Ja 383km getraint... moet goed komen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef Vronsky het volgende:
Je haalt het heus wel, je hebt er toch goed voor getraint? Zie het gewoon zoals Rave zei en het komt goed.
Pain is temporary, pride is forever.![]()
(Veel plezier in ieder geval.)
Waarom mag een elfstedenkruis dan niet gedragen worden?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom dat nou weer? Als je trots op je prestatie bent, dan mag je dat best uitdragen.Ik haat dat calvinistische gedrag in Nederland.
Omdat het gewoon een sportmedaille is.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom dat nou weer? Als je trots op je prestatie bent, dan mag je dat best uitdragen.Ik haat dat calvinistische gedrag in Nederland.
Een vierdaagse is een vierdaagse. Dus een burgerorganisatie waar toevallig militairen aan meedoen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Dus? Zo zijn er wel meerdere. Een prestatie is een prestatie.
Je komt alleen voor die medaille in aanmerking als je hem als militair gelopen hebt met bepakking.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:28 schreef Vronsky het volgende:
Nja, het zou opzich wel "kunnen" maar helemaal niet als je het als burger hebt gehaald, is toch anders.
(Toch blijft het raar.. maar goed, ieder z'n ding denk ik maar.)
Dan nog.quote:
Mag bij ons niet gedragen worden. (Heb dat ding nl. ook)quote:Op zondag 18 juli 2010 23:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Als defensie het draagrecht verleend om de vierdaagse medaille te dragen zie ik niet het probleem waarom men het niet zou doen. In andere landen heeft men ook sport medailles (bv. de Deutsches Sportabzeichen (DSA)) die op het uniform gedragen worden.
Waarom mag je niet trots zijn op een prestatie?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan nog.
Die 4daagse medaille draag je gewoon niet. Het is leuk voor de kerstboom, maar enige meerwaarde heeft het echt niet.
Hoop dat dfensie daar restricties aan gaat maken.
Waaro zou je lopen pronken met die 5 puntige ster van de 4 daagse?
Ah op die manier, dacht ff dat je bedoelde dat het een medaille was die we hier mochten dragen, en idd het is gewoon een soort MLV, alhoewel ik de 400m toch behoorlijk kut vond.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:41 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk ook dat andere landen met hun sport medailles lopen op het uniform. En om maar even bij het voorbeeld DSA te blijven zo gek veel hoef je er ook niet voor te doen.
Het is ook geen probleem. Maar velen gebruiken die medaille enkel en alleen om hun DT te voorzien van meer licht en denken daardoor meer aanzien te hebben wat dus gewoon schijn is.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Als defensie het draagrecht verleend om de vierdaagse medaille te dragen zie ik niet het probleem waarom men het niet zou doen. In andere landen heeft men ook sport medailles (bv. de Deutsches Sportabzeichen (DSA)) die op het uniform gedragen worden.
Dat mag je best zijn wmb.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waarom mag je niet trots zijn op een prestatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |