft)
kun je aub meedelen waar je hem gevonden hebt, ik wil hem ook wel eens bekijken, kijken wat ik ervan vondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga deze film dit weekend kijken denk ik, inmiddels gevonden, ik houd wel van enge films
Hij is niet zo zeer eng hoor.... is gewoon ziek, ziek en nog eens ziek.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga deze film dit weekend kijken denk ik, inmiddels gevonden, ik houd wel van enge films
Google is your answer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
kun je aub meedelen waar je hem gevonden hebt, ik wil hem ook wel eens bekijken, kijken wat ik ervan vond
Hij is eerder ziek en smerig ipv eng denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook jujist de kracht van de film. Angstaanjagend.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
A Serbian Film
Ziek ziek ziek.Bah wat het nog erger maakt is dat hij zo realistisch overkomt.
Nou die ga ik eens eventjes bekijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
A Serbian Film
Ziek ziek ziek.Bah wat het nog erger maakt is dat hij zo realistisch overkomt.Geen film voor gevoelige mensen met een zwakke maag.
Dan zou ik dat nog maar doen, want het einde verklaart veel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef linpunt het volgende:
Remember me - Live in the moments (met die dude van Twilight)
maar ik heb het einde niet gezien.. viel in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |