Ik heb de Familie Meyer gelezen en vond het een goed boek. Leest lekker. Ik ben nu bezig in de Jasper Fforde reeks, heb The Eyre Affair uit. Ongelooflijk verslavend!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeggen me beide niets, gaan ook op het lijstje om te onderzoeken.
Ik las ook goeie dingen over de boeken van Charles Lewinsky 'Het lot van de Familie Meyer' en De verborgen geschiedenis van Courtillon'. Heeft iemand die gelezen?
Ik zou gewoon uit nijd het gehakt uit de vriezer halenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m1n nagels ook net gelakt. Jodokus mocht de kleur zeggen. Hij koos rood. Maar tis heul geen woensdag, wat nu?
Toch wel he?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uit nijd het gehakt uit de vriezer halen.
Ik heb deze week geen tijd om langs te komen..anders had je weer een dag volgeplandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef E.T. het volgende:
Ik zit op de camping.. fiets-routes uit te stippelen en dingen voor komende week te verzinnen
zit hier nog drie wekenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb deze week geen tijd om langs te komen..anders had je weer een dag volgepland
hoe is het met cas en zijn leesgedoe?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef moussy het volgende:
had mn praline chocola in de koelkast gelegd
nu is het niet lekker meer
Ik ben ook al een week 1 kindloos... Twan komt "al" over 2 weken terug. 5 weken is wel erg lang vind ik. Maar ik begrijp ook wat je bedoelt met aan de ene kant fijn, aan de andere kant niet... dat gevoel heb ik ook. Het is wel zo dat als Twan terug is, hij dan ruim 3 weken bij ons is.quote:Op zondag 18 juli 2010 08:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben al een week kindloos
nog maar 4 weken te gaan![]()
aan de ene kant wel fijn, aan de andere kant ook niet.
maar tis voor ons allebei wel even goed, denk ik.
en ik heb natuurlijk grootse plannen met zijn kamer.
er is al heel veel weg
Er zijn toch geen lammetjes meer nu?quote:Op zondag 18 juli 2010 08:31 schreef Memmel het volgende:
Weet ik niet. Beetje klok en klepel verhaal voor mij.
ach, ik weet dat hij het fijn heeft.quote:
Nee geloof het niet. En ze gaan pas om 12 uur open, enk dat het kinderboerderij hier in de buurt wordt.quote:
Whaha die ringtones!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's wel lang zeg Lady. Sterkte met "uitzitten" en wat leuk van die kamer.![]()
Wij hebben gister voor oudste een telefoon gekocht. ik vond het toch ff een momentjeHij was niet meer op voorraad dus nog ff geduld. Maar hij heeft al wel een ringtone uitgezocht.
(Star Wars muziekje; droog commentaar ja, da's voor als mijn vader belt
) En voor mij ook een ringtone
You've got a message from the darkside
![]()
Nou ja, en een nieuw bureau en bed. en nu dus behang afsteken en verven enzo. Lekker met deze temperaturen.
ja! Of bij spuuglokje d'r ouders in de tuin survivalenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:15 schreef Groofsken het volgende:
Zal ik eens gewoon een camping boeken, gewoon maar gaan kamperen met dat duo van me.
Hmmm, klinkt goed. Ik vind het voor S zo leuk, maar knijp hem dan zelf wel weer voor R... slapen in de tent, flesjes maken bij een tent, poepluiers en en en... Ik denk dat ik het gewoon maar doe.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ja! Of bij spuuglokje d'r ouders in de tuin survivalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |