quote:
quote:
Oh, kijk ik nooit.quote:
Vind ze niet zo heel bijzonder eigenlijkquote:Op zondag 18 juli 2010 13:38 schreef Morthill het volgende:
http://picasaweb.google.com/LucasioMorthill/Londen#
Kleine fotoselectie uit Londen, helaas wat minder dan gepland door overlijden camera
En dus? Het zijn wat simpele vakantiekiekjesquote:Op zondag 18 juli 2010 13:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind ze niet zo heel bijzonder eigenlijk
Yeah inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2010 13:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dus? Het zijn wat simpele vakantiekiekjes
Dat is wat lastig als hij stuk isquote:Op zondag 18 juli 2010 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaadhad enigzins verwacht dat je je uitgeleefd zou hebben met je camera, maar niet dus
Tofquote:Op zondag 18 juli 2010 14:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is wat lastig als hij stuk is
Wimbledonpics staan overigens ook op picasa. Daar werkte de cam nog wel
Je hebt wel steeds de fout dat het "object" steeeds een stuk of stukje buiten het frame valt..... of doe je dat met opzet?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is wat lastig als hij stuk is
Wimbledonpics staan overigens ook op picasa. Daar werkte de cam nog wel
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:40 schreef Nebo het volgende:
Tof Morth! Ik ga eind augustus een lang weekend naar Londen, ben er nog nooit geweest en erg benieuwd
uhm, het is vrij saai als telkens het hele object binnen het beeld valt. Het zou juist fout zijn als ik elke keer alleen volledige personen op de foto had.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hebt wel steeds de fout dat het "object" steeeds een stuk of stukje buiten het frame valt..... of doe je dat met opzet?
Show even een pic wanneer die klaar isquote:Op zondag 18 juli 2010 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
Vanmiddag nieuw setje naven en velgen ophalen voor me project fiets
Croppen kun je in PS wel doen, dan heb je in ieder geval een optie om een tennisser met racket of beide benen te laten zien toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
uhm, het is vrij saai als telkens het hele object binnen het beeld valt. Het zou juist fout zijn als ik elke keer alleen volledige personen op de foto had.
Ben bang dat ie nooit af is, heb nu alweer een andere vel op het oog, en wil opzoek naar zo'n "sterwiel".quote:Op zondag 18 juli 2010 16:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Show even een pic wanneer die klaar is
Zo vat ik het niet opquote:Op zondag 18 juli 2010 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Croppen kun je in PS wel doen, dan heb je in ieder geval een optie om een tennisser met racket of beide benen te laten zien toch?
Was niet bedoelt om je de grond in te stampen ofzo
Megapixel zegt idd niks, een goede lens zegt veel meer.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo vat ik het niet op![]()
Het nadeel van croppen is dat het scherpstellen veel vervelender is. Als ik inzoom op 400mm dan kan ik veel meer detail ophalen en scherp hebben dan wanneer ik schiet op 100mm en vervolgens op dat plekje ga zitten inzoomen. Je kunt nog zoveel megapixels hebben, maar veel details zul je nooit terugzien als je gaan inzoomen en los daarvan verlies je gewoon scherpte.
Een deel is overigens wel gecropt natuurlijk
Een goede fotograaf zegt nog veel meerquote:Op zondag 18 juli 2010 16:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Megapixel zegt idd niks, een goede lens zegt veel meer.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:24 schreef koei het volgende:
[..]
Als je wil dan heb ik nog wel een capitoolgids van Londen voor je te leen. Staat zo ongeveer alles in waar je heen zou willen en met veel plaatjes. Ik heb er erg veel gebruik van gemaakt.
Nick, verlicht onsquote:
Het is zondag, maar je kan best zelf even op google zoekenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nick, verlicht ons![]()
Wat is footballidentity?
Eerste heeft enorme sluitertijd en is meerdere malen ingeflitst of zo?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
Paar van de mijne. Alles onbewerkt overigens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet een bijzonder mooie foto, maar wel lijp verloop over de barrel heen van de focus.
[ afbeelding ]
Ik geloof allemaal D50.
Eerste is wel echt leuk experiment geweest.
Jup sluitertijd erg lang, en een stroboscoopquote:Op zondag 18 juli 2010 17:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Eerste heeft enorme sluitertijd en is meerdere malen ingeflitst of zo?
JA is idd wel lachen, mits je een room hebt met bekenden.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als we beiden op de meet zijn binnenkort dan kun je hem meenemen? Bedankt!
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:25 schreef koei het volgende:
[..]
Geen probleem! Ik ga mn best doen eraan te denken!
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:38 schreef Morthill het volgende:
http://picasaweb.google.com/LucasioMorthill/Londen#
Kleine fotoselectie uit Londen, helaas wat minder dan gepland door overlijden camera
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ga proberen te denken aan een last minute reminder, als jij mij een last minute reminder geeft voor de last minute reminder.
Ik zei een tijdje terug al dat het zo ontzettend gay was, dat het daarom stiekem wel weer tof werdquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:32 schreef koei het volgende:
[..]
Dat demonstrantendorp stond er ook al toen ik er wasMaar ik vind je foto's verder ook een beetje tegen vallen. Londen heeft zoveel moois te bieden en dan zet je alleen maar lelijke dingen op de foto
Met uitzondering van het Parliament, maar dat is ook een beetje een standaard toeristenfoto.
Maar goed, mijn foto's van Londen zijn ongeveer van hetzelfde kaliber, al heb ik goed mn best gedaan om het London Eye nergens op te krijgen. Wat een lelijk ding is dat
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:32 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vertrek komende vrijdagmiddag al, dus een donderdagavond reminder zou voldoende moeten zijn!
zitten nog echt wel een paar foutjes in, maar goed het idee is grappigquote:Op zondag 18 juli 2010 18:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zei een tijdje terug al dat het zo ontzettend gay was, dat het daarom stiekem wel weer tof werd
quote:
AAAAHquote:
Ik ookquote:Op zondag 18 juli 2010 20:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow god wat een gruwelijk lastige game was dat zeg! Ik had hem voor de Gameboy
Tof, maar niet echt jeugdsentimentquote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ga dit stuk toffe bazigheid weer uit de kast trekken
Godverdomme wat een game was dat toen. Net een Nvidia 6800 gekocht, kon alles op high draaien.
Je bent van je auto dus een Herrie bak aan het makenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:16 schreef badboynova het volgende:
wat een dag, eerst de lader van mijn laptop die een krekel na doet en de laptop niet oplaad.
na dit drama ging ik maar een versterker en subwoofer in de auto bouwen, brand heel die versterker door (subwoofer doet het gelukkig wel omdat deze een actieve is).
ik blijf maar van de xbox slim af, want voor je het weet geeft deze ook in 1 keer de geest ;')
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ookwel uitgespeeld en gezien mijn leeftijd kan hij dus niet zo moeilijk zijn geweest
......Bespaar ons je domme korte posts en ga lekker op je N64 zitten pukkelen. Wieberen!quote:
mijn auto is nu een herrie bakquote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent van je auto dus een Herrie bak aan het maken
Als je de uitlaat los hangt, of de vering lager zet heb je geen versterkers enzo nodig. (En dan heerlijk over een vluchtheuvel scheurenquote:
Laatst van Groningen naar Tilburg gereden in een oude Mercedes die die ochtend even snel gemaakt was (uitlaat weer even vastgelast)quote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als je de uitlaat los hangt, of de vering lager zet heb je geen versterkers enzo nodig. (En dan heerlijk over een vluchtheuvel scheuren)
Gaat lastig worden, mijn bumper kan niet eens op een vluchtheuvel komen ( hij raakt eerder de onderkant van de heuvel, omdat hij al zo laag isquote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als je de uitlaat los hangt, of de vering lager zet heb je geen versterkers enzo nodig. (En dan heerlijk over een vluchtheuvel scheuren)
Pics van je pimpbakquote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, mijn bumper kan niet eens op een vluchtheuvel komen ( hij raakt eerder de onderkant van de heuvel, omdat hij al zo laag is
Zo pimp is hij niet, het is gewoon een rode nissan nx 100.quote:
Nog nooit van een Skyline gehoord zeker?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Nissan
(Dat is toch zo'n wagen waarin je nog niet dood gevonden wil worden?)
Skylinequote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog nooit van een Skyline gehoord zeker?
quote:
Denk niet dat dat er komt aangezien er al meer dan een jaar niks nieuws is gekomen,,,quote:Op zondag 18 juli 2010 22:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zin in een nieuw Nitro Circus seizoen
Rampen en natuurverschijnselen op maquetteformaat?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef Morthill het volgende:
http://www.behance.net/MatthewAlbanese/Frame/366923
Dit is zo gruwelijk vet
Shit yeahquote:Op zondag 18 juli 2010 22:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Rampen en natuurverschijnselen op maquetteformaat?
Ik ben er ook bang voor ja, Nitro Circus liep altijd gelijk met Rob Dyrdek's Fantasy Factory, en dat is net weer begonnen, maar geen Nitroquote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er komt aangezien er al meer dan een jaar niks nieuws is gekomen,,,
Awesome!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef Morthill het volgende:
http://www.behance.net/MatthewAlbanese/Frame/366923
Dit is zo gruwelijk vet
Geen ontstoken haarzakje? (krijg je zo'n dikke puistbult van enzo)quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben geprikt door iets, en m'n enkel is freakin' dik
Nee het lijkt me echt een insectenbeet, jeukt ook bestwel.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geen ontstoken haarzakje? (krijg je zo'n dikke puistbult van enzo)
quote:
Claim er eentje op je werk en neem ontslag terwijl je met de adapter rondzwaait en de koffiejuffrouw dodelijk verwond! FUCK YOU GUYSquote:Op zondag 18 juli 2010 23:16 schreef badboynova het volgende:
Ik ga mijn nachtrust nemen want morgen word het een drukke dag, dit omdat ik mijn laptop al een jaar en 2 maanden heb dus ze zullen proberen mij af te schepen.
Maar hoe dan ook ze gaan een nieuwe oplader sturen, of ik ga er zelf één halen bij hun onder garantie.
Mensen die in een jaar 27.000 punten scorenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geen ontstoken haarzakje? (krijg je zo'n dikke puistbult van enzo)
Achievement Topique #7 Laat ons niet beven !!![]()
![]()
![]()
![]()
_
Maar niet met Le Fifiequote:Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mensen die in een jaar 27.000 punten scoren![]()
![]()
![]()
![]()
Obsessief gamen. Nou ja, ik heb 's avonds wat te doen enzoquote:Op zondag 18 juli 2010 23:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik vind het wel vet dat je obsessief gamen "op zoek naar uitdagingen" noemt.
Dus het is tof dat je je zo kapot verveelt dat je dan maar een bushokje afbreekt of op straat hangt? (niet aan een lantaarnpaal)quote:
Gamen vind ik nog steeds een leuke manier van ontspannen maar als hobbie ben ik er echt wel klaar mee. Maargoed ik ben al blij als ik ergens een vrij avondje heb waar ik gewoon lekker achter m'n PC kan nerden.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Obsessief gamen. Nou ja, ik heb 's avonds wat te doen enzo![]()
(het is beter dan als werkschuw tuig op straat rondhangen en bushokjes afbreken)
Ik game nog steeds best veel, al merk ik wel dat ik veeeel sneller op games ben uitgekeken tegenwoordig. Alleen MW2 blijf ik spelen, al komt dat meer omdat ik met een paar toffe lui aan het multiplayeren ben dan de game zelf.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:36 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Gamen vind ik nog steeds een leuke manier van ontspannen maar als hobbie ben ik er echt wel klaar mee. Maargoed ik ben al blij als ik ergens een vrij avondje heb waar ik gewoon lekker achter m'n PC kan nerden.
Dat is mooi, eh, waarom ben ik tovvv? (Behalve mijn goddelijke looks, mijn innemende lach en mijn daverende persoonlijkheid)quote:
Le Fluffie is sadness software waarmee je voor Xbox360 achievements kunt unlocken zonder ze te behalen.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wtf is le fluffie? Of is dat weer nieuwerwetse straattaal.
Ik had vanmiddag een heerlijke cluster-fuck, ik moest ergens in Dordrecht zijn, en net toen ik op r'dam strandde omdat er een wisselstoring was, ging m'n telefoon op zwart.Dus ik kijken naar m'n uitdraai voor een adres (voor bussen/taxi), blijkt dat 9292ov.nl kapot was en mij een uitdraai had gegeven waar geen daadwerkelijke adresinfo op stond, alleen lege vakjes en de prijs van het treinkaartje
Stond ik dus op R'dam, geen telefoon, geen contactinfo.Ik stond op het punt om weer rechtsom te maken naar huis toen de storing plotseling ophield. Op goed geluk naar dordrecht gegaan en daar wonderbaarlijk iemand tegengekomen die er ook naar toe ging
Het is triest, maar obsessief gamen is eveneens triest. Alles wat obsessief is, is gewoon triestquote:Op zondag 18 juli 2010 23:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Le Fluffie is sadness software waarmee je voor Xbox360 achievements kunt unlocken zonder ze te behalen.
Jammer dat er zo weinig games zijn waarbij je echt iets ingame of zo krijgt voor achievements anders dan punten. ME gaf je bonusse ingame en extra plaatjes voor je avatar, best prima bonus.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
En je hebt er ook zo veel aanBlijf er bij dat MS echt wel iets met GS kan doen
Maar het is niet obsessief hoor. Ik kook gewoon, ga netjes naar mijn werk, betaal alles netjes, kom netjes mijn afspraken na, ik zit niet tot diep in de nacht achter het ding om vervolgens elke ochtend om 12 uur wakker te wordenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is triest, maar obsessief gamen is eveneens triest. Alles wat obsessief is, is gewoon triest
Red Dead Redemption geeft je shirts en andere items. Bij de CE van Alan Wake zat een schijfje waarmee je een Alan Wake outfit kon unlocken.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig games zijn waarbij je echt iets ingame of zo krijgt voor achievements anders dan punten. ME gaf je bonusse ingame en extra plaatjes voor je avatar, best prima bonus.
27.000 punten in een jaar, dan ben je obsessief aan het verzamelen hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 23:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar het is niet obsessief hoor. Ik kook gewoon, ga netjes naar mijn werk, betaal alles netjes, kom netjes mijn afspraken na, ik zit niet tot diep in de nacht achter het ding om vervolgens elke ochtend om 12 uur wakker te worden
Ja leuk, maar RDR was neit voor achievements, dat waren aparte avatar achievement en wie geeft er een fuck om die dingenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Red Dead Redemption geeft je shirts en andere items. Bij de CE van Alan Wake zat een schijfje waarmee je een Alan Wake outfit kon unlocken.
Hoe kan dat nu? alle harde bazen zijn naar battlefield gegaanquote:Op zondag 18 juli 2010 23:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik game nog steeds best veel, al merk ik wel dat ik veeeel sneller op games ben uitgekeken tegenwoordig. Alleen MW2 blijf ik spelen, al komt dat meer omdat ik met een paar toffe lui aan het multiplayeren ben dan de game zelf.
Nee hoor, want ik speel geen battlefieldquote:Op maandag 19 juli 2010 00:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? alle harde bazen zijn naar battlefield gegaan![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog wel weer op een epische game wacht, RDR was het ook niet 100% voor mijn, starcraft 2 is de eerst volgende en natuurlijk halo reach ff checken.
Ja, dus daarna even ontspannen met z'n allen en teamgeest hoog houden. En de dag een beetje nabespreken zodat je niet gefrustreerd naar je werk gaat, want na vier maanden ben je het echt helemaal zat.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:10 schreef koei het volgende:
crunchtime is toch juist de tijd dat je wel hard moet werken?
L4Dquote:Op maandag 19 juli 2010 00:09 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb ook echt veel L4D gespeeld, dat speelde ik altijd met collega's tijdens crunchtime. Verder eigenlijk bijna niet meer.
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu maar eens slapen. Vriendin is vanaf morgen ook nog op vakantie, dus gaat sowieso een kut ruk week worden
Het was de innemende lach, van de rest was ik niet op de hoogte!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat is mooi, eh, waarom ben ik tovvv? (Behalve mijn goddelijke looks, mijn innemende lach en mijn daverende persoonlijkheid)
Zet je vriendin maar aan het werkquote:
Ik ben net een "waar is wally"-boek,elke keer dat je kijkt ontdek je weer nieuwe leuke dingen.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het was de innemende lach, van de rest was ik niet op de hoogte!
Mafia 2 is alleen singleplayerquote:Op maandag 19 juli 2010 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik speel geen battlefield. En idd, RDR was het ook niet voor mij, misschien dat Mafia 2 iets tofs gaat worden, maar zal vast wel linear worden. Starcraft 2 twijfel ik nog hard over
Hoezo? Lekker rustig toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu maar eens slapen. Vriendin is vanaf morgen ook nog op vakantie, dus gaat sowieso een kut week worden
Is die echt tof Sig? Ik heb nog nooit een Silent Hill gespeeld.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Straks weer verder aan Silent Hill Homecoming (het kutte is altijd dat je net op de momenten dat een savegame heel gewenst is gewoon niet kunt saven)
Bij die media offer actie is die heel goedkoop te pre-orderen.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
En in september F1 2010 natuurlijkMust... have...
Het is al zooo lang geleden dat ik een F1 game gespeeld heb op een niet-handheld
Ik doe zelf ook nooit pre-orders neequote:Op maandag 19 juli 2010 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Levertijd 1-3 werkdagen na release
Ik hou niet zo van pre-orders. Ik had GTA IV ook al 3 maanden in de pre-order staan maar door problemen kreeg ik hem uiteindelijk pas 2 weken na releaseIk koop hem wel gewoon in de shop, heb toch nog wat tegoed over van de Gamemania
Ik had mijn Transformers: War for Cybertron in Canada gepreorderd en 2 dagen voor de release in huisquote:Op maandag 19 juli 2010 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Levertijd 1-3 werkdagen na release
Ik hou niet zo van pre-orders. Ik had GTA IV ook al 3 maanden in de pre-order staan maar door problemen kreeg ik hem uiteindelijk pas 2 weken na releaseIk koop hem wel gewoon in de shop, heb toch nog wat tegoed over van de Gamemania
Netjesquote:Op maandag 19 juli 2010 08:58 schreef Tain het volgende:
360 & PS3 voor 39.50, komt alleen 3.50 verzendkosten bij voor aangetekend verzenden
7 dingen nu in totaal en je hebt het meestal in 4 werkdagen thuisquote:Op maandag 19 juli 2010 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Netjes![]()
Heb je daar wel eens wat gekocht?
Bewaar hem wel ffquote:Op maandag 19 juli 2010 09:02 schreef Tain het volgende:
[..]
7 dingen nu in totaal en je hebt het meestal in 4 werkdagen thuis
Als je een PS3 of blu-ray speler hebt dan is www.axelmusic.com ook een aanraderquote:
Helaas ben ik 360 Onlyquote:Op maandag 19 juli 2010 09:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je een PS3 of blu-ray speler hebt dan is www.axelmusic.com ook een aanrader
Wanneer je niet aan het linkdumpen bent en je niet steeds inlaat met kansloze pubers zoals flodder of emar, kun je best ok zijnquote:
Zal eens rond kijken dan. Al koop ik niet veel games zo want meeste 2de handsquote:
Heb je medal of honour al wel gespeeld?????quote:Op maandag 19 juli 2010 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mafia 2 is alleen singleplayerMaar ik ga in oktober weer voor Medal of Honor
Spreekt me meer aan dan Black Ops iig en dan kan MW2 de kast in op stof te verzamelen.
RDR vond en vind ik nog steeds wel tof, alleen speelt vrijwel niemand het meer onlineIk moet nog steeds bijna alle co-op missies eens een keer doen
Maar die had iedereen al uitgespeeld tijdens mijn verhuizing
Als jij voor mij gold betaalt ga ik met jou de co-op doenquote:Op maandag 19 juli 2010 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spreekt me meer aan dan Black Ops iig en dan kan MW2 de kast in op stof te verzamelen.
RDR vond en vind ik nog steeds wel tof, alleen speelt vrijwel niemand het meer onlineIk moet nog steeds bijna alle co-op missies eens een keer doen
Ze hebben nog een hoop te verbeterenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je medal of honour al wel gespeeld?????
Ik zit in die beta en het is me daar een partij ruk!
Als ik nog een maandkaartje gold opduikel uit een verhuisdoos mag je hem wel hebben hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als jij voor mij gold betaalt ga ik met jou de co-op doen
O nee, zit niet in de beta dus nog niet gespeeld. Echt zo slecht? Maargoed jij vind BC2 ook goed dus...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je medal of honour al wel gespeeld?????
Ik zit in die beta en het is me daar een partij ruk!
MoH beta is echt enorm slecht. Lijkt meer op een cheap ass russische game dan op een volbloed EA game.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:00 schreef Rossdale het volgende:
O nee, zit niet in de beta dus nog niet gespeeld. Echt zo slecht? Maargoed jij vind BC2 ook goed dus...
Ik kan je nu al vast vertellen dat die gewoon niet zo dope is (beta) het is allemaal net niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
O nee, zit niet in de beta dus nog niet gespeeld. Echt zo slecht? Maargoed jij vind BC2 ook goed dus...
MW2 en BC2 spelen een stuk lekkerder weg dan MoH in deze staat.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is het liefste dat je ooit gezegd hebtquote:Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer je niet aan het linkdumpen bent en je niet steeds inlaat met kansloze pubers zoals flodder of emar, kun je best ok zijn
Prima, ik game namelijk gewoon nooit onlinequote:Op maandag 19 juli 2010 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik nog een maandkaartje gold opduikel uit een verhuisdoos mag je hem wel hebben hoor
Ik ook niet veel maar ik koop toch wel altijd gold omdat dat via gamehubs maar 33 euro is ofzo en toch is het wel handig als je het hebt.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Prima, ik game namelijk gewoon nooit onlinedus betalen is zo zinloos
33 euro haal ik er ook niet uitquote:Op maandag 19 juli 2010 10:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook niet veel maar ik koop toch wel altijd gold omdat dat via gamehubs maar 33 euro is ofzo en toch is het wel handig als je het hebt.
Je hebt ook wel dingen eerder toch? Kun jij trouwens ook deals of the week kopen of is dat ook alleen gold?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
33 euro haal ik er ook niet uitik speelde het afgelopen jaar misschien 2,5 uur over live.
Snap ikquote:Op maandag 19 juli 2010 10:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Prima, ik game namelijk gewoon nooit onlinedus betalen is zo zinloos
DotW koop ik sowieso nooitquote:Op maandag 19 juli 2010 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel dingen eerder toch? Kun jij trouwens ook deals of the week kopen of is dat ook alleen gold?
En berichten via xbox.com naar iemand sturen die op de xboxzit kan geloof ik ook alleen met gold en dat gebruik ik wel regelmatig
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
MW2 en BC2 spelen een stuk lekkerder weg dan MoH in deze staat.
Ik weet daar niets van, in mijn herinnering kreeg ik een t-shirt omdat ik bovenaan stond, de beste was van iedereen, de Leider van het Plebs!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ok dat zegt genoeg aangezien ik BC2 echt superslecht vond spelen in de demo... En dat terwijl ik hem op de gamescom nog wel ok vond. Maar dat kwam waarschijnlijk meer omdat ik op het allerlaatste moment alsnog Spanky inhaalde qua punten en met wel 1 hele punt boven hem bovenaan eindigde
HMmm nee er rinkelt geen belletjequote:
Persoonlijk vind ik BC2 ook niet superlekker weg spelen, maar MoH slaat echt alles... Speel hem op de PC, maar je merkt aan alles dat het een directe console port is. Zo staat er iets over Television instellingen in de opties, kan je de muis sensitivity wel instellen, maar 1 balkje opschuiven en je muis reageert totaal anders en wordt het onspeelbaar. Druk je ctrl in om gehurkt te zitten en sta je plotseling weer rechtop zonder dat je ctrl los hebt gelaten(en ja je moet ctrl in blijven houden). etcquote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ok dat zegt genoeg aangezien ik BC2 echt superslecht vond spelen in de demo... En dat terwijl ik hem op de gamescom nog wel ok vond. Maar dat kwam waarschijnlijk meer omdat ik op het allerlaatste moment alsnog Spanky inhaalde qua punten en met wel 1 hele punt boven hem bovenaan eindigde
Mooi want ik moet ze ook nogquote:Op maandag 19 juli 2010 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar vind het toch wel fijn als ze in de buurt isquote:
Battlefield is wat trager ingesteld als je begint, je kan dat gewoon aanpassen.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Rossdale het volgende:
Mooiquote:
MW2 is ook alles behalve geweldig, maar toch is het leuk om met een groepje te doen. De meeste mensen waar ik het nu mee speel zijn de game ook wel aardig beu maargoed, wachten op de volgendequote:Op maandag 19 juli 2010 10:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Battlefield is wat trager ingesteld als je begint, je kan dat gewoon aanpassen.
Maar ook de speelsnelheid ligt iets lager, wat gelukkig de MW2 chaos voorkomt.
Ik vind elke keer als ik MW2 opstart weer ongelofelijk hoe ze een goed product als cod4 hebben kunnen verneuken.
Die choas en de game is gebouwd voor camping. Ook de race voor de airdrops is ook tergend.
Het is de meest unbalanced shooter ooit!
Bij battlefield is het mooie dat je meer tactieken kan toepassen en eindelijk het idee hebt dat je echt een team hebt![]()
Tuurlijk zitten ook wel wat min punten aan
Mooiste vind ik wel dat veel mensen uit me cod4 tijd allemaal nu BFbc2 verkiezen boven MW2 of ze spelen nog steeds cod4.
Nicequote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
F1 2010 wordt hopelijk ook mooi, heb al afgesproken dat een maat bij mij komt als ie uit is.
Beamer+2 raceseats! woei
Dat is zekers nicequote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
F1 2010 wordt hopelijk ook mooi, heb al afgesproken dat een maat bij mij komt als ie uit is.
Beamer+2 raceseats! woei
Kan je altijd een stoerder excuus geven dan waar je het in werkelijkheid van hebt gekregen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, ben kapot![]()
En ik heb mijn roeping gemist, ik had bobsleeer moeten worden. Ging gister in de rodelbaan in Duinrell zo hard dat ik mezelf met mijn arm binnen boord moest houden.... Nu totaal open geschaafdMaar dat is wel goed voor mijn stoer meisje imago
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
Beamer+2 raceseats! woei
Voor jou heb ik nog maar 1 woord :Foto'squote:Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
Een F1 game heb ik ook wel weer zin in
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Heb je toch wel gelijk gebruikt om wat knappe EHBO-ers te versieren, GB?
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je altijd een stoerder excuus geven dan waar je het in werkelijkheid van hebt gekregen.![]()
En het is inderdaad te doen van boven naar beneden zonder remmen, alleen of je binnen blijft hangt een beetje van het sleetje af.
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:3 uur in bikini lopen en bekeken worden is alweer genoeg ego boost
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, ben kapot![]()
En ik heb mijn roeping gemist, ik had bobsleeer moeten worden. Ging gister in de rodelbaan in Duinrell zo hard dat ik mezelf met mijn arm binnen boord moest houden.... Nu totaal open geschaafdMaar dat is wel goed voor mijn stoer meisje imago
Dan is de Falcon toch iets meer adrenaline. Al heb je bij de rodelbaan alles zelf in de hand zolang je maar remt bij de laatste bocht, niet als ik vroeger een keer vlak voor de band remmen dat werkt niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:
Mijn motto was, je moet vast alleen kunnen gassen, daar is het vast op getestAdrelinejunk die ik ben
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:02 schreef koei het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week ook geweest en ga ik morgen ook heen! Vorige week op de ouderdag van de kinderkampen die er momenteel rondhuppelen en waar mn neefjes en nichtje gedumpt zijn en dinsdag de hele dag met mn vrijkaartjes en dan ook twee uurtjes tikibad!
Maar die rodelbaan in Duinrell is idd gevaarlijk. Daar kun je ook daadwerkelijk nog uit de bocht vliegen als je te hard gaat (hoewel je dan niet meters verderop beland ofzo, maar het is toch wel een aparte ervaring) Ik weet nog wel dat je vroeger dat karretje zelf helemaal naar boven moest trekken, ben wel blij dat dat tegenwoordig niet meer hoeft!
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan is de Falcon toch iets meer adrenaline. Al heb je bij de rodelbaan alles zelf in de hand zolang je maar remt bij de laatste bocht, niet als ik vroeger een keer vlak voor de band remmen dat werkt niet.
Nog niet in geweest, hoorde dat hij wel aardig was. Maar valt mee dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:22 schreef GameBabe het volgende:
Ik vond hem best suf eigenlijk, maar ik ben dan ook een echte achtbanenfreak
Ja, kwam er na de eerste keer wel achter dat je je hoofd omhoog moet houden en op moet letten.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah, het tikibad is het tofste aan Duinrell, de rest is niet zo boeiend.
Die grote trechter in het Tikibad blijft tof
Dat staat toch ook op borden voordat je erin gaat?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, kwam er na de eerste keer wel achter dat je je hoofd omhoog moet houden en op moet letten.
Paar keer mijn hoofd gestoten in dat ding.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah, het tikibad is het tofste aan Duinrell, de rest is niet zo boeiend.
Die grote trechter in het Tikibad blijft tof
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Achtbanen vind ik geweldig, maar al die waterdingen vind ik meer eng dan echt leuk, ik word daar echt niet happy van.
Twee weken terug naar Six Flags geweest, heerlijk al die achtbanen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is niet gevaarlijk, is gewoon tofIk heb mijn schaafplekken van 100cm2 er wel voor over
En je ging met Rody toch, zag ik langskomen op gezichtsboek in ieder geval?
[..]
Ik vond hem best suf eigenlijk, maar ik ben dan ook een echte achtbanenfreak
Vroegah niet altijd even duidelijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Tain het volgende:
Dat staat toch ook op borden voordat je erin gaat?
Ik ben als kind bijna verdronken en sindsdien begin ik gewoon echt compleet te flippen als m'n hoofd onderwater zit. Ik kan bijv. ook niet scuba-duiken, zodra ik onder water zit heb ik gewoon 0 controle over m'n longen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind niets eng behalve het reuzenradEn bungyjumpen... ik schijt nog in mijn broek...
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben als kind bijna verdronken en sindsdien begin ik gewoon echt compleet te flippen als m'n hoofd onderwater zit. Ik kan bijv. ook niet scuba-duiken, zodra ik onder water zit heb ik gewoon 0 controle over m'n longen.
Hoewel het tegenwoordig al een stuk minder is, ik heb nu alleen nog maar oplaaiende doodsangst.
Precies, ik moet daarna wel een half uur aan de zuurstof, maar leuk dat ik het heb!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat scheelt wel, alleen nog maar het gevoel hebben dat je doodgaat!
Ook nog steeds nietquote:Op maandag 19 juli 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MooiWe moeten ook nog steeds de co-op van Splinter Cell doen he? Of heb je die intussen al gehaald?
Nja MW2 zonder killstreaks is best nog te doenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW2 is ook alles behalve geweldig, maar toch is het leuk om met een groepje te doen. De meeste mensen waar ik het nu mee speel zijn de game ook wel aardig beu maargoed, wachten op de volgendeMet Mafia 2 en F1 2010 ben ik straks wel even zoet dus dan speel ik niet zoveel MP. Nouja met F1 2010 waarschijnlijk wel
lol wtfquote:
quote:
Dan hebben we nog wat te doenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook nog steeds niet, want toen had jij dat crappy internet
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Flodder!Alles goed? Lekker vakantie aan het vieren?
Meer als genoeg, al heb ik over 2 weken vakantie en dan. ben ik op de campingquote:
Echt? Ik doe alles, skydiven, duiken, de diepste achtbanen, hoe hoger, sneller en met zoveel mogelijk loopings. Zo tof dat gevoel.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind niets eng behalve het reuzenradEn bungyjumpen... ik schijt nog in mijn broek...
Welke camping?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer als genoeg, al heb ik over 2 weken vakantie en dan. ben ik op de camping
Ach ik heb 27 december pas vakantiequote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer als genoeg, al heb ik over 2 weken vakantie en dan. ben ik op de camping
Ja alles goed hieroquote:Op maandag 19 juli 2010 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Flodder!Alles goed? Lekker vakantie aan het vieren?
Tuigquote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ga denk ik over een maandje wat vrije dagen opnemen, ik ben jaloers op dat dat tuig hier dat gewoon doordeweeks naar pretparken gaat enzo
Gewoon lekker met een boek in de tuinquote:Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik moet nog steeds bijbruinen, die ene dag strand met GB was niet genoeg, ik ben nu net-niet-helemaal-wit.
Misschien dit weekend wat gaan verzinnen.
Ik heb net weer een enorm stuk tuin "gekregen" van de gemeente maar die ligt nog vol met puin en onkruid, dus dat wordt hem niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon lekker met een boek in de tuin![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik moet nog steeds bijbruinen, die ene dag strand met GB was niet genoeg, ik ben nu net-niet-helemaal-wit.
Misschien dit weekend wat gaan verzinnen.
Alleen m'n pecs zijn een beetje bruin omdat ik daar was vergeten goed te smerenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nu de gebronste armen van een latino, maar de bikinilijn van een albino
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Vieze dingen in de tuin met Gamebabe? Moet je wel zorgen dat je bovenop ligt natuurlijk
Europapark is echt vetquote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik hou niet van vieze dingen
En ik ga naar het europapark dit weekend, heb het achtbanen virus te pakken
Ze kwamen zeker een kwal tekort?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Ja wel lekker, voel me eindelijk niet meer ziek dus ik ga maar es met mn scriptie beginnen!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ja alles goed hiero
vakantie vieren? eerder de halve dag games
lol
en hoe ist met jou dan?
verslavend he ?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Morgen om 13:45, site platquote:Op maandag 19 juli 2010 14:15 schreef lkb9000 het volgende:
Morgen om 14:00 circa 400 lowlands kaarten beschikbaar op lowlands.nl!
Voor wie nog wil
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja wel lekker, voel me eindelijk niet meer ziek dus ik ga maar es met mn scriptie beginnen!
ff de informatie doornemen die mn begeleider me heeft aangeraden, mensen opzoeken online en kijken waar ze zoal over geschreven hebben.. Dat, en ik moet voor mn studievereniging nog wat officiële brieven schrijven voor de komende sjaarsen
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ey GB ga je met OV naar Duitsland?
Want ik wil eigenlijk later dit jaar ook nog eens gaan om een vriendin op te zoeken en vroeger moest je dan altijd met de trein maar dat was ontzettend duur tenzij je echt ver van tevoren reserveerde. Hoe doe jij dat?
Good old timesquote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
Let even op mocht je het OV pakken: station arnhem gaat een maand dicht, dus dan ga je VIA eindhoven.
Zo relaxt, moet daar nog eens naartoe.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef GameBabe het volgende:
Hij heet toch ooit gezegd dat hij soms moest huilen zo goed dat de teksten waren? Teksten die hij zelf geschreven hadquote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dat is het mooie van Seagal-fan zijn, de beste man maakt soms films zonder dat je het door hebt.
BORN TO RAISE HELL is weer een pareltje waarvan hij zelf het script heeft geschreven.
Ik zeg: A+
[ afbeelding ]
Dat zal best, daarom vroeg ik er ook naarquote:Op maandag 19 juli 2010 16:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hij heeft heel veel gezegd en ook heel veel is verdraait. Zo kan je op internet overal lezen dat hij zichzelf een god vindt, terwijl dat simpelweg een verknipte soundbite was uit een interview over zijn geloof.
Hij is vrijgesproken, dus Lawman gaat door, dus deze jongen is gelukkig
Pretparken met achtbanenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo relaxt, moet daar nog eens naartoe.
Eerst na de zomer de UK maar eens plannen om langs wat pretparken te gaan.
ik zal dan aan je denken, en mag ik je aan raken.quote:
Je mag me aan raken ja, zolang je me maar niet aanraaktquote:Op maandag 19 juli 2010 17:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik zal dan aan je denken, en mag ik je aan raken.
Je hebt hem toch wel in de groene gestoptquote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik word gek![]()
Er viel een kabel ( van het geluid ) uit mijn pc dus ik stop hem terug er in en nu heb ik geen geluid meer?????????????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er staat ook dat me geluidspeakers zijn uitgeschakeld ????? wtf
reset of een herinstallatie is een bitch.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik word gek![]()
Er viel een kabel ( van het geluid ) uit mijn pc dus ik stop hem terug er in en nu heb ik geen geluid meer?????????????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er staat ook dat me geluidspeakers zijn uitgeschakeld ????? wtf
jaa..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel in de groene gestopt
Dat kon ik toch niet ruikenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
jaa..
maar het is zo'n surrond 5.1 ding...
geen geluid
mijn excuus is, zit de komende dagen via de telefoon op internet omatd de lader van mijn laptop stuk is.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je mag me aan raken ja, zolang je me maar niet aanraakt
Ik was een paar jaar terug ook op rollercoaster trip door Duitsland, en daar vond ik eigenlijk de Expedition GeForce http://en.wikipedia.org/wiki/Expedition_GeForce het leukste, gewoon niets geks en wel heel tof. Komt waarschijnlijk ook omdat er geen rij stond en we dus 5-6x achterelkaar konden gaan. (als kleine kinderen snel van de exit naar de ingang rennenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pretparken met achtbanen
De betste tot nu toe is Bush GardensAlleen daarvoor zou ik weer het vliegtuig pakken
Het blijft leuk als professionele media dit soort blunders makenquote:Altijd leuk om een tweede zin aan je eerste alinea toe te voegen, bijv. 'Stone heeft hierbij een felbegeerde rol als Bondgirl weten te bemachtigen.'
Die is wel heeeeeel viesquote:Op maandag 19 juli 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:
Joss Stone baseert titelsong op haar personage
Amateurisme viert weer hoogtij bij Novum
[..]
Het blijft leuk als professionele media dit soort blunders maken
Crewlid dat het nieuws gepost heeft of de idioot bij Novum die zonder te kijken dit gepubliceerd heeft?quote:
okey danquote:Op maandag 19 juli 2010 14:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja wel lekker, voel me eindelijk niet meer ziek dus ik ga maar es met mn scriptie beginnen!
ff de informatie doornemen die mn begeleider me heeft aangeraden, mensen opzoeken online en kijken waar ze zoal over geschreven hebben.. Dat, en ik moet voor mn studievereniging nog wat officiële brieven schrijven voor de komende sjaarsen
We verzamelen de fouten die we vinden bij Novum en geven het aan. Ik doe het liever opbouwend met voorbeelden dan "het is kut" te roepen. En natuurlijk staat het berichtje al bij de meldbalie met de gouden tip om berichten van Novum gewoon te screenen, zoals eigenlijk altijd al gebeurd. Tja, even daar schoppen is soms ook nodig, blijkbaarquote:Op maandag 19 juli 2010 18:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Crewlid dat het nieuws gepost heeft of de idioot bij Novum die zonder te kijken dit gepubliceerd heeft?
QFTquote:
Gewoon in het algemeen!!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen!!
Het zusje van een vriendin van me lijkt echt enorm op dr, maar ik vind dr toch een beetje jailbait ook al is ze inmiddels iets van 20 ofzo... Ik ken dr dan al net iets te lang enzo... (dat, en ik heb zelf n vriendin)
Wordt gezien als de beste achtbaan van Europa.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar terug ook op rollercoaster trip door Duitsland, en daar vond ik eigenlijk de Expedition GeForce http://en.wikipedia.org/wiki/Expedition_GeForce het leukste, gewoon niets geks en wel heel tof. Komt waarschijnlijk ook omdat er geen rij stond en we dus 5-6x achterelkaar konden gaan. (als kleine kinderen snel van de exit naar de ingang rennen)
Ik ga niet voor 1 park naar de US, dan pak ik sowieso een lijstje + mocht dit mogelijk zijn eventuele concerten van bands die nooit de oceaan over steken.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pretparken met achtbanen
De betste tot nu toe is Bush GardensAlleen daarvoor zou ik weer het vliegtuig pakken
Ik heb drie weken in Amerika dagelijks achtbanen gedaan. Kom je weer terug, moet je afkicken ...quote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Wordt gezien als de beste achtbaan van Europa.
[..]
Ik ga niet voor 1 park naar de US, dan pak ik sowieso een lijstje + mocht dit mogelijk zijn eventuele concerten van bands die nooit de oceaan over steken.
Novumquote:Op maandag 19 juli 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:
Joss Stone baseert titelsong op haar personage
Amateurisme viert weer hoogtij bij Novum
[..]
Het blijft leuk als professionele media dit soort blunders maken
Fijn he Desirequote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
Let even op mocht je het OV pakken: station arnhem gaat een maand dicht, dus dan ga je VIA eindhoven.
Nog 2 wekenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef badboynova het volgende:
Weer een dag naar de klote, gelukkig alleen morgen nog werken en dan vakantie.
Waar me ouders staan, niks bijzonders maar wel heerlijk tussen de bossen en vlakbij Lommelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |