Ik heb de Familie Meyer gelezen en vond het een goed boek. Leest lekker. Ik ben nu bezig in de Jasper Fforde reeks, heb The Eyre Affair uit. Ongelooflijk verslavend!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeggen me beide niets, gaan ook op het lijstje om te onderzoeken.
Ik las ook goeie dingen over de boeken van Charles Lewinsky 'Het lot van de Familie Meyer' en De verborgen geschiedenis van Courtillon'. Heeft iemand die gelezen?
Ik zou gewoon uit nijd het gehakt uit de vriezer halenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m1n nagels ook net gelakt. Jodokus mocht de kleur zeggen. Hij koos rood. Maar tis heul geen woensdag, wat nu?
Toch wel he?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uit nijd het gehakt uit de vriezer halen.
Ik heb deze week geen tijd om langs te komen..anders had je weer een dag volgeplandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef E.T. het volgende:
Ik zit op de camping.. fiets-routes uit te stippelen en dingen voor komende week te verzinnen
zit hier nog drie wekenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb deze week geen tijd om langs te komen..anders had je weer een dag volgepland
hoe is het met cas en zijn leesgedoe?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef moussy het volgende:
had mn praline chocola in de koelkast gelegd
nu is het niet lekker meer
Ik ben ook al een week 1 kindloos... Twan komt "al" over 2 weken terug. 5 weken is wel erg lang vind ik. Maar ik begrijp ook wat je bedoelt met aan de ene kant fijn, aan de andere kant niet... dat gevoel heb ik ook. Het is wel zo dat als Twan terug is, hij dan ruim 3 weken bij ons is.quote:Op zondag 18 juli 2010 08:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben al een week kindloos
nog maar 4 weken te gaan![]()
aan de ene kant wel fijn, aan de andere kant ook niet.
maar tis voor ons allebei wel even goed, denk ik.
en ik heb natuurlijk grootse plannen met zijn kamer.
er is al heel veel weg
Er zijn toch geen lammetjes meer nu?quote:Op zondag 18 juli 2010 08:31 schreef Memmel het volgende:
Weet ik niet. Beetje klok en klepel verhaal voor mij.
ach, ik weet dat hij het fijn heeft.quote:
Nee geloof het niet. En ze gaan pas om 12 uur open, enk dat het kinderboerderij hier in de buurt wordt.quote:
Whaha die ringtones!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's wel lang zeg Lady. Sterkte met "uitzitten" en wat leuk van die kamer.![]()
Wij hebben gister voor oudste een telefoon gekocht. ik vond het toch ff een momentjeHij was niet meer op voorraad dus nog ff geduld. Maar hij heeft al wel een ringtone uitgezocht.
(Star Wars muziekje; droog commentaar ja, da's voor als mijn vader belt
) En voor mij ook een ringtone
You've got a message from the darkside
![]()
Nou ja, en een nieuw bureau en bed. en nu dus behang afsteken en verven enzo. Lekker met deze temperaturen.
ja! Of bij spuuglokje d'r ouders in de tuin survivalenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:15 schreef Groofsken het volgende:
Zal ik eens gewoon een camping boeken, gewoon maar gaan kamperen met dat duo van me.
Hmmm, klinkt goed. Ik vind het voor S zo leuk, maar knijp hem dan zelf wel weer voor R... slapen in de tent, flesjes maken bij een tent, poepluiers en en en... Ik denk dat ik het gewoon maar doe.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ja! Of bij spuuglokje d'r ouders in de tuin survivalen
Hihi, de oudste niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Maarrrr... de jongste twee vonden het geweldig leuk en wilden nog veel langer blijven. Dus het is blijkbaar nogal persoonsgebonden?
Sterre en Tristan hebben in opa's vijver in de voortuin gezwommen:quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ja! Of bij spuuglokje d'r ouders in de tuin survivalen
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:21 schreef moussy het volgende:
Ik heb een moeder die steeds 'zeurt' dat we niet zo vaak komen, terwijl ze hier zelf 4x misschien 5x p jr komten áls we er dan zijn, heeft ze ruzie met d'r man, of eeuwig commentaar op *vulmaarwatin* ik kijk er ook altijd naar uit.. familiebezoekjes ..:')
Ja, België he.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:39 schreef Groofsken het volgende:
My God, Spuug, wat hebben die voor een paradijs daar!
Zet em te koopquote:Op zondag 18 juli 2010 15:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://farm5.static.flickr.com/4095/4804799574_274ff182d7_b.jpg
Onder een linkje, voor wie durft
Heb ondertussen al gevonden dat het een julikever is en dat die zeldzaam zijn
Laten we zeggen dat 2 nachtjes logeren echt het maximum is.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Die Tuin Spuug!Verder is het wel meegevallen?
op de foto's ziet het er wel gezellig uit.
![]()
Dat zag ik alquote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nah deze doet alleen nog kraken als hij verpulvert..hij is haske dood
quote:
ik ook! Je ziet er niets meer vanquote:Op zondag 18 juli 2010 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
ohoooo
Heb je de schade al kunnen bekijken Mous?en ja, ook ik heb dit al eens gehad. En mijn zussen.... Mijn moeder is echt meester in krulborstel-worstelen
of buuf blijft binnenkort zelf een keer vastzitten met de borstelquote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef moussy het volgende:
Het mooie is, dit krijgen jullie ook allemaal nog![]()
oké de buuf dan niet, maar die krijgt vast wel een klungelige schoondochter
receptje?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef k_i_m het volgende:
Jah, de kipnuggets waren erg lekker. Zelfs Beppie heeft er aardig wat weg zitten kanen (die mot tegenwoordig geen kip meer) dus moeders is tevree.
Oe, klinkt erg simpel en lekker, bedanktquote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef k_i_m het volgende:
Kip in stukjes, alvast voor-kruiden. Dan door de bloem halen. Bebloemde kip door ei en dan door paneermeel halen. En dan in de frituur.
Ik moet nog even vogelen met het paneermengsel om het pikant te maken, maar voor nu viel het me alsnog niet tegen!
Ja, dat gevoel krijg ik nu ook wel een beetjequote:Op zondag 18 juli 2010 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Het is zo simpel eigenlijk dat ik mezelf achteraf stom vond dat ik het nog nooit gemaakt had.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Het is zo simpel eigenlijk dat ik mezelf achteraf stom vond dat ik het nog nooit gemaakt had.
Oeh, wij halen altijd zo'n doos als we weer eens bij de Makro zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel krijg ik nu ook wel een beetjeIk vind die van van Dobben zo lekker, maar die verkopen ze niet los, dus je zit altijd met drie andere soorten verplichte hapjes ook wel lekker, maar niet zo lekker als de kipstukjes
![]()
Das wel een goedequote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef k_i_m het volgende:
Een maiskolf. En bananen om te bakken, met bruine suiker
.
Wel lekker met een kwak zure roomquote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Das wel een goedeLang (heel lang) geleden dat ik een maiskolf heb afgekloven
Bohhhh, dat klinkt nog veul beter dan basterdsuikerquote:Op zondag 18 juli 2010 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bananen met chocotoff in alufolie!
Ja, wij waren van de week bij de Sligro, vandaar hier ook weer voorraad... Hoogvliet verkoopt ze hier trouwens ook in kleine pakjes, maar die vind ik veeeeeel te duur.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oeh, wij halen altijd zo'n doos als we weer eens bij de Makro zijn. Gek genoeg vind ik de kipstukjes dan weer stukken minder dan de bitterballen
.
Oeh, dat klinkt ook lekker! Gebruik je dan gewone bananen of bakbananen?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bananen met chocotoff in alufolie!
Geweune, die zijn tenminste snel klaarquote:Op maandag 19 juli 2010 09:18 schreef Raissa het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook lekker! Gebruik je dan gewone bananen of bakbananen?
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Hulloooooooo
ik heb nog steeds niets te vertellen, dus ik kom maar even slap tvpén ofzo
En d'r zit meer smaak anquote:Op maandag 19 juli 2010 09:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geweune, die zijn tenminste snel klaar
Dat zit er ook aan een piemel als je m week niet wast.. Meer smaak is niet altijd beter.quote:
Fromage de têtequote:Op maandag 19 juli 2010 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zit er ook aan een piemel als je m week niet wast.. Meer smaak is niet altijd beter.
Of frituren in bierbeslag. Daar blijf je van vretenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Die bakbananen moet je ook uren laten smeulen voordat ze lekker zacht en eetbaar zijn.
volgens mij maak jij poep nog lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Of frituren in bierbeslag. Daar blijf je van vreten
Moet je wel eerst een kloon aanmaken.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga er een boek ovr schrijven denk ik. Hoe je van een drol een gebakje maakt
En je tiet er 1000x per minuut uitfloppen voor de voeding... Dan kun je aan een boek beginnen.quote:
Niet te lang he, dan worden het van die lege zakjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zal hem over m`n schouder zwaaien, dan kan ik op m`n rug voeden
dat zuigt!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je kan een boodschappentas leeggooien, het blijft een boodschappentas
ik ben wel vast aan t oefenen hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En je tiet er 1000x per minuut uitfloppen voor de voeding... Dan kun je aan een boek beginnen.
Heb je dan ook tepels als pannenkoeken?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ben wel vast aan t oefenen hoor
Dan zijn we denk ik niet onder de indruk hoor...quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zijn we denk ik niet onder de indruk hoor...
Kan wel...quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest gisteren nog erg lachen om iemand in het tweede streepjes topic. Die zei "dat het toch helega niet kon dat je vol zou lopen met water vanonder, want dat is anatomisch niet mogelijk, dat je dan vanonder leeg zou lopen als je uit het water kwam".
Ik heb de hele avond op mijn handen moeten zitten om niet te reageren.
Te laatquote:
quote:
beeld.werkbalken.navigatiebalkquote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik druk ook weer ergens op, adresbalk weg. Wie weet hoe ik hem terug tover?
F11 dacht ikquote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik druk ook weer ergens op, adresbalk weg. Wie weet hoe ik hem terug tover?
Dat is F13.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
beeld.werkbalken.navigatiebalk
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb teruggegoocheld, bij extra en dan stond volledig scherm aangevinkt.
f13 heb ik niet trouwens
Ja, het is wel lekker warmquote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je denkt dat je staat te pissen maar dat het gewoon opgehoopt zwembadwater is.
En dan maar hopen dat je tampon niet meteen meedrijft
En t is weer lekker schoon van binnen zeg maar.quote:
Ik drink gelukkig geen koffie.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
dat geeft een wolkje in je koffie toch een hele andere betekenis
Marathonnetje? Lukt best met die nieuwe mooie schoenen van je!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef Poppedein het volgende:
Weet je nog dat bankje over Lidl hardloopschoenen enzo...en mijn hoop dat ze uitverkocht waren in mijn maat?
Dat waren zeEn dat heeft me vanmiddag 212 euro gekost bij de run2day
Ik laat me soms toch ook zooooo makkelijk omlullen, weer een dure hobby erbij die over een maand weer op zolder belandt waarschijnlijk Tis goed voor de motivatie zullen we maar zeggen! Ik organiseer volgende week gelijk een sponsorloop! Of een weekie later, eerst nog wat conditie opbouwen
ohohoo ik dacht dat ik echt de enige was die zo op mijn handen zat...en dan heb ik mijn antwoord nog ehm * subtiel * verwoord...quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest gisteren nog erg lachen om iemand in het tweede streepjes topic. Die zei "dat het toch helega niet kon dat je vol zou lopen met water vanonder, want dat is anatomisch niet mogelijk, dat je dan vanonder leeg zou lopen als je uit het water kwam".
Ik heb de hele avond op mijn handen moeten zitten om niet te reageren.
Maar t was toch juist jouw antwoordquote:Op maandag 19 juli 2010 20:50 schreef mefke79 het volgende:
[..]
ohohoo ik dacht dat ik echt de enige was die zo op mijn handen zat...en dan heb ik mijn antwoord nog ehm * subtiel * verwoord...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof me, dit was de subtiele versie. En leeglopen doe ik ook. Deed ik al voor de bevalling. Tis zo smerig...* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef mefke79 het volgende:
@ PoppedeinIk heb t meegespiekt, en je hebt ook helemaal gelijk! Ik zei t alleen omdat jouw antwoord als eerste was dat er geen wate rin je vagina komt (als het goed is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof me, dit was de subtiele versie. En leeglopen doe ik ook. Deed ik al voor de bevalling. Tis zo smerig...
Ik bedoelde niet dat het op t handenzit gedeelte bij jou vandaan kwam
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef bodpa09 het volgende:
Jemig Free, hoe kom je daar nou weer aan? Heb je koorts enzo?
nee, maar andersom werkt nu ook even nietquote:Op maandag 19 juli 2010 21:10 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
freecell...je kan niet voor je kindjes zorgen als je niet goed voor jezelf zorgt he dame! Beterschaps!
Boks ouwe, kapotte vagijnbrigade unitedquote:
ik zit nu hier maar ga nu naar daarquote:Op maandag 19 juli 2010 22:31 schreef k_i_m het volgende:
Oh taart, ben je nog feee? want ik heb net gepm;d maar nou weet ik niet of het naar de goede was.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:37 schreef k_i_m het volgende:
Wat een lul he? Die man die wel eens bij mij thuiswoont.
Oh is het weer zover Be? Vraag of ie zn fluitje ff inslikt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben een beetje Wesley en Yolanthe moe...
Vanmorgen bij Giel een interview met een of ander BZ-zangertje die de openingsdans zong, nu bij 538 weer iemand (Joling?) die er ook was. Echt hoor... Get a life allemaal, ze zijn getrouwd, de foto's waren leuk (ik bedoel, wat een pak zeg!![]()
) maar kunnen we nu weer normaal doen?
En mijn fluitende collega moet ophouden anders ga ik hem slaan!
Yo en Wes getrouwd #6 Met Martin Morero trouwpakkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:19 schreef huuphuup het volgende:
linkje naar de foto's iemand?
ik heb er dus echt helemaal niets van meegekregen die hele bruiloft. Hoorde wel op de radio dat die Heitinga ofzo iets daarvoor getrouwd was en 3 dagen gefeest had op Ibiza. Ook al zo'n stijlvol feest dus![]()
Maar trouwjurken gluren doe k altijd graag
Zijn pak vind ik echt vreselijk, maar had Yo niet wat leukers kunnen doen met dr haar.. Die eeuwige middenscheiding...quote:
Tikkie aan de late kantquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef E.T. het volgende:
Ik zit op de camping.. fiets-routes uit te stippelen en dingen voor komende week te verzinnen
Ja, daar heb je een punt... het is zo gewoontjes eigenlijk in vergelijking met al het andere.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zijn pak vind ik echt vreselijk, maar had Yo niet wat leukers kunnen doen met dr haar.. Die eeuwige middenscheiding...
In de OP: Yo en Wes getrouwd #5 - Met heksen en kabouters!quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zijn pak vind ik echt vreselijk, maar had Yo niet wat leukers kunnen doen met dr haar.. Die eeuwige middenscheiding...
oh dat zou best kunnen hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de OP: Yo en Wes getrouwd #5 - Met heksen en kabouters!
Ik begreep van de experts in SHO dat de trouwerij van Heitinga een stuk minder overdreven en dus veel stijlvoller was, en volgens mij was dat huwelijk van Wes en Yo drie dagen, dat van Heitinga niet.
Waarom de tussenstap vista???quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:38 schreef Memmel het volgende:
Omg mijn laptop op kantoor migreert naar Vista. Ik heb de krant al uit. Wat zal ik nu eens gaan doen. Denk da'k mijn collega's maar een beetje ga vervelen.
huh wtf?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels waarom!
Haar haargrens komt bijna tot aan haar wenkbrauw en als ze haar haar anders heeft valt dat te veel op!Echt, het was me nooit opgevallen, maar het ziet er niet uit!
Of nou ja, ziet er niet uit, ik vind het niet zo heel mooi zeg maar.![]()
![]()
Even plaatje zoeken...
[ afbeelding ]
Ach, het komt denk ik ook doordat ze zelf iedere keer dat er een scheet in aantocht is contact zoeken met de media. En ik denk dat dat voornamelijk Yolanthe is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat zou best kunnen hoor!
Ik heb het allebei niet gevolgd, alleen in de auto op de radio iets over gehoord over Heitinga en Ibiza. Verder vind ik het allemaal dikke onzin, kom op, een voetballer gaat trouwen en de halve media ligt op zn gatt is duidelijk dat het komkommertijd is. Leuk trouwjurken gluren, maar t lijkt idd wel of er een koninklijk huwelijk was...
ik denk dat Jan al die aandacht gewoon niet hoeft... Ik denk dat ie zn prive en zn rust erg op prijs stelt.. Zeker met 2 kinderen zometeen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het komt denk ik ook doordat ze zelf ieder keer dat er een scheet in aantocht is contact zoeken met de media. En ik denk dat dat voornamelijk Yolanthe is.
Iemand zei in één van de WesYo-topics al dat Jan Smit nu ook veel minder in het "nieuws" is dan toen hij met Yolanthe was, terwijl zijn vriendin zwanger is....
Dat heb ik ook, echt, met donkere dons tot aan mn wenkbrauwen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels waarom!
Haar haargrens komt bijna tot aan haar wenkbrauw en als ze haar haar anders heeft valt dat te veel op!Echt, het was me nooit opgevallen, maar het ziet er niet uit!
Of nou ja, ziet er niet uit, ik vind het niet zo heel mooi zeg maar.![]()
![]()
Even plaatje zoeken...
[ afbeelding ]
Ja maar jij had geen huwelijk van 3 dagen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, echt, met donkere dons tot aan mn wenkbrauwen!
Dat denk ik ook, maar toen hij met Yo samen was, was hij constant in het (show)nieuws.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik denk dat Jan al die aandacht gewoon niet hoeft... Ik denk dat ie zn prive en zn rust erg op prijs stelt.. Zeker met 2 kinderen zometeen.
Heeft ze niet het nationaal songfestival gepresenteerd???quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:46 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik las een paar keer dat Yo presentatrice was... Maar van wat dan? Ze heeft toch alleen in ONM gespeeld en een keertje in zo'n mannenblad gestaan ofzo... Maar serieus, wat doet ze nou helemaal?
Ze doet toch een of ander kinderprogramma?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:46 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik las een paar keer dat Yo presentatrice was... Maar van wat dan? Ze heeft toch alleen in ONM gespeeld en een keertje in zo'n mannenblad gestaan ofzo... Maar serieus, wat doet ze nou helemaal?
ja, mn vader is de bestequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:54 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze doet toch een of ander kinderprogramma?
das wel een heul leuk programma trouwensquote:
True...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
das wel een heul leuk programma trouwens
Omdat ze dan tijd genoeg hebben om alle triljoen applicaties die ze hier gebruiken te testen voor de volgende versie ofzo. En migratie dan een stuk sneller zal gaan. Zoiets geloof ik.quote:
Dat is raar, vista staat bekent om zn compatibiliteit problemen... 7 niet, omdat je daar een virtuele xp kan draaien...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:06 schreef Memmel het volgende:
[..]
Omdat ze dan tijd genoeg hebben om alle triljoen applicaties die ze hier gebruiken te testen voor de volgende versie ofzo. En migratie dan een stuk sneller zal gaan. Zoiets geloof ik.
Ze hadden nog nooit een pak van die stof gemaakt... ben je inderdaad lekker klaar meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Dat pak zit gewoon echt niet goed... En dan betaal je 10.000 euro...
Nou dat dus ook... Dan moet het weer perse een exclusieve stof zijn... En dan wordt het dus een flop. Het ziet er echt slecht uit. Zelfs een pak bij de C&A had beter gezeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hadden nog nooit een pak van die stof gemaakt... ben je inderdaad lekker klaar mee
das geen mond, das een paardenbekquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:41 schreef appelfan het volgende:
Volgens mij heeft ze ook nog botox gebruikt. Als ze lacht zie je alleen haar mond omhoog gaan
Met snor.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:14 schreef lady-wrb het volgende:
en wat een fantastische songtitels
"de zon die schijnt" en "de lucht is blauw" als opvolger
haalt hij zijn inspiratie bij de teletubbies ofzo?
Dan is wesley een mini-me van Joran.. Joran is namelijk 2 meter, en wesley iets van 20 CM.quote:
Ja de pure pasta... De melk variant liet ze mooi liggen... En overal zat pasta... De stoel, de tafel... Gewoon overal..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had al gekeken en vooral die chocoladepasta broodjes waren vast een hit
Ze moet eerst ff een kind baren voor de alimentatie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ben benieuwd wanneer Ma Sneijder bij Shownieuws zit 'de citruspers, het campingbed, de afwaskwast...alles is weg'
Wordt denk ik meer zoiets als: de jaguar, het tweede huis, de gouden sieraden, de armani onderbroeken, de glanzende AGA cooker... alles dat een beetje sfeer maakte is weg!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ben benieuwd wanneer Ma Sneijder bij Shownieuws zit 'de citruspers, het campingbed, de afwaskwast...alles is weg'
Volgens mij gaat ze dat nog even in guldens omrekenen ook. Staat allemaal wat interessanter enzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Leandra het volgende:
En de moeder van Wesley niet weten wat een AGA is, en al niet begrijpen dat ze zo'n duur fornuis moesten hebben, dus dat wordt dan gewoon "Het fornuis van ¤ 7.000,= heeft ze gewoon meegenomen"
Kip aan 't spit van de markt is het hier geworden. Lekker handig aangezien ze daar ook allerlei groenten verkopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:47 schreef Suzanna het volgende:
Pfff... spijt van dat ik ben gaan koken met dit weer. Maar ja, wat moet je anders. Ze moeten toch wat eten
ik ben hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:11 schreef Ticootje het volgende:
Wat is iedereen stil. Hebben er dames zin in een schuurmeet?
die snap ik even niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef simmu het volgende:
ik val eventjes binnen hoor, ik vroeg me namelijk nav dit topic: Ambtenaar mag toegang tot woning eisen # 5 af, of jullie allemaal hier (bijna iig) beseffen dat zo'n wet jullie ook aangaat. als het je niet boeit negeer je het gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |