abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95568294
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Sometimes het volgende:
Dat Iberia het overmacht noemt betekent niet direct dat het dat voor de wet ook is.
Daarom. Hun reactie was dan ook heel karig. Er was niet uit hun reactie te halen dat er twee vluchten waren uitgevallen. Vluchtnummers ontbraken. Alleen de aanhef was persoonlijk. En dat ruik ik onraad. En wil ik toch mijn gelijk halen.
pi_95575240
Nog steeds bezig, het ligt nu bij de toezichthouder. EasyJet werkt niet mee. Verrassing...
  zondag 17 april 2011 @ 15:36:40 #78
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_95622839
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef skrn het volgende:

[..]

Daarom. Hun reactie was dan ook heel karig. Er was niet uit hun reactie te halen dat er twee vluchten waren uitgevallen. Vluchtnummers ontbraken. Alleen de aanhef was persoonlijk. En dat ruik ik onraad. En wil ik toch mijn gelijk halen.
Voor dit soort gevallen is dat NL claim buro natuurlijk ideaal. Zou het KLM zijn, dan kun je lokaal nog wel even doorzeuren maar bij een buitenlandse maatschappij die je claim direct afwijst, gewoon bij dat buro, waarvan de naam me even ontschoten is, je claim indienen. Je ontvangt dan welliswaar maar 70%, maar ze werken gewoon op no cure no pay basis.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_95625723
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2010 20:57 schreef buzz1291 het volgende:
EUCLAIM
:D
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_123665202
Ik kreeg een tijd geleden opeens bericht, of ik nog wat formulieren in wilde vullen. De klacht is doorgespeeld naar een Duits advocatenbureau, en de zaak is nu onder de rechter.

easyJet wordt geacht binnen twee weken te reageren.

Ik ben benieuwd of ik dan toch nog een vergoeding krijg, bijna drie jaar na dato.
pi_123666201
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:49 schreef Sloggi het volgende:
Ik kreeg een tijd geleden opeens bericht, of ik nog wat formulieren in wilde vullen. De klacht is doorgespeeld naar een Duits advocatenbureau, en de zaak is nu onder de rechter.

Ik ben benieuwd of ik dan toch nog een vergoeding krijg, bijna drie jaar na dato.
Ik snap wel gelijk waarom 99% eerder afhaakt, gaat een berg tijd inzitten op deze manier.

Ben heel benieuwd :-) Succes!
All management is Strategic Management.
pi_123668477
Toevallig laatst mijn vergoeding gehad voor een geannuleerde vlucht nadat we vanuit Vilnius op Praag aangekomen en de vlucht naar Amsterdam geannuleerd werd. Voor de heenweg ook gehad, daar was de aansluiting gemist + bagage kwijt. Via euclaim gedaan, ging dus wel een hoop provisie vanaf maar ik heb wel m'n vlucht + 2 hotel overnachtingen terug :)
pi_123733731
Ik was alweer vergeten dat ik hierin had gepost maar ik heb die 250 euro vanEasyjet uiteindelijk mooi wel gekregen!
  donderdag 7 maart 2013 @ 08:26:57 #84
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123734311
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:49 schreef Sloggi het volgende:

Jezus dat is echt niet normaal hoe lang dat duurt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123739716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 07:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik was alweer vergeten dat ik hierin had gepost maar ik heb die 250 euro vanEasyjet uiteindelijk mooi wel gekregen!
Mooi!
pi_123856009
Misschien is EasyJet achterstallige vorderingen weg aan het werken. Ik kreeg vorige week ook eindelijk bericht dat er betaald was.....na 3 jaar!
Ondertussen zijn wel de tarieven can EU-claim verhoogd en ook de BTW hierop...maar blijft toch ¤303,- over bij 2 personen.
pi_124807045
We zijn in het gelijk gesteld door de rechter.

Nu nog even afwachten hoe lang het duurt voor easyJet daadwerkelijk tot betaling overgaat...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 20:38:18 ]
pi_125535509
Het geld is afgelopen week op mijn rekening gestort. We hebben er zo'n 175 euro per persoon aan overgehouden.

Eind goed al goed.
  zondag 21 april 2013 @ 04:52:56 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125546639
gefeliciteerd :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_125549663
Ik heb vorig jaar een claim bij KLM ingediend. Afgezien van wat gesputter aanvankelijk dat het aan het weer had gelegen (niet; het had aan de hysterische reactie van de NS op een weersvoorspelling gelegen) had ik binnen twee weken ¤400 bijgeschreven op mijn rekening. Wat overigens wel meer was dan de ticketprijs.
pi_125549704
Pfff wat een verhaal zeg. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je moet doen, maar ben wel benieuwd hoe het afloopt.
pi_125550072
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:07 schreef Timabo het volgende:
Pfff wat een verhaal zeg. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je moet doen, maar ben wel benieuwd hoe het afloopt.
Ze hebben hun geld gekregen.
pi_125550190
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:42 schreef Sloggi het volgende:
Het geld is afgelopen week op mijn rekening gestort. We hebben er zo'n 175 euro per persoon aan overgehouden.

Eind goed al goed.
Hoeveel uur heb je er nou al met al ingestoken? Was het vooral veel wachten of moest je ook veel dingen zelf regelen etc.?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_125550305
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2013 12:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Hoeveel uur heb je er nou al met al ingestoken? Was het vooral veel wachten of moest je ook veel dingen zelf regelen etc.?
In eerste instantie heb ik er zelf wel een paar uur ingestoken (bellen, brieven schrijven et cetera). Vanaf het moment dat ik het heb overgedragen aan EUclaim heb ik alle informatie in één keer naar ze opgestuurd en was het vervolgens bijna alleen maar wachten en een enkele keer een formulier ondertekend terugsturen.
pi_125551527
Toch wel een groot verschil tussen Easyjet en KLM, bij de ene moet je de rechter inschakelen, bij de andere is Twitter genoeg.
pi_125551702
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:09 schreef HiZ het volgende:
Toch wel een groot verschil tussen Easyjet en KLM, bij de ene moet je de rechter inschakelen, bij de andere is Twitter genoeg.
Wat dat betreft is het verschil tussen 'fatsoenlijke' maatschappijen en budgetboeren als easyJet wel pijnlijk groot. Maar goed, dat kun je van tevoren weten, het prijsverschil is niet voor niets zo groot.
pi_125633464
Bij KLM heeft EUclaim anders ook een rechtszaak moeten voeren namens mij en vervolgens in het gelijk gesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')