Nou echt waar ik krijg welleens complimentjes dat ik modellenlooks heb, vorig jaar was er zelfs een elite model uit Amsterdam die dat zei via de webcam.quote:
Vaak vinden mensen dat ze zelf ontzettend stom op een foto staan, terwijl het eigenlijk best mee valtquote:Op zondag 18 juli 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed, maar wat ik al zei, foto's zijn bedriegelijk, ik sta altijd ontzettend stom op de foto, ben totaal niet fotogeniek, tja, dan heb je wel een probleem.
Komt vanzelf, schat. Trek het je niet aan.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik was weer de PI vergeten![]()
Ik leer het nooit...
Nou ik heb veel foto's van mijzelf waar ik mijn ogen dicht heb... ziet er echt niet uit.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vaak vinden mensen dat ze zelf ontzettend stom op een foto staan, terwijl het eigenlijk best mee valt
In de camera kijken is iets dat je kan leren.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Nou ik heb veel foto's van mijzelf waar ik mijn ogen dicht heb... ziet er echt niet uit.
Ja, nee ok... daar heb je een puntquote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb veel foto's van mijzelf waar ik mijn ogen dicht heb... ziet er echt niet uit.
Ik denk dat ik dat gewoon eng vindquote:Op zondag 18 juli 2010 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
In de camera kijken is iets dat je kan leren.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vaak vinden mensen dat ze zelf ontzettend stom op een foto staan, terwijl het eigenlijk best mee valt
Klinkt goed. Nu maar hopen dat het niet aan de andere kant van het land is.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:29 schreef Karina het volgende:
Nog even OT (anders wordt het weer een SC), net op MSN geweest met leuke man van RP, morgen weer en een mailtje teruggehad van de fotograaf, die wil wel afspreken. Dus 2 kansjes opeens
Haha ja, dat is toch wel een hele goede reden om iemand te blokken en verwijderenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:32 schreef Maanvis het volgende:
hmmm net op PaiQ een meiske die niet fulltime wil werken, geen kind heeft en niet ziek is. "Fulltime is te zwaar" .. wtf ,. Denk dat ik haar zo maar ga blokken.
Oh maakt mij niet uit hoor, maar ze wonen allebei in Amsterdamquote:Op zondag 18 juli 2010 22:33 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klinkt goed. Nu maar hopen dat het niet aan de andere kant van het land is.
Voor de juiste accessoire reis je het hele land door.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maakt mij niet uit hoor, maar ze wonen allebei in AmsterdamMaar als het echt een lekker ding is, mag hij van mijn part in Zuid Limburg wonen.
Dat is juist beter toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
Dat was een boeiend gesprek op Paiq... in plaats van heel snel overgaan op 'hou je van hobbies en zo ja van welke?' werd een diepgaand gesprek over geloof en aanverwante zaken... ik vond het eigenlijk te diepgaand worden voor een eerste gesprek, maar zij vond het wel eens leuk, om diepgaand te chatten, in plaats van telkens maar weer de vaste lijstjes op te moeten dreunen.
Mjah, als het gaat over het bestaan van God dan is het gewoon "nee". Einde discussiequote:Op zondag 18 juli 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
Dat was een boeiend gesprek op Paiq... in plaats van heel snel overgaan op 'hou je van hobbies en zo ja van welke?' werd een diepgaand gesprek over geloof en aanverwante zaken... ik dacht dat het eigenlijk te diepgaand zou worden voor een eerste gesprek, maar zij vond het wel eens leuk, om diepgaand te chatten, in plaats van telkens maar weer de vaste lijstjes op te moeten dreunen.
quote:
Inderdaad, ooit een date met iemand afgesproken totdat het over het geloof ging. In het kort: Zij ging ineens op haar 23e geloven, en ook de bijbel voor waar aannemen. Nadat ik zei dat ze niet wijs was als ze werkelijk dacht dat de aarde maar 6.000 jaar oud is vond ze mij onrespectvol en ik haar dus onnozel.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, als het gaat over het bestaan van God dan is het gewoon "nee". Einde discussie
Waarom ben je nooit op ICQ?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maakt mij niet uit hoor, maar ze wonen allebei in AmsterdamMaar als het echt een lekker ding is, mag hij van mijn part in Zuid Limburg wonen.
Hee, je hebt m'n ex gevonden....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:32 schreef Maanvis het volgende:
hmmm net op PaiQ een meiske die niet fulltime wil werken, geen kind heeft en niet ziek is. "Fulltime is te zwaar" .. wtf ,. Denk dat ik haar zo maar ga blokken.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Zulke gesprekken moet ik niet hebben hoor. Ik ben echt een oppervlakkige doos wat dat betreft.
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:20 schreef DaMart het volgende:
Ik had al in mijn hoofd zitten dat ik naar hobbies zou vragen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |