quote:
Wat hij ZIJ zegt... dikke vette pech.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geld terug eisen bij de handelaar en pech hebben, maarja men weet dit ondertussen toch dat dat gebeurd met kaarten van doorverkopers
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:43 schreef Silenoz het volgende:
[..]
Wat hij zegt... dikke vette pech.
Dat risico neem je als je het "via via" koopt.
Dat is erg jammer. Ik ga proberen voor twee vrienden nog een ticket te scoren, die het zelf ook proberen. Hopelijk dat 1 van ons geluk heeft.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:47 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga twee proberen te fixen en op MP zetten
Of de NRC next gaan lezenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:20 schreef Tasha het volgende:
En de rest mag zich nog steeds lam zuipen aan Vivit...
We zitten hier met zijn drieën te wachten achter de laptopquote:Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Succes mensen ik gok dat jullie zo'n 30 seconden kans hebben
Dat is inderdaad lastig, je kan maar maximaal twee kaarten per transactie kopen. Ik heb nog 5 kaarten nodig dus zit in mijn eentje achter 3 laptopsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
We zitten hier met zijn drieën te wachten achter de laptop
Met 3 accounts en adressen mag ik hopen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig, je kan maar maximaal twee kaarten per transactie kopen. Ik heb nog 5 kaarten nodig dus zit in mijn eentje achter 3 laptops
Is dat wel slim met 1 IP adres?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig, je kan maar maximaal twee kaarten per transactie kopen. Ik heb nog 5 kaarten nodig dus zit in mijn eentje achter 3 laptops
Nee.... gewoon 1 accountquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Met 3 accounts en adressen mag ik hopen?
Waarschijnlijk zijn ze aan het updaten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Remmy het volgende:
Wel jammer dat de lowlands site uit de lucht is, dan wordt t wel een heel lastig verhaal lijkt me.. :-(
zelfde hier, alleen werk ik vandaag thuis en heb ik mijn zusje en vader even gecharterd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef xenobinol het volgende:
Trouwens.... ik laat me niet doorlinken vanaf de Lowlands website maar ben al reeds ingelogd bij Eventim. Daar staat al de melding dat vanaf 14:00 uur nieuwe kaarten beschikbaar komen. Hopelijk geeft mij dat enkele milliseconden voorsprong
ofquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze aan het updaten?
Tip:
www.eventim.nl
Volgens mij ligt de site nu al plat door de druktequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Remmy het volgende:
Wel jammer dat de lowlands site uit de lucht is, dan wordt t wel een heel lastig verhaal lijkt me.. :-(
Zou best kunnen, net gebeld door een vriend uit Apeldoorn, daar ligt KPN ook plat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de site nu al plat door de drukte
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef xenobinol het volgende:
Wow.... zelfs de camping tickets zijn plots niet meer leverbaar op Eventim
Denk hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:50 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Enthousiastelingen iets te snel gedrukt?
Die wachtkamer zegt dus ook nog niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef PiRANiA het volgende:
O jee, een wachtrij, moet ik voor iemand kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |