Leg mij dan maar even uit hoe men de loop snel en eenvoudig uitwisselen kan. En leg me vervolgens uit hoe je een ak magazijn die in de magazine well van een M110 stopt kan worden. Je ziet waarschijnlijk over het hoofd dat de M110 enkel maar met een loop type uitgevoerd komt (lengte 20" en caliber 7.62x51) en dat de M110 op een AR15 platform gebaseerd is en men dus niet even snel, nog eenvoudig de loop zou kunnen uitwisselen. Ook schijn je over het hoofd te zien dat de magazine catch van een M110 aan de zijkant zit en die van een AK aan de achter kant zit. Daartoe komt nog eens dat een AK magazine een andere lengte heeft, omdat de 7.62x51NATO 69.85mm lang is en de 7.62x39 56mm lang is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het kan wel. De loop is zeer snel en eenvoudig verwisselbaar.
Precies. Well mentioned Sine!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 04:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Leg mij dan maar even uit hoe men de loop snel en eenvoudig uitwisselen kan. En leg me vervolgens uit hoe je een ak magazijn die in de magazine well van een M110 stopt kan worden. Je ziet waarschijnlijk over het hoofd dat de M110 enkel maar met een loop type uitgevoerd komt (lengte 20" en caliber 7.62x51) en dat de M110 op een AR15 platform gebaseerd is en men dus niet even snel, nog eenvoudig de loop zou kunnen uitwisselen. Ook schijn je over het hoofd te zien dat de magazine catch van een M110 aan de zijkant zit en die van een AK aan de achter kant zit. Daartoe komt nog eens dat een AK magazine een andere lengte heeft, omdat de 7.62x51NATO 69.85mm lang is en de 7.62x39 56mm lang is.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Daar duw je zo een magazijn uit een AK47 in en kan je verder schieten. Zeer praktisch.
Zet jezelf toch niet zo voor schut jochie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het kan wel. De loop is zeer snel en eenvoudig verwisselbaar.
Ja, vervang de upper en de lower receiver met 1 die geschikt is voor de AK47 patronen zeker?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 04:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Leg mij dan maar even uit hoe men de loop snel en eenvoudig uitwisselen kan. En leg me vervolgens uit hoe je een ak magazijn die in de magazine well van een M110 stopt kan worden. Je ziet waarschijnlijk over het hoofd dat de M110 enkel maar met een loop type uitgevoerd komt (lengte 20" en caliber 7.62x51) en dat de M110 op een AR15 platform gebaseerd is en men dus niet even snel, nog eenvoudig de loop zou kunnen uitwisselen. Ook schijn je over het hoofd te zien dat de magazine catch van een M110 aan de zijkant zit en die van een AK aan de achter kant zit. Daartoe komt nog eens dat een AK magazine een andere lengte heeft, omdat de 7.62x51NATO 69.85mm lang is en de 7.62x39 56mm lang is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen die andere termen gebruiken zijn doorgaans geen militairen of het zijn, zoals Sine Pari, mensen die in een land dienst doen waar die termen wel gebruikelijk zijn. Voordat ik tijdens de AMO de Nederlandse termen leerde kennen kende ik ook alleen maar termen van Wiki hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:32 schreef Pumatje het volgende:
zijn we nu allemaal van die prachtige auto didacten die na urenlang op wikipedia de engelse termen hebben leren kennen...
waaorm niet gewoon patroontrekker, afsluiterdraagstuk, spangreep.. etc.
komop.. Nederlandse leger.. wij gebruiken ook Nederlandse Defenities hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |