quote:
Wat hij ZIJ zegt... dikke vette pech.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geld terug eisen bij de handelaar en pech hebben, maarja men weet dit ondertussen toch dat dat gebeurd met kaarten van doorverkopers
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:43 schreef Silenoz het volgende:
[..]
Wat hij zegt... dikke vette pech.
Dat risico neem je als je het "via via" koopt.
Dat is erg jammer. Ik ga proberen voor twee vrienden nog een ticket te scoren, die het zelf ook proberen. Hopelijk dat 1 van ons geluk heeft.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:47 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga twee proberen te fixen en op MP zetten
Of de NRC next gaan lezenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:20 schreef Tasha het volgende:
En de rest mag zich nog steeds lam zuipen aan Vivit...
We zitten hier met zijn drieën te wachten achter de laptopquote:Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Succes mensen ik gok dat jullie zo'n 30 seconden kans hebben
Dat is inderdaad lastig, je kan maar maximaal twee kaarten per transactie kopen. Ik heb nog 5 kaarten nodig dus zit in mijn eentje achter 3 laptopsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
We zitten hier met zijn drieën te wachten achter de laptop
Met 3 accounts en adressen mag ik hopen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig, je kan maar maximaal twee kaarten per transactie kopen. Ik heb nog 5 kaarten nodig dus zit in mijn eentje achter 3 laptops
Is dat wel slim met 1 IP adres?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig, je kan maar maximaal twee kaarten per transactie kopen. Ik heb nog 5 kaarten nodig dus zit in mijn eentje achter 3 laptops
Nee.... gewoon 1 accountquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Met 3 accounts en adressen mag ik hopen?
Waarschijnlijk zijn ze aan het updaten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Remmy het volgende:
Wel jammer dat de lowlands site uit de lucht is, dan wordt t wel een heel lastig verhaal lijkt me.. :-(
zelfde hier, alleen werk ik vandaag thuis en heb ik mijn zusje en vader even gecharterd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef xenobinol het volgende:
Trouwens.... ik laat me niet doorlinken vanaf de Lowlands website maar ben al reeds ingelogd bij Eventim. Daar staat al de melding dat vanaf 14:00 uur nieuwe kaarten beschikbaar komen. Hopelijk geeft mij dat enkele milliseconden voorsprong
ofquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze aan het updaten?
Tip:
www.eventim.nl
Volgens mij ligt de site nu al plat door de druktequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Remmy het volgende:
Wel jammer dat de lowlands site uit de lucht is, dan wordt t wel een heel lastig verhaal lijkt me.. :-(
Zou best kunnen, net gebeld door een vriend uit Apeldoorn, daar ligt KPN ook plat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de site nu al plat door de drukte
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef xenobinol het volgende:
Wow.... zelfs de camping tickets zijn plots niet meer leverbaar op Eventim
Denk hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:50 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Enthousiastelingen iets te snel gedrukt?
Die wachtkamer zegt dus ook nog niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef PiRANiA het volgende:
O jee, een wachtrij, moet ik voor iemand kopen?
Gefeliciteerdquote:
Hier hetzelfde, 2 vrienden heeeeul blij gemaakt!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:10 schreef xenobinol het volgende:
Zo... twee vrienden heel erg blij gemaakt![]()
Zijn er nog meer fokkers met succes?
Aah... arme lienelienquote:
Niet dat ik weet. Bij andere concerten lukt het me ook nooit, dus ik zou ook wel graag een foefje willen weten als die er isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Maart85 het volgende:
Zijn er verder nog tips om door dit soort systemen sneller te komen? Behalve CRT + F5 en veel geluk hebben?
Zit vanaf 5 minuten vantevoren al te refreshen, op de directe link van de tickets, maar hij knalde er de hele tijd uit
Ik was zo nerveus bij het typen van de verificatiecode, het leek wel of ik parkinson hadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:12 schreef Nothingwoman het volgende:
Hier hetzelfde, 2 vrienden heeeeul blij gemaakt!
Tis denk ik geen geluk, je moet gewoon snel zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Maart85 het volgende:
Zijn er verder nog tips om door dit soort systemen sneller te komen? Behalve CRT + F5 en veel geluk hebben?
Zit vanaf 5 minuten vantevoren al te refreshen, op de directe link van de tickets, maar hij knalde er de hele tijd uit
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik was zo nerveus bij het typen van de verificatiecode, het leek wel of ik parkinson had
Ik zit hier op een geoptimaliseerde zakelijke verbinding, kost een paar beste knaken maar dan heb je ook wat. Overigens heb ik geen flauw benul of dat ook daadwerkelijk kan helpenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Maart85 het volgende:
Ik had auto refresh aanstaan, al het vervolg scherm openstaan, zodat ik niet hoefde te klikken op welke kaarten ik wilde. Wilde verifieren met de verificatie code en daar ging het wel 15 keer mis! Sneller kon serieus echt niet!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:15 schreef Irving het volgende:
[..]
Tis denk ik geen geluk, je moet gewoon snel zijnEn weten waar je moet klikken
Precies... bij mij ging hij om iets voor 14:00 uur al door, op directe link van Pirania. Het rare was dat ik al reeds ingelogd was bij Eventim maar voor de verkoop opnieuw moest inloggen. Toch maar even ingelogd in mijn overzicht bij Eventim en de order staat inderdaad bovenaan het lijstjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
Twee kaartjes kunnen bestellen voor 2 vriendenEnkele seconden voor 14:00 op F5 gedrukt en toen was ik er soepel doorheen.
idd, vroeg ik me ook al af..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef savale het volgende:
is t nu de truuk om wel of niet zelf te refreshen? ik kwam na een refresh in een wachtkamer en ben daar niet meer op tijd uitgekomen....
Die link gebruikte ik ook, werd pas actief 10 seconde na 2'en.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies... bij mij ging hij om iets voor 14:00 uur al door, op directe link van Pirania. Het rare was dat ik al reeds ingelogd was bij Eventim maar voor de verkoop opnieuw moest inloggen. Toch maar even ingelogd in mijn overzicht bij Eventim en de order staat inderdaad bovenaan het lijstje
Een kennis van mij krijgt ieder jaar perskaarten, maar vorig jaar waren ze hem bijna vergeten. Even gebeld, rondleiding gehad op het terrein in aanbouw van de directeur. Toen alsnog perskaarten gehad, misschien moet je gewoon nog even bellen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:19 schreef lienelien het volgende:
idd, vroeg ik me ook al af..
Nu maar hopen dat m'n perskaartaanvraagd goed wordt gekeurdZijn ze ook zo lekker snel mee, begin augustus bericht..
Zou voor mij ook nog n optie zijn... Maaruh mag je als pers ook gewoon overal heen etc?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
idd, vroeg ik me ook al af..
Nu maar hopen dat m'n perskaartaanvraag goed wordt gekeurdZijn ze ook zo lekker snel mee, begin augustus bericht..
Ik heb hetzelfde .quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik zei het nog net, enthousiastelingen:
Nu op marktplaats:
Beschrijving
Iets te enthousiast 2 camper tickets gekocht. Wie maak ik er blij mee?
Neem contact met mij op en de tickets zijn voor jou!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:22 schreef savale het volgende:
[..]
Zou voor mij ook nog n optie zijn... Maaruh mag je als pers ook gewoon overal heen etc?
OMGquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Pink_Floyd het volgende:
Nu op marktplaats:
Beschrijving
iDEAL storing? Geen last van gehad.. of lag het aan de zijde van de bank?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef rece het volgende:
Ideal storing en daar kan Eventim niets aan doen. @#$^|&^%$&(@^$
Best makkelijk... want daar heb je voor de vrouwen een stuk schonere toilettenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
Niet backstage, maar de rest wel, plus de perstent
Wow.... dat is echt klotequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:22 schreef WeezerButler het volgende:
Had 2 kaarten (voor vrienden) De veiligheidscode was compleet onherkenbaar. Drukte op de "genereer nieuwe code" toen was het GAME OVER...
Tja, ik heb gewoon via de perssite een aanvraag gedaan (ik werk trouwens ook gewoon als journalist hoor, dus niet zomaar..) en toen kreeg ik een mail dat ik begin augustus bericht krijg. Maar ik heb toch liever gewone kaartjes als backupquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een kennis van mij krijgt ieder jaar perskaarten, maar vorig jaar waren ze hem bijna vergeten. Even gebeld, rondleiding gehad op het terrein in aanbouw van de directeur. Toen alsnog perskaarten gehad, misschien moet je gewoon nog even bellen.
Begrijpelijk, die kennis van mij heeft dat ook gedaan, maar zijn persticket is al binnen. Waarschijnlijk heeft hij dat te danken aan het bezoek van vorig jaar. Helaas bied hij zijn overgebleven ticket waarschijnlijk voor een premium prijs aan op MPquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef lienelien het volgende:
Tja, ik heb gewoon via de perssite een aanvraag gedaan (ik werk trouwens ook gewoon als journalist hoor, dus niet zomaar..) en toen kreeg ik een mail dat ik begin augustus bericht krijg. Maar ik heb toch liever gewone kaartjes als backup
ik fotografeer ook wel, ook wel evenementen, maar zolang ik geen interessante klant heb die foto's wil...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tja, ik heb gewoon via de perssite een aanvraag gedaan (ik werk trouwens ook gewoon als journalist hoor, dus niet zomaar..) en toen kreeg ik een mail dat ik begin augustus bericht krijg. Maar ik heb toch liever gewone kaartjes als backup
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Pink_Floyd het volgende:
Nu op marktplaats:
Beschrijving
Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef lienelien het volgende:
Er komen binnenkort vast nog wel enkele honderden kaartjes vrij
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
OMG![]()
Je ziet toch aan de prijs dat het de verkeerde tickets zijn
ja daarom, heb je trouwens n portfoliosite?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef lienelien het volgende:
Ja, inderdaad steeds iets van 400-300 kaartenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef lienelien het volgende:
Je dacht ook niet: "Hmm, 44 euro, beetje weinig"?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde .1 camper ticket. gvd.
Notabene eerst de goede kaarten, tijdens beveiligings code ging het fout en liep die vast toen donderssnel opnieuw geselecteerd en verkeerde aangeklikt.
daarom heeft ie r ook 2 gekocht hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:41 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Je dacht ook niet: "Hmm, 44 euro, beetje weinig"?
Hahaha, ja ik dacht ook al.. ik ga maar aan de vifit! (wel de light aardbei .. yumyum)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef Gewoonik het volgende:
Als troost heb ik maar even een pakje vifit gehaald.
Ik heb er 1 niet 2 trouwens, maargoed inderdaad weinig, maar lette niet goedop omdat uik eerst goed door heen kwam.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:41 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Je dacht ook niet: "Hmm, 44 euro, beetje weinig"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |