Zie er weinig verkeerds aan eerlijk gezegd, ze willen gewoon een gesprek met je op gang krijgen. Dus doe er wat aan, mits je de dames in kwestie zelf ook interessant genoeg vindt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Knipoogje het volgende:
Een beetje 'hoe is ie met jou? ik ik ik ik ik ik' -gevoel krijg ik daarvan. Oprecht bedoeld, maar het komt zo ehm, nou ja lees zelf maar. Ik heb er in ieder geval geleerd dat je met dit soort 'ik heb dit allemaal meegemaakt' berichten moet uitkijken, want soms kom het een beetje fout over.
Waarom zijn juffen zo lekker trouw dan? Ik zie de link niet helemaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:07 schreef GForceT1 het volgende:
ik ben dol op juffen, die zijn zo lekker trouw
Van je out of your league man ?quote:
Had je zo je best gedaan op dat originele berichtjequote:
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Van je out of your league man ?
Geen andere ervaringen, ik was gewoon nieuwsgierig naar het 'waarom'.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef GForceT1 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gehoord die met een Pabo-juf had die besodemieterd is. Eerder dat ze er niet vanaf kwamen. Heb jij andere ervaringen dan?
hoiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef Turbomuis het volgende:
ik ga hier maar 's meeposten![]()
Gisteren en vandaag kreeg ik een berichtje van dezelfde man. Zelfde berichtje ook. Gelukkig post 'ie niet naar iedereen hetzelfde en onthoudt 'ie ook waar 'ie al wat naartoe heeft gestuurd (kortom: desinteressehartje. Keihard!)
Hahaha, dat is wel kansloos ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef Turbomuis het volgende:
ik ga hier maar 's meeposten![]()
Gisteren en vandaag kreeg ik een berichtje van dezelfde man. Zelfde berichtje ook. Gelukkig post 'ie niet naar iedereen hetzelfde en onthoudt 'ie ook waar 'ie al wat naartoe heeft gestuurd (kortom: desinteressehartje. Keihard!)
Krijgen ze dat trouwens te zien, dat je ze blokkeert? Of is jouw profiel dan gewoon niet meer te vinden voor diegene?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hahaha, dat is wel kansloos ja.
Ik kreeg gister nog een hartje van iemand die ik al 2 keer een "geen interesse" terug heb gestuurd. Nu dus maar verwijderd en geblokkeerd
Kan ook andersom hoor. Ik had een week geleden iemand een bericht gestuurd. Ze was geen lid maar stuurde me wel twee dagen erna een geen interesse bericht.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hahaha, dat is wel kansloos ja.
Ik kreeg gister nog een hartje van iemand die ik al 2 keer een "geen interesse" terug heb gestuurd. Nu dus maar verwijderd en geblokkeerd
Al sla je me dood, interesseert me ook niet zo heel veel eik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Krijgen ze dat trouwens te zien, dat je ze blokkeert? Of is jouw profiel dan gewoon niet meer te vinden voor diegene?
Auwquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:38 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kan ook andersom hoor. Ik had een week geleden iemand een bericht gestuurd. Ze was geen lid maar stuurde me wel twee dagen erna een geen interesse bericht.
Gisteren zag ik in mijn mailbox weer een bericht van haar dus ik dacht misschien heeft ze zich bedacht. Niet dus, ze was volledig lid geworden en had me nog een keer een geen interesse bericht gestuurd![]()
(Ik had geen nieuw bericht gestuurd)
Dat is wel hardquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:38 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kan ook andersom hoor. Ik had een week geleden iemand een bericht gestuurd. Ze was geen lid maar stuurde me wel twee dagen erna een geen interesse bericht.
Gisteren zag ik in mijn mailbox weer een bericht van haar dus ik dacht misschien heeft ze zich bedacht. Niet dus, ze was volledig lid geworden en had me nog een keer een geen interesse bericht gestuurd![]()
(Ik had geen nieuw bericht gestuurd)
Ahwquote:ik vond je profielbericht leuk dus daarom reageer ik. als jij ook zin hebt om in contact te komen voeg me even toe op msn: <knip>
heb namelijk nog maar een dagje full membership (want dat kreeg ik ineens gratis voor drie dagen) dus dit is de laatste kans om je even een persoonlijk berichtje te sturen en niet alleen een hartje...
Wat leuk dat ze zelf initiatief toont. Spreekt ze je aan?quote:
Yeps, was gelijk 't eerste berichtje wat ik van d'r kreeg ^^quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze zelf initiatief toont. Spreekt ze je aan?
Jaquote:
Oja, ik mankeer zelf ook wat, al zie je dat niet direct, maar het is wel de reden dat ik bijv. niet meedoe aan de meeste sporten en dat ik een beetje waggelquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaSuikerziekte en mis vanaf mn geboorte al 4 vingers van mn linkerhand. Heb er zelf geen moeite mee, maar ik vertel zoiets liever tijdig
Als de ander er wel moeite mee heeft hoef ik er namelijk niet onnodige veel energie in te steken om diegene te leren kennen..
Mjah in 't echt zie je het bij mij ook niet direct. Klinkt misschien raar omdat 't toch missende vingers zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, ik mankeer zelf ook wat, al zie je dat niet direct, maar het is wel de reden dat ik bijv. niet meedoe aan de meeste sporten en dat ik een beetje waggel. Ik vraag me altijd af wanneer je nou zoiets moet vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verkeerd toch?
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:24 schreef nederland_kampioen het volgende:
Ik zie hier af en toe een RP nummertje voorbij komen en aangezien ik wel nieuwsgierig ben, heb ik maar even een profieltje aangemaakt op RP. Ik ben vorig jaar een tijdje lid geweest, en wat denk je? Dezelfde vrouwen van toen zitten er nu nog steeds op!
Niemand wil ze blijkbaar hebben!![]()
Een kaal profiel is maar niets, dus ik heb er een paar foto's van een willeukeurige dude opgezet en wat denk je? Mooie geijle sletje die interesse tonen!
Het is niet dat niemand ze wil hebben... maar dat zij niemand willen accepteren. Zijn van die types waarvoor niemand goed genoeg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verkeerd toch?
Overigens: waarom foto's van iemand anders erop. Daar heeft echt niemand wat aan![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:26 schreef PiRANiA het volgende:
http://blog.okcupid.com/i(...)es-in-online-dating/
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:24 schreef nederland_kampioen het volgende:
Ik zie hier af en toe een RP nummertje voorbij komen en aangezien ik wel nieuwsgierig ben, heb ik maar even een profieltje aangemaakt op RP. Ik ben vorig jaar een tijdje lid geweest, en wat denk je? Dezelfde vrouwen van toen zitten er nu nog steeds op!
Niemand wil ze blijkbaar hebben!![]()
Een kaal profiel is maar niets, dus ik heb er een paar foto's van een willeukeurige dude opgezet en wat denk je? Mooie geijle sletje die interesse tonen!
Ja of ze zijn gewoon vergeten hun profiel weg te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verkeerd toch?
![]()
En waarom foto's van een ander neerzetten? Wordt leuk als je afspreekt. En die dames zien er een eigenlijk ook wel een beetje fake uit.
@GlenSpey: eigenlijk vind ik mijzelf ook af en toe best triest![]()
hendig!quote:
wrm?quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:33 schreef Karina het volgende:
Ach nou ja, die sites afschuimen op leuke mannen is toch wel een beetje droevig (maar ook wel grappig om te doen, het wordt bijna een soort sport!).quote:
Ach nee johquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach nou ja, die sites afschuimen op leuke mannen is toch wel een beetje droevig (maar ook wel grappig om te doen, het wordt bijna een soort sport!).
En voor sommige zelfs een verslaving.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach nou ja, die sites afschuimen op leuke mannen is toch wel een beetje droevig (maar ook wel grappig om te doen, het wordt bijna een soort sport!).
Ik ben nie zoekendequote:Op woensdag 21 juli 2010 07:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja of ze zijn gewoon vergeten hun profiel weg te halen![]()
En waarom foto's van een ander neerzetten? Wordt leuk als je afspreekt. En die dames zien er een eigenlijk ook wel een beetje fake uit.
Ik zeg, we mobiliseren alle vrouwen (mannen mogen overigens ook) en gaan zn hele inbox volspammenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik ga hem keihard stalken, dat zal hem leren!
Mannen die in hun profiel zetten dat ze veel verdienen, sla ik sowieso overquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ach nee joh![]()
Tenzij je ook enkel op mannen reageerd als ze veel verdienen
Ik lees het bericht en bekijk de foto. Als dat al niet interessant is, ga ik niet ook nog eens het profiel doornemen. Profielen lees ik alleen als die persoon me leuk lijkt obv het bericht en de foto. Dus sorry schat, maar ik denk niet dat je indruk hebt gemaaktquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
Na het advies van GForceT1 om het eerste mailtje aan een vrouw niet zo krampachtig te schrijven heb ik de afgelopen week een stuk of 15 mailtjes verstuurd. Idee was goed uitvoering helaas minder
Van de 15 mailtje die ik gestuurd heb is 100 % gelezen. Van 5 heb ik inmiddels een geen interesse bericht terug en van de overige 10 totaal niets gehoord of gezien.
Nu valt mij op dat de mail vaak binnen een dag wordt gelezen maar dat mijn profiel bezocht aantal gelijk blijft.
Waarom vraag ik mezelf dan af lees je wel een bericht maar kijk je niet op het profiel ? Kan iemand mij dat is uitleggen of is het inderdaad gewoon foto keuren en wat er in de mail staat maakt geen zak uit.
ps ik heb uit mijn profiel in ieder geval verwijderd dat ik van heavy metal/hardrock en Sciencefiction houd want dat schijnt voor de meeste vrouwen sowieso een afknapper te zijn
Ik vind dat je jezelf daarmee wel erg aanpast. Heb je niet liever iemand die daar ook wel van houdt of er in ieder geval niet op afknapt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
ps ik heb uit mijn profiel in ieder geval verwijderd dat ik van heavy metal/hardrock en Sciencefiction houd want dat schijnt voor de meeste vrouwen sowieso een afknapper te zijn
I'm in!quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:54 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zeg, we mobiliseren alle vrouwen (mannen mogen overigens ook) en gaan zn hele inbox volspammenMuhahaha
Vrouwen op een datingsite die van heavy metal/hardrock houden zijn zeer schaars en vaak te jong.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind dat je jezelf daarmee wel erg aanpast. Heb je niet liever iemand die daar ook wel van houdt of er in ieder geval niet op afknapt?
Weet ik niet en wil het eigenlijk ook niet weten.quote:Wat betreft dat je profiel niet wordt gelezen: als je een berichtje ontvangt en je klikt op de username dan verschijnt het profiel in pop-up. Volgens mij telt dat niet mee als een 'bezichtiging'.
[..]
Dude, zo werkt het nu eenmaal.. get over it. Er is echt niets wat je daaraan kunt doen en je over zo´n kleinigheid zo druk maken is alleen maar slecht voor je hartquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
Nogmaals voor de duidelijkheid een "geen interesse" bericht vind ik niet erg maar dat je totaal niets laat weten aan iemand die je een normaal bericht heeft gestuurd daar kan ik moeilijk tegen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vrouwen op een datingsite die van heavy metal/hardrock houden zijn zeer schaars en vaak te jong.
Het is zoals een medefokker al eens zei muzieksmaak bijv.: IRL who cares, op datingsites...next
[..]
Weet ik niet en wil het eigenlijk ook niet weten.
Nogmaals voor de duidelijkheid een "geen interesse" bericht vind ik niet erg maar dat je totaal niets laat weten aan iemand die je een normaal bericht heeft gestuurd daar kan ik moeilijk tegen.
Zeker als er in de profieltekst staat dat ze graag een zelfgeschreven mail ontvangen i.p.v zo'n inspiratieloos hartje.
IRL is dan ook niet helemaal vergelijkbaar in dit geval. IRL struin je geen clubs, feesten en festivals af met bands en andere acts die je totaal niet liggen. Dus wat dat betreft kom je IRL juist eerder gelijkgestemden tegen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vrouwen op een datingsite die van heavy metal/hardrock houden zijn zeer schaars en vaak te jong.
Het is zoals een medefokker al eens zei muzieksmaak bijv.: IRL who cares, op datingsites...next
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |