abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84194123

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_84194313
Nebo jij held
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  zondag 18 juli 2010 @ 12:32:30 #3
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84194317
ZO'N VETTE OP JONG! BAM!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 18 juli 2010 @ 12:32:43 #4
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_84194325
zo, alweer zondag
pi_84194334
BOEM!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 18 juli 2010 @ 12:34:02 #6
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84194353
Pieuw!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 18 juli 2010 @ 12:34:17 #7
258885 Solique
I Kill You !
pi_84194358
Hoorde al een klap ergens, kwam hier dus vandaan.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 18 juli 2010 @ 12:35:55 #8
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84194397

pets op de billen!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 18 juli 2010 @ 12:39:04 #9
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84194487
Me volg knop is wge
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 18 juli 2010 @ 12:44:28 #10
270524 Flodder450
pi_84194638
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:39 schreef AQuila360 het volgende:
Me volg knop is wge
pi_84195564
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:32 schreef GameBabe het volgende:
Nebo jij held

N tot de sniping ebo jeweet!
pi_84195671

What.... The....
  zondag 18 juli 2010 @ 13:24:01 #13
258885 Solique
I Kill You !
pi_84195903
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef Nebo het volgende:

What.... The....
Inderdaad What The ...

Waar zoek je wel niet op Nebo om hierop uit te komen.
pi_84195916
Stond gewoon op de weblog Sol

pi_84195962
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 18 juli 2010 @ 13:27:27 #16
258885 Solique
I Kill You !
pi_84196025
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef Nebo het volgende:
Stond gewoon op de weblog Sol
Oh, kijk ik nooit.
pi_84196055
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:25 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 18 juli 2010 @ 13:30:30 #18
258885 Solique
I Kill You !
pi_84196134
Van dezelfde maker.

pi_84196428
http://picasaweb.google.com/LucasioMorthill/Londen#

Kleine fotoselectie uit Londen, helaas wat minder dan gepland door overlijden camera
pi_84196510
Tof Morth! Ik ga eind augustus een lang weekend naar Londen, ben er nog nooit geweest en erg benieuwd
pi_84196899
Apple Game Center kleurt groen

Het is wel echt een rustige zondag
  zondag 18 juli 2010 @ 13:52:25 #22
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84196961
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:38 schreef Morthill het volgende:

Kleine fotoselectie uit Londen, helaas wat minder dan gepland door overlijden camera
Vind ze niet zo heel bijzonder eigenlijk
pi_84197148
mijn hoofd doet au
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_84197241
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Vind ze niet zo heel bijzonder eigenlijk
En dus? Het zijn wat simpele vakantiekiekjes
  zondag 18 juli 2010 @ 14:03:30 #25
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84197427
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

En dus? Het zijn wat simpele vakantiekiekjes
Yeah inderdaad had enigzins verwacht dat je je uitgeleefd zou hebben met je camera, maar niet dus
pi_84197475
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah inderdaad had enigzins verwacht dat je je uitgeleefd zou hebben met je camera, maar niet dus
Dat is wat lastig als hij stuk is

Wimbledonpics staan overigens ook op picasa. Daar werkte de cam nog wel
  zondag 18 juli 2010 @ 14:05:40 #27
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84197484
Vanmiddag nieuw setje naven en velgen ophalen voor me project fiets
pi_84201009
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:05 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tof
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zondag 18 juli 2010 @ 16:08:20 #29
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84201100
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:05 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je hebt wel steeds de fout dat het "object" steeeds een stuk of stukje buiten het frame valt..... of doe je dat met opzet?
pi_84201504
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:40 schreef Nebo het volgende:
Tof Morth! Ik ga eind augustus een lang weekend naar Londen, ben er nog nooit geweest en erg benieuwd

Als je wil dan heb ik nog wel een capitoolgids van Londen voor je te leen. Staat zo ongeveer alles in waar je heen zou willen en met veel plaatjes. Ik heb er erg veel gebruik van gemaakt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_84201531
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Je hebt wel steeds de fout dat het "object" steeeds een stuk of stukje buiten het frame valt..... of doe je dat met opzet?
uhm, het is vrij saai als telkens het hele object binnen het beeld valt. Het zou juist fout zijn als ik elke keer alleen volledige personen op de foto had.
  zondag 18 juli 2010 @ 16:25:59 #32
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_84201533
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
Vanmiddag nieuw setje naven en velgen ophalen voor me project fiets
Show even een pic wanneer die klaar is
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 18 juli 2010 @ 16:34:04 #33
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84201704
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

uhm, het is vrij saai als telkens het hele object binnen het beeld valt. Het zou juist fout zijn als ik elke keer alleen volledige personen op de foto had.
Croppen kun je in PS wel doen, dan heb je in ieder geval een optie om een tennisser met racket of beide benen te laten zien toch?
Was niet bedoelt om je de grond in te stampen ofzo
  zondag 18 juli 2010 @ 16:36:22 #34
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84201773
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:25 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Show even een pic wanneer die klaar is
Ben bang dat ie nooit af is, heb nu alweer een andere vel op het oog, en wil opzoek naar zo'n "sterwiel".

Sterwiel:

Alleen dan in rood of wit.
pi_84201788
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:34 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Croppen kun je in PS wel doen, dan heb je in ieder geval een optie om een tennisser met racket of beide benen te laten zien toch?
Was niet bedoelt om je de grond in te stampen ofzo
Zo vat ik het niet op

Het nadeel van croppen is dat het scherpstellen veel vervelender is. Als ik inzoom op 400mm dan kan ik veel meer detail ophalen en scherp hebben dan wanneer ik schiet op 100mm en vervolgens op dat plekje ga zitten inzoomen. Je kunt nog zoveel megapixels hebben, maar veel details zul je nooit terugzien als je gaan inzoomen en los daarvan verlies je gewoon scherpte.

Een deel is overigens wel gecropt natuurlijk
  zondag 18 juli 2010 @ 16:39:40 #36
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84201857
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Zo vat ik het niet op

Het nadeel van croppen is dat het scherpstellen veel vervelender is. Als ik inzoom op 400mm dan kan ik veel meer detail ophalen en scherp hebben dan wanneer ik schiet op 100mm en vervolgens op dat plekje ga zitten inzoomen. Je kunt nog zoveel megapixels hebben, maar veel details zul je nooit terugzien als je gaan inzoomen en los daarvan verlies je gewoon scherpte.

Een deel is overigens wel gecropt natuurlijk
Megapixel zegt idd niks, een goede lens zegt veel meer.
  zondag 18 juli 2010 @ 16:45:27 #37
187674 Sigmund666
pi_84202055
Lost: Via Domus uit met 1000/1000g
Zeer matige shit
pi_84202080
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:39 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Megapixel zegt idd niks, een goede lens zegt veel meer.
Een goede fotograaf zegt nog veel meer (wat ik dus niet ben , ik ben echt een kleine hobbyist die er veel te weinig tijd in steekt).

De tennisfoto's zijn overigens allemaal geschoten met een Canon 100-400 F4.5-5.6 L IS wat echt een supergeile lens is
  zondag 18 juli 2010 @ 16:54:25 #39
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84202406
Paar van de mijne. Alles onbewerkt overigens.

Niet een bijzonder mooie foto, maar wel lijp verloop over de barrel heen van de focus.

Ik geloof allemaal D50.
Eerste is wel echt leuk experiment geweest.
pi_84202701
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:24 schreef koei het volgende:

[..]

Als je wil dan heb ik nog wel een capitoolgids van Londen voor je te leen. Staat zo ongeveer alles in waar je heen zou willen en met veel plaatjes. Ik heb er erg veel gebruik van gemaakt.

Als we beiden op de meet zijn binnenkort dan kun je hem meenemen? Bedankt!
pi_84202796
footballidentity is best tof
  zondag 18 juli 2010 @ 17:22:24 #42
187674 Sigmund666
pi_84203364
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
footballidentity is best tof
Nick, verlicht ons
Wat is footballidentity?
pi_84203383
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:22 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nick, verlicht ons
Wat is footballidentity?
Het is zondag, maar je kan best zelf even op google zoeken
  zondag 18 juli 2010 @ 17:27:33 #44
187674 Sigmund666
pi_84203548
Teveel tekst, teveel shit en getallen. Ik haak af. Screw you guys, I'm going home!
pi_84203779
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
Paar van de mijne. Alles onbewerkt overigens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Niet een bijzonder mooie foto, maar wel lijp verloop over de barrel heen van de focus.
[ afbeelding ]

Ik geloof allemaal D50.
Eerste is wel echt leuk experiment geweest.
Eerste heeft enorme sluitertijd en is meerdere malen ingeflitst of zo?
  zondag 18 juli 2010 @ 17:45:55 #46
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84204096
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Eerste heeft enorme sluitertijd en is meerdere malen ingeflitst of zo?
Jup sluitertijd erg lang, en een stroboscoop
pi_84204878
transformice
  zondag 18 juli 2010 @ 18:14:05 #48
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84204888
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
transformice
JA is idd wel lachen, mits je een room hebt met bekenden.
  zondag 18 juli 2010 @ 18:17:03 #49
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84204974
Aloha!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zondag 18 juli 2010 @ 18:17:51 #50
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_84204994
pi_84205204
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:01 schreef Nebo het volgende:

[..]

Als we beiden op de meet zijn binnenkort dan kun je hem meenemen? Bedankt!

Geen probleem! Ik ga mn best doen eraan te denken!
pi_84205341
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:25 schreef koei het volgende:

[..]

Geen probleem! Ik ga mn best doen eraan te denken!

Ik ga proberen te denken aan een last minute reminder, als jij mij een last minute reminder geeft voor de last minute reminder.
pi_84205361
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:38 schreef Morthill het volgende:

Dat demonstrantendorp stond er ook al toen ik er was Maar ik vind je foto's verder ook een beetje tegen vallen. Londen heeft zoveel moois te bieden en dan zet je alleen maar lelijke dingen op de foto Met uitzondering van het Parliament, maar dat is ook een beetje een standaard toeristenfoto.

Maar goed, mijn foto's van Londen zijn ongeveer van hetzelfde kaliber, al heb ik goed mn best gedaan om het London Eye nergens op te krijgen. Wat een lelijk ding is dat
pi_84205370
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:31 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik ga proberen te denken aan een last minute reminder, als jij mij een last minute reminder geeft voor de last minute reminder.

Ik vertrek komende vrijdagmiddag al, dus een donderdagavond reminder zou voldoende moeten zijn!
  zondag 18 juli 2010 @ 18:47:06 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84205707
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
transformice
Ik zei een tijdje terug al dat het zo ontzettend gay was, dat het daarom stiekem wel weer tof werd
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84206001
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:32 schreef koei het volgende:

[..]

Dat demonstrantendorp stond er ook al toen ik er was Maar ik vind je foto's verder ook een beetje tegen vallen. Londen heeft zoveel moois te bieden en dan zet je alleen maar lelijke dingen op de foto Met uitzondering van het Parliament, maar dat is ook een beetje een standaard toeristenfoto.

Maar goed, mijn foto's van Londen zijn ongeveer van hetzelfde kaliber, al heb ik goed mn best gedaan om het London Eye nergens op te krijgen. Wat een lelijk ding is dat
ik had ongeveer 8 uur om Londen te verkennen waarvan gedurende grofweg 2 uur ik een werkende camera had. Ik weet niet hoe jouw wereld werkt, maar in die van mij is het godsonmogelijk om al het gave van Londen in twee uur op de foto te krijgen.
pi_84206725
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:32 schreef koei het volgende:

[..]

Ik vertrek komende vrijdagmiddag al, dus een donderdagavond reminder zou voldoende moeten zijn!

Meenemen!
pi_84207400
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik zei een tijdje terug al dat het zo ontzettend gay was, dat het daarom stiekem wel weer tof werd
zitten nog echt wel een paar foutjes in, maar goed het idee is grappig
pi_84208268
gruwelijk jeugdsentiment

pi_84208449
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:10 schreef Morthill het volgende:
gruwelijk jeugdsentiment

Ow god wat een gruwelijk lastige game was dat zeg! Ik had hem voor de Gameboy
pi_84208530
wat een dag, eerst de lader van mijn laptop die een krekel na doet en de laptop niet oplaad.
na dit drama ging ik maar een versterker en subwoofer in de auto bouwen, brand heel die versterker door (subwoofer doet het gelukkig wel omdat deze een actieve is).

ik blijf maar van de xbox slim af, want voor je het weet geeft deze ook in 1 keer de geest ;')
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_84208613
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:10 schreef Morthill het volgende:
gruwelijk jeugdsentiment

AAAAH dat is idd gruwelijk
  zondag 18 juli 2010 @ 20:21:02 #63
270524 Flodder450
pi_84208808
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:15 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ow god wat een gruwelijk lastige game was dat zeg! Ik had hem voor de Gameboy
Ik ook wel uitgespeeld en gezien mijn leeftijd kan hij dus niet zo moeilijk zijn geweest
  zondag 18 juli 2010 @ 20:24:42 #65
270524 Flodder450
  zondag 18 juli 2010 @ 20:25:08 #66
187674 Sigmund666
pi_84208841
Ik ga dit stuk toffe bazigheid weer uit de kast trekken

Godverdomme wat een game was dat toen. Net een Nvidia 6800 gekocht, kon alles op high draaien.
pi_84208866
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ga dit stuk toffe bazigheid weer uit de kast trekken

Godverdomme wat een game was dat toen. Net een Nvidia 6800 gekocht, kon alles op high draaien.
Tof, maar niet echt jeugdsentiment daarvoor is de game te nieuw
  zondag 18 juli 2010 @ 20:30:43 #68
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84209055
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:16 schreef badboynova het volgende:
wat een dag, eerst de lader van mijn laptop die een krekel na doet en de laptop niet oplaad.
na dit drama ging ik maar een versterker en subwoofer in de auto bouwen, brand heel die versterker door (subwoofer doet het gelukkig wel omdat deze een actieve is).

ik blijf maar van de xbox slim af, want voor je het weet geeft deze ook in 1 keer de geest ;')
Je bent van je auto dus een Herrie bak aan het maken
pi_84209060

MSX! Talloze konami klassiekers op grijs gespeeld.
pi_84209104

&

Eigenlijk nog steeds 1 van de betere games, Hoop echt dat er een remake komt
pi_84209270
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ook wel uitgespeeld en gezien mijn leeftijd kan hij dus niet zo moeilijk zijn geweest

Hmm daar twijfel ik zo nu en dan nog wel eens aan hoor; of ik vroeger minder goed was in games dan n; als ik bijvoorbeeld kijk naar wat voor meesterlijke tijden ik als kind neer heb gezet in Super Mario Kart en dergelijke
  zondag 18 juli 2010 @ 20:35:51 #72
187674 Sigmund666
pi_84209285
Ducktales trouwens nooit op NES gehad, wel Darkwing Duck op Gameboy en NES.

Met andere woorden: LATEN WE LEKKER LINK GAAN DOEN!!!
pi_84209500
Darkwing Duck. Damn de nostalgie, met Negaduck en Megavolt
  zondag 18 juli 2010 @ 21:24:52 #74
187674 Sigmund666
pi_84211445
Zo. Straks weer verder aan Silent Hill Homecoming (het kutte is altijd dat je net op de momenten dat een savegame heel gewenst is gewoon niet kunt saven )
  zondag 18 juli 2010 @ 21:45:24 #75
270524 Flodder450
pi_84212270
dus....

zondag 18 juli 2010 @ 21:53:02 #76
187674 Sigmund666
pi_84212580
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:45 schreef Flodder450 het volgende:
dus....

......Bespaar ons je domme korte posts en ga lekker op je N64 zitten pukkelen. Wieberen!
pi_84212912
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je bent van je auto dus een Herrie bak aan het maken
mijn auto is nu een herrie bak
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_84213097
Sup bitches!
  zondag 18 juli 2010 @ 22:07:16 #79
187674 Sigmund666
pi_84213168
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef badboynova het volgende:

[..]

mijn auto is nu een herrie bak
Als je de uitlaat los hangt, of de vering lager zet heb je geen versterkers enzo nodig. (En dan heerlijk over een vluchtheuvel scheuren )
pi_84213289
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Als je de uitlaat los hangt, of de vering lager zet heb je geen versterkers enzo nodig. (En dan heerlijk over een vluchtheuvel scheuren )
Laatst van Groningen naar Tilburg gereden in een oude Mercedes die die ochtend even snel gemaakt was (uitlaat weer even vastgelast)

Maar de uitlaat was iets te dicht op de onderkant van auto gezet, dus dat resulteerde ook in een enorm kabaal

Maar wel een geweldige auto
pi_84213303
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Gaat lastig worden, mijn bumper kan niet eens op een vluchtheuvel komen ( hij raakt eerder de onderkant van de heuvel, omdat hij al zo laag is
pi_84213323
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef badboynova het volgende:

[..]

Gaat lastig worden, mijn bumper kan niet eens op een vluchtheuvel komen ( hij raakt eerder de onderkant van de heuvel, omdat hij al zo laag is
Pics van je pimpbak
pi_84213453
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Pics van je pimpbak
Zo pimp is hij niet, het is gewoon een rode nissan nx 100.

zal van de week ff pic's maken.
  zondag 18 juli 2010 @ 22:17:24 #84
187674 Sigmund666
pi_84213624
Nissan
(Dat is toch zo'n wagen waarin je nog niet dood gevonden wil worden?)
  zondag 18 juli 2010 @ 22:21:24 #85
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84213793
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Nissan
(Dat is toch zo'n wagen waarin je nog niet dood gevonden wil worden?)
Nog nooit van een Skyline gehoord zeker?

pi_84213848
Niks mis met Nissans! Het enige probleem is dat ze vaak gebruikt worden om bergen plastic op te plakken
  zondag 18 juli 2010 @ 22:24:22 #87
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84213909

Gewoon zo is ie
pi_84213970
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo is ie
Dat onderste stukje bumper vind ik nog iets te overdreven
  zondag 18 juli 2010 @ 22:29:30 #89
187674 Sigmund666
pi_84214130
pi_84214156
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nog nooit van een Skyline gehoord zeker?

Skyline
pi_84214270
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:29 schreef Sigmund666 het volgende:

WAT EEN FUCKING EINDBAAS!!!!!

Ik heb zin in een nieuw Nitro Circus seizoen
  zondag 18 juli 2010 @ 22:47:22 #92
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84214873
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:32 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik heb zin in een nieuw Nitro Circus seizoen
Denk niet dat dat er komt aangezien er al meer dan een jaar niks nieuws is gekomen,,,
pi_84214899
  zondag 18 juli 2010 @ 22:49:56 #94
187674 Sigmund666
pi_84214976
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef Morthill het volgende:
http://www.behance.net/MatthewAlbanese/Frame/366923

Dit is zo gruwelijk vet
Rampen en natuurverschijnselen op maquetteformaat?
pi_84214994
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:49 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Rampen en natuurverschijnselen op maquetteformaat?
Shit yeah
pi_84215028
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Denk niet dat dat er komt aangezien er al meer dan een jaar niks nieuws is gekomen,,,
Ik ben er ook bang voor ja, Nitro Circus liep altijd gelijk met Rob Dyrdek's Fantasy Factory, en dat is net weer begonnen, maar geen Nitro
pi_84215036
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef Morthill het volgende:
http://www.behance.net/MatthewAlbanese/Frame/366923

Dit is zo gruwelijk vet
Awesome!
pi_84215242

waarom staat ie trouwens niet in de OP?
pi_84215292
Ik ben geprikt door iets, en m'n enkel is freakin' dik
  zondag 18 juli 2010 @ 23:03:29 #100
187674 Sigmund666
pi_84215509
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben geprikt door iets, en m'n enkel is freakin' dik
Geen ontstoken haarzakje? (krijg je zo'n dikke puistbult van enzo)

Achievement Topique #7 Laat ons niet beven !! _
pi_84215639
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nee het lijkt me echt een insectenbeet, jeukt ook bestwel.

Een vriend van me had vorige week een een ontstoken haarzakje, was een fliiiinke puist geworden met een ranzige explosie uiteindelijk

Ik kan niet het uiterlijk vergelijken, aangezien ik zijn puist niet heb gezien, omdat die naast z'n anus zat
quote:
pi_84216043
Ik ga mijn nachtrust nemen want morgen word het een drukke dag, dit omdat ik mijn laptop al een jaar en 2 maanden heb dus ze zullen proberen mij af te schepen.

Maar hoe dan ook ze gaan een nieuwe oplader sturen, of ik ga er zelf één halen bij hun onder garantie.
  zondag 18 juli 2010 @ 23:17:57 #103
187674 Sigmund666
pi_84216098
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:16 schreef badboynova het volgende:
Ik ga mijn nachtrust nemen want morgen word het een drukke dag, dit omdat ik mijn laptop al een jaar en 2 maanden heb dus ze zullen proberen mij af te schepen.

Maar hoe dan ook ze gaan een nieuwe oplader sturen, of ik ga er zelf één halen bij hun onder garantie.
Claim er eentje op je werk en neem ontslag terwijl je met de adapter rondzwaait en de koffiejuffrouw dodelijk verwond! FUCK YOU GUYS
pi_84216252
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Achievement Topique #7 Laat ons niet beven !! _
Mensen die in een jaar 27.000 punten scoren
  zondag 18 juli 2010 @ 23:23:16 #105
187674 Sigmund666
pi_84216339
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mensen die in een jaar 27.000 punten scoren
Maar niet met Le Fifie
Iets teveel tijd, teveel op zoek naar uitdagingen.
pi_84216651
Ik vind het wel vet dat je obsessief gamen "op zoek naar uitdagingen" noemt.
  zondag 18 juli 2010 @ 23:31:10 #107
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84216662
KROESJE!

Ik vind jou tovvv
pi_84216693
Spanky, whaddup home slice!
  zondag 18 juli 2010 @ 23:32:34 #109
187674 Sigmund666
pi_84216717
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik vind het wel vet dat je obsessief gamen "op zoek naar uitdagingen" noemt.
Obsessief gamen. Nou ja, ik heb 's avonds wat te doen enzo
(het is beter dan als werkschuw tuig op straat rondhangen en bushokjes afbreken)
  zondag 18 juli 2010 @ 23:34:13 #110
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84216781
Ik weet niet wat sneuer is daarom...
  zondag 18 juli 2010 @ 23:35:00 #111
187674 Sigmund666
pi_84216809
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet niet wat sneuer is daarom...
Dus het is tof dat je je zo kapot verveelt dat je dan maar een bushokje afbreekt of op straat hangt? (niet aan een lantaarnpaal)
Het is trouwens een aardige vorm van ontspanning na het werk
pi_84216864
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:32 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Obsessief gamen. Nou ja, ik heb 's avonds wat te doen enzo
(het is beter dan als werkschuw tuig op straat rondhangen en bushokjes afbreken)
Gamen vind ik nog steeds een leuke manier van ontspannen maar als hobbie ben ik er echt wel klaar mee. Maargoed ik ben al blij als ik ergens een vrij avondje heb waar ik gewoon lekker achter m'n PC kan nerden.
  zondag 18 juli 2010 @ 23:38:06 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84216943
Ik had het over obsessief gamen vs Le Fluffie gebruikers
  zondag 18 juli 2010 @ 23:39:25 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84217006
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:36 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Gamen vind ik nog steeds een leuke manier van ontspannen maar als hobbie ben ik er echt wel klaar mee. Maargoed ik ben al blij als ik ergens een vrij avondje heb waar ik gewoon lekker achter m'n PC kan nerden.
Ik game nog steeds best veel, al merk ik wel dat ik veeeel sneller op games ben uitgekeken tegenwoordig. Alleen MW2 blijf ik spelen, al komt dat meer omdat ik met een paar toffe lui aan het multiplayeren ben dan de game zelf.
pi_84217094
Wtf is le fluffie? Of is dat weer nieuwerwetse straattaal.

Ik had vanmiddag een heerlijke cluster-fuck, ik moest ergens in Dordrecht zijn, en net toen ik op r'dam strandde omdat er een wisselstoring was, ging m'n telefoon op zwart. Dus ik kijken naar m'n uitdraai voor een adres (voor bussen/taxi), blijkt dat 9292ov.nl kapot was en mij een uitdraai had gegeven waar geen daadwerkelijke adresinfo op stond, alleen lege vakjes en de prijs van het treinkaartje

Stond ik dus op R'dam, geen telefoon, geen contactinfo. Ik stond op het punt om weer rechtsom te maken naar huis toen de storing plotseling ophield. Op goed geluk naar dordrecht gegaan en daar wonderbaarlijk iemand tegengekomen die er ook naar toe ging
pi_84217204
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:31 schreef SpankmasterC het volgende:
KROESJE!

Ik vind jou tovvv
Dat is mooi, eh, waarom ben ik tovvv? (Behalve mijn goddelijke looks, mijn innemende lach en mijn daverende persoonlijkheid)
  zondag 18 juli 2010 @ 23:45:06 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84217216
le fluffie is een mod tooltje voor de Xbox 360. Je kunt er onder andere je gamerscore mee aanpassen
  zondag 18 juli 2010 @ 23:45:16 #118
187674 Sigmund666
pi_84217222
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wtf is le fluffie? Of is dat weer nieuwerwetse straattaal.

Ik had vanmiddag een heerlijke cluster-fuck, ik moest ergens in Dordrecht zijn, en net toen ik op r'dam strandde omdat er een wisselstoring was, ging m'n telefoon op zwart. Dus ik kijken naar m'n uitdraai voor een adres (voor bussen/taxi), blijkt dat 9292ov.nl kapot was en mij een uitdraai had gegeven waar geen daadwerkelijke adresinfo op stond, alleen lege vakjes en de prijs van het treinkaartje

Stond ik dus op R'dam, geen telefoon, geen contactinfo. Ik stond op het punt om weer rechtsom te maken naar huis toen de storing plotseling ophield. Op goed geluk naar dordrecht gegaan en daar wonderbaarlijk iemand tegengekomen die er ook naar toe ging
Le Fluffie is sadness software waarmee je voor Xbox360 achievements kunt unlocken zonder ze te behalen.
pi_84217240
pi_84217276
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:45 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Le Fluffie is sadness software waarmee je voor Xbox360 achievements kunt unlocken zonder ze te behalen.
Het is triest, maar obsessief gamen is eveneens triest. Alles wat obsessief is, is gewoon triest
  zondag 18 juli 2010 @ 23:47:09 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84217295
Goed ik ga maar pitten, nog geen slaap maar morgen toch weer op tijd op

Truste
pi_84217319
En je hebt er ook zo veel aan Blijf er bij dat MS echt wel iets met GS kan doen
pi_84217373
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
En je hebt er ook zo veel aan Blijf er bij dat MS echt wel iets met GS kan doen
Jammer dat er zo weinig games zijn waarbij je echt iets ingame of zo krijgt voor achievements anders dan punten. ME gaf je bonusse ingame en extra plaatjes voor je avatar, best prima bonus.
  zondag 18 juli 2010 @ 23:49:42 #124
187674 Sigmund666
pi_84217404
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het is triest, maar obsessief gamen is eveneens triest. Alles wat obsessief is, is gewoon triest
Maar het is niet obsessief hoor. Ik kook gewoon, ga netjes naar mijn werk, betaal alles netjes, kom netjes mijn afspraken na, ik zit niet tot diep in de nacht achter het ding om vervolgens elke ochtend om 12 uur wakker te worden
  zondag 18 juli 2010 @ 23:50:52 #125
187674 Sigmund666
pi_84217444
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:49 schreef Morthill het volgende:

[..]

Jammer dat er zo weinig games zijn waarbij je echt iets ingame of zo krijgt voor achievements anders dan punten. ME gaf je bonusse ingame en extra plaatjes voor je avatar, best prima bonus.
Red Dead Redemption geeft je shirts en andere items. Bij de CE van Alan Wake zat een schijfje waarmee je een Alan Wake outfit kon unlocken.
pi_84217578
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:49 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Maar het is niet obsessief hoor. Ik kook gewoon, ga netjes naar mijn werk, betaal alles netjes, kom netjes mijn afspraken na, ik zit niet tot diep in de nacht achter het ding om vervolgens elke ochtend om 12 uur wakker te worden
27.000 punten in een jaar, dan ben je obsessief aan het verzamelen hoor Gaat me er niet om of je baan hebt daarnaast, het gaat erom wat je met je vrije tijd doet. Ik heb ook een vrij druk leven, maar als ik in een weekend 24 uur WoW ga spelen en plantjes verzamel wordt het toch obsessief gedrag
pi_84217606
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Red Dead Redemption geeft je shirts en andere items. Bij de CE van Alan Wake zat een schijfje waarmee je een Alan Wake outfit kon unlocken.
Ja leuk, maar RDR was neit voor achievements, dat waren aparte avatar achievement en wie geeft er een fuck om die dingen Je avatar is sneuer dan achievementpoints grinden. En een hele outfit op een apart schijfje is ook niet heel indrukwekkend.
  maandag 19 juli 2010 @ 00:06:09 #128
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84218028
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik game nog steeds best veel, al merk ik wel dat ik veeeel sneller op games ben uitgekeken tegenwoordig. Alleen MW2 blijf ik spelen, al komt dat meer omdat ik met een paar toffe lui aan het multiplayeren ben dan de game zelf.
Hoe kan dat nu? alle harde bazen zijn naar battlefield gegaan

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog wel weer op een epische game wacht, RDR was het ook niet 100% voor mijn, starcraft 2 is de eerst volgende en natuurlijk halo reach ff checken.
pi_84218160
Ik heb ook echt veel L4D gespeeld, dat speelde ik altijd met collega's tijdens crunchtime. Verder eigenlijk bijna niet meer.
pi_84218201
crunchtime is toch juist de tijd dat je wel hard moet werken?
pi_84218256
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:06 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hoe kan dat nu? alle harde bazen zijn naar battlefield gegaan

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog wel weer op een epische game wacht, RDR was het ook niet 100% voor mijn, starcraft 2 is de eerst volgende en natuurlijk halo reach ff checken.
Nee hoor, want ik speel geen battlefield . En idd, RDR was het ook niet voor mij, misschien dat Mafia 2 iets tofs gaat worden, maar zal vast wel linear worden. Starcraft 2 twijfel ik nog hard over
pi_84218325
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:10 schreef koei het volgende:
crunchtime is toch juist de tijd dat je wel hard moet werken?
Ja, dus daarna even ontspannen met z'n allen en teamgeest hoog houden. En de dag een beetje nabespreken zodat je niet gefrustreerd naar je werk gaat, want na vier maanden ben je het echt helemaal zat.
  maandag 19 juli 2010 @ 00:21:32 #133
187674 Sigmund666
pi_84218645
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:09 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb ook echt veel L4D gespeeld, dat speelde ik altijd met collega's tijdens crunchtime. Verder eigenlijk bijna niet meer.
L4D
Van die gasten die het tof vinden op een auto te schieten om de horde te lokken

pi_84219331
pi_84219347
pi_84219850
En nu maar eens slapen. Vriendin is vanaf morgen ook nog op vakantie, dus gaat sowieso een kut week worden
  maandag 19 juli 2010 @ 01:35:19 #137
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84220773
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu maar eens slapen. Vriendin is vanaf morgen ook nog op vakantie, dus gaat sowieso een kut ruk week worden
  maandag 19 juli 2010 @ 01:57:53 #138
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84221143
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Dat is mooi, eh, waarom ben ik tovvv? (Behalve mijn goddelijke looks, mijn innemende lach en mijn daverende persoonlijkheid)
Het was de innemende lach, van de rest was ik niet op de hoogte!
pi_84223050
quote:
Op maandag 19 juli 2010 01:35 schreef KneusTeun het volgende:

[..]
Zet je vriendin maar aan het werk .
pi_84223178
quote:
Op maandag 19 juli 2010 01:57 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het was de innemende lach, van de rest was ik niet op de hoogte!
Ik ben net een "waar is wally"-boek,elke keer dat je kijkt ontdek je weer nieuwe leuke dingen.
pi_84223242
Op naar Antwerpen, tot over een paar dagen weer!
  maandag 19 juli 2010 @ 08:23:20 #142
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84223323
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik speel geen battlefield . En idd, RDR was het ook niet voor mij, misschien dat Mafia 2 iets tofs gaat worden, maar zal vast wel linear worden. Starcraft 2 twijfel ik nog hard over
Mafia 2 is alleen singleplayer Maar ik ga in oktober weer voor Medal of Honor Spreekt me meer aan dan Black Ops iig en dan kan MW2 de kast in op stof te verzamelen.

RDR vond en vind ik nog steeds wel tof, alleen speelt vrijwel niemand het meer online Ik moet nog steeds bijna alle co-op missies eens een keer doen Maar die had iedereen al uitgespeeld tijdens mijn verhuizing
  maandag 19 juli 2010 @ 08:24:27 #143
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84223333
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu maar eens slapen. Vriendin is vanaf morgen ook nog op vakantie, dus gaat sowieso een kut week worden
Hoezo? Lekker rustig toch?
  maandag 19 juli 2010 @ 08:31:59 #144
258885 Solique
I Kill You !
pi_84223425
Goedemorgen, wat een game gepraat op de late avond/vroege morgen.
  maandag 19 juli 2010 @ 08:35:57 #145
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84223475
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Straks weer verder aan Silent Hill Homecoming (het kutte is altijd dat je net op de momenten dat een savegame heel gewenst is gewoon niet kunt saven )
Is die echt tof Sig? Ik heb nog nooit een Silent Hill gespeeld.

Is het een beetje te vergelijken met Alan Wake ofzo? Of meer Resident Evil?
  maandag 19 juli 2010 @ 08:44:43 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84223591
En in september F1 2010 natuurlijk Must... have...

Het is al zooo lang geleden dat ik een F1 game gespeeld heb op een niet-handheld
pi_84223608
Goedemorgen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 19 juli 2010 @ 08:52:55 #148
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84223709
quote:
Op maandag 19 juli 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
En in september F1 2010 natuurlijk Must... have...

Het is al zooo lang geleden dat ik een F1 game gespeeld heb op een niet-handheld
Bij die media offer actie is die heel goedkoop te pre-orderen.
  maandag 19 juli 2010 @ 08:53:49 #149
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84223724

Link?
  maandag 19 juli 2010 @ 08:54:35 #150
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84223735
http://www.mediaoffer.nl/1jaar

45 euro maar je kunt ook nog even Addiscount gebruiken dan gaan er nog een paar euro af. Ook goedkoop Halo Reach en Crysis 2 en Cod en nog een paar

Misschien dat ze bij Gamehubs en die zaken trouwens wel net zo goedkoop zijn maar voor nederlandse begrippen zijn ze wel goedkoop
  maandag 19 juli 2010 @ 08:58:38 #151
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84223795
Levertijd 1-3 werkdagen na release

Ik hou niet zo van pre-orders. Ik had GTA IV ook al 3 maanden in de pre-order staan maar door problemen kreeg ik hem uiteindelijk pas 2 weken na release Ik koop hem wel gewoon in de shop, heb toch nog wat tegoed over van de Gamemania
pi_84223801
360 & PS3 voor 39.50, komt alleen 3.50 verzendkosten bij voor aangetekend verzenden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 19 juli 2010 @ 08:59:56 #153
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84223819
quote:
Op maandag 19 juli 2010 08:58 schreef Rossdale het volgende:

Ik hou niet zo van pre-orders. Ik had GTA IV ook al 3 maanden in de pre-order staan maar door problemen kreeg ik hem uiteindelijk pas 2 weken na release Ik koop hem wel gewoon in de shop, heb toch nog wat tegoed over van de Gamemania
Ik doe zelf ook nooit pre-orders nee Alleen in dit geval heb ik wel Reach even gedaan.
pi_84223822
quote:
Op maandag 19 juli 2010 08:58 schreef Rossdale het volgende:

Ik had mijn Transformers: War for Cybertron in Canada gepreorderd en 2 dagen voor de release in huis Axelmusic
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 19 juli 2010 @ 09:00:40 #155
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84223830
quote:
Op maandag 19 juli 2010 08:58 schreef Tain het volgende:
360 & PS3 voor 39.50, komt alleen 3.50 verzendkosten bij voor aangetekend verzenden
Netjes

Heb je daar wel eens wat gekocht?
pi_84223858
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:00 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Netjes

Heb je daar wel eens wat gekocht?
7 dingen nu in totaal en je hebt het meestal in 4 werkdagen thuis
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 19 juli 2010 @ 09:02:48 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84223867
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:02 schreef Tain het volgende:

[..]

7 dingen nu in totaal en je hebt het meestal in 4 werkdagen thuis
Bewaar hem wel ff
pi_84223915
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Bewaar hem wel ff
Als je een PS3 of blu-ray speler hebt dan is www.axelmusic.com ook een aanrader
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 19 juli 2010 @ 09:06:44 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84223931
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:05 schreef Tain het volgende:

[..]

Als je een PS3 of blu-ray speler hebt dan is www.axelmusic.com ook een aanrader
Helaas ben ik 360 Only
pi_84223955
Ze verkopen ook regiovrije 360 games
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 19 juli 2010 @ 09:08:48 #161
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84223970
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Bewaar hem wel ff
Wanneer je niet aan het linkdumpen bent en je niet steeds inlaat met kansloze pubers zoals flodder of emar, kun je best ok zijn
  maandag 19 juli 2010 @ 09:08:54 #162
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84223972
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef Tain het volgende:
Ze verkopen ook regiovrije 360 games
Zal eens rond kijken dan. Al koop ik niet veel games zo want meeste 2de hands
  maandag 19 juli 2010 @ 09:25:24 #163
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_84224237
net een uur bij de tandarts gezeten, altijd weer apart

Morgen nog een afspraak om 7.10 en dan ben ik er weer een tijdje vanaf
  maandag 19 juli 2010 @ 09:29:23 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84224291
Ohja Moet nog eens naar de tandarts, bijna een jaar geleden heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad, maar moest nog eens terug om mijn tand te laten kleuren en het "stiftje" wat nu in mijn tand zit te verwijderen.
  maandag 19 juli 2010 @ 09:31:44 #165
270524 Flodder450
pi_84224328
Goedemorgen mensen
  maandag 19 juli 2010 @ 09:34:48 #166
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84224376
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 19 juli 2010 @ 09:45:00 #167
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_84224568
ik hoor allemaal water stromen maar ik zie niks !!

+

Gedrogeerd en nu gechanteerd door een lelijke chick

maandag 19 juli 2010 @ 09:51:53 #168
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84224712
quote:
Op maandag 19 juli 2010 08:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mafia 2 is alleen singleplayer Maar ik ga in oktober weer voor Medal of Honor Spreekt me meer aan dan Black Ops iig en dan kan MW2 de kast in op stof te verzamelen.

RDR vond en vind ik nog steeds wel tof, alleen speelt vrijwel niemand het meer online Ik moet nog steeds bijna alle co-op missies eens een keer doen Maar die had iedereen al uitgespeeld tijdens mijn verhuizing
Heb je medal of honour al wel gespeeld?????
Ik zit in die beta en het is me daar een partij ruk!
pi_84224713
quote:

[..]

Als jij voor mij gold betaalt ga ik met jou de co-op doen
pi_84224825
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ze hebben nog een hoop te verbeteren
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 19 juli 2010 @ 09:59:50 #171
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84224893
Whoehaaa
  maandag 19 juli 2010 @ 09:59:51 #172
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84224895
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als jij voor mij gold betaalt ga ik met jou de co-op doen
Als ik nog een maandkaartje gold opduikel uit een verhuisdoos mag je hem wel hebben hoor
  maandag 19 juli 2010 @ 10:00:40 #173
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84224911
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

O nee, zit niet in de beta dus nog niet gespeeld. Echt zo slecht? Maargoed jij vind BC2 ook goed dus...
  maandag 19 juli 2010 @ 10:02:30 #174
258885 Solique
I Kill You !
pi_84224955
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:00 schreef Rossdale het volgende:

O nee, zit niet in de beta dus nog niet gespeeld. Echt zo slecht? Maargoed jij vind BC2 ook goed dus...
MoH beta is echt enorm slecht. Lijkt meer op een cheap ass russische game dan op een volbloed EA game.
Niets wat er mogelijk is werkt, zelfs schieten gaat niet zoals het hoort.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:03:03 #175
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84224965
quote:

[..]

Ik kan je nu al vast vertellen dat die gewoon niet zo dope is (beta) het is allemaal net niet.
En de beta zit ook vol met bugs etc...
pi_84224971
quote:

[..]

MW2 en BC2 spelen een stuk lekkerder weg dan MoH in deze staat.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:06:04 #177
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84225019
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wanneer je niet aan het linkdumpen bent en je niet steeds inlaat met kansloze pubers zoals flodder of emar, kun je best ok zijn
Dat is het liefste dat je ooit gezegd hebt

pi_84225036
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:59 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als ik nog een maandkaartje gold opduikel uit een verhuisdoos mag je hem wel hebben hoor
Prima, ik game namelijk gewoon nooit online dus betalen is zo zinloos
  maandag 19 juli 2010 @ 10:08:32 #179
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84225078
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ook niet veel maar ik koop toch wel altijd gold omdat dat via gamehubs maar 33 euro is ofzo en toch is het wel handig als je het hebt.
pi_84225116
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik ook niet veel maar ik koop toch wel altijd gold omdat dat via gamehubs maar 33 euro is ofzo en toch is het wel handig als je het hebt.
33 euro haal ik er ook niet uit ik speelde het afgelopen jaar misschien 2,5 uur over live.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:14:16 #181
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84225203
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

33 euro haal ik er ook niet uit ik speelde het afgelopen jaar misschien 2,5 uur over live.
Je hebt ook wel dingen eerder toch? Kun jij trouwens ook deals of the week kopen of is dat ook alleen gold?

En berichten via xbox.com naar iemand sturen die op de xboxzit kan geloof ik ook alleen met gold en dat gebruik ik wel regelmatig
  maandag 19 juli 2010 @ 10:14:30 #182
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84225210
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Snap ik Ik speel meer MP dan SP dus voor mij is Gold wel interessant om te hebben. Even hersenloos knallen is wel leuk zo voor het slapengaan.
pi_84225225
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je hebt ook wel dingen eerder toch? Kun jij trouwens ook deals of the week kopen of is dat ook alleen gold?

En berichten via xbox.com naar iemand sturen die op de xboxzit kan geloof ik ook alleen met gold en dat gebruik ik wel regelmatig
DotW koop ik sowieso nooit en berichten sturen uberhaupt ook niet
  maandag 19 juli 2010 @ 10:16:16 #184
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84225245
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:03 schreef Tain het volgende:

[..]

MW2 en BC2 spelen een stuk lekkerder weg dan MoH in deze staat.
Ok dat zegt genoeg aangezien ik BC2 echt superslecht vond spelen in de demo... En dat terwijl ik hem op de gamescom nog wel ok vond. Maar dat kwam waarschijnlijk meer omdat ik op het allerlaatste moment alsnog Spanky inhaalde qua punten en met wel 1 hele punt boven hem bovenaan eindigde
  maandag 19 juli 2010 @ 10:20:22 #185
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84225338
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ok dat zegt genoeg aangezien ik BC2 echt superslecht vond spelen in de demo... En dat terwijl ik hem op de gamescom nog wel ok vond. Maar dat kwam waarschijnlijk meer omdat ik op het allerlaatste moment alsnog Spanky inhaalde qua punten en met wel 1 hele punt boven hem bovenaan eindigde
Ik weet daar niets van, in mijn herinnering kreeg ik een t-shirt omdat ik bovenaan stond, de beste was van iedereen, de Leider van het Plebs!
  maandag 19 juli 2010 @ 10:21:09 #186
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84225353
Je was tweede, oftewel #1 loser

maandag 19 juli 2010 @ 10:33:04 #187
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84225670
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef Rossdale het volgende:
Je was tweede, oftewel #1 loser

HMmm nee er rinkelt geen belletje
pi_84225766
quote:

[..]

Persoonlijk vind ik BC2 ook niet superlekker weg spelen, maar MoH slaat echt alles... Speel hem op de PC, maar je merkt aan alles dat het een directe console port is. Zo staat er iets over Television instellingen in de opties, kan je de muis sensitivity wel instellen, maar 1 balkje opschuiven en je muis reageert totaal anders en wordt het onspeelbaar. Druk je ctrl in om gehurkt te zitten en sta je plotseling weer rechtop zonder dat je ctrl los hebt gelaten(en ja je moet ctrl in blijven houden). etc
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84225772
quote:

[..]

Mooi want ik moet ze ook nog !
pi_84225828
quote:
Op maandag 19 juli 2010 08:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoezo? Lekker rustig toch?
Ja opzich wel, maar vind het toch wel fijn als ze in de buurt is
  maandag 19 juli 2010 @ 10:42:21 #191
187674 Sigmund666
pi_84225926
Ik moet zelfs nog aan RDR beginnen omdat ik nog bezig ben met Silent Hill Homecoming, daarna Condemned 2, daarna dus RDR.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:43:46 #192
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84225966
quote:

[..]

Battlefield is wat trager ingesteld als je begint, je kan dat gewoon aanpassen.
Maar ook de speelsnelheid ligt iets lager, wat gelukkig de MW2 chaos voorkomt.

Ik vind elke keer als ik MW2 opstart weer ongelofelijk hoe ze een goed product als cod4 hebben kunnen verneuken.
Die choas en de game is gebouwd voor camping. Ook de race voor de airdrops is ook tergend.

Het is de meest unbalanced shooter ooit!

Bij battlefield is het mooie dat je meer tactieken kan toepassen en eindelijk het idee hebt dat je echt een team hebt

Tuurlijk zitten ook wel wat min punten aan

Mooiste vind ik wel dat veel mensen uit me cod4 tijd allemaal nu BFbc2 verkiezen boven MW2 of ze spelen nog steeds cod4.
  maandag 19 juli 2010 @ 11:04:11 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84226522
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mooi want ik moet ze ook nog !
Mooi We moeten ook nog steeds de co-op van Splinter Cell doen he? Of heb je die intussen al gehaald?
  maandag 19 juli 2010 @ 11:08:05 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84226623
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:43 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Battlefield is wat trager ingesteld als je begint, je kan dat gewoon aanpassen.
Maar ook de speelsnelheid ligt iets lager, wat gelukkig de MW2 chaos voorkomt.

Ik vind elke keer als ik MW2 opstart weer ongelofelijk hoe ze een goed product als cod4 hebben kunnen verneuken.
Die choas en de game is gebouwd voor camping. Ook de race voor de airdrops is ook tergend.

Het is de meest unbalanced shooter ooit!

Bij battlefield is het mooie dat je meer tactieken kan toepassen en eindelijk het idee hebt dat je echt een team hebt

Tuurlijk zitten ook wel wat min punten aan

Mooiste vind ik wel dat veel mensen uit me cod4 tijd allemaal nu BFbc2 verkiezen boven MW2 of ze spelen nog steeds cod4.
MW2 is ook alles behalve geweldig, maar toch is het leuk om met een groepje te doen. De meeste mensen waar ik het nu mee speel zijn de game ook wel aardig beu maargoed, wachten op de volgende Met Mafia 2 en F1 2010 ben ik straks wel even zoet dus dan speel ik niet zoveel MP. Nouja met F1 2010 waarschijnlijk wel
pi_84226709
Goedemorgen, ben kapot

En ik heb mijn roeping gemist, ik had bobsleeer moeten worden. Ging gister in de rodelbaan in Duinrell zo hard dat ik mezelf met mijn arm binnen boord moest houden.... Nu totaal open geschaafd Maar dat is wel goed voor mijn stoer meisje imago
  maandag 19 juli 2010 @ 11:14:05 #196
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84226831
F1 2010 wordt hopelijk ook mooi, heb al afgesproken dat een maat bij mij komt als ie uit is.
Beamer+2 raceseats! woei
  maandag 19 juli 2010 @ 11:17:24 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84226952
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
F1 2010 wordt hopelijk ook mooi, heb al afgesproken dat een maat bij mij komt als ie uit is.
Beamer+2 raceseats! woei
Nice
pi_84226984
Heb je toch wel gelijk gebruikt om wat knappe EHBO-ers te versieren, GB?

Trouwens, on topic of dating: weet iemand een leuke tent in R'dam waar ze classic rock draaien? Ik weet dat er ergens eentje zit, maar ik weet dus niet meer waar.

Er zijn wel een paar tentjes die het soms doen als thema, maar als ik me goed herinner zit er ergens eentje met heel regelmatig live coverbandjes.
  maandag 19 juli 2010 @ 11:18:58 #199
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84227004
quote:
Beamer+2 raceseats! woei
Dat is zekers nice
  maandag 19 juli 2010 @ 11:19:29 #200
258885 Solique
I Kill You !
pi_84227020
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, ben kapot

En ik heb mijn roeping gemist, ik had bobsleeer moeten worden. Ging gister in de rodelbaan in Duinrell zo hard dat ik mezelf met mijn arm binnen boord moest houden.... Nu totaal open geschaafd Maar dat is wel goed voor mijn stoer meisje imago
Kan je altijd een stoerder excuus geven dan waar je het in werkelijkheid van hebt gekregen.
En het is inderdaad te doen van boven naar beneden zonder remmen, alleen of je binnen blijft hangt een beetje van het sleetje af.
  maandag 19 juli 2010 @ 11:33:18 #201
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_84227471
quote:
Beamer+2 raceseats! woei

Een F1 game heb ik ook wel weer zin in
  maandag 19 juli 2010 @ 11:34:13 #202
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84227506
Ik duw jullie allemaal van de lijn af en zo regelrecht de grindbak in

Smerige Schumacher-praktijken
  maandag 19 juli 2010 @ 11:37:39 #203
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84227622
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Een F1 game heb ik ook wel weer zin in
Voor jou heb ik nog maar 1 woord :Foto's

Post alle foto's hier maar, alleen lekkere gebruinde vrouwen natuurlijk
pi_84227923
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Heb je toch wel gelijk gebruikt om wat knappe EHBO-ers te versieren, GB?

3 uur in bikini lopen en bekeken worden is alweer genoeg ego boost
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:19 schreef Solique het volgende:

[..]

Kan je altijd een stoerder excuus geven dan waar je het in werkelijkheid van hebt gekregen.
En het is inderdaad te doen van boven naar beneden zonder remmen, alleen of je binnen blijft hangt een beetje van het sleetje af.

Mijn motto was, je moet vast alleen kunnen gassen, daar is het vast op getest Adrelinejunk die ik ben
pi_84228023
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:

3 uur in bikini lopen en bekeken worden is alweer genoeg ego boost

enige reden dat ik uberhaubt in een bikini loop.
pi_84228591
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, ben kapot

Daar ben ik vorige week ook geweest en ga ik morgen ook heen! Vorige week op de ouderdag van de kinderkampen die er momenteel rondhuppelen en waar mn neefjes en nichtje gedumpt zijn en dinsdag de hele dag met mn vrijkaartjes en dan ook twee uurtjes tikibad!

Maar die rodelbaan in Duinrell is idd gevaarlijk. Daar kun je ook daadwerkelijk nog uit de bocht vliegen als je te hard gaat (hoewel je dan niet meters verderop beland ofzo, maar het is toch wel een aparte ervaring ) Ik weet nog wel dat je vroeger dat karretje zelf helemaal naar boven moest trekken, ben wel blij dat dat tegenwoordig niet meer hoeft!
  maandag 19 juli 2010 @ 12:03:55 #207
258885 Solique
I Kill You !
pi_84228635
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:
Mijn motto was, je moet vast alleen kunnen gassen, daar is het vast op getest Adrelinejunk die ik ben
Dan is de Falcon toch iets meer adrenaline. Al heb je bij de rodelbaan alles zelf in de hand zolang je maar remt bij de laatste bocht, niet als ik vroeger een keer vlak voor de band remmen dat werkt niet.
pi_84229294
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:02 schreef koei het volgende:

[..]

Daar ben ik vorige week ook geweest en ga ik morgen ook heen! Vorige week op de ouderdag van de kinderkampen die er momenteel rondhuppelen en waar mn neefjes en nichtje gedumpt zijn en dinsdag de hele dag met mn vrijkaartjes en dan ook twee uurtjes tikibad!

Maar die rodelbaan in Duinrell is idd gevaarlijk. Daar kun je ook daadwerkelijk nog uit de bocht vliegen als je te hard gaat (hoewel je dan niet meters verderop beland ofzo, maar het is toch wel een aparte ervaring ) Ik weet nog wel dat je vroeger dat karretje zelf helemaal naar boven moest trekken, ben wel blij dat dat tegenwoordig niet meer hoeft!

Is niet gevaarlijk, is gewoon tof Ik heb mijn schaafplekken van 100cm2 er wel voor over

En je ging met Rody toch, zag ik langskomen op gezichtsboek in ieder geval?
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef Solique het volgende:

[..]

Dan is de Falcon toch iets meer adrenaline. Al heb je bij de rodelbaan alles zelf in de hand zolang je maar remt bij de laatste bocht, niet als ik vroeger een keer vlak voor de band remmen dat werkt niet.

Ik vond hem best suf eigenlijk, maar ik ben dan ook een echte achtbanenfreak
  maandag 19 juli 2010 @ 12:27:35 #209
258885 Solique
I Kill You !
pi_84229458
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:22 schreef GameBabe het volgende:
Nog niet in geweest, hoorde dat hij wel aardig was. Maar valt mee dus.
Noujah dan maar naar de UK of US om echte achtbanen te rijden.
  maandag 19 juli 2010 @ 12:29:57 #210
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84229536
Bwoah, het tikibad is het tofste aan Duinrell, de rest is niet zo boeiend.

Die grote trechter in het Tikibad blijft tof
  maandag 19 juli 2010 @ 12:31:18 #211
258885 Solique
I Kill You !
pi_84229575
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:29 schreef Rossdale het volgende:

Ja, kwam er na de eerste keer wel achter dat je je hoofd omhoog moet houden en op moet letten.
Paar keer mijn hoofd gestoten in dat ding.
pi_84229621
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:31 schreef Solique het volgende:

[..]

Ja, kwam er na de eerste keer wel achter dat je je hoofd omhoog moet houden en op moet letten.
Paar keer mijn hoofd gestoten in dat ding.
Dat staat toch ook op borden voordat je erin gaat?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84229634
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:29 schreef Rossdale het volgende:

Ze hebben zo'n nieuw ding en dat vond ik wel even spannend... sta je op een platform en die gaat opeens weg, gaat knijter hard... wel de benen bij elkaar houden, want ik was blij dat ik geen jongetje was

En we gingen daarvoor ook daarheen, maar je moet toch entree betalen, dan moet je de toffe dingen even meepakken
pi_84229779
Achtbanen vind ik geweldig, maar al die waterdingen vind ik meer eng dan echt leuk, ik word daar echt niet happy van.
Twee weken terug naar Six Flags geweest, heerlijk al die achtbanen.
pi_84229813
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Achtbanen vind ik geweldig, maar al die waterdingen vind ik meer eng dan echt leuk, ik word daar echt niet happy van.
Twee weken terug naar Six Flags geweest, heerlijk al die achtbanen.

Ik vind niets eng behalve het reuzenrad En bungyjumpen... ik schijt nog in mijn broek...
pi_84229834
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:22 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Is niet gevaarlijk, is gewoon tof Ik heb mijn schaafplekken van 100cm2 er wel voor over

En je ging met Rody toch, zag ik langskomen op gezichtsboek in ieder geval?
[..]

ja, klopt.

Ik vond de Falcon wel leuk! Hij is wel heel erg kort en ik had in Bobbejaanland laatst exact dezelfde achtbaan al gedaan dus echt eng was hij ook niet meer (die in Bobbejaanland is enger, die stopt halverwege het omhoogtakelen opeens en gaat dan heel langzaam verder), maar hij is wel erg leuk. Gaat lekker hard en met veel scherpe bochten! Voor een klein park als Duinrell is het een erg leuke toevoeging!

Maar goed, ik ga idd ook voor het tikibad. De rest van het park heb ik vorige week snel even doorlopen en dat is toch niet zo heel erg boeiend. Het is een park dat overduidelijk gericht is op kinderen. Maar goed, gratis is alles leuk!

En ik was vroeger groot fan van de Typhoon en de cycloon, maar tegenwoordig vind ik die donkere glijbaan waar je met band in moet het tofst! Die gaan veel harder en met leuke lichtjes enzo Die nieuwe ga ik morgen uitproberen, dat is een van de redenen om te gaan.
  maandag 19 juli 2010 @ 12:39:37 #217
258885 Solique
I Kill You !
pi_84229847
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Tain het volgende:

Dat staat toch ook op borden voordat je erin gaat?
Vroegah niet altijd even duidelijk.
pi_84230000
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik vind niets eng behalve het reuzenrad En bungyjumpen... ik schijt nog in mijn broek...
Ik ben als kind bijna verdronken en sindsdien begin ik gewoon echt compleet te flippen als m'n hoofd onderwater zit. Ik kan bijv. ook niet scuba-duiken, zodra ik onder water zit heb ik gewoon 0 controle over m'n longen.
Hoewel het tegenwoordig al een stuk minder is, ik heb nu alleen nog maar oplaaiende doodsangst.

Reuzenrad heb ik dan geen problemen mee, bungyjumpen...lijkt me ook niks
  maandag 19 juli 2010 @ 12:51:01 #219
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84230311
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik ben als kind bijna verdronken en sindsdien begin ik gewoon echt compleet te flippen als m'n hoofd onderwater zit. Ik kan bijv. ook niet scuba-duiken, zodra ik onder water zit heb ik gewoon 0 controle over m'n longen.
Hoewel het tegenwoordig al een stuk minder is, ik heb nu alleen nog maar oplaaiende doodsangst.
dat scheelt wel, alleen nog maar het gevoel hebben dat je doodgaat!
pi_84230348
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:51 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

dat scheelt wel, alleen nog maar het gevoel hebben dat je doodgaat!
Precies, ik moet daarna wel een half uur aan de zuurstof, maar leuk dat ik het heb!
pi_84230427
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mooi We moeten ook nog steeds de co-op van Splinter Cell doen he? Of heb je die intussen al gehaald?
Ook nog steeds niet , want toen had jij dat crappy internet
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

MW2 is ook alles behalve geweldig, maar toch is het leuk om met een groepje te doen. De meeste mensen waar ik het nu mee speel zijn de game ook wel aardig beu maargoed, wachten op de volgende Met Mafia 2 en F1 2010 ben ik straks wel even zoet dus dan speel ik niet zoveel MP. Nouja met F1 2010 waarschijnlijk wel
Nja MW2 zonder killstreaks is best nog te doen En ja F1 wil ik ook, al vind ik het wel weer goed kut dat ie pas in september komt.
pi_84231040
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 19 juli 2010 @ 13:14:25 #223
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84231244
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
lol wtf

Lijkt net of dat uit een serieus boek komt ofzo
  maandag 19 juli 2010 @ 13:20:16 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84231510
Het zou een verklaring uit de bijbel kunnen zijn
  maandag 19 juli 2010 @ 13:21:03 #225
187674 Sigmund666
pi_84231539
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]

Sommigen kropen nog verder en verder in de grond, totdat ze ondergrondse grottenstelsels tegenkwamen, waar ze verder evolueerden in een geleerd en beschaafd ras dat we vandaag de dag kennen als:

De Reptillians!!!

maandag 19 juli 2010 @ 13:22:34 #226
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84231601
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ook nog steeds niet , want toen had jij dat crappy internet
Dan hebben we nog wat te doen
  maandag 19 juli 2010 @ 13:37:20 #227
270524 Flodder450
pi_84232266

wow, das lang geleden
  maandag 19 juli 2010 @ 13:37:47 #228
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84232287
Flodder! Alles goed? Lekker vakantie aan het vieren?
pi_84232372
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:

En het tijdstip ook nog juist
pi_84232486
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dan hebben we nog wat te doen
Meer als genoeg, al heb ik over 2 weken vakantie en dan. ben ik op de camping
pi_84232520
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Echt? Ik doe alles, skydiven, duiken, de diepste achtbanen, hoe hoger, sneller en met zoveel mogelijk loopings. Zo tof dat gevoel.
  maandag 19 juli 2010 @ 13:44:09 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84232562
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Welke camping?
  maandag 19 juli 2010 @ 13:44:13 #233
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84232568
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ach ik heb 27 december pas vakantie
pi_84232647
Ik ga denk ik over een maandje wat vrije dagen opnemen, ik ben jaloers op dat dat tuig hier dat gewoon doordeweeks naar pretparken gaat enzo
  maandag 19 juli 2010 @ 13:48:56 #235
270524 Flodder450
pi_84232772
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja alles goed hiero

vakantie vieren? eerder de halve dag games

lol

en hoe ist met jou dan?
  maandag 19 juli 2010 @ 13:49:34 #236
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84232802
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ga denk ik over een maandje wat vrije dagen opnemen, ik ben jaloers op dat dat tuig hier dat gewoon doordeweeks naar pretparken gaat enzo
Tuig

Ik ben nu net die gare vacature site's aan het afstruinen
pi_84232893
Ik moet nog steeds bijbruinen, die ene dag strand met GB was niet genoeg, ik ben nu net-niet-helemaal-wit.
Misschien dit weekend wat gaan verzinnen.
  maandag 19 juli 2010 @ 13:53:41 #238
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84232965
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik moet nog steeds bijbruinen, die ene dag strand met GB was niet genoeg, ik ben nu net-niet-helemaal-wit.
Gewoon lekker met een boek in de tuin
  maandag 19 juli 2010 @ 13:54:38 #239
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84233001
Ik heb nu de gebronste armen van een latino, maar de bikinilijn van een albino
pi_84233080
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gewoon lekker met een boek in de tuin
Ik heb net weer een enorm stuk tuin "gekregen" van de gemeente maar die ligt nog vol met puin en onkruid, dus dat wordt hem niet.
Sowieso wil ik het dan wel combineren met wat anders.
  maandag 19 juli 2010 @ 13:58:03 #241
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84233118
Vieze dingen in de tuin met Gamebabe? Moet je wel zorgen dat je bovenop ligt natuurlijk
pi_84233120
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:

Gewoon zonder shirt fietsen
pi_84233140
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nu de gebronste armen van een latino, maar de bikinilijn van een albino
Alleen m'n pecs zijn een beetje bruin omdat ik daar was vergeten goed te smeren Mijn benen zijn wel eindelijk bruin aan het worden, die liepen nogal achter op de rest.
  maandag 19 juli 2010 @ 13:58:35 #244
270524 Flodder450
pi_84233147
zo, naar t strand nu
pi_84233162
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Vieze dingen in de tuin met Gamebabe? Moet je wel zorgen dat je bovenop ligt natuurlijk

Ik hou niet van vieze dingen

En ik ga naar het europapark dit weekend, heb het achtbanen virus te pakken
pi_84233233
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Gewoon zonder shirt fietsen
Ik ben geen 16 meer.
pi_84233276
quote:

[..]

Ik hou niet van vieze dingen

Europapark is echt vet een paar jaar terug heen geweest met een vriendin die daar in de buurt woonde.
Veel plezier!
  maandag 19 juli 2010 @ 14:01:52 #248
187674 Sigmund666
pi_84233294
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef Flodder450 het volgende:
zo, naar t strand nu
Ze kwamen zeker een kwal tekort?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 juli 2010 @ 14:01:57 #249
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84233297
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:48 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Ja alles goed hiero

vakantie vieren? eerder de halve dag games

lol

en hoe ist met jou dan?
Ja wel lekker, voel me eindelijk niet meer ziek dus ik ga maar es met mn scriptie beginnen!
ff de informatie doornemen die mn begeleider me heeft aangeraden, mensen opzoeken online en kijken waar ze zoal over geschreven hebben.. Dat, en ik moet voor mn studievereniging nog wat officiële brieven schrijven voor de komende sjaarsen
pi_84233427
quote:

[..]

verslavend he ?
pi_84233879
Morgen om 14:00 circa 400 lowlands kaarten beschikbaar op lowlands.nl!

Voor wie nog wil
  maandag 19 juli 2010 @ 14:18:33 #252
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84234004
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:15 schreef lkb9000 het volgende:
Morgen om 14:00 circa 400 lowlands kaarten beschikbaar op lowlands.nl!

Voor wie nog wil
Morgen om 13:45, site plat
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_84234172
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Morgen om 13:45, site plat
Klopt
  maandag 19 juli 2010 @ 14:22:52 #254
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84234199
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja wel lekker, voel me eindelijk niet meer ziek dus ik ga maar es met mn scriptie beginnen!
ff de informatie doornemen die mn begeleider me heeft aangeraden, mensen opzoeken online en kijken waar ze zoal over geschreven hebben.. Dat, en ik moet voor mn studievereniging nog wat officiële brieven schrijven voor de komende sjaarsen
pi_84234420
Ey GB ga je met OV naar Duitsland?
Want ik wil eigenlijk later dit jaar ook nog eens gaan om een vriendin op te zoeken en vroeger moest je dan altijd met de trein maar dat was ontzettend duur tenzij je echt ver van tevoren reserveerde. Hoe doe jij dat?
pi_84234496
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ey GB ga je met OV naar Duitsland?
Want ik wil eigenlijk later dit jaar ook nog eens gaan om een vriendin op te zoeken en vroeger moest je dan altijd met de trein maar dat was ontzettend duur tenzij je echt ver van tevoren reserveerde. Hoe doe jij dat?

Met de auto waarschijnlijk. We moeten het nog even uitwerken.
pi_84234629
Let even op mocht je het OV pakken: station arnhem gaat een maand dicht, dus dan ga je VIA eindhoven.
pi_84234796
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
Let even op mocht je het OV pakken: station arnhem gaat een maand dicht, dus dan ga je VIA eindhoven.
Good old times Ging ik eerst helemaal naar het laatste station in NL met OV en dan vanaf daar met allemaal kuttreintjes naar duitsland. Later maar gewoon die internationale trein gepakt
  maandag 19 juli 2010 @ 14:38:14 #259
258885 Solique
I Kill You !
pi_84234863
quote:
Zo relaxt, moet daar nog eens naartoe.
Eerst na de zomer de UK maar eens plannen om langs wat pretparken te gaan.
pi_84238402
Dat is het mooie van Seagal-fan zijn, de beste man maakt soms films zonder dat je het door hebt.

BORN TO RAISE HELL is weer een pareltje waarvan hij zelf het script heeft geschreven.
Ik zeg: A+
  maandag 19 juli 2010 @ 16:30:57 #261
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84238652
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dat is het mooie van Seagal-fan zijn, de beste man maakt soms films zonder dat je het door hebt.

BORN TO RAISE HELL is weer een pareltje waarvan hij zelf het script heeft geschreven.
Ik zeg: A+
[ afbeelding ]
Hij heet toch ooit gezegd dat hij soms moest huilen zo goed dat de teksten waren? Teksten die hij zelf geschreven had Ik zal daar altijd aan blijven denken als ik weer iets over hem zie/hoor. Nee ik laat deze film lekker aan mij voorbij gaan
pi_84238758
Hij heeft heel veel gezegd en ook heel veel is verdraait. Zo kan je op internet overal lezen dat hij zichzelf een god vindt, terwijl dat simpelweg een verknipte soundbite was uit een interview over zijn geloof.

Hij is vrijgesproken, dus Lawman gaat door, dus deze jongen is gelukkig
  maandag 19 juli 2010 @ 17:03:54 #263
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84240202
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hij heeft heel veel gezegd en ook heel veel is verdraait. Zo kan je op internet overal lezen dat hij zichzelf een god vindt, terwijl dat simpelweg een verknipte soundbite was uit een interview over zijn geloof.

Hij is vrijgesproken, dus Lawman gaat door, dus deze jongen is gelukkig
Dat zal best, daarom vroeg ik er ook naar Weet ik veel wat er van waar is.
pi_84240527
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Solique het volgende:

[..]

Zo relaxt, moet daar nog eens naartoe.
Eerst na de zomer de UK maar eens plannen om langs wat pretparken te gaan.
Pretparken met achtbanen
De betste tot nu toe is Bush Gardens Alleen daarvoor zou ik weer het vliegtuig pakken
pi_84240817
Ace Combat 6 krijgt ook een nominatie voor slechtste leveldesign ooit wat is die missie 14 gruwelijk knudde.
pi_84241602
Weer een dag naar de klote, gelukkig alleen morgen nog werken en dan vakantie.
pi_84241647
ik mag donderdag en vrijdag weer werken
  maandag 19 juli 2010 @ 17:45:04 #268
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84241984
Ik mag gewoon de hele week werken, incl zaterdag
  maandag 19 juli 2010 @ 17:46:32 #269
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_84242036
Ik word gek

Er viel een kabel ( van het geluid ) uit mijn pc dus ik stop hem terug er in en nu heb ik geen geluid meer?????????????????????????????????

er staat ook dat me geluidspeakers zijn uitgeschakeld ????? wtf
pi_84242115
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef Morthill het volgende:
ik mag donderdag en vrijdag weer werken
ik zal dan aan je denken, en mag ik je aan raken.
pi_84242145
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:48 schreef badboynova het volgende:

[..]

ik zal dan aan je denken, en mag ik je aan raken.
Je mag me aan raken ja, zolang je me maar niet aanraakt
  maandag 19 juli 2010 @ 17:50:18 #272
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84242155
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik word gek

Er viel een kabel ( van het geluid ) uit mijn pc dus ik stop hem terug er in en nu heb ik geen geluid meer?????????????????????????????????

Je hebt hem toch wel in de groene gestopt
pi_84242157
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik word gek

reset of een herinstallatie is een bitch.
  maandag 19 juli 2010 @ 17:50:59 #274
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_84242187
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Je hebt hem toch wel in de groene gestopt
jaa..

maar het is zo'n surrond 5.1 ding...

geen geluid
  maandag 19 juli 2010 @ 17:52:26 #275
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84242245
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

jaa..

maar het is zo'n surrond 5.1 ding...

geen geluid
Dat kon ik toch niet ruiken het is mij wel een keer overkomen, maar dan deed ik het blindelings omdat het in zo'n computermeubel stond
  maandag 19 juli 2010 @ 17:55:18 #276
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_84242347
Ik snap het er iniedergeval geen geen helemaal NIKS meer van..

Ik heb nu van alles en nog wat geprobeerd .. hier en stekker in ,.. er weer uit... dan daar in proberen...... en nu dus helemaal geen geluid meer... echt supper tof
pi_84242369
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:49 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je mag me aan raken ja, zolang je me maar niet aanraakt
mijn excuus is, zit de komende dagen via de telefoon op internet omatd de lader van mijn laptop stuk is.

ps

vandaag hp gebeld en moet alleen de bon mailen, en dan krijg ik een nieuwe
pi_84242374
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pretparken met achtbanen
De betste tot nu toe is Bush Gardens Alleen daarvoor zou ik weer het vliegtuig pakken
Ik was een paar jaar terug ook op rollercoaster trip door Duitsland, en daar vond ik eigenlijk de Expedition GeForce http://en.wikipedia.org/wiki/Expedition_GeForce het leukste, gewoon niets geks en wel heel tof. Komt waarschijnlijk ook omdat er geen rij stond en we dus 5-6x achterelkaar konden gaan. (als kleine kinderen snel van de exit naar de ingang rennen )
  maandag 19 juli 2010 @ 17:57:24 #279
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84242427
het is weer tijd om te werken
pi_84243168
Joss Stone baseert titelsong op haar personage

Amateurisme viert weer hoogtij bij Novum
quote:
Altijd leuk om een tweede zin aan je eerste alinea toe te voegen, bijv. 'Stone heeft hierbij een felbegeerde rol als Bondgirl weten te bemachtigen.'
Het blijft leuk als professionele media dit soort blunders maken
  maandag 19 juli 2010 @ 18:24:09 #281
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84243298
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Die is wel heeeeeel vies
pi_84243411
Sjees, ik ga iemand schoppen
pi_84243550
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:28 schreef Pheno het volgende:
Sjees, ik ga iemand schoppen
Crewlid dat het nieuws gepost heeft of de idioot bij Novum die zonder te kijken dit gepubliceerd heeft?
  maandag 19 juli 2010 @ 18:32:40 #284
270524 Flodder450
pi_84243561
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

okey dan

net terug van het strand P

was lekkerrr
pi_84243696
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Crewlid dat het nieuws gepost heeft of de idioot bij Novum die zonder te kijken dit gepubliceerd heeft?
We verzamelen de fouten die we vinden bij Novum en geven het aan. Ik doe het liever opbouwend met voorbeelden dan "het is kut" te roepen. En natuurlijk staat het berichtje al bij de meldbalie met de gouden tip om berichten van Novum gewoon te screenen, zoals eigenlijk altijd al gebeurd. Tja, even daar schoppen is soms ook nodig, blijkbaar .
pi_84243709
Maar ontopic: Joss Stone
  maandag 19 juli 2010 @ 18:42:01 #287
270524 Flodder450
pi_84243840
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:38 schreef Pheno het volgende:
met rood haar
pi_84243999
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:38 schreef Pheno het volgende:
QFT
  maandag 19 juli 2010 @ 18:56:58 #289
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84244358
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:42 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

met rood haar
Gewoon in het algemeen!!

Het zusje van een vriendin van me lijkt echt enorm op dr, maar ik vind dr toch een beetje jailbait ook al is ze inmiddels iets van 20 ofzo... Ik ken dr dan al net iets te lang enzo... (dat, en ik heb zelf n vriendin )
  maandag 19 juli 2010 @ 19:18:15 #290
270524 Flodder450
pi_84245086
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Gewoon in het algemeen!!

Het zusje van een vriendin van me lijkt echt enorm op dr, maar ik vind dr toch een beetje jailbait ook al is ze inmiddels iets van 20 ofzo... Ik ken dr dan al net iets te lang enzo... (dat, en ik heb zelf n vriendin )

joss stone ziet er in ieder geval heel leuk uit als ze rood/roze-achtig haar heeft

[ Bericht 10% gewijzigd door Flodder450 op 19-07-2010 19:27:44 ]
pi_84245719
Yay m'n internetsnelheid is verhoogd
  maandag 19 juli 2010 @ 19:35:44 #292
258885 Solique
I Kill You !
pi_84245854
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik was een paar jaar terug ook op rollercoaster trip door Duitsland, en daar vond ik eigenlijk de Expedition GeForce http://en.wikipedia.org/wiki/Expedition_GeForce het leukste, gewoon niets geks en wel heel tof. Komt waarschijnlijk ook omdat er geen rij stond en we dus 5-6x achterelkaar konden gaan. (als kleine kinderen snel van de exit naar de ingang rennen )
Wordt gezien als de beste achtbaan van Europa.
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pretparken met achtbanen
Ik ga niet voor 1 park naar de US, dan pak ik sowieso een lijstje + mocht dit mogelijk zijn eventuele concerten van bands die nooit de oceaan over steken.
pi_84246272
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef Solique het volgende:

[..]

Wordt gezien als de beste achtbaan van Europa.
[..]

Ik ga niet voor 1 park naar de US, dan pak ik sowieso een lijstje + mocht dit mogelijk zijn eventuele concerten van bands die nooit de oceaan over steken.
Ik heb drie weken in Amerika dagelijks achtbanen gedaan. Kom je weer terug, moet je afkicken ...

De beste blijft:

Oh, echt first row en dan tig keer gaan. Het was die dag zo rustig Vertical drop ftw
pi_84246623
zo, op naar vrienden om mijn 40D te gaan repareren (hopelijk)
  maandag 19 juli 2010 @ 20:11:33 #295
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84247164

Onze jos steen
  maandag 19 juli 2010 @ 20:28:34 #296
187674 Sigmund666
pi_84247875
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Novum
Naast Djeez de grootste debielen als het om nieuwsverslaggeving gaat,
pi_84248058
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
Fijn he Desire ?. Zoooo nu allemaal Open Season kijken
pi_84248188
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef badboynova het volgende:
Weer een dag naar de klote, gelukkig alleen morgen nog werken en dan vakantie.
Nog 2 weken
pi_84248249
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Welke camping?
Waar me ouders staan, niks bijzonders maar wel heerlijk tussen de bossen en vlakbij Lommel .
pi_84248263
Kwar focking tet
  maandag 19 juli 2010 @ 20:41:43 #301
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84248450
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nog 2 weken
tegen die tijd roep ik nog 2 weken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')