Met 3 accounts en adressen mag ik hopen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig, je kan maar maximaal twee kaarten per transactie kopen. Ik heb nog 5 kaarten nodig dus zit in mijn eentje achter 3 laptops
Is dat wel slim met 1 IP adres?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig, je kan maar maximaal twee kaarten per transactie kopen. Ik heb nog 5 kaarten nodig dus zit in mijn eentje achter 3 laptops
Nee.... gewoon 1 accountquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Met 3 accounts en adressen mag ik hopen?
Waarschijnlijk zijn ze aan het updaten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Remmy het volgende:
Wel jammer dat de lowlands site uit de lucht is, dan wordt t wel een heel lastig verhaal lijkt me.. :-(
zelfde hier, alleen werk ik vandaag thuis en heb ik mijn zusje en vader even gecharterd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef xenobinol het volgende:
Trouwens.... ik laat me niet doorlinken vanaf de Lowlands website maar ben al reeds ingelogd bij Eventim. Daar staat al de melding dat vanaf 14:00 uur nieuwe kaarten beschikbaar komen. Hopelijk geeft mij dat enkele milliseconden voorsprong
ofquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze aan het updaten?
Tip:
www.eventim.nl
Volgens mij ligt de site nu al plat door de druktequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Remmy het volgende:
Wel jammer dat de lowlands site uit de lucht is, dan wordt t wel een heel lastig verhaal lijkt me.. :-(
Zou best kunnen, net gebeld door een vriend uit Apeldoorn, daar ligt KPN ook plat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de site nu al plat door de drukte
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef xenobinol het volgende:
Wow.... zelfs de camping tickets zijn plots niet meer leverbaar op Eventim
Denk hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:50 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Enthousiastelingen iets te snel gedrukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |