Niet echt helaasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Is er geen leuke SC waar we naartoe kunnen?
TALSC DUUUUUH.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Nerds+vrouwelijk schoon, kan niet beterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, daar ken ik haar van, leuke serie!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef egeltje1985 het volgende:
quote:
Tot ziensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week allemaalHet was weer gezellig
RIP Ritterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef Maraca het volgende:
Deze afleveringen zijn beter dan met die opoe en die vent van Just Shoot Me
quote:IT Crowd, Next on Channel 4 Fri 16 Jul, 10PM
Spade en Garner.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef Maraca het volgende:
Deze afleveringen zijn beter dan met die opoe en die vent van Just Shoot Me
Oh ja David Spade heet die vent. Die had toch ook een eigen talkshow?quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:37 schreef female81 het volgende:
Ik vond dat ene meisje zo eng, die kleine met die enorme hakken en die streepjespanty.
Zo vaag, zo'n ongezond hoofd en een uitstraling alsof ze zichzelf direct na de uitzending zou gaan snijden/ophangen.
En je bent niet het type dat dat bij elk donker-gekleed/gothic type dat roept?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:37 schreef female81 het volgende:
Ik vond dat ene meisje zo eng, die kleine met die enorme hakken en die streepjespanty.
Zo vaag, zo'n ongezond hoofd en een uitstraling alsof ze zichzelf direct na de uitzending zou gaan snijden/ophangen.
Sowieso geen commentaar van mij op mensen die donker gekleedt gaan, gezien m'n eigen kledingkast (ik ben trouwens verre van gothic te noemen, dat wel).quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En je bent niet het type dat dat bij elk donker-gekleed/gothic type dat roept?
Welnee, ik vond het een raar kind, maar die reageerde best oke dat ze niet doorging.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:53 schreef female81 het volgende:
En het was meer de oogopslag, haar mimiek, dat soort dingen. Ik werd er heel erg ongemakkelijk van. En ze had iets anorectisch over zich. Maar als ze er van zichzelf zo uit ziet neem ik m'n woorden terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |