De bron is Ducrot en Herbert, dus heel zeker ben ik nog steeds niet van.quote:
Inderdaad, je kunt ook moeilijk beweren dat Hushovd, Freire, McEwen, Boonen (en straks misschien Petacchi) geen wereldtoppers zijn in hun discipline.quote:
Het zal toch wel in de benen kruipen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:29 schreef knep het volgende:
Het peloton heeft die mooie col echt lafjes opgereden.
Je zag eigenlijk ook dat Riblon nog uitliep op het laatst.
Ik heb het gevoel dat er nog iemand mist. Car...? Cav...? Zoiets.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ook moeilijk beweren dat Hushovd, Freire, McEwen, Boonen (en straks misschien Petacchi) geen wereldtoppers zijn in hun discipline.
Dat is helaas gebruikelijk aan het worden in bergritten.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het lijkt wel een sprintersrit, 10 kilometer van de finish inschakelen volstaat. Weer heel erg underwhelming allemaal.
Die heeft toch ook niet de groene trui gewonnen?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er nog iemand mist. Car...? Cav...? Zoiets.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
Had 'ie maar niet moeten gaan liggen in de eerste etappe. Daar heeft 'ie veel punten mee verloren.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat zal ook wel maar het getuigt ook van gebrek aan lef.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het zal toch wel in de benen kruipen.
En het betekent waarschijnlijk alleen maar meer vuurwerk in de finale.
Afdalen kost ook energie natuurlijk, al dat bijtrappen voor een paar seconden..quote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef Chiappucci het volgende:
Ik snap niet dat zo'n Sanchez niet net voor de top even demarreert zodat hij in de afdaling kan uitlopen. In de klim verliest hij toch sowieso op Contador en Schleck.
Als je het palmares van de laatste 3 winnaars bekijkt (Freire, Boonen en Hushovd) dan zie je dat het idd geen middelmaat is.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ook moeilijk beweren dat Hushovd, Freire, McEwen, Boonen (en straks misschien Petacchi) geen wereldtoppers zijn in hun discipline.
Precies. En hij kan dan misschien 30 seconden winnen, een minuut als 'ie mazzel heeft. Die is 'ie dan snel weer kwijt.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Afdalen kost ook energie natuurlijk, al dat bijtrappen voor een paar seconden..
Was wel lang dat bijna alleen Zabel er voor ging.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je het palmares van de laatste 3 winnaars bekijkt (Freire, Boonen en Hushovd) dan zie je dat het idd geen middelmaat is.
Van de laatste 10 jaar ook niet trouwens, of 20 jaar.
Van de 2 volgende ritten verwacht ik toch niet zo heel veel. Aankomst beneden en in de andere nog veel benedenerquote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef knep het volgende:
[..]
Dat zal ook wel maar het getuigt ook van gebrek aan lef.
Al komen er natuurlijk wel nog 3 Pyreneeėn ritten aan.
Niet zo gek als je bedenkt dat het vooral een trui is voor de aanvallers in de bergetappes. Daarnaast vallen Fransen veel aan.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:33 schreef jakkop het volgende:
Wel opvallend trouwens dat de nummers 1, 2, 5, en 6 in het bollen-klassement Frans zijn.
Zegt eigenlijk genoeg over dat klassement.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:33 schreef jakkop het volgende:
Wel opvallend trouwens dat de nummers 1, 2, 5, en 6 in het bollen-klassement Frans zijn.
Voor VDB en Gesink was het wel wat geweest om (samen) aan te vallen. Eens kijken wat er dan achter gebeurt.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:32 schreef knep het volgende:
[..]
Dat zal ook wel maar het getuigt ook van gebrek aan lef.
Al komen er natuurlijk wel nog 3 Pyreneeėn ritten aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |