Nee Szmyd, zijn meesterknechtquote:Op zondag 18 juli 2010 15:40 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik was even de was ophangen. Hoorde ik nu Basso eraf? of hoorde ik dat verkeerd?
En Di Gregorio.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:40 schreef MarijeH het volgende:
Gustov, Sioutsou en Saste in de achtervolging op de kopgroep.
oke thnxquote:
kloptquote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die geen flikker klaarspeelt deze TDF.
Hier vallen de groten nog niet aan.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Krambo het volgende:
Schleck midden in de groep. Of hij verwacht geen aanval of hij is niet goed vandaag.
Wel logisch na die Giroquote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die geen flikker klaarspeelt deze TDF.
Maar hij moet gewoon naast contador zitten.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Schleck nog voor Basso, dus zo ver van achteren zit ie nu ook niet.
Hij zat voor Basso, valt mee hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat Schleck niet goed is hoor anders zit hij wel voorin
Er is nog tijd genoeg om op te schuiven en hier gaat Contador echt nog niet aanvallen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat Schleck niet goed is hoor anders zit hij wel voorin
Dat zat hij ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar hij moet gewoon naast contador zitten.
Mwah, valt wel meequote:Op zondag 18 juli 2010 15:44 schreef Krambo het volgende:
Pino heeft zichzelf ook opgeblazen in de eerste 2 weken zo te zien
Die paniek hier iddquote:Op zondag 18 juli 2010 15:45 schreef Zwansen het volgende:
Lol, Schleck zat gewoon vlak achter Contador. Wat een bangmakerij van iedereen.
Die gaat niet aanvallen.quote:
Menchov? Die zat tenminste wat meer achterin.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:51 schreef jakkop het volgende:
Welke Rabo reed daar zo soepeltjes in de buitenbocht langs het peloton?
Dacht ik ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Menchov? Die zat tenminste wat meer achterin.
Al zie ik nog steeds een Raborenner achter Contador/Schleck zitten.quote:
Garate?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al zie ik nog steeds een Raborenner achter Contador/Schleck zitten.
Met zijn jasje open?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:51 schreef jakkop het volgende:
Welke Rabo reed daar zo soepeltjes in de buitenbocht langs het peloton?
Voor zichzelf elkaar jaar weer wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ondertussen niet echt meer een teleurstelling dus...
Menchov zit standaard achterin, tenzij hij de leiderstrui heeft.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:53 schreef Zwansen het volgende:
Toch apart dat Contador, Schleck en Menchov relatief ver zitten. Misschien gaat het nog zo langzaam dat ze geen gevaar zien.
Zelfde voor Lance.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn niveau.
Het is niet eens noemenswaardig als hij eraf gaat.
Nee, die zat bijna op kop. Misschien Niermann.quote:
Hij kan niet meer winnen, dus rijd ie gewoon rustig door.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:55 schreef Zwansen het volgende:
Het is ook niet zo dat Lance echt super aan het afzien is ofzo.
Ik gok op de tijdritquote:Op zondag 18 juli 2010 15:56 schreef Rucebo het volgende:
Benieuwd wanneer Armstrong nog iets laat zien, als dat uberhaupt nog gaat gebeuren...
wat was die uitdrukking ook alweer?quote:
Zinloze vlucht. Beetje tussen kopgroep en peloton hangen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:58 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
wat was die uitdrukking ook alweer?
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:58 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
wat was die uitdrukking ook alweer?
Zou wel vet wezen als hij daar voor de overwinning gaatquote:Op zondag 18 juli 2010 15:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Armstrong gaat zich sparen voor de Champs-Elysees
Denk dat hij ook last heeft van zijn heupquote:Op zondag 18 juli 2010 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij kan niet meer winnen, dus rijd ie gewoon rustig door.
Waarom zou 'ie nu nog wachten op Rogers, die is toch al kansloos.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:00 schreef MarijeH het volgende:
Rogers is gelost en Sioutsou blijft in het peloton. wie kan me dat uitleggen?
Sivtsov heeft misschien goede benen en wil straks nog wat proberen en Rogers' klassement wordt toch niks meer...quote:Op zondag 18 juli 2010 16:00 schreef MarijeH het volgende:
Rogers is gelost en Sioutsou blijft in het peloton. wie kan me dat uitleggen?
Die heeft geen goede benen, die moest er al af toen Gustov gas gaf.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Sivtsov heeft misschien goede benen en wil straks nog wat proberen en Rogers' klassement wordt toch niks meer...
Het dunt toch al wel redelijk uit.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:03 schreef Marcoss het volgende:
Saaie beklimming, had iets meer vuurwerk verwacht eigenlijk.
Alles op de slotklim dus.
Neuh, ze nemen deze klim echt op wandeltempo. Tis echt heel zeldzaam dat er iets gebeurt voor de laatste 5-6 klimkilometers de laatste jarenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Komt weer wat terug zo te zien, verschil met de koplopers neemt ook niet echt af.
Als ze het in wandeltempo zouden doen, zouden er nog 100 man zitten. Nu zit er nog maar een man of 40.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:05 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Neuh, ze nemen deze klim echt op wandeltempo. Tis echt heel zeldzaam dat er iets gebeurt voor de laatste 5-6 klimkilometers de laatste jaren
Ja, mij lijkt dat de winnaar van deze etappe nog in de groep gele trui zit. Het zal op de laatste klim wel vuurwerk worden.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:05 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Neuh, ze nemen deze klim echt op wandeltempo. Tis echt heel zeldzaam dat er iets gebeurt voor de laatste 5-6 klimkilometers de laatste jaren
Naja, de helft van het peleton heeft bewust de bus opgezocht in de eerste 100 meter bergop. Sindsdien zijn er niet zo heel veel gelost.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze het in wandeltempo zouden doen, zouden er nog 100 man zitten. Nu zit er nog maar een man of 40.
De groep zit wel op een lint. Da's toch een teken dat het niet echt langzaam gaat.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:07 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Naja, de helft van het peleton heeft bewust de bus opgezocht in de eerste 100 meter bergop. Sindsdien zijn er niet zo heel veel gelost.
Ah, Evans gaat eraf. Das tenminste iets
vond 'm wel leukquote:Op zondag 18 juli 2010 16:07 schreef Rucebo het volgende:
"Is hij ook even een reepje aan het halen"
Nee Maarten, faalhaas
Hij zit er zelf niet eens bij.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef FicoF het volgende:
Zou mooi zijn als Geesink nu wegrijdt, de klassementsrenners zitten allemaal redelijk ver achter in de groep.
Samen met VDB2quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef FicoF het volgende:
Zou mooi zijn als Geesink nu wegrijdt, de klassementsrenners zitten allemaal redelijk ver achter in de groep.
Dat zat ik ook al te denken.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef knep het volgende:
Prachtige klim, moest ook maar eens een trip naar dit gedeelte van Frankrijk om die passen op te rijden.
Rijdt hij ook mee dan? Zo ja respectquote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef FicoF het volgende:
Tgaat nu wel wat harder geloof ik. Maar ze komen nog niet heel snel terug op de koplopers. Nog geen 2 minuten terug gepakt in de totale klim tot nu toequote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De groep zit wel op een lint. Da's toch een teken dat het niet echt langzaam gaat.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:10 schreef knep het volgende:
Niet alleen bolletjes op z'n trui maar ook aan z'n infuus.
Qua bekendheid wel een mooie winnaar, maar tot nu toe vind ik hem tegenvallen deze tour.quote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)010/Zestiende_etappequote:Op zondag 18 juli 2010 16:11 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Hoeveel punten zijn er bij die etappe naar Pau te halen?
Stuk of 100?
Beter dan Charteau ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua bekendheid wel een mooie winnaar,
90 dus maximaal.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)010/Zestiende_etappe
Hij valt de laatste jaren in alle grote rondes tegen...quote:Op zondag 18 juli 2010 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua bekendheid wel een mooie winnaar, maar tot nu toe vind ik hem tegenvallen deze tour.
Ik bedoel meer als aanvaller, in de laatste jaren deed hij dat nog wel echt goed. Maar ook dat valt tegen deze tour.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef knep het volgende:
[..]
Hij valt de laatste jaren in alle grote rondes tegen...
Vorig jaar won hij wel 2 bergetappes in de Vuelta, waarbij vooral de 1ste indrukwekkend was.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef knep het volgende:
[..]
Hij valt de laatste jaren in alle grote rondes tegen...
Er zal vast wat gebeuren.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:15 schreef knep het volgende:
Nou hopen dat het compleet ontploft op Ax dan.
Dat komt ook wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:16 schreef knep het volgende:
[..]
'Wat' is niet genoeg. Vuurwerk wil ik zien.
Nee, hij is niet slecht bezig.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beter dan Charteau ja.
Hoewel die het op de grote cols nog niet eens slecht doet.
Die pakt ook nog een paar punten voor de bergtrui.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, hij is niet slecht bezig.
Moreau.
Bergtrui.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
Moreau, wat wil 'ie nou behalve even in beeld rijden.
Is nog best zwaar dan hoor, om door te trappen. Moet je niet onderschatten. Maar wel lekker natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:18 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk zo'n afdaling na zo'n lange klim volgens mij
Ja, snap ik ook wel, maar dan moet 'ie meteen met Charteau mee.quote:
Misschien kon 'ie dat niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook wel, maar dan moet 'ie meteen met Charteau mee.
Ja, erg mooi om te winnen dus.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef gniffie het volgende:
Bolletjes- en groene trui, de uefa cup onder het wielrennen
Tja als middelmaat moet je toch ergens naar strevenquote:
Maak je geen vrienden meequote:Op zondag 18 juli 2010 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is ook een tactiek, in een afdaling heb je toch de neiging om de lijn van je voorganger te volgen. Dus je zet één van je ploegmaats voor een concurrent en laat die in de afgrond rijden.
Die killer mentaliteit mist in Rabo.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is ook een tactiek, in een afdaling heb je toch de neiging om de lijn van je voorganger te volgen. Dus je zet één van je ploegmaats voor een concurrent en laat die in de afgrond rijden.
Cunego is ook wel een van de betere dalers.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel strak van Cunego, vond ze niet zo slecht dalen daarvoor.
Volgens mij was het mijn adoptierennerquote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet even wat lessen nemen bij zijn ploegmaat Sanchez.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef groenen het volgende:Toch devalueert die bolletjestrui elk jaar meer, jammer.
Hij zat ook maar 8 seconden achter op de top.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel strak van Cunego, vond ze niet zo slecht dalen daarvoor.
Wat een bullshit. Bolletjestrui, okee (ookal is het lijstje van SoK best mooi inderdaad), maar de groene trui? Het is gewoon een hele andere discipline, en er is een hele rits renners die er op het hoogste niveau voor strijden. Totaal niet te vergelijken met UEFA Cup.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef gniffie het volgende:
Bolletjes- en groene trui, de uefa cup onder het wielrennen
Het zijn geen renners van wereldklasse, maar ik zou het Charteau wel gunnen vanwege zijn inzet.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Valt wel mee, Botero, 2 x Jalabert, 2x Virenque, 2x Rasmussen, Soler, Sastre en Pellizotti waren de laatste 10, dat is een mooi rijtje.
Uiteraard zouden Charteau of Pineau wel vrij waardeloze winnaars zijn die het niveau drastisch omlaag trekken.
Het was dus Sanchez.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet even wat lessen nemen bij zijn ploegmaat Sanchez.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:27 schreef jakkop het volgende:
Wat een bullshit. Bolletjestrui, okee (ookal is het lijstje van SoK best mooi inderdaad), maar de groene trui? Het is gewoon een hele andere discipline, en er is een hele rits renners die er op het hoogste niveau voor strijden. Totaal niet te vergelijken met UEFA Cup.
Die moet toch ook dood zijn na al die aanvallen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:26 schreef Wombcat het volgende:
Pineau rijdt als een krant in het hooggebergte, die gaat echt niet winnen.
Die zat dan effe niet op te lettenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:27 schreef Felagund het volgende:
Het was dus toch Sanchez die de bocht mistte.
De bron is Ducrot en Herbert, dus heel zeker ben ik nog steeds niet van.quote:
Inderdaad, je kunt ook moeilijk beweren dat Hushovd, Freire, McEwen, Boonen (en straks misschien Petacchi) geen wereldtoppers zijn in hun discipline.quote:
Het zal toch wel in de benen kruipen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:29 schreef knep het volgende:
Het peloton heeft die mooie col echt lafjes opgereden.
Je zag eigenlijk ook dat Riblon nog uitliep op het laatst.
Ik heb het gevoel dat er nog iemand mist. Car...? Cav...? Zoiets.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ook moeilijk beweren dat Hushovd, Freire, McEwen, Boonen (en straks misschien Petacchi) geen wereldtoppers zijn in hun discipline.
Dat is helaas gebruikelijk aan het worden in bergritten.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het lijkt wel een sprintersrit, 10 kilometer van de finish inschakelen volstaat. Weer heel erg underwhelming allemaal.
Die heeft toch ook niet de groene trui gewonnen?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er nog iemand mist. Car...? Cav...? Zoiets.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
Had 'ie maar niet moeten gaan liggen in de eerste etappe. Daar heeft 'ie veel punten mee verloren.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat zal ook wel maar het getuigt ook van gebrek aan lef.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het zal toch wel in de benen kruipen.
En het betekent waarschijnlijk alleen maar meer vuurwerk in de finale.
Afdalen kost ook energie natuurlijk, al dat bijtrappen voor een paar seconden..quote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef Chiappucci het volgende:
Ik snap niet dat zo'n Sanchez niet net voor de top even demarreert zodat hij in de afdaling kan uitlopen. In de klim verliest hij toch sowieso op Contador en Schleck.
Als je het palmares van de laatste 3 winnaars bekijkt (Freire, Boonen en Hushovd) dan zie je dat het idd geen middelmaat is.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ook moeilijk beweren dat Hushovd, Freire, McEwen, Boonen (en straks misschien Petacchi) geen wereldtoppers zijn in hun discipline.
Precies. En hij kan dan misschien 30 seconden winnen, een minuut als 'ie mazzel heeft. Die is 'ie dan snel weer kwijt.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Afdalen kost ook energie natuurlijk, al dat bijtrappen voor een paar seconden..
Was wel lang dat bijna alleen Zabel er voor ging.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je het palmares van de laatste 3 winnaars bekijkt (Freire, Boonen en Hushovd) dan zie je dat het idd geen middelmaat is.
Van de laatste 10 jaar ook niet trouwens, of 20 jaar.
Van de 2 volgende ritten verwacht ik toch niet zo heel veel. Aankomst beneden en in de andere nog veel benedenerquote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef knep het volgende:
[..]
Dat zal ook wel maar het getuigt ook van gebrek aan lef.
Al komen er natuurlijk wel nog 3 Pyreneeën ritten aan.
Niet zo gek als je bedenkt dat het vooral een trui is voor de aanvallers in de bergetappes. Daarnaast vallen Fransen veel aan.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:33 schreef jakkop het volgende:
Wel opvallend trouwens dat de nummers 1, 2, 5, en 6 in het bollen-klassement Frans zijn.
Zegt eigenlijk genoeg over dat klassement.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:33 schreef jakkop het volgende:
Wel opvallend trouwens dat de nummers 1, 2, 5, en 6 in het bollen-klassement Frans zijn.
Voor VDB en Gesink was het wel wat geweest om (samen) aan te vallen. Eens kijken wat er dan achter gebeurt.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef knep het volgende:
[..]
Dat zal ook wel maar het getuigt ook van gebrek aan lef.
Al komen er natuurlijk wel nog 3 Pyreneeën ritten aan.
Maar hij doet er wel voor mee, daarom vooral. (Goed, dit jaar wil het niet zo lukken.)quote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft toch ook niet de groene trui gewonnen?
Hij is niet constant genoeg tot nu toe. Of hij wint de sprint, of hij is nergens te bekennen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:35 schreef jakkop het volgende:
[..]
Maar hij doet er wel voor mee, daarom vooral. (Goed, dit jaar wil het niet zo lukken.)
Daar zal het beste wel af zijn. Die verliest zo 4 minuten op de slotklim.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:35 schreef Marcoss het volgende:
Meer dan 3 minuten voor Rilbon en Moinard. Dan moeten ze nog vol doorrijden om vooral Riblon nog terug te halen.
Nee, daarna nog een kilometertje volgens mijquote:Op zondag 18 juli 2010 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of niet, top ligt niet op de finish dus.
Nee hoor, eerder, want bovenop is er nog stukje 'vlak'quote:
Na de top nog 1km naar de finish.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of niet, top ligt niet op de finish dus.
Anderhalf zelfs geloof ik.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, daarna nog een kilometertje volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |