Oh en je arme man die nu naar zn werk moet!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:05 schreef J-net het volgende:
Ik zat op de wc, ik zag dat dwarse streepje zichtbaarder worden en nog zichtbaarder worden en kon alleen maar denken neeeeeee dit is niet waar dit kan niet .......
Ben echt van de wereld een beetje eigenlijk
wowquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef J-net het volgende:
Nee een extra streepje. Bij die van Kruidvat ligt er al eentje en nu staat er ook eentje dwars in
[ afbeelding ]
Ik heb geen rare klachten, op een rare smaak in mijn mond na. Maar dat kan ook nog door pijnboompitten komen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Jeetjejom het volgende:
GWS, ja dat is heeel zonde! En misschien omdat de teleurstelling gewoon voor niets is..... (ik zeg dit alleen maar zodat iemand bevestigd dat het veeeeel verstandiger is om nog even te wachten, ook al vind jezelf en degene die het advies geeft dat dat niet perse hoeft. Heb jij trouwens wel al rare symptomen?
er moest net nog iets besteld worden bij drogisterij.net, maar meteen 3 testen mee besteld heeft iemand hier ervaring met de testen van testjezelf? Schijnt dat je deze ook eerder kunt gebruiken
Oh, mijn constante honger van de afgelopen 2 dagen is dus toch gewoon van mezelfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik heb geen rare klachten, op een rare smaak in mijn mond na. Maar dat kan ook nog door pijnboompitten komen...
Maar bij mijn eerste had ik ook geen (rare) klachten, op spotting na. Maar dat heb ik de afgelopen paar keren ook gehad, en toen was ik dus niet zwanger, dus helaas zegt dit weinig. Pas een week of wat nadat ik wist dat ik zwanger was, kreeg ik last van een (zwaar) gebrek aan eetlust. Dus het kan best dat ik ook bij een tweede zwangerschap geen tot weinig klachten krijg voordat ik twee streepjes kan komen tonen.
Ik geloof wel dat ik die testen van testjezelf heb gebruikt, maar dat is te lang geleden om er wat zinnigs over te kunnen zeggen, helaas...
Lief, dank je wel! (Ik hoop het ook).quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:21 schreef Kolonia het volgende:
Ik hoop heel hard op eenfranse lentebaby
voor Nienna.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid, veel sterkte zometeen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:33 schreef The_Tankgirl het volgende:
Bedankt iedereen voor jullie steun! Ik voel me al weer een stuk positiever. Vanmiddag toch even naar de huisarts, om te overleggen. Ik bloed helaas nog steeds kleine beetjes, maar nog geen krampen gehad. Ik hoop inderdaad dat ik gewoon te weinig hormonen aanmaak.
Een langere cyclus tussendoor kan altijd natuurlijk...ik heb er zelf eentje tussen gehad van 51 dagen en eentje van 40 dagen. ik had daar dan geen bloedingen bij overigens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Hmm The_Tankgirl, schiet je ook niet veel mee op dan. Hoe gaat dit nu verder? Tot in de oneinigheid blijven wachten? Je bent toch ondertussen al meer dan een week overtijd he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |