Zet mij maar op misschien dan, eind Augustus weet ik wel of het lukt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid. Ik gok dat er ook nog wel ergens een plekje in een tent zal zijnMaar ik vind het in principe prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je mag echt niet iemand mee nemen, het is namelijk een besloten forum waar je op uitnodiging in magquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Mag je ook iemand meenemen?
Anders ga ik samen met me maat fietsen.
Pics uit die oude doos!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:00 schreef Maanvis het volgende:
natuurlijk zijn introduce's toegestaan.
* Maanvis herinnert zich Fauve, dat meiske met die mooie tepels.
Tuurlijk, zal ik opschrijven 'Vriend(in) van Daywalk3r'?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Mag je ook iemand meenemen?
Anders ga ik samen met me maat fietsen.
Dan laat ik je nog even op 'misschien', is dat een idee?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:10 schreef Wells.p het volgende:
ik moet even kijken of ik dan kan, i.v.m. werk.
zijn fok!ers in real life niet eng?![]()
het lijkt me wel een heel leuk idee!!
Dat was best een kwant dametje om te zien jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:00 schreef Maanvis het volgende:
natuurlijk zijn introduce's toegestaan.
* Maanvis herinnert zich Fauve, dat meiske met die mooie tepels.
En we staan op de zeker lijst, maar waarschijnlijk komen we toch zeker maargoedquote:Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef Patje1987 het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst, voor 2 personen
Oh excuusquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En we staan op de zeker lijst, maar waarschijnlijk komen we toch zeker maargoed
Doe voor de zekerheid nog maar even ja.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh excuusEven overheen gelezen
Mss door het vriend(in)-verhaal
Wil je op de Misschienlijst?
Leuk, ik PM je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom onder voorbehoud, wil evt ook meehelpen met de organisatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:34 schreef Sally het volgende:
Zou leuk zijn als je komt, Boertie! Hebben we meteen een extra bbq
Leggen we gewoon de stok neer in Wierden, wedden dat ie komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahaaquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Leggen we gewoon de stok neer in Wierden, wedden dat ie komt.
Je staat erbij!quote:
even offtopic: heeft hij al gelegen:quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Leggen we gewoon de stok neer in Wierden, wedden dat ie komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |