Ze ziet er prachtig uitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Een foto van de zwangere Ali Larter (alhoewel ze er niet echt uitziet als iemand die nog tot kerst moet wachten op haar kindje
[ afbeelding ]
In de volgende link staan foto's van Courtney die zijn gemaakt tijdens de opnames van Scream 4. Deze opnames zijn net begonnen. Kan me niet voorstellen dat ze een film gaat opnemen in een periode dat je elk moment gaat bevallen en de opnames stil gelegd moeten worden voor je. En ik moet zeggen...ze ziet er niet zwanger uit, en volgens de OP zou ze toch deze maand moeten bevallen. . Het is ook nooit officieel bevestigd, terwijl ze het volgens mij van de daken zou schreeuwen als ze zwanger zou zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:26 schreef J-net het volgende:
Courtney Cox schijnt nog steeds zwanger te zijn en Mariah Carey was toen het erbij gezet is wel zwanger, maar na de ontkenning er niet uitgehaald.....
quote:NASCAR driver Montoya welcomes third child
NASCAR driver Juan Pablo Montoya of Colombia and wife Connie have welcomed their third child.
Montoya, 34, announced the arrival of daughter Manuela on Monday through his Twitter account. She joins brother Sebastian and sister Paulina.
The birth following a rare NASCAR off week means Montoya almost certainly will be in Indianapolis this weekend for the Brickyard 400.
Ik post wel niet veel hier, maar lees altijd mee..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Is er misschien iemand die weer een mooie banner voor de OP wilt maken?![]()
Deze is inmiddels alweer oud en ook de kwaliteit is minder, hij lijkt wel flink geresized, zo onscherp. Een nieuwe zou heel leuk zijn
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:15 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik post wel niet veel hier, maar lees altijd mee..![]()
*Maakt banner*
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Mooi! Maar wie is die eerste vrouw... ze lijkt op Jlo.....
Spreek je het uit als Vallérie of als Vèllerie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge is gisteren vader geworden van een meisje Valerie Jones. Straks meer bij RTL Boulevard
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:53 schreef hexje het volgende:
Christina Applegate (38) en haar Nederlandse verloofde Martyn Lenoble (41) verwachten over een paar maanden hun eerste kindje.
Válerie kan ook nog en dat vind ik het meest logische.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Spreek je het uit als Vallérie of als Vèllerie?
Wat leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:53 schreef hexje het volgende:
Christina Applegate (38) en haar Nederlandse verloofde Martyn Lenoble (41) verwachten over een paar maanden hun eerste kindje.
Als ik het me goed kan herinneren komt zijn vrouw uit Amerika, vermoed dan het laatstequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:53 schreef hexje het volgende:
Ahquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij was het eerste kiekje nog niet voorbij gekomen van Tiffani Amber Thiessen na de geboorte van Harper.
[ afbeelding ]
Met dank aan Butterfly91 vanuit het celebs&koters-topic
En hij is eruit! En hij heet... Benjamin (en de rest verstond ik niet)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:12 schreef J-net het volgende:
Renate Verbaan schijnt aan het bevallen te zijn van zoon #2
Niet mee eens. En niet mee eensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Benjamin geen leuke naam. En past totaal niet bij Julian.
Ik ook nietquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:42 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Julian ( Juhlyian voor de hippe ouders) wel super!
Dat van die 3 lettergrepen klopt dan wel idd.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Psst, je bent de Pfaffertjesbus kwijt!![]()
quote:'Orlando Bloom wordt vader'
Uitgegeven: 25 juli 2010 13:21
Laatst gewijzigd: 25 juli 2010 13:22
AMSTERDAM - Orlando Bloom en Miranda Kerr verwachten hun eerste kind. Dat beweren verschillende Australische media na het geheime huwelijk van de Britse acteur en het Australische model.
Kerr heeft haar familie, vrienden en zakenpartners vertelt dat ze zwanger is, beweert de Australische columnist Jonathan Moran. Kerr haalde deze week een streep door haar komende modellenklussen.
Volgens een verklaring wil de 27-jarige genieten van haar wittebroodsweken, verschillende ingewijden zeggen dat Miranda's lege agenda te maken heeft met een zwangerschap.
Kerr vertelde onlangs dat ze zeker een kinderwens heeft. "Ik wil graag moeder worden en weet dat Orlando een geweldige vader zal zijn."
Het model leerde de 33-jarige acteur in 2006 kennen tijdens een modeshow van lingeriemerk Victoria's Secret, waarvan Kerr een van de gezichten is. Een jaar later kregen ze een relatie.
quote:Barbara Barend is zwanger
Uitgegeven: 26 juli 2010 19:53
Laatst gewijzigd: 26 juli 2010 19:52
AMSTERDAM - Barbara Barend is in verwachting van haar eerste kindje. Dat werd maandag bekendgemaakt in RTL Boulevard. De presentatrice verwacht in januari een zoon.
Het kindje krijgt twee moeders, Barend is verloofd met een vrouw.
De 36-jarige journaliste maakte in februari bekend op haar knieën te zijn gegaan voor haar vriendin tijdens een vakantie in Zuid-Amerika. "Ze is echt een leuke, intelligente en onwijs stoere vrouw", sprak Barend destijds over haar geliefde.
Babara is de dochter van Frits Barend en het achternichtje van Sonja Barend. Ze presenteerde veel sportprogramma's. Ook heeft ze met haar vader de sportglossy Helden opgericht.
Dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Benjamin geen leuke naam. En past totaal niet bij Julian.
Al ben ik wel van mening dat namen niet perse bij elkaar moeten passen.
Ik heb de vorige pagina niet gekeken. Vandaar dat ik hier neer zette.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat stond er vier posts boven je ook al Haaibaaike
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is heelinderdaad.
Jouw reactie is meer
quote:CSI: Miami star Emily Procter is pregnant!
The 41-year-old actress is currently expecting baby no. 1 with her partner, musician Paul Bryan, confirms her rep.
According to TV Guide Magazine, the pregnancy will not be written into her character Calleigh Duquesne's roll for the show's upcoming season, which is set to air in the fall.
Congratulations to the Procter-Bryans!
dat buikje was al lang te zien....staat al in het vorige topicquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:25 schreef ScarletXx het volgende:
Hier dan toch een buikje te zien?:
[ afbeelding ]
Alicia Keys trouwens voor als jullie dat nog niet zagen![]()
Vast een shirt van Vivianquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:50 schreef Bostonian het volgende:
Ik was in Drievliet en liep langs een optreden van meidenband Kus. Monique de Waal volgens mij heet ze zo, maar ze heeft een hele bolle toet en ze droeg een shirt met "I love my baby". Duidelijk dus.
quote:Plien van Bennekom bevallen
van onze redactie
AMSTERDAM - Plien van Bennekom, de helft van cabarétduo Plien en Bianca, is op 3 juli bevallen van een zoon.
Tijn is de tweede zoon voor Plien en haar echtgenoot Jeroen Wassmer. Mees werd in december 2006 geboren.
RTL Boulevard meldt dat de bevalling goed is verlopen en het gezin dolgelukkig is.
quote:zo 01 aug 2010, 10:46
Thomas Berge vader?
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Het lijkt erop dat Thomas Berge zijn collega Jan Smit achterna gaat.
De 20-jarige zanger twitterde vannacht om kwart over twee vanaf Curaçao: "Jullie zijn de eerste!!"
Thomas heeft sinds november een vaste relatie met de 18-jarige Miss-Overijssel 2009-kandidate. Eerder hadden de twee ook al wat. Overigens is het bericht van Twitter gehaald. Maar wij hebben de foto nog…
Wordt ongetwijfeld vervolgd…
Ik hoop inderdaad ook op een publiciteitsstunt of een slechte grap.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:57 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Vast een publiciteitsstunt...Lijkt me sterk dat hij vader wordt..
bron: Telegraafquote:In een jolige bui twitterde de 20-jarige zanger vannacht om kwart over twee vanaf Curaçao: "Jullie zijn de eerste!!"
In een vervolg Twitter meldt hij echter: "Dat t-shirtje is voor ons hondje Molly, het is geen babywinkeltje hahaha!"
Wow, echt op z'n Alicia Keys, haar eigen stijl, mooiquote:
Zo, die is echt mooi zwanger en die jurk staat haar prachtigquote:
Waarschijnlijk vind zij het wel prachtig, en dat haar kont net zo dik is als haar buik daar kan ze weinig aan doen lijkt mij net zoals dat ze er niets aan kan doen dat haar buik er volgens jou uitziet als een skippy bal.... Ieder zijn mening natuurlijk maar uiteindelijk gaat het erom dat zij het mooi vindt!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef ivetje het volgende:
Prachtig? Haar kont is net zo dik als haar buik op die pic en in die jurk. En ze heeft alleen maar buik aan de voorkant. Die heel hoog lijkt te zitten op die pic. Geen mooi, rond buikje maar 1 grote skippybal. Ik vind het echt niet mooi. En ik had dan liever nog even gewacht met dat huwelijk of met het kindje. Beetje zonde om zo je "mooiste" ag te beleven.
Mee eenschquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef Vivi het volgende:
Hoeveel woordenbraaksel kan er uit je toetsenbord komen zeg.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef ivetje het volgende:
En ik had dan liever nog even gewacht met dat huwelijk of met het kindje. Beetje zonde om zo je "mooiste" ag te beleven.
Jij mag god op je blote knietjes danken als jij later zo mooi zwanger mag zijn. Wat een gewauwel wat elkaar in elke zin tegen spreekt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef ivetje het volgende:
Prachtig? Haar kont is net zo dik als haar buik op die pic en in die jurk. En ze heeft alleen maar buik aan de voorkant. Die heel hoog lijkt te zitten op die pic. Geen mooi, rond buikje maar 1 grote skippybal. Ik vind het echt niet mooi. En ik had dan liever nog even gewacht met dat huwelijk of met het kindje. Beetje zonde om zo je "mooiste" ag te beleven.
Inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef Vivi het volgende:
Hoeveel woordenbraaksel kan er uit je toetsenbord komen zeg.
quote:Congratulations to One Republic frontman Ryan Tedder and wife Genevieve who welcomed their first child – a baby boy – on Monday morning (August 2).
One source tells E! Online, “Mum and baby are doing well and the couple is very happy.”
Previously the 31-year-old singer/songwriter opened up about hitting the books before the arrival of his son in order to prepare himself for fatherhood: “I’ve done my homework. So hopefully I can handle it.”
Ryan and Genevieve, who met in college through mutual friends, have been married since 2004 and divide their time between Los Angeles, Calif. and Denver, Colorado.
quote:Thomas Beatie - who the media has labeled as the 'pregnant man' - and his wife Nancy have welcomed their third child, RadarOnline reports.
A source close to the family reveals that it's another boy for the Beaties:
“He’s got light brown hair and blue eyes. He’s very handsome and adorable, and he’s big and healthy,” revealed the source, who added that Beatie was only in the hospital on Sunday, July 25 for 24 hours before he was discharged.
The baby came so quickly, Thomas almost didn't make it to the hospital. “It was a very quick labor. He nearly didn’t make it to the hospital and almost had him in the car!” the source revealed.
“With their first child, Susan, Thomas was in the hospital for four days, and the next time with Austin he was there for two days,” the source said of Thomas' stay at the Oregon hospital where he gave birth to all three of his children naturally. “This time, their son was completely healthy so there was no reason to stay longer.”
Thomas and Nancy are already parents to daughter Susan, 2, and son Austin, 1.
Thomas, 35, was born a woman and had his breasts surgically removed. He legally changed his gender from female to male. Thomas said that he retained his female sex organs because he intended one day to get pregnant. Nancy, 46, is unable to have children because of a hysterectomy.
Congratulations to the Beatie family!
Misschien is ze al veel langer zwanger... dat is toch wel vaker zo dat celebs zeggen dat ze nog lang moeten of dat ze als ze bijna gaan bevallen dan pas vertellen dat ze zwanger zijn. Heb eigenlijk geen idee hoelang ze zwanger is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef ScarletXx het volgende:
Ik vind alleen dat Alicia Keys een flinke buik heeft hoor voor de aantal weken dat ze is. Ze is nog later als mij uitgerekend en ik heb nog lang niet zo een buik, zeker niet voor een eerste kindje. Maargoed bij iedereen gaat het anders, das zeker te zien.. verder wel erg mooi hoor.
Dat, plus dat de één een enorme buik kan hebben met X weken zwangerschap terwijl een ander die net zoveel weken zwanger is amper buik lijkt te hebben. Daar is sowieso geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien is ze al veel langer zwanger... dat is toch wel vaker zo dat celebs zeggen dat ze nog lang moeten of dat ze als ze bijna gaan bevallen dan pas vertellen dat ze zwanger zijn. Heb eigenlijk geen idee hoelang ze zwanger is.
quote:Pop singer Lily Allen and boyfriend Sam Cooper are expecting their first child.
A recent scan revealed the chart topper, 25, was three months’ pregnant, she told reporters.
The star said: “It brings me great pleasure to tell you that Sam and I are expecting our first child. It goes without saying that we are both absolutely delighted.”
Allen, daughter of comedian and actor Keith Allen, started dating her builder boyfriend, 32, last summer.
Her pregnancy follows numerous hints that she was retiring from pop music, but last month she took to the stage at London’s Wireless Festival, providing support for US rap superstar Jay-Z.
Er is nog weinig te zien andersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad leuke foto's van Doutzenmooi zwanger is ze!
Ik heb het idee dat die 'man' al minstens 6 kinderen heeft geworpen, of in elk geval constant zwanger is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:01 schreef rena het volgende:
En de zwangere man is weer bevallen, wat mij betreft is het gewoon een vrouw op dat gebied, maar goed:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |