De tijd dat er overal nog www. voor moest ligt al een jaartje of 10 achter ons.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
http://paiq.nl/
Waarom staat er geen www. voor?
Sounds fishy.
1. Pure onzin. Als ik een leuke man zie en ik wil em, stap ik ook op em af en doe ik mn uiterste best.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het gaat niet om de deksel maar de simpele constatering dat mannen meer moeten doen. Vooral met daten is het een kwestie van aandacht. Input en output, zolang je input heb maakt het niet erg veel uit wie je afwijst.
Want jij gaat mij niet vertellen dat jij na 10 interesse berichten niet iemand kan vinden die terugschrijft, dan zou je namelijk 1 op 5 doen, wat de matige dames zo een beetje scoren. Sowieso al hoger dan een knappe man.
Ik wil sowieso geen relatie met een vaste kliekjes foksterquote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Maar er zijn zat vrouwen die daar wel een probleem mee hebben (komt hier en daar op Fok! weleens voorbij, dat soort topics, van die jaloerse vrouwen met een vriend die een "vriendin" hebben).
Dat bedoel ik nog niet eens, maar meer dat ik dat weleens voorbij zie komen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen relatie met een vaste kliekjes fokster. Stel je voor zeg, dan zou het tijdens het avondeten gaan over al die kuttopiques die ik op die dag heb geopend en al die aardige reacties die ik hier op R&P geef.
Gelukkig ligt de tijd dat m'n moeder op FOK! zat ver achter onsquote:Op zondag 18 juli 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nog niet eens, maar meer dat ik dat weleens voorbij zie komen.
Oh dat is irritant, mijn ex zat altijd mijn historie te checken en er commentaar op te geven
Oeh dat lijkt me pas erg. Mijn moeder weet niet eens van het bestaan af gelukkig.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig ligt de tijd dat m'n moeder op FOK! zat ver achter ons
Mijn moeder is er zoeen die meent dat je alle websites via google op moet zoeken. Dat scheelt ook welquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me pas erg. Mijn moeder weet niet eens van het bestaan af gelukkig.
1. Tuurlijk dat willen mannen ook maar datingsites zijn een kwestie van kans voor mannen. Geen plek zoals een supermarkt of kroeg waar je iemand kan uitzoeken.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
1. Pure onzin. Als ik een leuke man zie en ik wil em, stap ik ook op em af en doe ik mn uiterste best.
2. Nja ok, misschien heb je daar idnerdaad wel een punt... het komt zelden voor dat een man niet reageert... misschien 1 op 5 die geen interesse terug toont. Maar dan moet ik er wel bij zetten dat ik zelden op mannen reageer en nooit op mannen die ik out of my league acht.
Nee, tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Nja een beetje internetsite heeft gewoon de www voor?
Je generaliseert wel erg hoor, alsof alle vrouwen zo zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
1. Tuurlijk dat willen mannen ook maar datingsites zijn een kwestie van kans voor mannen. Geen plek zoals een supermarkt of kroeg waar je iemand kan uitzoeken.
2. Dit is de rede omdat vrouwen aandacht genoeg krijgen is het kansloos voor een man om de aandacht van een vrouw er bij te houden. Je kan je alleen profileren. Vrouwen houden die aandacht ook graag bij zich en nemen weinig iniatief.
Ik heb nu 4 dames op mijn msn van rp. 2 daar spreek ik regelmatig mee. 2 heb ik nog nooit gesproken na het geven van mijn msn adres, maar zullen ook nooit zelf beginnen.
Serieus, dat is allang niet meer zo...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Nja een beetje internetsite heeft gewoon de www voor?
Er staat geen vaag emailadres in?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Civilian het volgende:
Vandaag een berichtje gekregen van een Spaanse
Wel een heerlijk overdreven bericht, dus ben wel een beetje achterdochtig.
En mijn god, wat is zij beroerd in NederlandsDat is een punt waar ik me toch wel overheen moet zetten.
De standaard d/t foutjes enzo kan ik mee leven, maar 't moet toch niet te beroerd zijn
haha nee.. en geen vage foto's of juist foto's van supermodellen enzoquote:
Gelul. Als een leuke man mij een berichtje stuurt, reageer ik heus wel. Lekker makkelijk om alles op de vrouw af te schuiven zodat je zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
1. Tuurlijk dat willen mannen ook maar datingsites zijn een kwestie van kans voor mannen. Geen plek zoals een supermarkt of kroeg waar je iemand kan uitzoeken.
2. Dit is de rede omdat vrouwen aandacht genoeg krijgen is het kansloos voor een man om de aandacht van een vrouw er bij te houden. Je kan je alleen profileren. Vrouwen houden die aandacht ook graag bij zich en nemen weinig iniatief.
Ik heb nu 4 dames op mijn msn van rp. 2 daar spreek ik regelmatig mee. 2 heb ik nog nooit gesproken na het geven van mijn msn adres, maar zullen ook nooit zelf beginnen.
"Nee meid, pijpen schrijf je met een lange ij!!!"quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Civilian het volgende:
En mijn god, wat is zij beroerd in NederlandsDat is een punt waar ik me toch wel overheen moet zetten.
De standaard d/t foutjes enzo kan ik mee leven, maar 't moet toch niet te beroerd zijn
picardmike is totaal niet interessant voor welke vrouw dan ook. Oh ja en hij blijft maar zeuren.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je generaliseert wel erg hoor, alsof alle vrouwen zo zijn.
Net een wijfquote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
picardmike is totaal niet interessant voor welke vrouw dan ook. Oh ja en hij blijft maar zeuren.
Nee de oudere vrouwen nemen ook zelf iniatief boven de 33 zo een beetje. Voor de rest zullen vrouwen daaronder zelf zo weinig mogelijk iniatief nemen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je generaliseert wel erg hoor, alsof alle vrouwen zo zijn.
Ja, lukt voor mij voor geen meter idd.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef picardmike het volgende:
rond de 25e loopt dat contact het meest gestoord en zijn beide sekse het meest verschillend.
Met zijn semi-wetenschappelijke onderbouwingen iedere keer. Alsof potentiële leuke vrouwen op een zeurpiet zitten te wachten die altijd zijn gelijk wenst te halen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Net een wijf
En als ik een leuk bericht krijg, dan reageer ik wel.
Doe eens wat linkjes naar de betreffende wetenschappelijke onderzoeken?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef picardmike het volgende:
Maar dat is ook wetenschappelijk bewezen mannen en vrouwen gaan naarmate ze ouder worden steeds meer op elkaar lijken en zoeken makkelijker contact. rond de 25e loopt dat contact het meest gestoord en zijn beide sekse het meest verschillend.
Wat ik weleens heb gelezen, is dat oudere vrouwen en jongere mannen het best bij elkaar passen (biologisch dan). Niet om in mijn eigen straatje te praten...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee de oudere vrouwen nemen ook zelf iniatief boven de 33 zo een beetje. Voor de rest zullen vrouwen daaronder zelf zo weinig mogelijk iniatief nemen.
Maar dat is ook wetenschappelijk bewezen mannen en vrouwen gaan naarmate ze ouder worden steeds meer op elkaar lijken en zoeken makkelijker contact. rond de 25e loopt dat contact het meest gestoord en zijn beide sekse het meest verschillend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |