Ze ziet er prachtig uitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Een foto van de zwangere Ali Larter (alhoewel ze er niet echt uitziet als iemand die nog tot kerst moet wachten op haar kindje
[ afbeelding ]
In de volgende link staan foto's van Courtney die zijn gemaakt tijdens de opnames van Scream 4. Deze opnames zijn net begonnen. Kan me niet voorstellen dat ze een film gaat opnemen in een periode dat je elk moment gaat bevallen en de opnames stil gelegd moeten worden voor je. En ik moet zeggen...ze ziet er niet zwanger uit, en volgens de OP zou ze toch deze maand moeten bevallen. . Het is ook nooit officieel bevestigd, terwijl ze het volgens mij van de daken zou schreeuwen als ze zwanger zou zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:26 schreef J-net het volgende:
Courtney Cox schijnt nog steeds zwanger te zijn en Mariah Carey was toen het erbij gezet is wel zwanger, maar na de ontkenning er niet uitgehaald.....
quote:NASCAR driver Montoya welcomes third child
NASCAR driver Juan Pablo Montoya of Colombia and wife Connie have welcomed their third child.
Montoya, 34, announced the arrival of daughter Manuela on Monday through his Twitter account. She joins brother Sebastian and sister Paulina.
The birth following a rare NASCAR off week means Montoya almost certainly will be in Indianapolis this weekend for the Brickyard 400.
Ik post wel niet veel hier, maar lees altijd mee..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Is er misschien iemand die weer een mooie banner voor de OP wilt maken?![]()
Deze is inmiddels alweer oud en ook de kwaliteit is minder, hij lijkt wel flink geresized, zo onscherp. Een nieuwe zou heel leuk zijn
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:15 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik post wel niet veel hier, maar lees altijd mee..![]()
*Maakt banner*
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Mooi! Maar wie is die eerste vrouw... ze lijkt op Jlo.....
Spreek je het uit als Vallérie of als Vèllerie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge is gisteren vader geworden van een meisje Valerie Jones. Straks meer bij RTL Boulevard
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:53 schreef hexje het volgende:
Christina Applegate (38) en haar Nederlandse verloofde Martyn Lenoble (41) verwachten over een paar maanden hun eerste kindje.
Válerie kan ook nog en dat vind ik het meest logische.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Spreek je het uit als Vallérie of als Vèllerie?
Wat leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:53 schreef hexje het volgende:
Christina Applegate (38) en haar Nederlandse verloofde Martyn Lenoble (41) verwachten over een paar maanden hun eerste kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |