Nee Szmyd, zijn meesterknechtquote:Op zondag 18 juli 2010 15:40 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik was even de was ophangen. Hoorde ik nu Basso eraf? of hoorde ik dat verkeerd?
En Di Gregorio.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:40 schreef MarijeH het volgende:
Gustov, Sioutsou en Saste in de achtervolging op de kopgroep.
oke thnxquote:
kloptquote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die geen flikker klaarspeelt deze TDF.
Hier vallen de groten nog niet aan.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Krambo het volgende:
Schleck midden in de groep. Of hij verwacht geen aanval of hij is niet goed vandaag.
Wel logisch na die Giroquote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die geen flikker klaarspeelt deze TDF.
Maar hij moet gewoon naast contador zitten.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Schleck nog voor Basso, dus zo ver van achteren zit ie nu ook niet.
Hij zat voor Basso, valt mee hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat Schleck niet goed is hoor anders zit hij wel voorin
Er is nog tijd genoeg om op te schuiven en hier gaat Contador echt nog niet aanvallen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat Schleck niet goed is hoor anders zit hij wel voorin
Dat zat hij ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar hij moet gewoon naast contador zitten.
Mwah, valt wel meequote:Op zondag 18 juli 2010 15:44 schreef Krambo het volgende:
Pino heeft zichzelf ook opgeblazen in de eerste 2 weken zo te zien
Die paniek hier iddquote:Op zondag 18 juli 2010 15:45 schreef Zwansen het volgende:
Lol, Schleck zat gewoon vlak achter Contador. Wat een bangmakerij van iedereen.
Die gaat niet aanvallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |