quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 06:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Om dan maar weer naar Europa te gaan:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
Vind alleen wel dat de bestuurder soms beetje bijna in paniek stuurt...
Je Super Sport, wat doe jequote:
Je bron = Fok! Weblog?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef BigPimp het volgende:
Deze man stak 1700 uur in z'n vliegtuigmodel...
Auto start ermee op..
typisch amerika: we gotta shoot it!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef BigPimp het volgende:
Deze man stak 1700 uur in z'n vliegtuigmodel...
Auto start ermee op..
quote:More car videos on http://gtchannel.com. Ride on the bumper of a screaming 910hp, Twin-Turbo, All-wheel Drive, 150 mph Suzuki SX4 as it races up one of the world's most dangerous hills. An attempt by the "Monster" to break his own record of 10:01:41...For the fifth consecutive time, Nobuhiro "Monster" Tajima combined experience, skill and Falken Tires to claim overall victory in the 88th running of the Pikes Peak International Hill Climb. Although he did not set a new Pikes Peak record, one day before his 60th birthday, Tajima continues to hold the current overall record forreaching the peak, beating hill climb veterans Paul Dallenbach and Rhys Millen in the Unlimited Class. He drove his new 910-hp MonsterSport Suzuki SX4 Hill Climb Special on Falken WildPeak A/T tires, the powerful new line of all-terrain, all-season tires Falken launched this past April.
Following exhaustive tests in a Japanese wind tunnel facility, Monster's 2010 Pikes Peak race car underwent extensive aerodynamic changes to better adapt to the modified road surface on the race to the clouds, which assumed a smoother tarmac and less gravel than last year. Thinning air ascending the mountain robs most motors of their power by 30 or more percent, but the increase in horsepower over last year's race car helped push the driver forward.
quote:Stock cars:
20,7 s - Bugatti 16.4 Veyron (Handling-mode, no High Speed-Key)
28,6 s - Porsche 911 GT2 RS (7,6 s faster than the 997 GT2)
32,3 s - Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera (458 Italia: 32,4 s)
35,4 s - Corvette ZR1 (lines up with MotorTrend's 35,5 s time)
42,2 s - Mercedes-Benz SLS AMG (loses power at higher speeds)
50,6 s - Lexus LFA (no comment...)
54,3 s (to 280 km/h) - BMW M3 GTS (I knew it won't do 300 km/h...)
Tuned cars:
17,3 s - 9ff BT1000 AWD
33,5 s - MTM-Audi RS6 Clubsport (last year's Avant did it in 35,5 seconds)
36,0 s - Importracing-Nissan GT-R
41,7 s - Vth-V60 RS (tuned SL63 AMG)
51,9 s - Wimmer-C63 AMG
54,4 s (to 270 km/h) - AC Schnitzer X6
Bedoel je mij of iemand anders?quote:
Jij, aangezien ik dezelfde post op AG zag.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Bedoel je mij of iemand anders?
Ding is vet! Heb via de R-Gruppe met de ontwerper van het dashboard om tafel gezeten. Was echt heel erg vet om die man te horen praten over hoe ze grammen besparen door bepaalde dingen.quote:
Ding is het mooiste op vier wielen, imho!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ding is vet! Heb via de R-Gruppe met de ontwerper van het dashboard om tafel gezeten. Was echt heel erg vet om die man te horen praten over hoe ze grammen besparen door bepaalde dingen.
snelweg is pak en beet 30km verderop en dit was ff snel in de pauze rondje doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kan het waarderen, maar ik denk dat de locatie om het te doen niet de meest slimme was ;-) beter even een stukje snelweg pakken als je de 200 wilt aantikken... Maar hij ging lekker!
Waarom lukt het jou wel altijd om het geluid zo fantastisch goed vast te leggen, en andere niet?quote:
Hehe, ja vaak wordt het verpest door muziek. En natuurlijk een goede camera/instellingen van microfoon.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Waarom lukt het jou wel altijd om het geluid zo fantastisch goed vast te leggen, en andere niet?
Hulde!
Een vrouw in die SUV, of zie ik dat fout?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Tism het volgende:
http://www.streetfire.net(...)earended_2227913.htm
..
Die oudjes, Audi en die ford, best gekquote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Een vrouw in die SUV, of zie ik dat fout?
Heb zelf weer een nieuwe video online:
Geen idee, kan het niet goed zien..quote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Een vrouw in die SUV, of zie ik dat fout?
quote:
haha dat was inderdaad van sommigen de eerste reactie. Ik vind het niet echt mooi, maar wel super bijzondere en zeldzame uitvoering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het zal de puristen wel de haren ten berge doen rijzen, maar ik vind het er mooi uitzien!
Ik ben zaterdag geweest.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:56 schreef CybPraetorian het volgende:
De mooiste burn-outs van gisteren bij Dragraces Drachten 2011! Wat een geweld!
Ja ik was er zaterdag ook! Wat een geweld.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:34 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag geweest.
Die paarse pickup...burnen tot halverwege de strip en dan alsnog als het eerste weer bij de kerstboom staan. Die gast rijdt altijd zo snel naar achteren met ding, geweldig![]()
En wat een geluid van de Top Fuel machines...alsof er een bom afgaat als het gas ingetrapt wordt
Vet filmpje man! Mooi omgeving ook om te rallyen daarquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:22 schreef Impry het volgende:
In de categorie, gas erop! Dit weekend in Trier geweest voor het WRC.
Dankje, prachtig gebied inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vet filmpje man! Mooi omgeving ook om te rallyen daar. Enige wat me wel verbaast is dat toeschouwer en fotografen/filmmakers daar echt op de meest bizarre plaatsen staan, helemaal onbeschermd en niet allemaal op veilige punten zeg maar
Als je het zo ziet niet nee. Je ziet ook steeds vaker filmpjes opduiken waar het (bijna) fout gaat. Maar goed, de organisatoren kunnen er soms ook wat van hoor. Laatst toch nog iemand bij zo'n klassiekersrally... publiek wegsturen uit de bocht maar er zelf blijven staan. Tot er eentje rechtdoor schoot, toen ging het dus fout. Mja, ook als organisatie ben je niet onbreekbaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Dankje, prachtig gebied inderdaad.
En qua toeschouwers lijkt het de laatste tijd steeds gekker te worden. Sowieso veel meer fotografen sinds een digitale spiegelreflex en eigen website betaalbaarder is geworden. Het is te hopen dat er geen serieuze ongelukken gebeuren, maar het kan eigenlijk niet lang uitblijven voor mijn gevoel.
Dit keer een fatoenlijk filmpje; de track day van die club... Key words: 4x Pagani Zonda, 4x Bugatti, metminderdaneenporsche911komjeechtnietbinnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 06:36 schreef Xtreem het volgende:
Parkeerplaats van 'the Sportscar Club' in Beijing....
"een paar" lamborghini's & ferrari's, Koenigsegg, Pagani Zonda, SLS etc...
Mijn hemel, de lak zie je er gewoon af vallen !quote:
quote:Gelukkig is t maar een CRX![]()
Stiekem wist ik van jouw CRX liefhebberijquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef allesbeterweter het volgende:
Dit vind ik wel een leuke auto...........
Gaaf die lamborghini als 0-wagen! Reed die heel het parcours??quote:Op zondag 8 april 2012 21:15 schreef Impry het volgende:
Een flink verschil met Portugal, maar zeker een geweldige dag gehad gisteren in Ede en omgeving!
Dankje. Lambo reed het hele parcours ja, tenminste, totdat hij op de tweede proef helaas in een redelijk droogstaand slootje belande.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef mithrandirrr het volgende:
Gaaf die lamborghini als 0-wagen! Reed die heel het parcours??
Toffe filmpjes maak je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |