Jij weet wat Leandra krijgtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:12 schreef Jore het volgende:
Ha hoi, ik heb ook weer eens even tijd om achter een computer te zitten. Ik heb allemaal leuke onderwerpen gemist zag ik. Nog een voor de stats: ik werd na een jaar - 5 dagen pas weer ongesteld. Heerlijk! Ik heb wel heel lang (een) nachtvoeding(en) gegeven, toen dat ophield was het rap over met de pret.
Wij hebben vandaag de 20-weken echo, met 19 weken en 4 dagen al. Ik zit hier de klok om te kijken, ik vind het zo spannend! De vorige keer hadden we al een geslachtsbepaling gedaan met 18 weken, nu niet i.v.m. vakantie en het feit dat de echo relatief vroeg is. Vanmiddag kan ik dus gericht gaan shoppen, mits ik niet bewzijk in de hitte
Huup vandaag ook een echo, spannend! Hopelijk zie je een mooi stuiterkindje
Leandra, gelukkig heb ik je voorgevoel onthouden, wat leuk!
Oh, ik schijn me veel te druk te hebben gemaakt en dat schijnt ook niet goed te zijn... En of je kraam weet van borstvoeding hangt een beetje af welk kraambureau je hebt. Borstvoeding kan de eerste weken nogal een uitdaging zijn en als je kraam daar niet al te handig mee is kun je eerder besluiten over te stappen dan je zou willen. Mocht je je nog in willen lezen: Borstvoeding van Stefan Kleintjes. Heb alleen nog geen praktijkervaring, maar ik vond dat het makkelijk las, en duidelijk was. Over een paar weken laat ik wel even weten of het in de praktijk ook een goed boek is!quote:ik laat het druk maken om de kolf en de borstvoeding weer ff zitten, ik zie wel hoe het gaat. Neem aan dat een kraamverzorgster en een verloskundige wel weten hoe en wat en anders mogen de oma's op pad.
Kheb nu alleen het gevoel dat ik me nergens druk om maak, heb geen zwangerschapscursus en bekijk op het moment zelf of ik thuis wil bevallen of naar het ziekenhuis ga, het voelt allemaal zo onvoorbereid.
In Delft?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, nog iets over kolven: ik heb mijn kolf bij een borstvoedingscentrum gekocht en ik mocht de verschillende kolven gratis uitproberen voor ik er een aanschafte! Er zit toch best veel verschil in elektrische kolven qua 'gevoel'.
Nee, in Amsterdam! Ze zitten nog vrijwel bij me om de hoek ook.quote:
Oh ik liet mn motor vaak op mn werk staan en nam alleen de schilden en flesjes steeds mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, nog iets over kolven: ik heb mijn kolf bij een borstvoedingscentrum gekocht en ik mocht de verschillende kolven gratis uitproberen voor ik er een aanschafte! Er zit toch best veel verschil in elektrische kolven qua 'gevoel'.
De kolf die ik in de kraamweek meekreeg (Medela Symphony) om mijn productie op te krikken vond ik de allerfijnste kolf, maar als je een plaatje ziet dan begrijp je waarom het geen optie is om die dagelijks mee te nemen naar je werk:
[ afbeelding ]
![]()
Ja ik twijfel tussen die en de PISA..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens deze kolf (kan ik tussendoor nog even een glaasje wijn drinken):
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik de Pump-in-Style niet heb genomen. Misschien hadden ze die niet in voorraad. Ik weet niet of je de Freestyle wel eens hebt gebruikt, maar die trilt behoorlijk. Ik moest er echt aan wennen, vooral omdat de Symphony zoveel zachter te werk ging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik twijfel tussen die en de PISA..
Trillen? De motor? Of de schilden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik de Pump-in-Style niet heb genomen. Misschien hadden ze die niet in voorraad. Ik weet niet of je de Freestyle wel eens hebt gebruikt, maar die trilt behoorlijk. Ik moest er echt aan wennen, vooral omdat de Symphony zoveel zachter te werk ging.
Verder vind ik het een superkolf. Ik hoop dat ik hem deze keer langer kan gebruiken.
Allebei. Bij het kolven krijg je een sterk vibrerende sensatie. Iemand anders omschrijft dat hier treffender: "freestyle is quieter and maybe tickles more. that sounds so weird the pumps just feel very different. ameda is pure suction and freestyle sort of vibrates as it sucks."quote:
Daar is wel eerder dit jaar een nieuw borstvoedingscentrum geopend. Eentje is een kennis van mij. Kundige mensenquote:
Ja en een stoppen met roken topic in lif... Dus?quote:
Wat grappig die droom! Ik droomde dat ik bevielquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar is wel eerder dit jaar een nieuw borstvoedingscentrum geopend. Eentje is een kennis van mij. Kundige mensen![]()
Of was je er al bekend mee?
Huup veel plezier bij de echo!
Orea, meldplicht![]()
Ik droomde vannacht dat ik een jongetje kreeg. Het had blond haar maar stond ook meteen de volgende morgen rechtop in zijn bedje op mij te wachten. De eerste twee dingen zijn goed mogelijk maar dat laatste is toch iets onwaarschijnlijker dus ik geloof toch niet helemaal in mijn voorspellende gaven
Welke foto?? Die 2e is namelijk 1 van de kleinste kolven die er is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Troeta het volgende:
woooh, ik word een beetje bang van die foto!! Wat een uhhh, groot geval!
En dan is dit nog een mooie frisse strakke vrouw, ik ben straks moe en uitgelubberd en ik weet zeker dat m'n vriend me gaat uitlachen! hihi
Ik kon pas weer op mijn buik slapen toen ik was gestopt met de borstvoeding.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Orea het volgende:
maar het allerblijst (is dat een woord?) was ik dat ik weer op mijn buik kon slapen
![]()
Als ik streng was had ik wel gewoon gezegd doe die kolf dingen lekker in het kolf topicquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Er is ook een slowchattopic, een topic over de ruggenprik, over de bevalling, over geboortekaartjes, een fototopic, maar al die dingen komen hier ook terug. Je bent wel streng, hoor!
Het topic over kinderwagens ben ik trouwens alweer een tijdje kwijt.
Nou helemaal plat zal niet zo makkelijk gaan dan idd, maar ik slaap altijd half op mijn zij doorgedraaid naar mijn buik (snappen we hem nogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kon pas weer op mijn buik slapen toen ik was gestopt met de borstvoeding.
Ik gok dat er ongeveer 60cc in de flesjes op de foto zit...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef pessie het volgende:
Claudia wat betreft dat laatste plaatje he, zou zij echt zo'n hoge productie hebben? Ik heb het idee dat er best veel in de flesjes zit... Krijg alleen wel flashbacks van mezelf bij mn vader in de melkstal als ik dit zo zie. Snapte nooit dat mensen het idee hadden bij kolven "melken als een koe" maar het wordt nu een stuk duidelijker... Niet dat ik het erg vind hoor.
En ik heb hopelijk geen kolf nodig, ik ben het eerste half jaar sowieso thuis, moet misschien nog even een handkolf ergens regelen voor nood maar ik ga ervan uit dat het kindje bij mij kan drinken.
Joh, dat is gewoon een model natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef pessie het volgende:
Claudia wat betreft dat laatste plaatje he, zou zij echt zo'n hoge productie hebben? Ik heb het idee dat er best veel in de flesjes zit... Krijg alleen wel flashbacks van mezelf bij mn vader in de melkstal als ik dit zo zie. Snapte nooit dat mensen het idee hadden bij kolven "melken als een koe" maar het wordt nu een stuk duidelijker... Niet dat ik het erg vind hoor.
En ik heb hopelijk geen kolf nodig, ik ben het eerste half jaar sowieso thuis, moet misschien nog even een handkolf ergens regelen voor nood maar ik ga ervan uit dat het kindje bij mij kan drinken.
Dan vind ze het toch gezelligquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan sinds een week ofzo niet meer echt op mn buik liggen.. Even gaat wel, maar madam gaat zwaar schoppen dan..
Maar ik niet.quote:
Goed punt. Het kan, natuurlijk, maar de harde realiteit is dat het voor veel vrouwen een kwestie is van milliliters sprokkelen. Toen Ivan net 3 maanden oud was en ik ging kolven in plaats van een voeding te geven kolfde ik ook best aardig, maar nooit genoeg voor 1 voeding.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef pessie het volgende:
Claudia wat betreft dat laatste plaatje he, zou zij echt zo'n hoge productie hebben?
Ik voelde me ook een koe. Het is gewoon niet charmant, kolven. Mijn vriend vond het trouwens wel fascinerend. Ik heb op mijn werk wel eens voor een open raam moeten kolven en ik kon dat vrij discreet doen door enkelzijdig te kolven en een sjaal over mijn schouder te draperenquote:Ik heb het idee dat er best veel in de flesjes zit... Krijg alleen wel flashbacks van mezelf bij mn vader in de melkstal als ik dit zo zie. Snapte nooit dat mensen het idee hadden bij kolven "melken als een koe" maar het wordt nu een stuk duidelijker... Niet dat ik het erg vind hoor.
Aha. Ik vond het vrij veel lijken, maar het is dus normaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik gok dat er ongeveer 60cc in de flesjes op de foto zit...
Toen ik voor het eerst mijn borsten moest afkolven vanwege de overproductie had ik aan 1 flesje niet genoeg..
Het is gewoon per vrouw verschillend..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Aha. Ik vond het vrij veel lijken, maar het is dus normaal.
En dat je niet meer op je buik kunt slapen... Ik was überhaupt verbaasd dat dat jou tot een week geleden wel lukte! Hier is dat echt al vanaf week 8 of 10 verleden tijd. Tegenwoordig slaap ik op mn rug of op mn zij. Ben erg blij dat de bakerpraatjes over op je rug slapen onzin zijn volgens de verloskundige, voelde me iedere keer weer schuldig als ik op mn rug ging liggen omdat mn bekken te veel pijn deed om op mn zij te liggen.
Hier voelt zelfs rugslapen niet meer fijn aan... als ik dan omhoog moet om te gaan piesen en ik steek een been in de lucht, dan is het net alsof er iemand mijn bekken/schaambeen aan het splijten isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Buik slapen hoef ik ook niet te doen en op mijn zij voelt ook niet altijd even fijn aan.
Ik slaap op mijn rug grotendeels
Ik rol ook eerst op mn en duw me dan omhoog... Alles kraakt en doet pijn als ik vanuit ligstand zomaar omhoog kom.. Vooral 's nachts... dan hersteld mn lichaam een soort van de hele dag zitten, dan doet echt alles pijn, dan ben ik echt een soort waggelkip als ik mn bed uit moet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef Troeta het volgende:
Maar hebben jullie ook dat als je op je rug ligt dat de baby dan echt helemaal in je lichaam gedrukt lijkt te zitten? Opstaan vind ik heel moeilijk dan. Na een half uurtje rechtop zitten voel ik hem helemaal een nieuw plekje innemen.
Jen dronk nooit meer dan 100cc per fles.. Pas helemaal op het laatst iets van 120 cc... Maar veel meer dus niet. (nog niet)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het ook gaaf om te zien, maar de frustratie van het niet genoeg kolven was altijd groter dan de verwondering.
Ik vertelde mijn lactatiekundige dat ik tussen voedingen door ergens tussen de 40 en 60 ml afkolfde en dat vond zij al fenomenale hoeveelheden. Let wel: Ivan dronk toen flessen van 180 ml, dus met 3 keer kolven had ik vaak niet eens 1 voeding bij elkaar.
Kolven zegt niet veel over hoeveel melk je hebt.. Een baby leegt een borst veel effectiever dan een kolf.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Troeta het volgende:
wat weinig Claudia. Maar als de baby zelf drinkt, komt er dan meer uit denk je? Of moet je met borstvoeding gewoon vaker aanleggen?
Oh, dat komt wel goed! Maak je daar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Troeta het volgende:
wat weinig Claudia. Maar als de baby zelf drinkt, komt er dan meer uit denk je? Of moet je met borstvoeding gewoon vaker aanleggen?
Ja!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef Orea het volgende:Troeta, alleen dat gebeurd hier direct
en niet pas na een half uurtje... Koppie ligt vast, maar dan voel je al het gewicht weer in het midden centreren...
Ja dat is zo waar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat komt wel goed! Maak je daar geen zorgen over.
En maak je over kolven ook maar geen zorgen, want je weet niet of je en welke problemen je tegenkomt. Misschien gaat het allemaal wel heel lekker, en als het niet lekker gaat vind je daar wel iets op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef stengeltje het volgende:
Ik heb ook de Freestyle en die beviel echt supergoed, vooral omdat ik ook wel eens in de auto kolfde en ik dan natuurlijk geen stopcontact oid nodig had... Heb trouwens die extra bevestigingsbandjes voor het handsfree kolven slechts 1 keer geprobeerd en toen snel weggemieterd. Voordat je de hele installatie in elkaar hebt ben je echt een half uur verder.
Gewoon maar weer de schilden tussen m'n beha, veel makkelijker.
Had trouwens echt een creepy droom vannacht. Het ranzige stuk even in een spoiler:Zwangerschapsdromen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat is een mooie datum om uitgerekend te zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh Jore spannend!! Succes strakjse, en heel veel plezier, lekker kindje glurenen shopze
@Kolven, ik heb er idd ook niet echt een hekel aan, het is niet mn hobby maar och. Toen Amélie voor de eerste keer een nacht echt doorsliep ben ik rond 5 uur opgestaan van ellende en heb ik bijna 300 cc gekolfd![]()
das daarna nooit meer gebeurd maar echt... wtf...![]()
@Echo jaaaa alles was goedde termijn is met 2 daagjes naar voren geschoven, nu dus 6 feb 2011, kindje sliep maar alles deed het en zag er goed uit.
[ afbeelding ]
heeft het zin om terug te lezen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik ook, olifantengeheugen kan soms handig zijn.
Mn hormonen vinden dit niet zo heel leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef huuphuup het volgende:
Jemig Ticowat een gedoe
![]()
wel fijn straks, nieuwe vloer, maar toch...
Kolven kun je huren bij de thuiszorg... Ook in het weekend... Die hebben net als apothekers ook een nachtdienst/weekend regeling.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef Troeta het volgende:
Mooie echo huuphuup!!
Ik ga naar werk toe, ga ik daar wel surfen over kolfen en waar je het kan huren, verder zie ik het wel.
Kan op werk alleen niet op fok, beetje jammer.
Fijne middag nog!
ja slim ja van dat babyhoekje. Kan me voorstellen dat je dit op zn zachtst gezegd redelijk bagger vindt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:33 schreef Ticootje het volgende:
En weet je hoe blij ik nu ben dat ik zo eigenwijs was om lekker mn babyhoekje zelf af te maken. (Nou ja af, de basics zeg maar) M. wilde dat al uitstellen tot na de woonkamer... Dan had ik nu echt zitten stressen.
Als het nou gewoon mooi weer is dan kan ik mooi de tuin in vluchten, koop ik ff een bank bij de kringloop en een knal ik de salontafel buiten.... Onder de nog aan te schaffen partytent... Kan ik gewoon lekker mn gang gaan.
Haha, ik ga juist een lack halen voor in de woonkamer... ff voor tijdelijk, maar de salontafel die ik nu heb staat echt niet bij de nieuwe uitstraling, dus oude naar buiten en een goedkope lack tafel in de woonkamer. 2 hoezen voor mn banken en 2 lack kasten opelkaar als dressoir en voila een strakke, nieuwe en goedkope inrichting van mn nieuwe woonkamer...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja slim ja van dat babyhoekje. Kan me voorstellen dat je dit op zn zachtst gezegd redelijk bagger vindt.
Ik heb nog een salontafel staan trouwens, zo'n goedkope grote lack van ikea. Mag je zo hebben als je wilt, kun je die gewoon buiten laten staan hoef je niet van buiten naar binnen te slepen.
Lang leve Ikeaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha, ik ga juist een lack halen voor in de woonkamer... ff voor tijdelijk, maar de salontafel die ik nu heb staat echt niet bij de nieuwe uitstraling, dus oude naar buiten en een goedkope lack tafel in de woonkamer. 2 hoezen voor mn banken en 2 lack kasten opelkaar als dressoir en voila een strakke, nieuwe en goedkope inrichting van mn nieuwe woonkamer...
hahahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha, ik ga juist een lack halen voor in de woonkamer... ff voor tijdelijk, maar de salontafel die ik nu heb staat echt niet bij de nieuwe uitstraling, dus oude naar buiten en een goedkope lack tafel in de woonkamer. 2 hoezen voor mn banken en 2 lack kasten opelkaar als dressoir en voila een strakke, nieuwe en goedkope inrichting van mn nieuwe woonkamer...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mn hormonen vinden dit niet zo heel leuk![]()
Ik blijf maar denken... straks komt die eigenwijs met 36 weken ofzo en dan?? Stinkt heel mn huis nog naar verf... Is alles half klaar... Ik kan wel janken.. Zo kut gepland.. Zo naief om in te stemmen met zo'n krappe planning...
Ja ik denk niet helder meer na... I know.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo die eerst maar speciaal voor Ticootje, en lieve schat, je weet zelf diep van binnen dat als je nu met 36 weken zou bevallen dat de kleine dan iig tot week 37 in het zieknhuis ligt in de couveuse (al vallen de mussen dood van t dak atm)
T gaat goed komen vast en zeker, schop er gewoon nog n paar keer meer tegen en ze rennen allemaal voor jeps nog 3 dagen
Huup goeie echosuper hoor
En de rest ben ik al weer vergeten wat ik wilde zeggen :
Dat mag hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik denk niet helder meer na... I know.
Ooooh, ik kan het me zó goed voorstellen! Ik heb ook enorm de alles-moet-klaar-zijn-kriebels en dan is die troep echt slecht te verdragen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mn hormonen vinden dit niet zo heel leuk![]()
Ik blijf maar denken... straks komt die eigenwijs met 36 weken ofzo en dan?? Stinkt heel mn huis nog naar verf... Is alles half klaar... Ik kan wel janken.. Zo kut gepland.. Zo naief om in te stemmen met zo'n krappe planning...
Wat heb je dan een vroege intake? Bij mij kwamen eerste echo en vk zo'n beetje tegelijk met 9 weken. Eerder wilden ze me ook nog niet zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:16 schreef stengeltje het volgende:
Mijn eerste echo laat nog wel even op zich wachten. Heb de 27e intake bij de vk, dan een week of 2/3 daarna waarschijnlijk de echo. Zou natuurlijk een heel dramatisch verhaal kunnen ophangen om eerder te mogen, maar wacht toch maar netjes mijn beurt af.
Zit wat in, is wel zonde als dat niet wordt meegenomen. Dat werd bij mij telefonisch gedaan bij het maken van de afspraak.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:46 schreef pessie het volgende:
Bij een vroege intake kunnen ze misschien nog zeggen dat het heel goed is als de moeder nog even folliumzuur gaat slikken en alvast het principe van geen rauw voedsel zoals rauw vlees eten uitleggen. Misschien is dat de reden? Je kunt er misschien niet van uit gaan dat iedere zwangere bijhoudt wat wel en wat niet goed is voor een kindje.
Dat is hier ook ja, 8 a 9 weken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:04 schreef stengeltje het volgende:
De intake is hier met 8 weken, vooral omdat je erg op tijd een afspraak moet maken voor de combinatietest. Als je nog na moet denken of je dat wel/niet wilt wordt het anders erg krap.
ja, weet ik, maar nu heb ik de dichtstbijzijnde opgezochtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kolven kun je huren bij de thuiszorg... Ook in het weekend... Die hebben net als apothekers ook een nachtdienst/weekend regeling.
Same here (dat de mijne minder duidelijk is dus)!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Fannetje het volgende:
Huup, wat een mooie echo! Zoveel duidelijker dan mijn 12 weken echo!
quote:Nog DRIE dagen werken, en dan.... 24 weken vrij!
Ja, leuk en gek is het. En op die omslagdoek zat ik al zo lang te azen, ik heb zelfs overwogen om hem gewoon alvast te kopen voor het geval je weet maar nooit, maar ik heb me kunnen beheersen. Tot vandaagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:45 schreef tessie het volgende:Weer een goede echo voor Huup! Wat fijn!
En Jore ook een goede echo!En een dochter! (whhaa je doet een tessie
) Leuk he, om dan nu bij de meisjeskleertjes en spulletjes te gaan kijken? En die omslagdoek van de Hema is zooo leuk!
Een garderobe-overzichtsfoto is altijd leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef tessie het volgende:
Ja ik had precies hetzelfde met die omslagdoek!
En toen ik dus eenmaal wist dat Anna een meisje was, en ik naar de winkels ging om echt vet te shoppen, vond ik ineens niks leuk genoeg. Het was gewoon teveel keus ofzoUiteindeiljk heb ik het meeste 2e hands gekocht, en ook heel veel (2ehands) gekregen. En nu hebben we echt belachelijk veel kleertjes, en allemaal leuk!
(Oh en vandaag nog een super leuk jurkje van Huup/Amélie binnen gekregen waar ik helemaal blij mee ben)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef Orea het volgende:
Jore!alles goed en een meisje
wat fijn!!
Ik ga mijn bed maar in, de hele avond al voorweeën en er lijkt zelfs regelmaat in te zittenSpeklap is ook onrustig...
idd...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:08 schreef Vicky het volgende:
oehh spannend Orea!
Ennuhh waar is Flugel eigenlijk??
Ja, beetje jammer dat de kast nog een paar laagjes verf moet hebben. Het zit nu dus in lelijke plastic kratten. Maar als het kamertje af is (en ik hoop dat dat niet langer dan nog een week duurt) dan maak ik een foto, ook van de kleertjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef Jore het volgende:
[..]
Een garderobe-overzichtsfoto is altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |