Voor ons niet. Maar ik ken de tradities/gewoontes van de Ghurka's niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:02 schreef sp3c het volgende:
dat doet er helemaal niet toe
Met je laatste zin ben ik het zeker eens.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:11 schreef sp3c het volgende:
nou ik snap het wel waarom die dat deed hoor
maar het mag niet, die krijgt echt geen lintje want voor ghurka's gelden ook gewoon regels
enkele reis terug naar Nepal maar meer niet gok ik
als het verhaal klopt
Enlighten us pleasequote:Op maandag 19 juli 2010 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
En wederom een reeks van de grond af gekregen!
#2 is een feit.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
En wederom een reeks van de grond af gekregen!
Nee in september ben ik weer terug thuis.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
Erwin? Ben jij in september (nog) in Nederland?
Crap.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee in september ben ik weer terug thuis.
Ja wat is daar dan mee?quote:
Je hebt PM.quote:
Gelezen en met instructiesquote:
Een succesvolle reeks van een woest aantrekkelijke TS'..quote:Op maandag 19 juli 2010 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja wat is daar dan mee?
Ik zie geen verband met dit topic en die van de herkenningsquiz.
Neen, ik ben niet blond.
Welke reeks dan???quote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een succesvolle reeks van een woest aantrekkelijke TS'..
hahahahahaha.quote:
Gelezen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelezen en met instructies
Mooi man dat gebaar.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
quote:Man met pistool gepakt op Schiphol
SCHIPHOL - De Koninklijke Marechaussee op Schiphol heeft dinsdagochtend een 35-jarige man aangehouden die met een doorgeladen pistool door de beveiliging probeerde te komen. Dat heeft een woordvoerder laten weten.
De man had een ticket voor een vlucht naar Curaçao. Toen hij rond half tien door de beveiliging ging, bleek echter dat hij een vuurwapen in zijn jas had zitten. De marechaussee hield hem meteen aan. Dat verliep zonder problemen.
Direct na de vondst van het pistool zette de marechaussee de gate waar de vlucht zou vertrekken af. Na nader onderzoek kon het vliegtuig alsnog vertrekken.
De gearresteerde man heeft de Nederlandse nationaliteit. De marechaussee weet nog niet waarom hij het vuurwapen bij zich had.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:14 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Dit voegt echter alleen maar weer toe aan de legende die ghurka heet
. Misschien dat het ook nog wat tussen de oortjes doet bij de OMF, al zullen velen alleen maar denken aan martelaar zijn
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef RomeoDelta het volgende:
Parachutist komt om op Texel
Bij het verkeerd of niet juist uitvoeren van een PLF kan men lelijk verwond raken, en zoals het er in dit geval naar uitziet ook omkomen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Harder op haar achterhoofd gevallen dan de helm aankon?
(landingsbaan)
hele trieste gebeurtenis weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef RomeoDelta het volgende:
Parachutist komt om op Texel
DE COCKSDORP - In De Cocksdorp op Texel is woensdag rond het middaguur een persoon om het leven gekomen door een verkeerde landing na een parachutesprong. Dat maakte het Korps landelijke politiediensten (KLPD) bekend.
Volgens het Paracentrum Texel gaat het om een leerlingparachutiste die deel uitmaakte van een groep militairen die deze week bij het Paracentrum een cursus parachutespringen volgt.
De vrouw overleed tijdens haar vijfde sprong aan de gevolgen van een harde landing, aldus het Paracentrum.
Een woordvoerder van het KLPD kon nog niets zeggen over de toedracht van het ongeval en de identiteit van het slachtoffer. De luchtvaartpolitie van het KLPD onderzoekt het ongeval.
http://www.nu.nl/binnenland/2297168/parachutist-komt-texel.html
De voorganger inhalen bij een static line opleidingssprong? Gebeurt dat vaker?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:50 schreef Rave_NL het volgende:
Ze sprong van 1km hoogte, maar kwam in aanraking met haar voorganger, die met zijn voeten in de lijnen van haar parachute kwam.
Hij kon zich losschoppen, maar haar parachute functioneerde niet meer goed waardoor ze naar beneden stortte.
Ze kwam neer in het weiland en overleed ter plekke....
Bron: AD
Ik heb alleen ervaring met 1200ft, maar als jij zwaarder bent dan je voorganger, en dan bedoel ik ook echt zwaarder, dan kom je sneller beneden dan je voorganger.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
De voorganger inhalen bij een static line opleidingssprong? Gebeurt dat vaker?
quote:FALLUJAH/LONDEN -
Het aantal mensen met kanker en kinderen met geboorteafwijkingen in het Iraakse Fallujah, dat in november 2004 gebombardeerd werd door de VS, is relatief groter dan in de Japanse steden Hiroshima en Nagasaki na de atoomaanvallen.
© Novumnieuws
Dat blijkt uit een onderzoek, berichtte de Britse krant The Independent zaterdag.
Uit het onderzoek van de befaamde Britse wetenschapper Christopher Busby bleek dat er tussen 2005 en 2009 het aantal mensen met leukemie 38 keer zo hoog is als voorheen.
Het aantal mensen met borstkanker, lymfkliergezwellen en hersentumoren is ongeveer vertienvoudigd.
Uranium
Busby vermoedt dat de Amerikanen destijds een nieuw wapen hebben ingezet om door muren van gebouwen te breken om de mensen binnen te doden.
Het type ziektes duidt er volgens hem op dat er een vorm van uranium is gebruikt.
Leukemie
In Hiroshima kregen zeventien keer zoveel mensen leukemie als voor de atoombom in 1945 viel. Volgens Busby is niet alleen het veel voorkomen van de kanker opvallend, maar vooral de snelheid waarmee de een na de ander getroffen wordt door de ziekte.
Sinds de aanval op Fallujah worden er 18 procent minder jongetjes dan meisjes geboren, wat duidt op genetische schade die vaker jongetjes dan meisjes treft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |