Ik heb de Familie Meyer gelezen en vond het een goed boek. Leest lekker. Ik ben nu bezig in de Jasper Fforde reeks, heb The Eyre Affair uit. Ongelooflijk verslavend!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeggen me beide niets, gaan ook op het lijstje om te onderzoeken.
Ik las ook goeie dingen over de boeken van Charles Lewinsky 'Het lot van de Familie Meyer' en De verborgen geschiedenis van Courtillon'. Heeft iemand die gelezen?
Ik zou gewoon uit nijd het gehakt uit de vriezer halenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m1n nagels ook net gelakt. Jodokus mocht de kleur zeggen. Hij koos rood. Maar tis heul geen woensdag, wat nu?
Toch wel he?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uit nijd het gehakt uit de vriezer halen.
Ik heb deze week geen tijd om langs te komen..anders had je weer een dag volgeplandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef E.T. het volgende:
Ik zit op de camping.. fiets-routes uit te stippelen en dingen voor komende week te verzinnen
zit hier nog drie wekenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb deze week geen tijd om langs te komen..anders had je weer een dag volgepland
hoe is het met cas en zijn leesgedoe?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef moussy het volgende:
had mn praline chocola in de koelkast gelegd
nu is het niet lekker meer
Ik ben ook al een week 1 kindloos... Twan komt "al" over 2 weken terug. 5 weken is wel erg lang vind ik. Maar ik begrijp ook wat je bedoelt met aan de ene kant fijn, aan de andere kant niet... dat gevoel heb ik ook. Het is wel zo dat als Twan terug is, hij dan ruim 3 weken bij ons is.quote:Op zondag 18 juli 2010 08:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben al een week kindloos
nog maar 4 weken te gaan![]()
aan de ene kant wel fijn, aan de andere kant ook niet.
maar tis voor ons allebei wel even goed, denk ik.
en ik heb natuurlijk grootse plannen met zijn kamer.
er is al heel veel weg
Er zijn toch geen lammetjes meer nu?quote:Op zondag 18 juli 2010 08:31 schreef Memmel het volgende:
Weet ik niet. Beetje klok en klepel verhaal voor mij.
ach, ik weet dat hij het fijn heeft.quote:
Nee geloof het niet. En ze gaan pas om 12 uur open, enk dat het kinderboerderij hier in de buurt wordt.quote:
Whaha die ringtones!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's wel lang zeg Lady. Sterkte met "uitzitten" en wat leuk van die kamer.![]()
Wij hebben gister voor oudste een telefoon gekocht. ik vond het toch ff een momentjeHij was niet meer op voorraad dus nog ff geduld. Maar hij heeft al wel een ringtone uitgezocht.
(Star Wars muziekje; droog commentaar ja, da's voor als mijn vader belt
) En voor mij ook een ringtone
You've got a message from the darkside
![]()
Nou ja, en een nieuw bureau en bed. en nu dus behang afsteken en verven enzo. Lekker met deze temperaturen.
ja! Of bij spuuglokje d'r ouders in de tuin survivalenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:15 schreef Groofsken het volgende:
Zal ik eens gewoon een camping boeken, gewoon maar gaan kamperen met dat duo van me.
Hmmm, klinkt goed. Ik vind het voor S zo leuk, maar knijp hem dan zelf wel weer voor R... slapen in de tent, flesjes maken bij een tent, poepluiers en en en... Ik denk dat ik het gewoon maar doe.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ja! Of bij spuuglokje d'r ouders in de tuin survivalen
Hihi, de oudste niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Maarrrr... de jongste twee vonden het geweldig leuk en wilden nog veel langer blijven. Dus het is blijkbaar nogal persoonsgebonden?
Sterre en Tristan hebben in opa's vijver in de voortuin gezwommen:quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ja! Of bij spuuglokje d'r ouders in de tuin survivalen
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:21 schreef moussy het volgende:
Ik heb een moeder die steeds 'zeurt' dat we niet zo vaak komen, terwijl ze hier zelf 4x misschien 5x p jr komten áls we er dan zijn, heeft ze ruzie met d'r man, of eeuwig commentaar op *vulmaarwatin* ik kijk er ook altijd naar uit.. familiebezoekjes ..:')
Ja, België he.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:39 schreef Groofsken het volgende:
My God, Spuug, wat hebben die voor een paradijs daar!
Zet em te koopquote:Op zondag 18 juli 2010 15:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://farm5.static.flickr.com/4095/4804799574_274ff182d7_b.jpg
Onder een linkje, voor wie durft
Heb ondertussen al gevonden dat het een julikever is en dat die zeldzaam zijn
Laten we zeggen dat 2 nachtjes logeren echt het maximum is.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Die Tuin Spuug!Verder is het wel meegevallen?
op de foto's ziet het er wel gezellig uit.
![]()
Dat zag ik alquote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nah deze doet alleen nog kraken als hij verpulvert..hij is haske dood
quote:
ik ook! Je ziet er niets meer vanquote:Op zondag 18 juli 2010 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
ohoooo
Heb je de schade al kunnen bekijken Mous?en ja, ook ik heb dit al eens gehad. En mijn zussen.... Mijn moeder is echt meester in krulborstel-worstelen
of buuf blijft binnenkort zelf een keer vastzitten met de borstelquote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef moussy het volgende:
Het mooie is, dit krijgen jullie ook allemaal nog![]()
oké de buuf dan niet, maar die krijgt vast wel een klungelige schoondochter
receptje?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef k_i_m het volgende:
Jah, de kipnuggets waren erg lekker. Zelfs Beppie heeft er aardig wat weg zitten kanen (die mot tegenwoordig geen kip meer) dus moeders is tevree.
Oe, klinkt erg simpel en lekker, bedanktquote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef k_i_m het volgende:
Kip in stukjes, alvast voor-kruiden. Dan door de bloem halen. Bebloemde kip door ei en dan door paneermeel halen. En dan in de frituur.
Ik moet nog even vogelen met het paneermengsel om het pikant te maken, maar voor nu viel het me alsnog niet tegen!
Ja, dat gevoel krijg ik nu ook wel een beetjequote:Op zondag 18 juli 2010 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Het is zo simpel eigenlijk dat ik mezelf achteraf stom vond dat ik het nog nooit gemaakt had.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Het is zo simpel eigenlijk dat ik mezelf achteraf stom vond dat ik het nog nooit gemaakt had.
Oeh, wij halen altijd zo'n doos als we weer eens bij de Makro zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel krijg ik nu ook wel een beetjeIk vind die van van Dobben zo lekker, maar die verkopen ze niet los, dus je zit altijd met drie andere soorten verplichte hapjes ook wel lekker, maar niet zo lekker als de kipstukjes
![]()
Das wel een goedequote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef k_i_m het volgende:
Een maiskolf. En bananen om te bakken, met bruine suiker
.
Wel lekker met een kwak zure roomquote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Das wel een goedeLang (heel lang) geleden dat ik een maiskolf heb afgekloven
Bohhhh, dat klinkt nog veul beter dan basterdsuikerquote:Op zondag 18 juli 2010 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bananen met chocotoff in alufolie!
Ja, wij waren van de week bij de Sligro, vandaar hier ook weer voorraad... Hoogvliet verkoopt ze hier trouwens ook in kleine pakjes, maar die vind ik veeeeeel te duur.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oeh, wij halen altijd zo'n doos als we weer eens bij de Makro zijn. Gek genoeg vind ik de kipstukjes dan weer stukken minder dan de bitterballen
.
Oeh, dat klinkt ook lekker! Gebruik je dan gewone bananen of bakbananen?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bananen met chocotoff in alufolie!
Geweune, die zijn tenminste snel klaarquote:Op maandag 19 juli 2010 09:18 schreef Raissa het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook lekker! Gebruik je dan gewone bananen of bakbananen?
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Hulloooooooo
ik heb nog steeds niets te vertellen, dus ik kom maar even slap tvpén ofzo
En d'r zit meer smaak anquote:Op maandag 19 juli 2010 09:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geweune, die zijn tenminste snel klaar
Dat zit er ook aan een piemel als je m week niet wast.. Meer smaak is niet altijd beter.quote:
Fromage de têtequote:Op maandag 19 juli 2010 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zit er ook aan een piemel als je m week niet wast.. Meer smaak is niet altijd beter.
Of frituren in bierbeslag. Daar blijf je van vretenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Die bakbananen moet je ook uren laten smeulen voordat ze lekker zacht en eetbaar zijn.
volgens mij maak jij poep nog lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Of frituren in bierbeslag. Daar blijf je van vreten
Moet je wel eerst een kloon aanmaken.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga er een boek ovr schrijven denk ik. Hoe je van een drol een gebakje maakt
En je tiet er 1000x per minuut uitfloppen voor de voeding... Dan kun je aan een boek beginnen.quote:
Niet te lang he, dan worden het van die lege zakjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zal hem over m`n schouder zwaaien, dan kan ik op m`n rug voeden
dat zuigt!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je kan een boodschappentas leeggooien, het blijft een boodschappentas
ik ben wel vast aan t oefenen hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En je tiet er 1000x per minuut uitfloppen voor de voeding... Dan kun je aan een boek beginnen.
Heb je dan ook tepels als pannenkoeken?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ben wel vast aan t oefenen hoor
Dan zijn we denk ik niet onder de indruk hoor...quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zijn we denk ik niet onder de indruk hoor...
Kan wel...quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest gisteren nog erg lachen om iemand in het tweede streepjes topic. Die zei "dat het toch helega niet kon dat je vol zou lopen met water vanonder, want dat is anatomisch niet mogelijk, dat je dan vanonder leeg zou lopen als je uit het water kwam".
Ik heb de hele avond op mijn handen moeten zitten om niet te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |