Nee, hij is niet slecht bezig.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beter dan Charteau ja.
Hoewel die het op de grote cols nog niet eens slecht doet.
Die pakt ook nog een paar punten voor de bergtrui.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, hij is niet slecht bezig.
Moreau.
Bergtrui.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
Moreau, wat wil 'ie nou behalve even in beeld rijden.
Is nog best zwaar dan hoor, om door te trappen. Moet je niet onderschatten. Maar wel lekker natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:18 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk zo'n afdaling na zo'n lange klim volgens mij
Ja, snap ik ook wel, maar dan moet 'ie meteen met Charteau mee.quote:
Misschien kon 'ie dat niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook wel, maar dan moet 'ie meteen met Charteau mee.
Ja, erg mooi om te winnen dus.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef gniffie het volgende:
Bolletjes- en groene trui, de uefa cup onder het wielrennen
Tja als middelmaat moet je toch ergens naar strevenquote:
Maak je geen vrienden meequote:Op zondag 18 juli 2010 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is ook een tactiek, in een afdaling heb je toch de neiging om de lijn van je voorganger te volgen. Dus je zet één van je ploegmaats voor een concurrent en laat die in de afgrond rijden.
Die killer mentaliteit mist in Rabo.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is ook een tactiek, in een afdaling heb je toch de neiging om de lijn van je voorganger te volgen. Dus je zet één van je ploegmaats voor een concurrent en laat die in de afgrond rijden.
Cunego is ook wel een van de betere dalers.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel strak van Cunego, vond ze niet zo slecht dalen daarvoor.
Volgens mij was het mijn adoptierennerquote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet even wat lessen nemen bij zijn ploegmaat Sanchez.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef groenen het volgende:Toch devalueert die bolletjestrui elk jaar meer, jammer.
Hij zat ook maar 8 seconden achter op de top.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel strak van Cunego, vond ze niet zo slecht dalen daarvoor.
Wat een bullshit. Bolletjestrui, okee (ookal is het lijstje van SoK best mooi inderdaad), maar de groene trui? Het is gewoon een hele andere discipline, en er is een hele rits renners die er op het hoogste niveau voor strijden. Totaal niet te vergelijken met UEFA Cup.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef gniffie het volgende:
Bolletjes- en groene trui, de uefa cup onder het wielrennen
Het zijn geen renners van wereldklasse, maar ik zou het Charteau wel gunnen vanwege zijn inzet.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Valt wel mee, Botero, 2 x Jalabert, 2x Virenque, 2x Rasmussen, Soler, Sastre en Pellizotti waren de laatste 10, dat is een mooi rijtje.
Uiteraard zouden Charteau of Pineau wel vrij waardeloze winnaars zijn die het niveau drastisch omlaag trekken.
Het was dus Sanchez.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet even wat lessen nemen bij zijn ploegmaat Sanchez.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:27 schreef jakkop het volgende:
Wat een bullshit. Bolletjestrui, okee (ookal is het lijstje van SoK best mooi inderdaad), maar de groene trui? Het is gewoon een hele andere discipline, en er is een hele rits renners die er op het hoogste niveau voor strijden. Totaal niet te vergelijken met UEFA Cup.
Die moet toch ook dood zijn na al die aanvallen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:26 schreef Wombcat het volgende:
Pineau rijdt als een krant in het hooggebergte, die gaat echt niet winnen.
Die zat dan effe niet op te lettenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:27 schreef Felagund het volgende:
Het was dus toch Sanchez die de bocht mistte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |