haha dat was inderdaad van sommigen de eerste reactie. Ik vind het niet echt mooi, maar wel super bijzondere en zeldzame uitvoering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het zal de puristen wel de haren ten berge doen rijzen, maar ik vind het er mooi uitzien!
Ik ben zaterdag geweest.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:56 schreef CybPraetorian het volgende:
De mooiste burn-outs van gisteren bij Dragraces Drachten 2011! Wat een geweld!
Ja ik was er zaterdag ook! Wat een geweld.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:34 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag geweest.
Die paarse pickup...burnen tot halverwege de strip en dan alsnog als het eerste weer bij de kerstboom staan. Die gast rijdt altijd zo snel naar achteren met ding, geweldig![]()
En wat een geluid van de Top Fuel machines...alsof er een bom afgaat als het gas ingetrapt wordt
Vet filmpje man! Mooi omgeving ook om te rallyen daarquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:22 schreef Impry het volgende:
In de categorie, gas erop! Dit weekend in Trier geweest voor het WRC.
Dankje, prachtig gebied inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vet filmpje man! Mooi omgeving ook om te rallyen daar. Enige wat me wel verbaast is dat toeschouwer en fotografen/filmmakers daar echt op de meest bizarre plaatsen staan, helemaal onbeschermd en niet allemaal op veilige punten zeg maar
Als je het zo ziet niet nee. Je ziet ook steeds vaker filmpjes opduiken waar het (bijna) fout gaat. Maar goed, de organisatoren kunnen er soms ook wat van hoor. Laatst toch nog iemand bij zo'n klassiekersrally... publiek wegsturen uit de bocht maar er zelf blijven staan. Tot er eentje rechtdoor schoot, toen ging het dus fout. Mja, ook als organisatie ben je niet onbreekbaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Dankje, prachtig gebied inderdaad.
En qua toeschouwers lijkt het de laatste tijd steeds gekker te worden. Sowieso veel meer fotografen sinds een digitale spiegelreflex en eigen website betaalbaarder is geworden. Het is te hopen dat er geen serieuze ongelukken gebeuren, maar het kan eigenlijk niet lang uitblijven voor mijn gevoel.
Dit keer een fatoenlijk filmpje; de track day van die club... Key words: 4x Pagani Zonda, 4x Bugatti, metminderdaneenporsche911komjeechtnietbinnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 06:36 schreef Xtreem het volgende:
Parkeerplaats van 'the Sportscar Club' in Beijing....
"een paar" lamborghini's & ferrari's, Koenigsegg, Pagani Zonda, SLS etc...
Mijn hemel, de lak zie je er gewoon af vallen !quote:
quote:Gelukkig is t maar een CRX![]()
Stiekem wist ik van jouw CRX liefhebberijquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef allesbeterweter het volgende:
Dit vind ik wel een leuke auto...........
Gaaf die lamborghini als 0-wagen! Reed die heel het parcours??quote:Op zondag 8 april 2012 21:15 schreef Impry het volgende:
Een flink verschil met Portugal, maar zeker een geweldige dag gehad gisteren in Ede en omgeving!
Dankje. Lambo reed het hele parcours ja, tenminste, totdat hij op de tweede proef helaas in een redelijk droogstaand slootje belande.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef mithrandirrr het volgende:
Gaaf die lamborghini als 0-wagen! Reed die heel het parcours??
Toffe filmpjes maak je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |