haha, dat zou wel weer grappig zijn.quote:
Moesten alleen wel wat aanpassingen maken, ik was in eerste instantie te klein.quote:
Wat is je probleem danquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
haha, dat zou wel weer grappig zijn.
Maar jatten zal nu moeilijk gaan overigens, hij is helaas kapot en de bestelde onderdelen duren nog wel even voor dat die er zijn.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
haha, dat zou wel weer grappig zijn.
Maar jatten zal nu moeilijk gaan overigens, hij is helaas kapot en de bestelde onderdelen duren nog wel even voor dat die er zijn.
Dat ik het niet vertrouw en dat als ze hem proberen te jatten ze hem wel kunnen beschadigen, hij is net een jaar geleden opnieuw gespoten.quote:
Seksist. Vrouwen kunnen zeker ook niet tanken, inparkeren en gas geven? (Behalve als je het gasstel in de keuken bedoelt)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:28 schreef Diemux het volgende:
Hoax. Vrouwen kunnen niet in een Camaro rijden.
Er stonden zelfs meerdere poezen achter het raam, een rode, een zwarte en een grijze.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Tja als jij met je poesje achter het raam staat....
Haha nee, dat helaas niet.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er stonden zelfs meerdere poezen achter het raam, een rode, een zwarte en een grijze.
Ik denk er hier sowieso weinig animo is voor een Camaroquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:
auto roze spuiten, dan willen ze hem niet meer
we wonen nogal afgelegen op een bedrijventerrein, mensen weten niet dat hier mensen wonen, ons huis zit in het gebouw zelf dus lijkt van buiten af gewoon kantoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:33 schreef Nuchterheid het volgende:
En jij denkt dat een potentiele dief alvorens het stelen van je auto eerst openlijk aantekeningen gaat maken?
quote:
Is geen drukke weg, heel soms zie je mensen langsfietsen die van het stappen komen en af en toe vrachtwagens die nog iets gaan leveren of hier gaan overnachten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:34 schreef Paxcon het volgende:
Maar is het bedrijventerrein makkelijk bereikbaar? Want als het niet echt aan een ''drukke'' weg grenst is het inderdaad vreemd dat er mensen lopen.. Moet je daar ook nog overnachten?
En dan ook nog die ontzettend lelijke kleur als die van TS.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk er hier sowieso weinig animo is voor een Camaro
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:37 schreef DuTank het volgende:
Ik zou hier maar niet te luchtig over doen. Bij ons hebben ze ook foto's gemaakt en paar weken later een of andere brute overval midden in de nacht en weg Audi A8.
Tuurlijk, zolang ze niet binnen komen ( wat wel weer heel erg lastig is) dan vind ik het best.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Nounou TS, ik hoop dat je nog kan slapen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:36 schreef Ben_op_FOK het volgende:
TS, ik wacht nog steeds op een antwoord.
Kies je voor je kut of voor je auto?
is de originele kleur, daar moet je naar mijn mening niks aan veranderen, is alleen opnieuw gespoten in dezelfde kleur.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En dan ook nog die ontzettend lelijke kleur als die van TS.
Wolla, deze vieze meisje denken dat wij grapjes maken.quote:
Waren wel gewoon Nederlander denk ik, ze hadden petjes op dus kon het niet goed zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:38 schreef Jason__ het volgende:
Waren het Marokkanen, of zoals de kranten zeggen: ''Noord-Afrikaanse'' mannen BEL DAN DE POLITIE
Waren het blonde dunne nederlanders of westerse allochtonen, ga dan slapen
Marokanen stelen hooguit de radio/navigatie, Oostblokkers zal ik wel zorgen over makenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:38 schreef Jason__ het volgende:
Waren het Marokkanen, of zoals de kranten zeggen: ''Noord-Afrikaanse'' mannen BEL DAN DE POLITIE
Waren het blonde dunne nederlanders of westerse allochtonen, ga dan slapen
wij? ben je schizofreen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:39 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Wolla, deze vieze meisje denken dat wij grapjes maken.
Ali, jij schiette haar dood.
Tfoe, wij marokkanen zijn nooit alleenquote:
Petjesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waren wel gewoon Nederlander denk ik, ze hadden petjes op dus kon het niet goed zien.
is al lang gebeurrd natuurlijk, maar toch, zo'n auto is niet vervangbaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:40 schreef zjosken het volgende:
Gauw laten taxeren en verzekeren tegen diefstal?
Tuurlijk wel, marktplaatsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
is al lang gebeurrd natuurlijk, maar toch, zo'n auto is niet vervangbaar.
Bij ons waren het gewoon Nederlanders, lees: kampers.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waren wel gewoon Nederlander denk ik, ze hadden petjes op dus kon het niet goed zien.
quote:
loop zelf naar de auto.. maak fotos van die gasten.. of kijk eerst of er een bordje "te koop" op staatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:23 schreef snakelady het volgende:
Liepen net 2 jongens rond en gingen foto's maken van de auto ( chevrolet camaro) en schreven ook nog wat dingen op.
Of ze vinden hem mooi, of ze zijn meer van plan....
Ze weten overigens niet dat hier mensen wonen ( bedrijventerrein) en ze kunnen niet zien dat ik uit het raam aan het kijken was.
Dit is misschien wel een idee ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kun je hem niet weg rijden en tijdelijk bij familie/vrienden neerzetten (onder een dak?)
Anders blijf gewoon de hele nacht wakker, en erachter aan rijden? als je toevallig nog een andere bak hebt.
En dan wordt ie daar gejatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kun je hem niet weg rijden en tijdelijk bij familie/vrienden neerzetten (onder een dak?)
Anders blijf gewoon de hele nacht wakker, en erachter aan rijden? als je toevallig nog een andere bak hebt.
Op die gastenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:45 schreef sensodyne het volgende:
[..]
loop zelf naar de auto.. maak fotos van die gasten.. of kijk eerst of er een bordje "te koop" op staat
Eerder Tokkies, kampers wagen zich over het algemeen zich niet zo snel aan zoiets simpels als autodiefstal.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij ons waren het gewoon Nederlanders, lees: kampers.
We hebben een grote garage maar daar wordt ook gewerkt, dus dan zou hij iedere ochtend naar buiten moeten worden gezet en aangezien hij het nu niet doet lukt dat niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Kan dat ding niet ergens binnen worden gezet dan?
Over liever nog, plaats een webcam en stream het naar dit topicquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:51 schreef Paxcon het volgende:
Zet trouwens een camera bij je raam.. Als er daar tenminste licht is anders schiet het nog niet op
Er staan hier camera's, maar heb gewoon geen zin in al die rompslomp.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:51 schreef Paxcon het volgende:
Zet trouwens een camera bij je raam.. Als er daar tenminste licht is anders schiet het nog niet op
hahaha, ik snapte hem ook al niet.quote:
Dat ding rijdt niet...schreef ze. Hij moet dus op een trailer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef misteronline het volgende:
Zorg dat de auto bijvoorbeeld met de achterkant óf de voorkant beschut geparkeerd staat. Je haalt aan één kant het kenteken eraf, ze hebben dat natuurlijk niet door omdat ze daar niet op letten en binnen 5 minuten worden ze aangehouden door de politie. As simple as that
heb je toevallig Adblock plus aan? Die moet je uitzetten. Had ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leg hem op zijn kop... wordt dan een stuk moeilijker om mee te nemen.
EDIT: WTF is er vandaag met smileys en pics aan de hand? Als ik ze klik, gebeurt er niks.
Simpel? Nu nog naar buiten gaan om allebei je kentekenplaten van je auto te schroeven omdat een paar paupers niet met hun klauwen van je auto af kunnen blijven?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef misteronline het volgende:
Zorg dat de auto bijvoorbeeld met de achterkant óf de voorkant beschut geparkeerd staat. Je haalt aan één kant het kenteken eraf, ze hebben dat natuurlijk niet door omdat ze daar niet op letten en binnen 5 minuten worden ze aangehouden door de politie. As simple as that
Slim, helaas hebben ze net de bosjes weggehaald waar die met de voorkant tegenaan stond.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef misteronline het volgende:
Zorg dat de auto bijvoorbeeld met de achterkant óf de voorkant beschut geparkeerd staat. Je haalt aan één kant de kentekenplaat eraf (afhankelijk welke kant beschut is), ze hebben dat natuurlijk niet door omdat ze daar niet op letten en binnen 5 minuten worden ze aangehouden door de politie. As simple as that
Ja.... die had ik aan..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je toevallig Adblock plus aan? Die moet je uitzetten. Had ik ook
Jij maakt er van dat ze er aan zitten. Tot nu toe hebben ze alleen foto's gemaakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Simpel? Nu nog naar buiten gaan om allebei je kentekenplaten van je auto te schroeven omdat een paar paupers niet met hun klauwen van je auto af kunnen blijven?
Ja tuurlijk, alleen is hij nu even geschorst ivm dat hij niet rijdt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:03 schreef Inlognaam het volgende:
Ik neem aan dat ie wel voorzien is van een wa+ verzekering, toch? Dat zal wel niet veel kosten met zo'n oldtimer.
Hoop voor je dat het gewoon liefhebbers zijn die het een mooie auto vonden. Dat slaapt dan een stuk lekkerder.
Twee agenten lopend met een fles vloeibaar iets in de handen wat sterk op sterke drank leek, jeugdige kleding aan en petjes op die een geparkeerde auto op eigen terrein een boete geven.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:04 schreef Golaso het volgende:
Waren het niet gewoon twee agenten die een bon uitschreven?
Ik zou in inderdaad die hele auto uit elkaar halen, en alleen het bodywork nog laten staan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mwoah... ik zou maatregelen nemen op zo'n industrieterrein. Accu eruit. Bougies eruit.... dat soort dingen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
Ik heb net dus in een discussie gelezen dat er echt mensen zijn een hele week met een handoek doen om zich mee af te drogen.
Nu weet ik dat ik misschien overdrijf met 2 handdoeken per dag maar een week met een handoek doen is toch ook wel weer een uiterste.
Ik vind het echt een hele gore gedachte...en dat is dus meteen mijn klacht.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, maar wel huidschilfers die er af komen en ook maak ik mijn intieme delen gewoon goed droog.
Ik móest er nog even op terugkomenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:06 schreef r3gi3boy het volgende:
Moet je je voorstellen dat iedereen er zo'n belachelijke fobie m.b.t. het handdoekengebruik op na houdt?
Een huishouden van 4, iedereen 2 handdoeken per dag = 8. Betekent dat je per week 56 handdoeken gebruikt![]()
![]()
Ik bezit slechts 3 handdoeken in totaal, hoe wil ik dat gaan bolwerken?
ZIEK FIGUUR, ZESENVIJFTIG HANDDOEKEN PER WEEK
Mooi verhaal , lekker kortquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:08 schreef r3gi3boy het volgende:
Waarom bedek je je auto niet gewoon met een laag handdoeken? Gezien jouw handdoekenfetish heb je er vast genoeg om je auto volledig in te verstoppen!!!
TWEE HANDDOEKEN PER DAG GEBRUIKEN!!!
MET JE GEZIN VIJF EN DERTIG HANDDOEKEN PER WEEK ER DOORHEEN JAGEN!!
even een refresher:
[..]
[..]
m.a.w. je duwt de handdoek gewoon helemaal naar binnen![]()
![]()
[..]
Ik proef sarcasme?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zou in inderdaad die hele auto uit elkaar halen, en alleen het bodywork nog laten staan.
Waarom? er staan camera's op de die beelden worden opgeslagen op een harde schijf.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Maar ga je die webcam nou nog plaatsen? Ik blijf hier natuurlijk niet voor niks hangen
Het zit je diep hè.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:08 schreef r3gi3boy het volgende:
Waarom bedek je je auto niet gewoon met een laag handdoeken? Gezien jouw handdoekenfetish heb je er vast genoeg om je auto volledig in te verstoppen!!!
even een refresher:
[..]
[..]
![]()
[..]
Ik móest er nog even op terugkomen![]()
Jij had niet veel beters te doen dan haar berichten-historie uit te zoeken?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:08 schreef r3gi3boy het volgende:
even een refresher:
[..]
[..]
![]()
[..]
Ik verwacht ze morgen onlinequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom? er staan camera's op de die beelden worden opgeslagen op een harde schijf.
Mijn god... meen je dat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:08 schreef r3gi3boy het volgende:
even een refresher:
[..]
[..]
![]()
[..]
Damn, jij hebt echt problemen weet je dat, dat topic is kei oud.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:08 schreef r3gi3boy het volgende:
even een refresher:
[..]
[..]
![]()
[..]
Was gewoon een onzintopic uit verveling, wat me nogal logisch leek maar meneer heeft er schijnbaar zo'n trauma aan overgehouden dat hij er op blijft terugkomen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn god... meen je dat?
Als je bent gedoucht, ben je schoon... waarom 2 handdoeken per dag?
Als jij al niet kan zien of het Nederlanders of medelanders zijn door de petjes, heb je aan die camera's ook geen kont natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom? er staan camera's op de die beelden worden opgeslagen op een harde schijf.
ik hoop het niet, want dan is de auto gejat.quote:
Ah...ok. Ik dacht al...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was gewoon een onzintopic uit verveling, wat me nogal logisch leek maar meneer heeft er schijnbaar zo'n trauma aan overgehouden dat hij er op blijft terugkomen.
Omg da's wel heel sneu om het nu af te schepen als reltopic, want in een ander topic:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Damn, jij hebt echt problemen weet je dat, dat topic is kei oud.![]()
En nog steeds niet doorhebben dat het een reltopic was.
We hebben nog niet teruggekeken op de camera's maar alleen uit het raam gekeken, geen zin om heel de boel beneden weer open te gaan gooien om te kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij al niet kan zien of het Nederlanders of medelanders zijn door de petjes, heb je aan die camera's ook geen kont natuurlijk.
Just my 2 cents
Het zit je echt dwars he? Heb je een handoekenfobie ofzo?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Omg da's wel heel sneu om het nu af te schepen als reltopic, want in een ander topic:
Vriendin wil dat ik mijn handdoek meerdere keren gebruik
ga je er wel serieus op in en ontmasker je in feite je obsessie voor handdoeken!!!
Geen zin? Oh... dan is het ook niet zo erg als die Camaro verdwijnt he...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
We hebben nog niet teruggekeken op de camera's maar alleen uit het raam gekeken, geen zin om heel de boel beneden weer open te gaan gooien om te kijken.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Overigens klopt je telling niet, ik gebruik 2 handoeken per dag, mijn man en kinderen gewoon 1 per dag.
dus dat is 5 handoeken per dag.....
En aangezien ik de was doe, zijn het mijn regels.
wat heeft dat voor nut dan, zien we hetzelfde als uit het raam maar vanuit een andere hoek.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen zin? Oh... dan is het ook niet zo erg als die Camaro verdwijnt he...
Niks... maar jij berust je op die eventuele beelden. Haal die accu er nou maar uit of zorg iig dat ie gewoon niet mee te nemen is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
wat heeft dat voor nut dan, zien we hetzelfde als uit het raam maar vanuit een andere hoek.
Het blijft er toch opstaan dus zie het nut er niet van in om nu te gaan kijken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:25 schreef NotYou het volgende:
TS weet je zeker dat ze niet achter je handdoeken collectie aanzitten?
Hahaha, misschien komt r3gi3boy ze jatten zodat we er minder moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:25 schreef NotYou het volgende:
TS weet je zeker dat ze niet achter je handdoeken collectie aanzitten?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt ze toch niet buiten hangen?
Edit: Dit is gewoon een verkapt Ik-heb-een-Camaro-topic
Als je even geduld hebt komt r3gi3boy zo meteen vast nog wel met een confronterende en spraakmakende post van jequote:
Ga d'r dan gewoon de nacht in doorbrengen met een fles drank en een zak chips...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ben oprecht bang dat ze hem jatten, maar ga hem nu niet midden in de nacht in de donker uit elkaar halen, zou niet eens weten hoe dat moet als ik eerlijk ben, doet mijn man samen met een vriend.
Kan er ook een hond in zetten, maar dat vind ik weer zielig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga d'r dan gewoon de nacht in doorbrengen met een fles drank en een zak chips...
Dat heeft me pa een keer gedaan in z`n bootjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga d'r dan gewoon de nacht in doorbrengen met een fles drank en een zak chips...
Dan sta je morgen op de voorpagina van de Telegraaf...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan er ook een hond in zetten, maar dat vind ik weer zielig.
Heb ik een aantal jaar terug gedaan nadat mijn auto voor de 2e keer van alle kanten was bekrast. Er kwam die avond natuurlijk niemand opdagen om er voor de 3e keer zijn mes in te zettenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe... jij hebt vriendenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heb ik een aantal jaar terug gedaan nadat mijn auto voor de 2e keer van alle kanten was bekrast. Er kwam die avond natuurlijk niemand opdagen om er voor de 3e keer zijn mes in te zetten
Het idee opperen maakt je sowieso al zielig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan er ook een hond in zetten, maar dat vind ik weer zielig.
Daarom, dat wil ik niet op mijn geweten hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan sta je morgen op de voorpagina van de Telegraaf...
"Hond komt om in Camaro vanwege hitte"
baasje aangehouden
Joh, je snapt zelf toch wel dat ik dat niet doe, heb niet eens honden, heb alleen 4 katten en die knuffelen een inbreker alleen maar dood.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:35 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Het idee opperen maakt je sowieso al zielig.
En dan nog Camaro's pauperauo's
quote:Nee, dat meen ik ook niet serieus.![]()
Je wilt die aandacht nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom, dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Extra jammer was dat het achteraf niet voor mij bedoelt was. Vooral omdat je auto tot 2 keer toe geheel over te laten spuiten behoorlijk in de kosten kan gaan lopenquote:
Mijn god... een vrouw met niet 1, niet 2, niet 3, maar 4 poezen... en ze knuffelen je nog dood ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Joh, je snapt zelf toch wel dat ik dat niet doe, heb niet eens honden, heb alleen 4 poezen en die knuffelen een inbreker alleen maar dood.
Nee, ben gek op dieren en ook op honden, juist omdat ik er zo gek op ben hebben we ze niet aangezien we er niet genoeg tijd voor hebben en ik vind dat je een hond minimaal 3x per dag lang moet uitlaten en niet 2x een kwartier buiten schoppen.quote:
Bad luck!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Extra jammer was dat het achteraf niet voor mij bedoelt was. Vooral omdat je auto tot 2 keer toe geheel over te laten spuiten behoorlijk in de kosten kan gaan lopen
Oe, dat is zuur ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Extra jammer was dat het achteraf niet voor mij bedoelt was. Vooral omdat je auto tot 2 keer toe geheel over te laten spuiten behoorlijk in de kosten kan gaan lopen
Hahaha, verwachte deze reactie al dus had er al katten van gemaakt, maar mijn ninja edit was niet zo ninja snel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn god... een vrouw met niet 1, niet 2, niet 3, maar 4 poezen... en ze knuffelen je nog dood ook![]()
Adres...?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ben gek op dieren en ook op honden, juist omdat ik er zo gek op ben hebben we ze niet aangezien we er niet genoeg tijd voor hebben en ik vind dat je een hond minimaal 3x per dag lang moet uitlaten en niet 2x een kwartier buiten schoppen.
Hoeveel handdoeken gebruikt jouw hond per dag?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ben gek op dieren en ook op honden, juist omdat ik er zo gek op ben hebben we ze niet aangezien we er niet genoeg tijd voor hebben en ik vind dat je een hond minimaal 3x per dag lang moet uitlaten en niet 2x een kwartier buiten schoppen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, verwachte deze reactie al dus had er al katten van gemaakt, maar mijn ninja edit was niet zo ninja snel.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bad luck!
Geen coulance van verzekeringsmaatschappij? (cq. waarborgfonds?)
Jammer de bammer,quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Helaas niet.
Op zich ook wel weer humor dat ik voor het gebeurde de auto 2 dagen had en net had besloten niet voor all-risk te gaan!
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer de bammer,
Ik ga pitten. Kom morgen wel terug om te kijken of de Camaro er nog staat.
Op Fok! misschien? hij heeft wel eens vaker op fok! gestaan namelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:59 schreef megamandy het volgende:
Ik heb die auto al eens eerder gezien. Precies die foto :p Alleen weet ik niet meer waar op het internet![]()
Gebeurd zo vaak bij jouw woning? Vanwaar dan die ongerustheid en dit topic?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:50 schreef snakelady het volgende:
hahaha, ben nu wel mutserig bezig hoor, hoor net een vrachtwagen stoppen dus meteen voor het raam kijken, stappen twee mannen uit, stappen weer in en rijden verder, niks aan de hand dus, gebeurd zo vaak hier.
Nou ja, gebeurd vaker dat er een vrachtwagen langs rijdt ja, niet iedere minuut maar een paar per nacht wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gebeurd zo vaak bij jouw woning? Vanwaar dan die ongerustheid en dit topic?
Nee, ik hoop nog even niet te hoeven denken aan baby'squote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op Fok! misschien? hij heeft wel eens vaker op fok! gestaan namelijk.
En op mijn hyves en op babyprikbord, maar denk niet dat je op babyprikbord komt en opok niet op mijn hyves..
Nee, daar kom ik niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop nog even niet te hoeven denken aan baby's
Ik weet niet misschien inderdaad gewoon op Fok! Of zit je soms ook op Tons of Tattoos?
ja hoor, staat nog netjes op zijn plek!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
staat de auto er nog?
IK AANBID JOU DANKZIJ JE CAMARO!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:23 schreef snakelady het volgende:
Liepen net 2 jongens rond en gingen foto's maken van de auto ( chevrolet camaro) en schreven ook nog wat dingen op.
Of ze vinden hem mooi, of ze zijn meer van plan....
Ze weten overigens niet dat hier mensen wonen ( bedrijventerrein) en ze kunnen niet zien dat ik uit het raam aan het kijken was.
Dan mag je kenteken niet eens zichtbaar zijn vanaf de openbare weg, dus ben je al verkeerd bezig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alleen is hij nu even geschorst ivm dat hij niet rijdt.
Vanavond komen ze terug met een trailertje joh. Nemen ze hem wel mee.quote:
Nee, niet bepaald.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Er wonen vaak van die kampers in verkapte woonwagens of in huizen met witte beelden en Griekse zuilen in de tuin op bedrijventerreinen. Daar ben je er toch niet een van?
Ga je nu de politie bellen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan mag je kenteken niet eens zichtbaar zijn vanaf de openbare weg, dus ben je al verkeerd bezig.
Lees. Je kenteken mag niet zichtbaar zijn VANAF de openbare weg, dus moet je sowieso het kenteken eraf halen/afplakken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ga je nu de politie bellen?![]()
Overigens mag hij alleen niet op of langs de openbare weg of op een openbare parkeerplaats geparkeerd staan en dat staat hij ook niet.
De auto staat op eigen terrein.
LEES, dat is onzin....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lees. Je kenteken mag niet zichtbaar zijn VANAF de openbare weg, dus moet je sowieso het kenteken eraf halen/afplakken.
Ja, natuurlijk... Je denkt toch niet dat ik hem gelijk ophaal? Zet eerst die nieuwe onderdelen er maar in.quote:
Wat gaat jou dat aan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:59 schreef Mopst3r het volgende:
WAAROM WOON JE NOU OP EEN BEDRIJVENTERREIN TS
Omdat bij het bedrijf wonen praktischer en goedkoper is...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:59 schreef Mopst3r het volgende:
WAAROM WOON JE NOU OP EEN BEDRIJVENTERREIN TS
Schijnbaar komt hij nooit buiten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:04 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat aan?
En nog nooit een bedrijfspand + woning gezien? Dat is echt niet zeldzaam op hetzelfde terrein hoor.
Psst, al eens een autohandel gezien langs de kant van de weg?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lees. Je kenteken mag niet zichtbaar zijn VANAF de openbare weg, dus moet je sowieso het kenteken eraf halen/afplakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |