abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84281797
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:37 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat heb ik idd ook, meer dan 2 alinea's tekst? Dan moet er wel een enorm goeie foto bijzitten wil ik helemaal gaan lezen. En als er een lijst eisen staat dan haak ik ook snel af.
Toch heb ik in mijn profiel altijd twee eisen staan nl. niet roken en geen dierentuin thuis.
Verder kan ik met alles overweg
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:44:37 #212
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84281878
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Is dat een oprechte vraag? Of wil je gewoon horen dat het goed gaat zonder heel lulverhaal over hoe kut mn dag wel niet was?
3e vraag en je hebt het nu al over lul en kut. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofdje haalt hoor... vuns die je bent !

Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:47:46 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84281966
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee hoor is ook een datingsite, je kunt zoeken naar personen en chatten (gratis).
ik krijg telkens mailtjes van ze, dat die en die op zoek naar me is en met me wil foto's uitwisselen en als ik dan op die site ga kijken dan moet ik eerst 3 anderen uitnodigen voordat ik dat kan doen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:50:55 #214
97868 Krullehoofd
pi_84282073
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:39 schreef LaTiNLoCo het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Overbodige info hoeft van mij niet hoor. Vrouwen kunnen er ook wat van hoor me de eisen-lijst
Aan de andere kant denk ik dan, die lijst met eisen zullen ze wel niet voor niks neerzetten. En waarschijnlijk krijgen de desbetreffende dames alsnog een hoop reacties van mannen die niet aan haar eisen voldoen.
pi_84282271
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:50 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Aan de andere kant denk ik dan, die lijst met eisen zullen ze wel niet voor niks neerzetten. En waarschijnlijk krijgen de desbetreffende dames alsnog een hoop reacties van mannen die niet aan haar eisen voldoen.
Ja, maar sommigen kunnen het ook overdrijven. Maarja, vaak zijn mannen meestal wat wanhopiger eh, die reageren altijd wel als er een leuke foto bij staat..
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:57:52 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84282368
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:50 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ik reageer niet eens op vrouwen met zo'n hele specifieke eisenlijst mbt uiterlijk en werk/opleiding, ook al voldoe ik aan al die eisen. Ik vind het vrij kansloos namelijk . Dan toon je aan niets om karakter te geven.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84283176
Tsja die eisen.... toch is er wel wat voor te zeggen. Als een vrouw stevig rookt, een kop langer is dan ik of onder de trampstamps zit dan is de kans op een crush van mijn kant bijna nihil. Daarom zet ik die 3 dingen er altijd wel bij.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:21:08 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84283238
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Kentoet het volgende:
Tsja die eisen.... toch is er wel wat voor te zeggen. Als een vrouw stevig rookt, een kop langer is dan ik of onder de trampstamps zit dan is de kans op een crush van mijn kant bijna nihil. Daarom zet ik die 3 dingen er altijd wel bij.
grote kans dat je al door heel veel vrouwen weggeklikt bent omdat je te oppervlakking overkomt .
Een gedicht over Maanvis
pi_84283777
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

grote kans dat je al door heel veel vrouwen weggeklikt bent omdat je te oppervlakking overkomt .
Waarschijnlijk wel ja, en hopelijk door de juiste doelgroep
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:37:42 #220
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_84283903
Vraagje! Als je op Paiq tijdens het fotobeoordelen een oneliner stuurt, krijgt deze dan ook jouw foto te zien?
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_84284163
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:37 schreef Prik0 het volgende:
Vraagje! Als je op Paiq tijdens het fotobeoordelen een oneliner stuurt, krijgt deze dan ook jouw foto te zien?
Ja.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:50:28 #222
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_84284341
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:45 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ja.
Merci! Dan weet ik dat ze mijn foto dus ook waarderen.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 18:58:09 #223
9859 crew  Karina
Woman
pi_84284600
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik krijg telkens mailtjes van ze, dat die en die op zoek naar me is en met me wil foto's uitwisselen en als ik dan op die site ga kijken dan moet ik eerst 3 anderen uitnodigen voordat ik dat kan doen .
Die mailtjes moet je negeren, gewoon aanmelden kan ook en dan zoeken op leden in je omgeving, kijken of er iets leuks tussenzit
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84284995
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef Silenus het volgende:
Wat ik op paiq ook meemaak de laatste tijd is dat vrouwen me complete leuterverhalen gaan sturen over dingen waar we het niet over hebben gehad. Als ik offline ben dus, en als ik online ben zie ik hele verhalen.
Die kreeg ik ook verspreid over 2 weken van iemand
quote:
Hey hoi Knipoogje, heb je genoten van een fijne zondag? Iets leuks gedaan? Mijn dag is anders gelopen dan gepland, chaotisch, afspraak ging uiteindelijk ook niet door. Vanmorgen wel heerlijk gesport en rond lunchtijd en zojuist een vriendin op bezoek gehad. Zo fijn om vriendinnen te hebben die dag en nacht voor je klaar staan. Ik zou het leuk vinden om verder te gaan met ons gesprek, eventueel binnenkort onder het genot van een drankje
quote:
Hey hoi, hoesie? Vandaag nog de kans om buiten te lunchen of vanmiddag een drankje te doen? Ik ben net thuis van de sportschool, heerlijke step-aerobicles.
Ik ga vanavond een hapje eten in Rotterdam en vervolgens naar het toneelstuk De Gelukkige Huisvrouw van Heleen van Royen. Isa Hoes speelt de hoofdrol, een vrouw die depressief wordt na haar bevalling. Ik ga met een vriendin, dus dat komt helemaal goed met het vrouwen-soap-gehalte. Zo lekker over het strand wandelen, bijkletsen op het terras met een vriendin, wat een luxe om vandaag vrij te zijn!!!
quote:
Hoi hoi, heb je genoten van het weekend? Mijn weekend was super lekker. Zen-gevoel gister in de sauna, whirlpool, kruidenbad, powernap tussendoor, heerlijk eten....
vanmiddag genoten van de lente-zon op het terras en begin van de avond mezelf helemaal uitgeleefd tijdens een dansworkshop (Nia-dans: combinatie van tai-chi, moderne dans en vechtsport). Ik vind het heerlijk om vrij te dansen, na afloop gezellig feestje met hapjes. Goede werkweek toegewenst, groeten!
quote:
How is life? Leuke plannen voor het weekend? Ik heb me vanmorgen laten afbeulen door 3 mannelijke army-drill-instructors in de sportschool, nieuwe release van les pump en attack, was lachen en zweten! Ik ga vanmiddag/vanavond naar het Moviesthatmatterfestival in het filmhuis, 2 heavy films bekijken. En jij, enjoy!
Een beetje 'hoe is ie met jou? ik ik ik ik ik ik' -gevoel krijg ik daarvan. Oprecht bedoeld, maar het komt zo ehm, nou ja lees zelf maar. Ik heb er in ieder geval geleerd dat je met dit soort 'ik heb dit allemaal meegemaakt' berichten moet uitkijken, want soms kom het een beetje fout over.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:13:44 #225
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_84285146
Lijkt mij gewoon een poging om een gesprek op poten te krijgen.
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 19:15:01 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_84285201
Als je al 2 weken van die berichten krijgt, waarom heb je dan nog niet afgesproken kan ze het allemaal IRL vertellen.

Het omgekeerde is ook niet geweldig: iemand die amper wat zegt op MSN, nu ben ik zelf ook niet zo'n MSN held, maar geef me je MSN dan niet, als je geen moer te vertellen hebt, spreek dan meteen af of doe dan niets.
niet zo tof doen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:21:03 #227
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84285425
NL58097519
Vandaag interesseberichtje van haar gehad
Heb me maar even full-member gemaakt zodat ik in ieder geval een normaal bericht terug kan sturen
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_84285681
@ knipoogje: Het is óf ik ik ik , of alleen maar vragen hoe het met jou gaat...

Al met haar afgesproken?
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_84286060
ze turnt
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:47:58 #230
97868 Krullehoofd
pi_84286427
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Die kreeg ik ook verspreid over 2 weken van iemand
[..]

[..]

[..]

[..]

Een beetje 'hoe is ie met jou? ik ik ik ik ik ik' -gevoel krijg ik daarvan. Oprecht bedoeld, maar het komt zo ehm, nou ja lees zelf maar. Ik heb er in ieder geval geleerd dat je met dit soort 'ik heb dit allemaal meegemaakt' berichten moet uitkijken, want soms kom het een beetje fout over.
4 van die berichtjes in 2 weken ? Dat valt toch wel mee ?
pi_84286569
Hoe werkt dat met RP? Je geeft/krijgt interessebericht en dan?
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_84287230
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Karina het volgende:
Het omgekeerde is ook niet geweldig: iemand die amper wat zegt op MSN, nu ben ik zelf ook niet zo'n MSN held, maar geef me je MSN dan niet, als je geen moer te vertellen hebt, spreek dan meteen af of doe dan niets.
Dat heb ik dus ook altijd. Had er iemand interesse in me en wilde ze wel msnen... en vervolgens zegt ze niks en als ik haar dan aanspreek dan krijg ik alleen korte antwoorden en geen tegenvragen. Alsof er helemaal geen interesse is. Ik snap dat echt niet.
pi_84287405
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook altijd. Had er iemand interesse in me en wilde ze wel msnen... en vervolgens zegt ze niks en als ik haar dan aanspreek dan krijg ik alleen korte antwoorden en geen tegenvragen. Alsof er helemaal geen interesse is. Ik snap dat echt niet.
Ja dat heb ik dus ook met pipelooi NL62425631 mijn 2e contact, ze is alleen tot 18uur online en gisteren sprak ik haar rond half 18 voor de 3e keer. Zegt ze ineens ik ben klaar met werken ga naar huis. Vroeg ik of ze thuis welleens online is zegt ze dat ze thuis nog geen internet heeft. Ik zeggen nou dan mail ik je wel dan kan je het rustig lezen, mailt ze vandaag gewoon niks terug. Ik bedoel, waarom voeg je me dan toe als je op je werk niks wil regelen?

Ik ben er ook niet helemaal uit of ze echt is. Ze heeft wel 4 foto's maar die kan ik niet zien.

De juf die noemt me inmiddels lieverd en schatje via msn maar wat heb ik eraan zonder date? Ik bedoel ik leg haar nog uit niet te intiem te worden en ze gaat alleen maar verder.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 20-07-2010 20:18:05 ]
UITGESCHREVEN
pi_84287737
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef picardmike het volgende:

Ik ben er ook niet helemaal uit of ze echt is. Ze heeft wel 4 foto's maar die kan ik niet zien.
100% nep
pi_84287904
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef picardmike het volgende:
De juf die noemt me inmiddels lieverd en schatje via msn maar wat heb ik eraan zonder date? Ik bedoel ik leg haar nog uit niet te intiem te worden en ze gaat alleen maar verder.
Sounds like a fake.
Ze heeft zeker ook geen webcam op het werk?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:22:35 #236
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84287951
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Sounds like a fake.
Dat lijkt me wel weer vrij normaal, geen webcam op 't werk
Maar idd, die meid klinkt als dikke nep
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_84287982
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Sounds like a fake.
De juf is weer een andere. Die kan nooit daten maar is wel elke avond om 1uur online. Die is zeker weten echt ze heeft mij foto's opgestuurd en heeft een fotoalbum op haar profiel staan. Ook heeft ze hyves.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:29:38 #238
97868 Krullehoofd
pi_84288332
Of ze zijn gewoon aandachtsgeil.
pi_84288507
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:51 schreef DaDude1987 het volgende:
Vrij eenvoudig. Krijg je een interessebericht en vind je haar leuk dan kun je haar ook een interessebericht sturen. Waarschijnlijk zijn jullie dan echter beide geen betalend lid en kun je verder niet communiceren. Dan kun je eventueel proberen haar te vinden via Hyves o.i.d. Vind je haar niet leuk dan kun je een 'geen interesse' bericht sturen, dit is een standaard afwijzing.

Verstuur je zelf een interessebericht dan is het afwachten wat ze van jou vindt. Als ze interesse heeft, maar
geen betalend lid is dan krijg je waarschijnlijk een interesseberichtje terug en kom je in bovenstaande situatie terecht. Is ze wel betalend lid dan stuurt ze hopelijk een berichtje met een emailadres
En als ze geen interesse heeft dan krijg je een 'geen interesse' bericht of helemaal geen reactie.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 20:35:09 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_84288644
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:51 schreef DaDude1987 het volgende:
Ligt eraan of je zelf betalend lid bent of niet: als je wel betalend lid bent, kun je zien of diegene die jou een berichtje heeft gestuurd wel of niet betalend is, zo niet, stuur haar/hem je msn

Als je zelf geen betalend lid bent, kun je geen berichtje terugsturen, dan moet je een "interessebericht" terugsturen.

Ik ben geen betalend lid, dus doe het laatste.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')