wat was die uitdrukking ook alweer?quote:
Zinloze vlucht. Beetje tussen kopgroep en peloton hangen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:58 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
wat was die uitdrukking ook alweer?
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:58 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
wat was die uitdrukking ook alweer?
Zou wel vet wezen als hij daar voor de overwinning gaatquote:Op zondag 18 juli 2010 15:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Armstrong gaat zich sparen voor de Champs-Elysees
Denk dat hij ook last heeft van zijn heupquote:Op zondag 18 juli 2010 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij kan niet meer winnen, dus rijd ie gewoon rustig door.
Waarom zou 'ie nu nog wachten op Rogers, die is toch al kansloos.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:00 schreef MarijeH het volgende:
Rogers is gelost en Sioutsou blijft in het peloton. wie kan me dat uitleggen?
Sivtsov heeft misschien goede benen en wil straks nog wat proberen en Rogers' klassement wordt toch niks meer...quote:Op zondag 18 juli 2010 16:00 schreef MarijeH het volgende:
Rogers is gelost en Sioutsou blijft in het peloton. wie kan me dat uitleggen?
Die heeft geen goede benen, die moest er al af toen Gustov gas gaf.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Sivtsov heeft misschien goede benen en wil straks nog wat proberen en Rogers' klassement wordt toch niks meer...
Het dunt toch al wel redelijk uit.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:03 schreef Marcoss het volgende:
Saaie beklimming, had iets meer vuurwerk verwacht eigenlijk.
Alles op de slotklim dus.
Neuh, ze nemen deze klim echt op wandeltempo. Tis echt heel zeldzaam dat er iets gebeurt voor de laatste 5-6 klimkilometers de laatste jarenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Komt weer wat terug zo te zien, verschil met de koplopers neemt ook niet echt af.
Als ze het in wandeltempo zouden doen, zouden er nog 100 man zitten. Nu zit er nog maar een man of 40.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:05 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Neuh, ze nemen deze klim echt op wandeltempo. Tis echt heel zeldzaam dat er iets gebeurt voor de laatste 5-6 klimkilometers de laatste jaren
Ja, mij lijkt dat de winnaar van deze etappe nog in de groep gele trui zit. Het zal op de laatste klim wel vuurwerk worden.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:05 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Neuh, ze nemen deze klim echt op wandeltempo. Tis echt heel zeldzaam dat er iets gebeurt voor de laatste 5-6 klimkilometers de laatste jaren
Naja, de helft van het peleton heeft bewust de bus opgezocht in de eerste 100 meter bergop. Sindsdien zijn er niet zo heel veel gelost.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze het in wandeltempo zouden doen, zouden er nog 100 man zitten. Nu zit er nog maar een man of 40.
De groep zit wel op een lint. Da's toch een teken dat het niet echt langzaam gaat.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:07 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Naja, de helft van het peleton heeft bewust de bus opgezocht in de eerste 100 meter bergop. Sindsdien zijn er niet zo heel veel gelost.
Ah, Evans gaat eraf. Das tenminste iets
vond 'm wel leukquote:Op zondag 18 juli 2010 16:07 schreef Rucebo het volgende:
"Is hij ook even een reepje aan het halen"
Nee Maarten, faalhaas
Hij zit er zelf niet eens bij.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef FicoF het volgende:
Zou mooi zijn als Geesink nu wegrijdt, de klassementsrenners zitten allemaal redelijk ver achter in de groep.
Samen met VDB2quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef FicoF het volgende:
Zou mooi zijn als Geesink nu wegrijdt, de klassementsrenners zitten allemaal redelijk ver achter in de groep.
Dat zat ik ook al te denken.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef knep het volgende:
Prachtige klim, moest ook maar eens een trip naar dit gedeelte van Frankrijk om die passen op te rijden.
Rijdt hij ook mee dan? Zo ja respectquote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef FicoF het volgende:
Tgaat nu wel wat harder geloof ik. Maar ze komen nog niet heel snel terug op de koplopers. Nog geen 2 minuten terug gepakt in de totale klim tot nu toequote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De groep zit wel op een lint. Da's toch een teken dat het niet echt langzaam gaat.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:10 schreef knep het volgende:
Niet alleen bolletjes op z'n trui maar ook aan z'n infuus.
Qua bekendheid wel een mooie winnaar, maar tot nu toe vind ik hem tegenvallen deze tour.quote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)010/Zestiende_etappequote:Op zondag 18 juli 2010 16:11 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Hoeveel punten zijn er bij die etappe naar Pau te halen?
Stuk of 100?
Beter dan Charteau ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua bekendheid wel een mooie winnaar,
90 dus maximaal.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)010/Zestiende_etappe
Hij valt de laatste jaren in alle grote rondes tegen...quote:Op zondag 18 juli 2010 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua bekendheid wel een mooie winnaar, maar tot nu toe vind ik hem tegenvallen deze tour.
Ik bedoel meer als aanvaller, in de laatste jaren deed hij dat nog wel echt goed. Maar ook dat valt tegen deze tour.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef knep het volgende:
[..]
Hij valt de laatste jaren in alle grote rondes tegen...
Vorig jaar won hij wel 2 bergetappes in de Vuelta, waarbij vooral de 1ste indrukwekkend was.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef knep het volgende:
[..]
Hij valt de laatste jaren in alle grote rondes tegen...
Er zal vast wat gebeuren.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:15 schreef knep het volgende:
Nou hopen dat het compleet ontploft op Ax dan.
Dat komt ook wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:16 schreef knep het volgende:
[..]
'Wat' is niet genoeg. Vuurwerk wil ik zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |