snelweg is pak en beet 30km verderop en dit was ff snel in de pauze rondje doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kan het waarderen, maar ik denk dat de locatie om het te doen niet de meest slimme was ;-) beter even een stukje snelweg pakken als je de 200 wilt aantikken... Maar hij ging lekker!
Waarom lukt het jou wel altijd om het geluid zo fantastisch goed vast te leggen, en andere niet?quote:
Hehe, ja vaak wordt het verpest door muziek. En natuurlijk een goede camera/instellingen van microfoon.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Waarom lukt het jou wel altijd om het geluid zo fantastisch goed vast te leggen, en andere niet?
Hulde!
Een vrouw in die SUV, of zie ik dat fout?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Tism het volgende:
http://www.streetfire.net(...)earended_2227913.htm
..
Die oudjes, Audi en die ford, best gekquote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Een vrouw in die SUV, of zie ik dat fout?
Heb zelf weer een nieuwe video online:
Geen idee, kan het niet goed zien..quote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Een vrouw in die SUV, of zie ik dat fout?
quote:
haha dat was inderdaad van sommigen de eerste reactie. Ik vind het niet echt mooi, maar wel super bijzondere en zeldzame uitvoering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het zal de puristen wel de haren ten berge doen rijzen, maar ik vind het er mooi uitzien!
Ik ben zaterdag geweest.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:56 schreef CybPraetorian het volgende:
De mooiste burn-outs van gisteren bij Dragraces Drachten 2011! Wat een geweld!
Ja ik was er zaterdag ook! Wat een geweld.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:34 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag geweest.
Die paarse pickup...burnen tot halverwege de strip en dan alsnog als het eerste weer bij de kerstboom staan. Die gast rijdt altijd zo snel naar achteren met ding, geweldig![]()
En wat een geluid van de Top Fuel machines...alsof er een bom afgaat als het gas ingetrapt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |