Zet mij maar op misschien dan, eind Augustus weet ik wel of het lukt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid. Ik gok dat er ook nog wel ergens een plekje in een tent zal zijnMaar ik vind het in principe prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je mag echt niet iemand mee nemen, het is namelijk een besloten forum waar je op uitnodiging in magquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Mag je ook iemand meenemen?
Anders ga ik samen met me maat fietsen.
Pics uit die oude doos!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:00 schreef Maanvis het volgende:
natuurlijk zijn introduce's toegestaan.
* Maanvis herinnert zich Fauve, dat meiske met die mooie tepels.
Tuurlijk, zal ik opschrijven 'Vriend(in) van Daywalk3r'?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Mag je ook iemand meenemen?
Anders ga ik samen met me maat fietsen.
Dan laat ik je nog even op 'misschien', is dat een idee?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:10 schreef Wells.p het volgende:
ik moet even kijken of ik dan kan, i.v.m. werk.
zijn fok!ers in real life niet eng?![]()
het lijkt me wel een heel leuk idee!!
Dat was best een kwant dametje om te zien jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:00 schreef Maanvis het volgende:
natuurlijk zijn introduce's toegestaan.
* Maanvis herinnert zich Fauve, dat meiske met die mooie tepels.
En we staan op de zeker lijst, maar waarschijnlijk komen we toch zeker maargoedquote:Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef Patje1987 het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst, voor 2 personen
Oh excuusquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En we staan op de zeker lijst, maar waarschijnlijk komen we toch zeker maargoed
Doe voor de zekerheid nog maar even ja.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh excuusEven overheen gelezen
Mss door het vriend(in)-verhaal
Wil je op de Misschienlijst?
Leuk, ik PM je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom onder voorbehoud, wil evt ook meehelpen met de organisatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:34 schreef Sally het volgende:
Zou leuk zijn als je komt, Boertie! Hebben we meteen een extra bbq
Leggen we gewoon de stok neer in Wierden, wedden dat ie komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahaaquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Leggen we gewoon de stok neer in Wierden, wedden dat ie komt.
Je staat erbij!quote:
even offtopic: heeft hij al gelegen:quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Leggen we gewoon de stok neer in Wierden, wedden dat ie komt.
Ik blijf niet slapen en ik rij al met wat mensen mee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahahaa![]()
Moet iemand 'm wel eerst ergens van de andere plaats naar Wierden brengen![]()
[..]
Je staat erbij!
Ook slapen? Tentje? Van waar kom je? En als je met de auto komt, kunnen mensen meerijden?
Mag ik met jou meerijden als ik kom?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef remlof het volgende:
Er kunnen mensen met mij meerijden vanaf Arnhem
Mag ik een plek binnen reserveren? Ik heb geen tent.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:03 schreef Oksel het volgende:
Kosten zullen (pin me er niet op vast) waarschijnlijk wel naar 20 euro pp gaan..![]()
![]()
![]()
Als er 150 man komt, misschien zelfs 15 euro pp.
Dus neem al je vriendjes en vriendinnetjes mee, dat scheelt JOU geld..![]()
Yup, je bent gek, die gaan we halenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:07 schreef vosss het volgende:
Die 150 man kom je toch nooit aan of ben ik nou gek?
Niet slapen en geen vervoer. Ofja ik rijd met iemand mee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Sally het volgende:
Update in de OP:
Voor de nieuwe aanmeldingen: blijf je ook slapen? Breng je dan een meerpersoonstent mee? Van waar kom je? En als je met de auto komt: kun je mensen meenemen?
Degenen die zich al aangemeld hebben, mogen ook deze vragen nog beantwoorden![]()
Het zou leuk zijn, en mogelijk moeten zijn..quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:07 schreef vosss het volgende:
Die 150 man kom je toch nooit aan of ben ik nou gek?
Nee, niemand slaapt binnen, daar maak ik geen uitzonderingen op. Er komen tenten zat johquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik een plek binnen reserveren? Ik heb geen tent.
Heb net Paulusma gebeld, het gaat mooi weer worden. We kunnen dus gewoon onder de sterrenhemel slapenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, niemand slaapt binnen, daar maak ik geen uitzonderingen op. Er komen tenten zat joh
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:03 schreef Oksel het volgende:
Dus neem al je vriendjes en vriendinnetjes mee, dat scheelt JOU geld..![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Sally het volgende:
Voor iedereen die misschien komt, maar het af laat hangen van wie er komen: nodig iedereen die je er graag bij hebt uit! Al komen er 3 van de 10, heb je toch wat bekenden om je heen!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
We hebben het dan nog wel steeds over FOK! users neem ik aan? Of mag iedereen nu ineens introducees meenemen?
Natuurlijk mag je je vriend / vriendin meenemen. En "ineens" is het niet, er is nooit gezegd dat het niet mag. Er is al iemand die aangaf z'n chick mee te nemen. Ik zie het verschil (hopelijk) niet tussen een "echte" user en een ander persoon. Meer zielen, meer vreugd. Het is toch veel leuker als mensen hun vriendinnetje meenemen? Ik zou niet eens komen als men zou zeggen dat ik m'n vriendin niet mee mag nemen. Overigens zal het echt niet zo zijn dat er maar 75 Fok!ers kunnen komen omdat ELK persoon een 2e persoon meeneemt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
We hebben het dan nog wel steeds over FOK! users neem ik aan? Of mag iedereen nu ineens introducees meenemen?
Ik stel gewoon een vraag, persoonlijk vind ik er nl. weinig FOK! meet meer aan als het een 'nodig maar uit wie je wil zodat we aan die 150 man komen'-meet word.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef Oksel het volgende:
Ik ben trouwens wel continue mijzelf, de organisatie en de meet aan het verdedigen tegenover jou, besef je dat? Misschien moet je dingen gewoon eens wat op zijn beloop laten, en een beetje vertrouwen in ons hebben.
Iedereen mag in principe gewoon iemand meenemen, het moet niet. Het gaat niet om de aantallen, het gaat om gezelligheid en mensen leren kennenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag, persoonlijk vind ik er nl. weinig FOK! meet meer aan als het een 'nodig maar uit wie je wil zodat we aan die 150 man komen'-meet word.
En verder heb ik in het andere topic meerdere constructieve suggesties gedaan. Misschien zou je eens de boel zelf wat luchtiger moeten zien. Zoals er al meerdere tegen je gezegd hebben
Ondanks dat ik je zwembroek lelijk vond?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, niemand slaapt binnen, daar maak ik geen uitzonderingen op. Er komen tenten zat joh
Ze is ook een foksterquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je je vriend / vriendin meenemen. En "ineens" is het niet, er is nooit gezegd dat het niet mag. Er is al iemand die aangaf z'n chick mee te nemen. Ik zie het verschil (hopelijk) niet tussen een "echte" user en een ander persoon. Meer zielen, meer vreugd. Het is toch veel leuker als mensen hun vriendinnetje meenemen? Ik zou niet eens komen als men zou zeggen dat ik m'n vriendin niet mee mag nemen. Overigens zal het echt niet zo zijn dat er maar 75 Fok!ers kunnen komen omdat ELK persoon een 2e persoon meeneemt.
Ik ben trouwens wel continue mijzelf, de organisatie en de meet aan het verdedigen tegenover jou, besef je dat? Misschien moet je dingen gewoon eens wat op zijn beloop laten, en een beetje vertrouwen in ons hebben.
Juist, als ik kom, neem ik zoveel mogelijk klonen mee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen mag in principe gewoon iemand meenemen, het moet niet. Het gaat niet om de aantallen, het gaat om gezelligheid en mensen leren kennen
Als je op de route woont prima, laat maar effe weten via pm.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik met jou meerijden als ik kom?
Misschien dat ik kom. Even kijken hoe ik dan met geld zit.
Wie rijdt er hier een dikke Audi? Dat past toch niet bij Fok-publiek?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:52 schreef Broertie het volgende:
[..]
even offtopic: heeft hij al gelegen:
[ afbeelding ]
Nu weer ontopic!
Geldt dat ook voor de misschieners? Denk het niet hè, daar kun je immers toch niet echt op rekenen tot e.e.a. definitief is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Sally het volgende:
Update in de OP:
Voor de nieuwe aanmeldingen: blijf je ook slapen? Breng je dan een meerpersoonstent mee? Van waar kom je? En als je met de auto komt: kun je mensen meenemen?
Degenen die zich al aangemeld hebben, mogen ook deze vragen nog beantwoorden![]()
Dat lijkt me ook ja. Prima als je niemand kent dat je een bekende meeneemt, maar het is toch de bedoeling dat het een fok-meet blijft, lijkt me, en niet een [insert willekeurige user]+50 vrienden-bierzuip-en-de-rotzooi-bij-een-ander-achterlaat-festijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:01 schreef Oksel het volgende:
En met "neem al je vriendjes & vriendinnetjes mee" doelde ik meer op Fok! kennissen. Mensen met wie je in een SC zit, of mensen met wie je veel op Fok! "praat". Dat je iemand "kent". Ofzo.
Ik neem mijn kloon mee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:59 schreef Mikkie het volgende:
Prima als je niemand kent dat je een bekende meeneemt, maar het is toch de bedoeling dat het een fok-meet blijft, lijkt me,
dan zou je onderhand security moeten inhuren en een vergunning moeten regelen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:59 schreef Mikkie het volgende:
Dat lijkt me ook ja. Prima als je niemand kent dat je een bekende meeneemt, maar het is toch de bedoeling dat het een fok-meet blijft, lijkt me, en niet een [insert willekeurige user]+50 vrienden-bierzuip-en-de-rotzooi-bij-een-ander-achterlaat-festijn.
wel een leuke eh.. boerderijquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:59 schreef Oksel het volgende:
Mensen overdrijven, hou daar even rekening mee.
2 kippen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel een leuke eh.. boerderij![]()
heb je ook land of dieren?
Zolang je geen kalkoen hebt vind ik alles goed, he bhzakje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
2 kippen..En de buurman zet op "ons" land zijn schapen af en toe..
Checkquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal mij hier ook nog even melden als misschiener, dan kan dat linkje achter mijn naam weg
Als ik kom zou ik graag met iemand meerijden (Den Haag) en is de kans groot dat ik blijf slapen.
Arma komt uit Den Haagquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal mij hier ook nog even melden als misschiener, dan kan dat linkje achter mijn naam weg
Als ik kom zou ik graag met iemand meerijden (Den Haag) en is de kans groot dat ik blijf slapen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik gaat.
Kiek morgen wel weer hoe het er voor staat.
Als ik morgen de juiste persoon tref vraag ik even of ik voor de 11e een stuk of 150 B&J Shorty's kan regelen.
13 pakketjes van 30 bij 25 passen toch wel in de vriezer ergens Oksel?
Dus je wil nog als misschien staan?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef nikky het volgende:
Ik kom ook, maar weet nog niet of ik blijf slapen.
Van waar kom je? En als je met de auto komt, kun je evt. mensen meenemen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef nikky het volgende:
Ik kom ook, maar weet nog niet of ik blijf slapen.
Eh, soort van spontane actie, sinds een weekje ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
een vraagje, het lijkt mij wel een erge leuke spontane actie. Maar ehh, iedereen kent iedereen hier al?
of dat niet? ik ben zo bang dat, als ik kom, als enige gek kom, die niemand kent...
ik ken nog niet iedereen maar wel een hoop, maar nieuwen worden altijd leuk opgenomen hoor. het is heel gezellig met heel normale gekke mensen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
een vraagje, het lijkt mij wel een erge leuke spontane actie. Maar ehh, iedereen kent iedereen hier al?
of dat niet? ik ben zo bang dat, als ik kom, als enige gek kom, die niemand kent...
Ik kom uit Roden en er kunnen wel wat mensen meerijden, maar wil dan op een centrale plek medepaggagiers oppikken. Bijvoorbeeld bij een carpoolplaats naast de snelweg.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Van waar kom je? En als je met de auto komt, kun je evt. mensen meenemen?
Zelfde vraag is voor omearosAl kom jij niet van zo ver, dus wellicht hoeven er geen mensen met je mee te rijden
Gewoon komen. De eerste keer is wat spannend maar je zult zien dat het beregezellig is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
Prima, zal het iig in de lijst zetten, en dan komt het in de OP. Moet je zelf maar even afspreken als mensen zich bij je melden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kom uit Roden en er kunnen wel wat mensen meerijden, maar wil dan op een centrale plek medepaggagiers oppikken. Bijvoorbeeld bij een carpoolplaats naast de snelweg.
Ken je een andere Roden dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Prima, zal het iig in de lijst zetten, en dan komt het in de OP. Moet je zelf maar even afspreken als mensen zich bij je melden.
Roden (DR)?
Nee, maar ik wist zelf niet waar het lag, dus ik denk: ik zet er ff bij waar het ongeveer ligtquote:
Is het dan Misschien? Of toch iets vaster?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef DaDude1987 het volgende:
Hier voorzichtige interesse! Ik ken niemand, maar met een krat bier en BBQ wordt het altijd gezellig!
kun je die nog aanpassen met de woonplaats van herkomst?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:03 schreef Sally het volgende:
We hebben een nieuwe manier van aanmelden, heel makkelijk invulformulier! Je kunt zelfs dieetwensen opgeven.
Klik hier om het formulier voor jouw aanmelding in te vullen Je kunt ook 'misschien' invullen!
Graag zien we dat de mensen die zich al hebben aangemeld ook dit form gebruiken, maar dat hoeft niet.
Ik zal het vragen, ook al iets over de privacy nagevraagd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je die nog aanpassen met de woonplaats van herkomst?
wel makkelijk om te weten voor 't meerijden.
zorgen dat je die niet verplicht in hoeft te vullen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zal het vragen, ook al iets over de privacy nagevraagd.
Er komt bij te staan (ahgi) dat we contact opnemen als je PM-box niet aan staat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zorgen dat je die niet verplicht in hoeft te vullen.
Dat kun je helemaal zelf bepalen. Je hebt ook maar plek voor zeg 4 extra mensen. Je kunt gewoon afspreken met mensen waar ze wonen of waar ze opgehaald kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:20 schreef Maanvis het volgende:
ik heb zoiets van, ik kan wel mensen meenemen vanuit brabant (uden) maar ik heb absoluut geen zin dat die mijn reisschema gaan bepalen
Ik ken er tot nu toe ongeveer euh... eentje van de lijst. Dus niets te vrezen. Als brunette heb je sowieso een streepje voorquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
Ik ben wel eens in Uden geweest voor mn werk. Elke maand een keer of 2quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:20 schreef Maanvis het volgende:
ik heb zoiets van, ik kan wel mensen meenemen vanuit brabant (uden) maar ik heb absoluut geen zin dat die mijn reisschema gaan bepalen
Als ik het lijstje zo zie dan ken ik maar 1 iemandquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
het gaat niet zozeer om de afstand, eerder om dat ik dan niet meer helemaal kan bepalen wanneer ik vertrekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal zelf bepalen. Je hebt ook maar plek voor zeg 4 extra mensen. Je kunt gewoon afspreken met mensen waar ze wonen of waar ze opgehaald kunnen worden.
Het is jouw auto, als mensen te ver weg wonen, gaat het feest niet door
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gaat niet zozeer om de afstand, eerder om dat ik dan niet meer helemaal kan bepalen wanneer ik vertrek
hoezo, dat snap ik niet helemaal!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ken er tot nu toe ongeveer euh... eentje van de lijst. Dus niets te vrezen. Als brunette heb je sowieso een streepje voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |