abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:25:18 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84729542
J-net, van harte gefeliciteerd! *O*
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:40:35 #227
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84729650
GWS, ik had bij mijn vorige zwangerschap ook helemaal geen symptomen, kwam er ook pas bij 9 weken achter (tja achteraf waren er wel dingen die op zijn plaats vielen, maar volgens mij was ik toen al 5 of 6 weken). Wat dat betreft is het hier ook afwachten, afwachten en afwachten. Helaas heb ik dus ook geen smoesje om eerder te gaan testen :D. Ook vieze smaak in mijn mond (kun je die ook ergens anders hebben trouwens) heb ik niet :( ;)

The_Tankgirl, welkom en ik hoop dat het gewoon loos alarm is!!!!!!!! (Heb er helaas weinig ervaring mee)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:30:59 #228
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_84730157
Dankjewel Jeetjejom :) Ik hoop het ook, maar ik zie wel hoelang die bloedingen duren :{
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_84730655
Gefeliciteerd J-net *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:21:21 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84730906
Jeetje Tankgirl, dat is wel raar :{ zou het kunnen dat het heel vroeg alweer is afgebroken? :{

Geen menstruatie maar wel een negatieve test als je al overtijd bent...... bah lijkt me erg spannend! Hoop voor je dat er toch nog een positieve test verschijnt!
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:28:20 #231
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_84731047
@ LadyBlack Ja, ik had eigenlijk de eerste keer een beetje gerekend op een positief resultaat... en daarna de tweede..de derde.. enz.. vrijdagochtend was de laatste ( toen een week overtijd).. Negatief :(

Ik wacht nu maar een paar daagjes..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:30:02 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84731090
Sterkte :{
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:41:16 #233
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84732877
Ik heb het ook eens een keer gehad toen we bezig waren voor de eerste. Een cyclus die opeens 37 dagen duurde, terwijl ik de cyclussen daarvoor onder de 30 dagen zat. Soms houdt je lichaam je gewoon voor de gek, helaas... -O-

Jeetjejom: Als je zegt: 'Ik heb een vieze smaak.', denk aan andere dingen dan aan mogelijke zwangerschapskwaaltjes... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84746083
Ik ben weer terug uit Frankrijk :W

Even snel het topic doorgescrolled:
Voor degene met twee streepjes: Gefeliciteerd!!
Voor de nieuwe: Welkom en succes!
En voor de rest :*

Hier dag 33 vandaag, mijn gemiddelde NOD is woensdag.
Wij hebben in ieder geval behalve van de Vogezen ook van elkaar genoten in Frankrijk...dus ik hoop dat het nu eens raak is.
Ik heb een behoorlijk opgeblazen gevoel en mijn borsten zijn af en toe een beetje pijnlijk, maar dat zijn kwaaltjes die eigenlijk altijd in de laatste week van mijn cyclus heb. Ik wacht het rustig af...

Veel NOD's de komende week, spannend!
pi_84755555
Welkom, Tankgirl. Lastig die onzekerheid. Hopelijk is het gewoon raak. Spannend hoor, wanneer ga je weer testen? Hoe voel je je?

GWS, je zit hier wel de spanning op te bouwen zeg! Wanneer ga je testen, de 8e pas? Kun je nu niet gewoon deze gebruiken, koop je daarna gewoon weer nieuwe O-)

Jeetjejom, hoe voel jij je? Kun je het testen nog uitstellen of ben je na het succes van J-net toch aan het testen geslagen?

Veel NOD's inderdaad zeg, hopelijk veel goed nieuws deze periode.

:W welkom terug nienna!
pi_84762179
J-Net gefeliciteerd!!!! *O* Gaaf zeg, ga er lekker van genieten, hopelijk mogen er hier nog heel veel je voorbeeld gaan volgen...

GWS, ik ga zeker voor je duimen! Die laatste test gaat natuurlijk mooi positief zijn he! (Hoop ik...)

Roosjes_83, balen weer zeg!

JeetjeJom, het wordt nu wel erg super spannend! Ook voor jou ga ik snel duimen hoor!

De rest iedereen natuurlijk ook heel veel succes!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_84763080
Spannend Tankgirl.
Ik had twee maanden geleden ook opeens een cyclus van 33 dagen terwijl ik normaal op 28 of 29 zit.
Frustrerend is dat.
Ik hoop voor je dat je gewoon laat HCG aanmaakt en over een paar dagen de felbegeerde streepjes ziet.

Wat een hoop NOD's deze week.
Dat móet toch een streepjesregen op gaan leveren. ^O^
Ik hoop heel hard op een O+ franse lentebaby O+ voor Nienna.
pi_84764480
Een franse lentebaby, dat klinkt zo goed dat het wel waar moet zijn :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:33:40 #239
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_84764561
Bedankt iedereen voor jullie steun! Ik voel me al weer een stuk positiever. Vanmiddag toch even naar de huisarts, om te overleggen. Ik bloed helaas nog steeds kleine beetjes, maar nog geen krampen gehad. Ik hoop inderdaad dat ik gewoon te weinig hormonen aanmaak.
pi_84765796
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:21 schreef Kolonia het volgende:

Ik hoop heel hard op een O+ franse lentebaby O+ voor Nienna.
Lief, dank je wel! (Ik hoop het ook).

Ik las dat jij een afspraak gaat maken?
pi_84768173
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:33 schreef The_Tankgirl het volgende:
Bedankt iedereen voor jullie steun! Ik voel me al weer een stuk positiever. Vanmiddag toch even naar de huisarts, om te overleggen. Ik bloed helaas nog steeds kleine beetjes, maar nog geen krampen gehad. Ik hoop inderdaad dat ik gewoon te weinig hormonen aanmaak.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid, veel sterkte zometeen.
pi_84769402
Zo, ik ben ook weer terug van ons weekendje weg!

J-Net: Gefeliciteerd!!! Hopelijk is dit het begin van een streepjesgolf voor iedereen!

En nou ga ik m'n rommel eens uitpakken en effe lekker slapen, want 3 nachten à 3 uur is funest voor me...
pi_84776650
J-Net van harte!
Tankgirl, succes, hopelijk is het niets...
Balen Roosje.

iedereen weer veel succes! Ik heb weer een lekker lange cyclus (40 dagen) misschien morgen maar eens testen dat is 14 dagen na mijn positieve ovutest dat zou dan moeten kunnen toch?
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:41:59 #244
238474 Jeetjejom
pi_84777511
Ik kan het nog volhouden met wachten hoor, weet niet hoelang want vanmorgen had ik me toch een potje buikpijn........
de rest lees ik strax wel bij, snel stiekem op het werk
Jouw warmte is genoeg
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:15:41 #245
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_84780659
Nou, bij de huisarts geweest. Ze heeft een inwendig onderzoekje gedaan.. niets mis met mn eierstokken in ieder geval. Omdat ik bloedingen heb en negatief blijf testen gaat ze er vanuit dat ik niet zwanger ben... maar.. ze kan het niet helemaal uitsluiten. Dus even afwachten..
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:20:31 #246
238474 Jeetjejom
pi_84785689
Hmm The_Tankgirl, schiet je ook niet veel mee op dan. Hoe gaat dit nu verder? Tot in de oneinigheid blijven wachten? Je bent toch ondertussen al meer dan een week overtijd he?
Jouw warmte is genoeg
pi_84785890
@entreri, volgens mij moet dat wel kunnen. Weet je hoe lang je luteale fase (zo noem je dat toch, de dagen die tussen de eisprong en menstruatie zitten?) normaal duurt?

@jeetjejom, is buikpijn een goed of een slecht teken?

@Tankgirl, vervelend dat het nog steeds niet duidelijk is wat er aan de hand is. Gelukkig is er niets aan de hand met je eierstokken.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:29:11 #248
238474 Jeetjejom
pi_84785999
@Roosjes, weet niet, normaal heb ik eigenlijk nooit van te voren last bij mijn menstruatie, maar misschien haal ik me ook wel iets in mijn hoofd!
Jouw warmte is genoeg
pi_84786588
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Hmm The_Tankgirl, schiet je ook niet veel mee op dan. Hoe gaat dit nu verder? Tot in de oneinigheid blijven wachten? Je bent toch ondertussen al meer dan een week overtijd he?
Een langere cyclus tussendoor kan altijd natuurlijk...ik heb er zelf eentje tussen gehad van 51 dagen en eentje van 40 dagen. ik had daar dan geen bloedingen bij overigens.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:45:51 #250
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_84786675
@Jeetjejom: Ja, 11 dagen.

Zelfs ik begin te twijfelen.. Maar mijn opgezwollen buik en de misselijkheid, is dat dan niets? Ja, ook al zou er iets zijn, dan zou het voor de huisarts te klein zijn om te zien/voelen. En de testen bij de praktijk zijn niet beter.

Op zich denk ik nog positief hoor (hoewel dat gisteren met de bloeding heeeeel anders was). Dit was onze eerste poging (zonder condoom en zonder pil), en het is al knap als het toch gelukt is.
Is het niet gelukt, dan moeten we toch weer verder proberen.

Ik ga vrijdag trouwens weer gewoon testen. Misschien ontkenning, maar mijn lichaam voelt nu eenmaal anders aan dan eerst.

@Entreri: Wat een cyclus (40 dagen??!!). Succes!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')