abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84291631
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Knipoogje het volgende:
Een beetje 'hoe is ie met jou? ik ik ik ik ik ik' -gevoel krijg ik daarvan. Oprecht bedoeld, maar het komt zo ehm, nou ja lees zelf maar. Ik heb er in ieder geval geleerd dat je met dit soort 'ik heb dit allemaal meegemaakt' berichten moet uitkijken, want soms kom het een beetje fout over.
Zie er weinig verkeerds aan eerlijk gezegd, ze willen gewoon een gesprek met je op gang krijgen. Dus doe er wat aan, mits je de dames in kwestie zelf ook interessant genoeg vindt.
pi_84291718
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:07 schreef GForceT1 het volgende:
ik ben dol op juffen, die zijn zo lekker trouw
Waarom zijn juffen zo lekker trouw dan? Ik zie de link niet helemaal.
pi_84293319
Ik heb nog nooit iemand gehoord die met een Pabo-juf had die besodemieterd is. Eerder dat ze er niet vanaf kwamen. Heb jij andere ervaringen dan?
pi_84293593
Desinteressehartjes komen keihard aan
Tap tap tap
pi_84293656
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ahw
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84293997
quote:
Wil je een hartje dan?
pi_84294070
Ik had al mooie namen voor onze kinderen verzonnen .
Tap tap tap
pi_84294092
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef GForceT1 het volgende:

[..]

Wil je een hartje dan?
Tap tap tap
pi_84294224
quote:
Van je out of your league man ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:21:33 #260
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84294239
quote:
Had je zo je best gedaan op dat originele berichtje
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84294256
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Van je out of your league man ?
Ja . Ik ga hem keihard stalken, dat zal hem leren!
Tap tap tap
pi_84294529
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef GForceT1 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gehoord die met een Pabo-juf had die besodemieterd is. Eerder dat ze er niet vanaf kwamen. Heb jij andere ervaringen dan?
Geen andere ervaringen, ik was gewoon nieuwsgierig naar het 'waarom'.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:27:26 #263
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_84294564
ik ga hier maar 's meeposten

Gisteren en vandaag kreeg ik een berichtje van dezelfde man. Zelfde berichtje ook. Gelukkig post 'ie niet naar iedereen hetzelfde en onthoudt 'ie ook waar 'ie al wat naartoe heeft gestuurd (kortom: desinteressehartje. Keihard!)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:32:00 #264
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84294787
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef Turbomuis het volgende:

Gisteren en vandaag kreeg ik een berichtje van dezelfde man. Zelfde berichtje ook. Gelukkig post 'ie niet naar iedereen hetzelfde en onthoudt 'ie ook waar 'ie al wat naartoe heeft gestuurd (kortom: desinteressehartje. Keihard!)
hoi
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84294829
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef Turbomuis het volgende:

Hahaha, dat is wel kansloos ja.
Ik kreeg gister nog een hartje van iemand die ik al 2 keer een "geen interesse" terug heb gestuurd. Nu dus maar verwijderd en geblokkeerd
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:35:29 #266
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_84294956
Heh, ik kwam erachter dat ik me 3 jaar geleden eens in heb geschreven bij rp. Mijn account is inmiddels inactief, maar ik ga er eens werk van maken. Eerst even een leuke foto zoeken.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:36:49 #267
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_84295029
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik kreeg gister nog een hartje van iemand die ik al 2 keer een "geen interesse" terug heb gestuurd. Nu dus maar verwijderd en geblokkeerd
Krijgen ze dat trouwens te zien, dat je ze blokkeert? Of is jouw profiel dan gewoon niet meer te vinden voor diegene?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_84295095
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Kan ook andersom hoor. Ik had een week geleden iemand een bericht gestuurd. Ze was geen lid maar stuurde me wel twee dagen erna een geen interesse bericht.
Gisteren zag ik in mijn mailbox weer een bericht van haar dus ik dacht misschien heeft ze zich bedacht. Niet dus, ze was volledig lid geworden en had me nog een keer een geen interesse bericht gestuurd

(Ik had geen nieuw bericht gestuurd)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84295111
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:36 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Krijgen ze dat trouwens te zien, dat je ze blokkeert? Of is jouw profiel dan gewoon niet meer te vinden voor diegene?
Al sla je me dood, interesseert me ook niet zo heel veel eik.
pi_84295177
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:38 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Kan ook andersom hoor. Ik had een week geleden iemand een bericht gestuurd. Ze was geen lid maar stuurde me wel twee dagen erna een geen interesse bericht.
Gisteren zag ik in mijn mailbox weer een bericht van haar dus ik dacht misschien heeft ze zich bedacht. Niet dus, ze was volledig lid geworden en had me nog een keer een geen interesse bericht gestuurd

Auw
Tap tap tap
pi_84295325
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:38 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dat is wel hard
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:48:44 #272
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84295554
quote:
ik vond je profielbericht leuk dus daarom reageer ik. als jij ook zin hebt om in contact te komen voeg me even toe op msn: <knip>

heb namelijk nog maar een dagje full membership (want dat kreeg ik ineens gratis voor drie dagen) dus dit is de laatste kans om je even een persoonlijk berichtje te sturen en niet alleen een hartje...
Ahw
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_84296000
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ahw
Wat leuk dat ze zelf initiatief toont. Spreekt ze je aan?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:07:17 #274
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84296365
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Wat leuk dat ze zelf initiatief toont. Spreekt ze je aan?
Yeps, was gelijk 't eerste berichtje wat ik van d'r kreeg ^^
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:47:29 #275
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84298117
lol.. Net het Paraguayse meisje verteld wat mn afwijkingen zijn (dat ben ik liever voor ) maar heb 't idee dat dat niet helemaal tot d'r doordringt
pi_84298525
Afwijkingen
Tap tap tap
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:02:47 #277
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84298778
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Afwijkingen
Ja Suikerziekte en mis vanaf mn geboorte al 4 vingers van mn linkerhand. Heb er zelf geen moeite mee, maar ik vertel zoiets liever tijdig Als de ander er wel moeite mee heeft hoef ik er namelijk niet onnodige veel energie in te steken om diegene te leren kennen..
pi_84298824
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ja Suikerziekte en mis vanaf mn geboorte al 4 vingers van mn linkerhand. Heb er zelf geen moeite mee, maar ik vertel zoiets liever tijdig Als de ander er wel moeite mee heeft hoef ik er namelijk niet onnodige veel energie in te steken om diegene te leren kennen..
Oja, ik mankeer zelf ook wat, al zie je dat niet direct, maar het is wel de reden dat ik bijv. niet meedoe aan de meeste sporten en dat ik een beetje waggel . Ik vraag me altijd af wanneer je nou zoiets moet vertellen.
Tap tap tap
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:05:27 #279
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84298895
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oja, ik mankeer zelf ook wat, al zie je dat niet direct, maar het is wel de reden dat ik bijv. niet meedoe aan de meeste sporten en dat ik een beetje waggel . Ik vraag me altijd af wanneer je nou zoiets moet vertellen.
Mjah in 't echt zie je het bij mij ook niet direct. Klinkt misschien raar omdat 't toch missende vingers zijn Maar omdat ik gewoon alles kan doen valt 't minder op.
Maar ik vertel 't liever wel zo vroeg mogelijk Als ik tenminste het idee heb dat diegene interesse in me toont.
Dan kan ik namelijk ook interesse terugtonen
pi_84299549
Ik zie hier af en toe een RP nummertje voorbij komen en aangezien ik wel nieuwsgierig ben, heb ik maar even een profieltje aangemaakt op RP. Ik ben vorig jaar een tijdje lid geweest, en wat denk je? Dezelfde vrouwen van toen zitten er nu nog steeds op!

Niemand wil ze blijkbaar hebben!

Een kaal profiel is maar niets, dus ik heb er een paar foto's van een willeukeurige dude opgezet en wat denk je? Mooie geijle sletje die interesse tonen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verkeerd toch?

woensdag 21 juli 2010 @ 00:26:32 #281
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_84299672
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:24 schreef nederland_kampioen het volgende:
Ik zie hier af en toe een RP nummertje voorbij komen en aangezien ik wel nieuwsgierig ben, heb ik maar even een profieltje aangemaakt op RP. Ik ben vorig jaar een tijdje lid geweest, en wat denk je? Dezelfde vrouwen van toen zitten er nu nog steeds op!

Een kaal profiel is maar niets, dus ik heb er een paar foto's van een willeukeurige dude opgezet en wat denk je? Mooie geijle sletje die interesse tonen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verkeerd toch?

Het is niet dat niemand ze wil hebben... maar dat zij niemand willen accepteren. Zijn van die types waarvoor niemand goed genoeg is.

Overigens: waarom foto's van iemand anders erop. Daar heeft echt niemand wat aan
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:29:24 #283
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_84299748
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:29 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eigelijk is het gewoon triest
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 07:33:06 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_84302663
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:24 schreef nederland_kampioen het volgende:

SPOILER
Niet verkeerd toch?

Ja of ze zijn gewoon vergeten hun profiel weg te halen

En waarom foto's van een ander neerzetten? Wordt leuk als je afspreekt. En die dames zien er een eigenlijk ook wel een beetje fake uit.

@GlenSpey: eigenlijk vind ik mijzelf ook af en toe best triest
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:10:16 #286
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84302923
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:29 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hendig!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84303047
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 07:33 schreef Karina het volgende:
wrm?
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 08:26:24 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_84303119
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:20 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

wrm?
Ach nou ja, die sites afschuimen op leuke mannen is toch wel een beetje droevig (maar ook wel grappig om te doen, het wordt bijna een soort sport!).
niet zo tof doen
pi_84303275
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Ach nou ja, die sites afschuimen op leuke mannen is toch wel een beetje droevig (maar ook wel grappig om te doen, het wordt bijna een soort sport!).
Ach nee joh
Tenzij je ook enkel op mannen reageerd als ze veel verdienen
pi_84303457
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef Karina het volgende:

[..]

En voor sommige zelfs een verslaving.
Zie regelmatig profielen voorbijkomen waarin staat dat ze zo snel mogelijk weg zijn als hun abonnement verlopen is. En dan een heel verhaal over mannen die klootzakken en horken zijn. (geloof ik best hoor)
Hun abonnement is dan verlopen maar ze staan er nog steeds op en dan plotseling binnen 1 of 2 maanden dan zijn ze er weer met een full abonnement met in de profieltekst dat ze weer kriebels hebben en een leuke man zoeken.

Ik denk dan ja die heb je vorige keer laten lopen.
pi_84303469
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 07:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja of ze zijn gewoon vergeten hun profiel weg te halen

En waarom foto's van een ander neerzetten? Wordt leuk als je afspreekt. En die dames zien er een eigenlijk ook wel een beetje fake uit.

Ik ben nie zoekende

Als ervaringsdeskundige kan ik redelijk inschatten wat echt is en wat niet
pi_84303530
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja . Ik ga hem keihard stalken, dat zal hem leren!
Ik zeg, we mobiliseren alle vrouwen (mannen mogen overigens ook) en gaan zn hele inbox volspammen Muhahaha
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 09:15:16 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_84303879
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ach nee joh
Tenzij je ook enkel op mannen reageerd als ze veel verdienen
Mannen die in hun profiel zetten dat ze veel verdienen, sla ik sowieso over

@nederland_kampioen: als je niet zoekende bent, wat doe je daar dan?

@Spirit en Cherry: ik stalk wel mee
niet zo tof doen
pi_84304189
Na het advies van GForceT1 om het eerste mailtje aan een vrouw niet zo krampachtig te schrijven heb ik de afgelopen week een stuk of 15 mailtjes verstuurd. Idee was goed uitvoering helaas minder
Van de 15 mailtje die ik gestuurd heb is 100 % gelezen. Van 5 heb ik inmiddels een geen interesse bericht terug en van de overige 10 totaal niets gehoord of gezien.
Nu valt mij op dat de mail vaak binnen een dag wordt gelezen maar dat mijn profiel bezocht aantal gelijk blijft.

Waarom vraag ik mezelf dan af lees je wel een bericht maar kijk je niet op het profiel ? Kan iemand mij dat is uitleggen of is het inderdaad gewoon foto keuren en wat er in de mail staat maakt geen zak uit.

ps ik heb uit mijn profiel in ieder geval verwijderd dat ik van heavy metal/hardrock en Sciencefiction houd want dat schijnt voor de meeste vrouwen sowieso een afknapper te zijn
pi_84304607
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
Na het advies van GForceT1 om het eerste mailtje aan een vrouw niet zo krampachtig te schrijven heb ik de afgelopen week een stuk of 15 mailtjes verstuurd. Idee was goed uitvoering helaas minder
Van de 15 mailtje die ik gestuurd heb is 100 % gelezen. Van 5 heb ik inmiddels een geen interesse bericht terug en van de overige 10 totaal niets gehoord of gezien.
Nu valt mij op dat de mail vaak binnen een dag wordt gelezen maar dat mijn profiel bezocht aantal gelijk blijft.

Waarom vraag ik mezelf dan af lees je wel een bericht maar kijk je niet op het profiel ? Kan iemand mij dat is uitleggen of is het inderdaad gewoon foto keuren en wat er in de mail staat maakt geen zak uit.

ps ik heb uit mijn profiel in ieder geval verwijderd dat ik van heavy metal/hardrock en Sciencefiction houd want dat schijnt voor de meeste vrouwen sowieso een afknapper te zijn
Ik lees het bericht en bekijk de foto. Als dat al niet interessant is, ga ik niet ook nog eens het profiel doornemen. Profielen lees ik alleen als die persoon me leuk lijkt obv het bericht en de foto. Dus sorry schat, maar ik denk niet dat je indruk hebt gemaakt

Sarcasme. Herken het.
pi_84304706
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik vind dat je jezelf daarmee wel erg aanpast. Heb je niet liever iemand die daar ook wel van houdt of er in ieder geval niet op afknapt?

Wat betreft dat je profiel niet wordt gelezen: als je een berichtje ontvangt en je klikt op de username dan verschijnt het profiel in pop-up. Volgens mij telt dat niet mee als een 'bezichtiging'.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:54 schreef Spirit82 het volgende:

Ik zeg, we mobiliseren alle vrouwen (mannen mogen overigens ook) en gaan zn hele inbox volspammen Muhahaha
I'm in!
pi_84305545
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik vind dat je jezelf daarmee wel erg aanpast. Heb je niet liever iemand die daar ook wel van houdt of er in ieder geval niet op afknapt?
Vrouwen op een datingsite die van heavy metal/hardrock houden zijn zeer schaars en vaak te jong.
Het is zoals een medefokker al eens zei muzieksmaak bijv.: IRL who cares, op datingsites...next
quote:
Wat betreft dat je profiel niet wordt gelezen: als je een berichtje ontvangt en je klikt op de username dan verschijnt het profiel in pop-up. Volgens mij telt dat niet mee als een 'bezichtiging'.
[..]
Weet ik niet en wil het eigenlijk ook niet weten.
Nogmaals voor de duidelijkheid een "geen interesse" bericht vind ik niet erg maar dat je totaal niets laat weten aan iemand die je een normaal bericht heeft gestuurd daar kan ik moeilijk tegen.
Zeker als er in de profieltekst staat dat ze graag een zelfgeschreven mail ontvangen i.p.v zo'n inspiratieloos hartje.
pi_84305647
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef Provinciaaltje het volgende:

Nogmaals voor de duidelijkheid een "geen interesse" bericht vind ik niet erg maar dat je totaal niets laat weten aan iemand die je een normaal bericht heeft gestuurd daar kan ik moeilijk tegen.

Dude, zo werkt het nu eenmaal.. get over it. Er is echt niets wat je daaraan kunt doen en je over zo´n kleinigheid zo druk maken is alleen maar slecht voor je hart
Sarcasme. Herken het.
pi_84305834
quote:

[..]

Vrouwen op een datingsite die van heavy metal/hardrock houden zijn zeer schaars en vaak te jong.
Het is zoals een medefokker al eens zei muzieksmaak bijv.: IRL who cares, op datingsites...next
[..]

Weet ik niet en wil het eigenlijk ook niet weten.
Zeker als er in de profieltekst staat dat ze graag een zelfgeschreven mail ontvangen i.p.v zo'n inspiratieloos hartje.

Dat is vaste prik hoor, veel vrouwen die een vol profiel hebben sturen je zelfs een "geen interesse" bericht in plaatst van een zelf getypt bericht. Waarom het zo gaat, daar snap ik ook nog weinig van. Wellicht omdat er veel vrouwen bezet zijn op die site en al gesprek zijn met iemand maar toch nog inloggen. Daarom moet rp ook een mogelijkheid bieden om dat aan te geven op het profiel zodat die vrouwen er tenminste nog uitgefilterd worden.

Maar ik heb in het verleden ook met een meid gesproken die goldilocks heet, die komt ook regelmatig in de chatruimte. Ze is eigenlijk oerlelijk en totaal mijn type niet maar ik zat haar te plagen in de chatruimte en ik vond haar wel lief overkomen besluit ik maar wat te sturen. Maar een "geen interesse"waarom omdat ze al met 5 mannen tegelijk in gesprek is en toch al genoeg aandacht krijgt. Voor veel vrouwen werkt die aandacht ook verslavend want ze vond het heel normaal nog vaak in te loggen terwijl ze al met 5 in gesprek was, ze had allang tien dates kunnen hebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door picardmike op 21-07-2010 10:38:49 ]
UITGESCHREVEN
pi_84305856
quote:
IRL is dan ook niet helemaal vergelijkbaar in dit geval. IRL struin je geen clubs, feesten en festivals af met bands en andere acts die je totaal niet liggen. Dus wat dat betreft kom je IRL juist eerder gelijkgestemden tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2010 10:34:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')