Moeilijk lijkt me...quote:Op maandag 26 juli 2010 09:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij zouden eigenlijk even op rust tot November maar nou zit er steeds in mijn hoofd dat ik nu misschien extra vruchtbaar ben...

Oh, bah! En nu ga je dus naar de gynaecoloog voor onderzoek?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:31 schreef Kolonia het volgende:
Ik had gehoopt het goede voorbeeld van Guess te kunnen volgen en de gyn af te mogen bellen, maar helaas...
Kennelijk een heel korte LF, want gister ongesteld geworden.
Rare cyclus.![]()
Deze maand hopelijk een eitje van rechts, want daar heb ik meer vertrouwen in.
Wil een lief modje mijn nieuwe NOD op 22 augustus zetten?![]()

Misschien komt je eisprong eraan???quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:44 schreef Draakjuh het volgende:
hebben jullie wel eens veel afscheiding gehad?
dat plotseling kwam en eenmalig?
het leek erg op het eiwit van een rauw ei en was kleverig.
ik kan hier namelijk niets van op internet vinden, behalve infecties.
verders heb ik nergens last van.

Dus zit ze nu ongeveer 9 a 10 dagen na haar menstruatie, dus het zou kunnen zijn dat de eisprong er aan zit te komen. Ik zou me er dus zeker geen zorgen over maken, maar juist veel klussen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:16 schreef Draakjuh het volgende:
JEEJ 4 dagen ongesteld geweest. nu kan ik me cyclus gaan bijhouden

dat hoorde ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef danic het volgende:
hahahahaha
Grizzly, ik lig echt helemaal onder mijn bureau van het lachen

Ja, een paar dagen terug. Had ik ook al aan gedacht, maar ik heb begrepen dat dit dus de smaak van het eten zelf aantast (omdat de smaakpapillen dood zijn, oidquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Of heb je misschien pijnboompitten gegeten ofzo?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door J-net op 31-07-2010 08:16:44 ]~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~

Één streepje??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef J-net het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa een streepje

quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef J-net het volgende:
Nee een extra streepje. Bij die van Kruidvat ligt er al eentje en nu staat er ook eentje dwars in
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |