Had je mee willen doen dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar je mocht alleen apart inschrijven
Korenslag?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel met een groepje mee willen doen. Ik kan alleen niet zingen. Maar dat hoor je niet als er nog heel veel bij staan.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel met een groepje mee willen doen. Ik kan alleen niet zingen. Maar dat hoor je niet als er nog heel veel bij staan.
van Laura Jansen zeker.quote:
Nou ja die coverversie dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
Nu Kings of Leon weer.
quote:
Die cover is als verneukt genoeg inderdaadquote:
quote:
Ik ben mental coach.quote:
En dat moeten we acht maanden gaan volhoudenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
Er is echt weinig talent dit jaar, als je ziet wat ze door laten gaan.
Moet lukken met veul bier en gin tonic.quote:
Hihi, nice.En dan gewoon met onze telefoon op fok.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is het leuker als we een keer eens samen naar zo'n show gaan kijken, een live live sc
dan moeten we ook dronken naar de auditiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet lukken met veul bier en gin tonic.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet lukken met veul bier en gin tonic.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moeten we ook dronken naar de auditie
Same here en dansen ben ik ook niet echt een ster inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook.... maar kan niet zingen..
Dus hebben we nog wel zangeressen nodig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik zou mezelf best wel op tv voor lul zetten hoor.Ik zie daar wel de humor van in.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook.... maar kan niet zingen..
Dus hebben we nog wel zangeressen nodig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:10 schreef donroyco het volgende:
Swedish House Mafia & Laidback Luke - Leave The World Behind op de achtergrond
ga je dan ook steeds engelse termen gebruiken, waar dat absoluut niet nodig is?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is het leuker als we een keer eens samen naar zo'n show gaan kijken, een live live sc
Whut? Ik kan niet zingenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:08 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
De jury moet naar:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
quote:
OH MAI KOT, jij bent zo extraordinairy, jij bent zo lovely, sexy, amazing gewoon weg toppiejoppie! En nu naar de kepseloon.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
ga je dan ook steeds engelse termen gebruiken, waar dat absoluut niet nodig is?
Ik heb daar een bootleg van gemaakt (samen met mijn buurman)quote:
Met zijn allen bij elkaar naar een uitzending kijkenquote:
quote:
Wat is er mis met Enschede?quote:
Ik heb daar nog nooit bij nagedacht als ik dat nummer hoorde, maar nu je het zegt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
'Iedere pruim ligt in het schuim'
Zou dat vies bedoeld zijn?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke. Dan sta ik gewoon voor het mooie achter de mooie
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Met zijn allen bij elkaar naar een uitzending kijken
Ja, dat is dus wel leuk bij HGT, daar zie je ook de slechte als publiek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Keihard in zaal daar zitten van "HAHAHA DAT KLINKT VOOR GEEN METER! MIJN OREN!" Alleen dat zijn de liveshows, daar zijn alleen de betere.
Ik vind juist de audities zo tof.
Datt hebben we een keer gehad bij XFA of was het Idols?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb telkens toch het idee dat die cameralui elke keer vragen of die mensen alles uit de kast halen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef Desunoto het volgende:
Leuk, weer zo'n meisje dat denkt dat ze alles is. Schud die kont maar ja, want meer kan je niet.![]()
Of ben ik nu te hard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |