Geen zin? Oh... dan is het ook niet zo erg als die Camaro verdwijnt he...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
We hebben nog niet teruggekeken op de camera's maar alleen uit het raam gekeken, geen zin om heel de boel beneden weer open te gaan gooien om te kijken.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Overigens klopt je telling niet, ik gebruik 2 handoeken per dag, mijn man en kinderen gewoon 1 per dag.
dus dat is 5 handoeken per dag.....
En aangezien ik de was doe, zijn het mijn regels.
wat heeft dat voor nut dan, zien we hetzelfde als uit het raam maar vanuit een andere hoek.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen zin? Oh... dan is het ook niet zo erg als die Camaro verdwijnt he...
Niks... maar jij berust je op die eventuele beelden. Haal die accu er nou maar uit of zorg iig dat ie gewoon niet mee te nemen is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
wat heeft dat voor nut dan, zien we hetzelfde als uit het raam maar vanuit een andere hoek.
Het blijft er toch opstaan dus zie het nut er niet van in om nu te gaan kijken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:25 schreef NotYou het volgende:
TS weet je zeker dat ze niet achter je handdoeken collectie aanzitten?
Hahaha, misschien komt r3gi3boy ze jatten zodat we er minder moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:25 schreef NotYou het volgende:
TS weet je zeker dat ze niet achter je handdoeken collectie aanzitten?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt ze toch niet buiten hangen?
Edit: Dit is gewoon een verkapt Ik-heb-een-Camaro-topic
Als je even geduld hebt komt r3gi3boy zo meteen vast nog wel met een confronterende en spraakmakende post van jequote:
Ga d'r dan gewoon de nacht in doorbrengen met een fles drank en een zak chips...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ben oprecht bang dat ze hem jatten, maar ga hem nu niet midden in de nacht in de donker uit elkaar halen, zou niet eens weten hoe dat moet als ik eerlijk ben, doet mijn man samen met een vriend.
Kan er ook een hond in zetten, maar dat vind ik weer zielig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga d'r dan gewoon de nacht in doorbrengen met een fles drank en een zak chips...
Dat heeft me pa een keer gedaan in z`n bootjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga d'r dan gewoon de nacht in doorbrengen met een fles drank en een zak chips...
Dan sta je morgen op de voorpagina van de Telegraaf...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan er ook een hond in zetten, maar dat vind ik weer zielig.
Heb ik een aantal jaar terug gedaan nadat mijn auto voor de 2e keer van alle kanten was bekrast. Er kwam die avond natuurlijk niemand opdagen om er voor de 3e keer zijn mes in te zettenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe... jij hebt vriendenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heb ik een aantal jaar terug gedaan nadat mijn auto voor de 2e keer van alle kanten was bekrast. Er kwam die avond natuurlijk niemand opdagen om er voor de 3e keer zijn mes in te zetten
Het idee opperen maakt je sowieso al zielig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan er ook een hond in zetten, maar dat vind ik weer zielig.
Daarom, dat wil ik niet op mijn geweten hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan sta je morgen op de voorpagina van de Telegraaf...
"Hond komt om in Camaro vanwege hitte"
baasje aangehouden
Joh, je snapt zelf toch wel dat ik dat niet doe, heb niet eens honden, heb alleen 4 katten en die knuffelen een inbreker alleen maar dood.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:35 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Het idee opperen maakt je sowieso al zielig.
En dan nog Camaro's pauperauo's
quote:Nee, dat meen ik ook niet serieus.![]()
Je wilt die aandacht nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom, dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Extra jammer was dat het achteraf niet voor mij bedoelt was. Vooral omdat je auto tot 2 keer toe geheel over te laten spuiten behoorlijk in de kosten kan gaan lopenquote:
Mijn god... een vrouw met niet 1, niet 2, niet 3, maar 4 poezen... en ze knuffelen je nog dood ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Joh, je snapt zelf toch wel dat ik dat niet doe, heb niet eens honden, heb alleen 4 poezen en die knuffelen een inbreker alleen maar dood.
Nee, ben gek op dieren en ook op honden, juist omdat ik er zo gek op ben hebben we ze niet aangezien we er niet genoeg tijd voor hebben en ik vind dat je een hond minimaal 3x per dag lang moet uitlaten en niet 2x een kwartier buiten schoppen.quote:
Bad luck!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Extra jammer was dat het achteraf niet voor mij bedoelt was. Vooral omdat je auto tot 2 keer toe geheel over te laten spuiten behoorlijk in de kosten kan gaan lopen
Oe, dat is zuur ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Extra jammer was dat het achteraf niet voor mij bedoelt was. Vooral omdat je auto tot 2 keer toe geheel over te laten spuiten behoorlijk in de kosten kan gaan lopen
Hahaha, verwachte deze reactie al dus had er al katten van gemaakt, maar mijn ninja edit was niet zo ninja snel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn god... een vrouw met niet 1, niet 2, niet 3, maar 4 poezen... en ze knuffelen je nog dood ook![]()
Adres...?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ben gek op dieren en ook op honden, juist omdat ik er zo gek op ben hebben we ze niet aangezien we er niet genoeg tijd voor hebben en ik vind dat je een hond minimaal 3x per dag lang moet uitlaten en niet 2x een kwartier buiten schoppen.
Hoeveel handdoeken gebruikt jouw hond per dag?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ben gek op dieren en ook op honden, juist omdat ik er zo gek op ben hebben we ze niet aangezien we er niet genoeg tijd voor hebben en ik vind dat je een hond minimaal 3x per dag lang moet uitlaten en niet 2x een kwartier buiten schoppen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, verwachte deze reactie al dus had er al katten van gemaakt, maar mijn ninja edit was niet zo ninja snel.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bad luck!
Geen coulance van verzekeringsmaatschappij? (cq. waarborgfonds?)
Jammer de bammer,quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Helaas niet.
Op zich ook wel weer humor dat ik voor het gebeurde de auto 2 dagen had en net had besloten niet voor all-risk te gaan!
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer de bammer,
Ik ga pitten. Kom morgen wel terug om te kijken of de Camaro er nog staat.
Op Fok! misschien? hij heeft wel eens vaker op fok! gestaan namelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:59 schreef megamandy het volgende:
Ik heb die auto al eens eerder gezien. Precies die foto :p Alleen weet ik niet meer waar op het internet![]()
Gebeurd zo vaak bij jouw woning? Vanwaar dan die ongerustheid en dit topic?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:50 schreef snakelady het volgende:
hahaha, ben nu wel mutserig bezig hoor, hoor net een vrachtwagen stoppen dus meteen voor het raam kijken, stappen twee mannen uit, stappen weer in en rijden verder, niks aan de hand dus, gebeurd zo vaak hier.
Nou ja, gebeurd vaker dat er een vrachtwagen langs rijdt ja, niet iedere minuut maar een paar per nacht wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gebeurd zo vaak bij jouw woning? Vanwaar dan die ongerustheid en dit topic?
Nee, ik hoop nog even niet te hoeven denken aan baby'squote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op Fok! misschien? hij heeft wel eens vaker op fok! gestaan namelijk.
En op mijn hyves en op babyprikbord, maar denk niet dat je op babyprikbord komt en opok niet op mijn hyves..
Nee, daar kom ik niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop nog even niet te hoeven denken aan baby's
Ik weet niet misschien inderdaad gewoon op Fok! Of zit je soms ook op Tons of Tattoos?
ja hoor, staat nog netjes op zijn plek!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
staat de auto er nog?
IK AANBID JOU DANKZIJ JE CAMARO!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:23 schreef snakelady het volgende:
Liepen net 2 jongens rond en gingen foto's maken van de auto ( chevrolet camaro) en schreven ook nog wat dingen op.
Of ze vinden hem mooi, of ze zijn meer van plan....
Ze weten overigens niet dat hier mensen wonen ( bedrijventerrein) en ze kunnen niet zien dat ik uit het raam aan het kijken was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |