En daar zijn ze nu juist vanaf gestapt bij de marine (paar jaar geleden), dat zal wel niet voor niets zijn, lees goedkoper.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom is het ook in bruikleen, kun je het vrijuit ruilen. Daarna word je geacht er mee om kan gaan, zo niet dan moet je het lekker bij spullen van de baas houden, en zowel en gaat het kapot dan heb je de vergoeding..
mag mn gezicht er volgende maand laten zien in ssb. Eens kijken wat ze nog over hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat wordt er dan nog uitgedeeld? Bij het KPU kunnen ze de bodem ondertussen zien...
[..]
Ik stuur je zsm een PMquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zeg het maar, jij bent bij dezen de organisator
Ik vind het prima, zoals ik al zei, ik heb vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik stuur je zsm een PM
De 30ste van juli, kan jij dan? Is een zaterdag.
Ik denk wat pendekken en een setje messtins. En misschien nog wel een verdwaalde tenthelft van het Ministerie van Oorlog.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
mag mn gezicht er volgende maand laten zien in ssb. Eens kijken wat ze nog over hebben
weekend 21-22 aug zit ik verplicht internquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm. Zeg het maar. De 2de week van augustus gaat niet lukken want dan zit ik in Duitsland bij mijn ouders.
Maar de 31ste van juli? Is dat een idee?
Of vlak voor mijn vertrek de 23ste in augustus?
Mooi, kom dan de 30ste van juli naar Eindhoven. Men heeft reeds een surprise party voor mij georganiseerd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het prima, zoals ik al zei, ik heb vakantie
En dan ben ik denk ik nog niet weg.... (als ik al weg ga ivm gebrek aan geld- student hè )
Ik zal dit weekeinde eens een datum prikken en voorstellen. Kijken of dat uitkomt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
weekend 21-22 aug zit ik verplicht internis eerste weekend na de opkomst dus vandaar.
Oeh gezelligquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, kom dan de 30ste van juli naar Eindhoven. Men heeft reeds een surprise party voor mij georganiseerd.
Ja echt een surprise, want iemand heeft het naar mij laten uitlekken
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik stuur je zsm een PM
De 30ste van juli, kan jij dan? Is een zaterdag. vrijdag.
Verrek ja. Op een vrijdag dus. In de avond is die party.quote:
Prima! Makkelijk te doen voor mijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben van plan de uiteindelijke meet te organiseren in Utrecht. Dat is wel een beetje centraal. prima optie voor jullie?
Wat voor functie heb je ? En wat vind je zelf het fijnst? Die E.M.G mag kan wel veel in maar als je dan liggend wil schieten lig je wel op zo'n dikke bult. Heb zelf op het moment een plate carrier met interne/open mag pouches. Niks mis mee totdat je moet tijgeren ofzo, al heb ik ze dan steeds er op de kop in mits geladen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit:
[ afbeelding ]
Open Mag, met borg-elastiekje
[ afbeelding ]
Normale Mag, met borg-klitteband
[ afbeelding ]
E.M.G.-Mag, met borg-haakje aan elastiek...
Ik ben zelf geen fan van de open mags om de reden die jij hier beschrijft. Zolang je verticaal droog staat zijn ze ideaal maar voor de rest zijn ze verre van.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:32 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Wat voor functie heb je ? En wat vind je zelf het fijnst? Die E.M.G mag kan wel veel in maar als je dan liggend wil schieten lig je wel op zo'n dikke bult. Heb zelf op het moment een plate carrier met interne/open mag pouches. Niks mis mee totdat je moet tijgeren ofzo, al heb ik ze dan steeds er op de kop in mits geladen.
wat ik dan juist weer zo iritant vind (als ik naar de binnenkant kijk) zijn die 'schotjes' door het patroonmagazijn tasje heen wat de patroon magazijnen uit elkaar houd.... die heb ik er bij me eigen tasjes uitgesneden, ik heb altijd ruzie met die rot dingen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:44 schreef Rave_NL het volgende:
Als je ook kijkt op het plaatje met binnenzicht zie je dat deze niet zo heel verschillend is dan die van de baas, afgezien van de sluiting.
Werkt iig beter dan klitteband imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |