Doe ik niet aan, ik hoorde dat er vette namen zouden worden bevestigd (bron via bron via bronquote:Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Naja, als je in het De Line-Up topic keek wat er nog via andere bronnen bevestigd stond, kon je wel ongeveer nagaan wat je nog kon verwachten.
Klinkt goed ja. Doet me denken aan 65daysofstatic. Komende tijd maar alvast wat gaan luisteren van de namen die me weinig zeggen, zodat ik er niet achteraf hoef achter te komen dat ik iets gemist heb omdat ik niet wist wat het was.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:56 schreef zonisdegod het volgende:
As I watched You From Afar klinkt effin awesome! Lees dat ze spectaculair live optreden. Whuut!
![]()
![]()
![]()
![]()
TBB doen een liveset met eigen nummers, verwacht ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef julian6 het volgende:
Nu nog hopen dat TBB of iemand anders van boys noize label deze erop gooien:
en LL kan niet stuk![]()
Dat zou wel heel jammer zijn!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef rubbereend het volgende:
nou alles rond, nu duimen voor het blokkenschemahopelijk regelen ze dat een beetje goed.
Maar geen 90's now dit jaar?
Die zijn er niet imoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef portie het volgende:
we zijn een decennium verder dus nu zer00's heroes
Dan vind ik '90 toch veel leuker!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef portie het volgende:
we zijn een decennium verder dus nu zer00's heroes
Denk het ook ja, aangezien ze met DC '77 zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:35 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
TBB doen een liveset met eigen nummers, verwacht ik.
Wat let je? Ik weet nog wel iemand die een kaartje wil.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:58 schreef Gewoonik het volgende:
geen 90's now. Kan ik net zo goed thuis blijven
ja dat was ik aan het doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Klinkt goed ja. Doet me denken aan 65daysofstatic. Komende tijd maar alvast wat gaan luisteren van de namen die me weinig zeggen, zodat ik er niet achteraf hoef achter te komen dat ik iets gemist heb omdat ik niet wist wat het was.
Live zijn ze inderdaad nog wel even 10 keer vetter dan op plaat. Veel energieker dan 65daysofstatic ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:56 schreef zonisdegod het volgende:
As I watched You From Afar klinkt effin awesome! Lees dat ze spectaculair live optreden. Whuut!
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd 90's now ook echt aangekondigd als programma vorige jaren?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef rubbereend het volgende:
nou alles rond, nu duimen voor het blokkenschemahopelijk regelen ze dat een beetje goed.
Maar geen 90's now dit jaar?
Ja, maar pas in het blokkenschema. Volgens mij stonden de DJs van dienst wel in het programma.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Werd 90's now ook echt aangekondigd als programma vorige jaren?
Dus MB88, aangezien je het dichts bij het LLvuur zit?? Breng het verlossende woord ; komt er dit jaar weer een 90sNowquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:30 schreef MB88 het volgende:
[..]
Ja, maar pas in het blokkenschema. Volgens mij stonden de DJs van dienst wel in het programma.
ja daagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat let je? Ik weet nog wel iemand die een kaartje wil.
Over minder dan 48 uur komt de programmakrantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:47 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dus MB88, aangezien je het dichts bij het LLvuur zit?? Breng het verlossende woord ; komt er dit jaar weer een 90sNow
Yes or Now
Waarom?????quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:11 schreef WeezerButler het volgende:
Oei, dat gaan veel mensen (voornamelijk dames) jammer vinden....
Kut.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:17 schreef Beaudelaire het volgende:
90's Now komt niet dit jaar. Daarvoor in de plaats is Zer00's Heroes.
Bron: DJ Gary Global van 90's Now!
http://mobile.twitter.com/djgaryglobal/status/19553830825
Hoezo kut? Is Zer00's Heroes nog kutter dan de 90's Now al kut is?..quote:
Vind jij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:20 schreef julian6 het volgende:
Wat gaan ze nou draaien van de jaren 00 tot aan 2010?Er is alleen maar crap uitgebracht voor zover ik weet, weinig klassiekers muv wat trance deuntjes.
Begin '00 wel maar vanaf '04 is het steeds hetzelfde commerciële trucje wat herhaald word door de grote platenbazen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:38 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vind jij.
Nee, er zijn geen jaren '90-hits uitgebracht, dohhh. Maar wel wat hitjes, vooral begin '00.
ach, op de zaterdagavond hoor je in Alpha dezelfde platen als bij de 90s now. Alleen dan wat opgeleukt met wat Qotsa, White Stripes, Ram Jam, Ac/dc en nog een paar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef WeezerButler het volgende:
90s Now is zwaar jeukverwekkend. Maar ik hoop niet dat die meute nu richting de Alpha trekt bij de gitaardisco voor wat herkenbaarheid.
Verwacht bij de 00s vooral dingen als Kaiser Chiefs, Editors. White Stripes, Vampire Weekend, Kings of Leon, Mando Diau, dat soort. Geen idee of dat een hele avond leuk blijft.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef julian6 het volgende:
Begin '00 wel maar vanaf '04 is het steeds hetzelfde commerciële trucje wat herhaald word door de grote platenbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |