Bij ons waren het gewoon Nederlanders, lees: kampers.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waren wel gewoon Nederlander denk ik, ze hadden petjes op dus kon het niet goed zien.
quote:
loop zelf naar de auto.. maak fotos van die gasten.. of kijk eerst of er een bordje "te koop" op staatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:23 schreef snakelady het volgende:
Liepen net 2 jongens rond en gingen foto's maken van de auto ( chevrolet camaro) en schreven ook nog wat dingen op.
Of ze vinden hem mooi, of ze zijn meer van plan....
Ze weten overigens niet dat hier mensen wonen ( bedrijventerrein) en ze kunnen niet zien dat ik uit het raam aan het kijken was.
Dit is misschien wel een idee ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kun je hem niet weg rijden en tijdelijk bij familie/vrienden neerzetten (onder een dak?)
Anders blijf gewoon de hele nacht wakker, en erachter aan rijden? als je toevallig nog een andere bak hebt.
En dan wordt ie daar gejatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kun je hem niet weg rijden en tijdelijk bij familie/vrienden neerzetten (onder een dak?)
Anders blijf gewoon de hele nacht wakker, en erachter aan rijden? als je toevallig nog een andere bak hebt.
Op die gastenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:45 schreef sensodyne het volgende:
[..]
loop zelf naar de auto.. maak fotos van die gasten.. of kijk eerst of er een bordje "te koop" op staat
Eerder Tokkies, kampers wagen zich over het algemeen zich niet zo snel aan zoiets simpels als autodiefstal.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij ons waren het gewoon Nederlanders, lees: kampers.
We hebben een grote garage maar daar wordt ook gewerkt, dus dan zou hij iedere ochtend naar buiten moeten worden gezet en aangezien hij het nu niet doet lukt dat niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Kan dat ding niet ergens binnen worden gezet dan?
Over liever nog, plaats een webcam en stream het naar dit topicquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:51 schreef Paxcon het volgende:
Zet trouwens een camera bij je raam.. Als er daar tenminste licht is anders schiet het nog niet op
Er staan hier camera's, maar heb gewoon geen zin in al die rompslomp.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:51 schreef Paxcon het volgende:
Zet trouwens een camera bij je raam.. Als er daar tenminste licht is anders schiet het nog niet op
hahaha, ik snapte hem ook al niet.quote:
Dat ding rijdt niet...schreef ze. Hij moet dus op een trailer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef misteronline het volgende:
Zorg dat de auto bijvoorbeeld met de achterkant óf de voorkant beschut geparkeerd staat. Je haalt aan één kant het kenteken eraf, ze hebben dat natuurlijk niet door omdat ze daar niet op letten en binnen 5 minuten worden ze aangehouden door de politie. As simple as that
heb je toevallig Adblock plus aan? Die moet je uitzetten. Had ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leg hem op zijn kop... wordt dan een stuk moeilijker om mee te nemen.
EDIT: WTF is er vandaag met smileys en pics aan de hand? Als ik ze klik, gebeurt er niks.
Simpel? Nu nog naar buiten gaan om allebei je kentekenplaten van je auto te schroeven omdat een paar paupers niet met hun klauwen van je auto af kunnen blijven?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef misteronline het volgende:
Zorg dat de auto bijvoorbeeld met de achterkant óf de voorkant beschut geparkeerd staat. Je haalt aan één kant het kenteken eraf, ze hebben dat natuurlijk niet door omdat ze daar niet op letten en binnen 5 minuten worden ze aangehouden door de politie. As simple as that
Slim, helaas hebben ze net de bosjes weggehaald waar die met de voorkant tegenaan stond.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef misteronline het volgende:
Zorg dat de auto bijvoorbeeld met de achterkant óf de voorkant beschut geparkeerd staat. Je haalt aan één kant de kentekenplaat eraf (afhankelijk welke kant beschut is), ze hebben dat natuurlijk niet door omdat ze daar niet op letten en binnen 5 minuten worden ze aangehouden door de politie. As simple as that
Ja.... die had ik aan..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je toevallig Adblock plus aan? Die moet je uitzetten. Had ik ook
Jij maakt er van dat ze er aan zitten. Tot nu toe hebben ze alleen foto's gemaakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Simpel? Nu nog naar buiten gaan om allebei je kentekenplaten van je auto te schroeven omdat een paar paupers niet met hun klauwen van je auto af kunnen blijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |