abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:15:12 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84145120
Vorige deel: Wachten op het tweede streepje deel 171

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

28 juli Roosjes_83
03 augustus grizzlybear (01-2010)
04 augustus Vlindur (05-2010)
04 augustus -Nienna- (06-2009)
04 augustus Entreri
05 augustus GreatWhiteSilence (02-2010)
06 augustus Jeetjejom
08 augustus Take_A_Picture (06-2010)
14 augustus charmed_angel (09-2009)
22 augustus Kolonia (04-2009)
25 augustus GirlGoneBad (04-2010)
26 augustus danic (08-2009)

Boepie
IslaBonita (12-2008)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 04-08-2010 18:45:55 ]
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:16:52 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84145195
Er was nog geen nieuwe. Hier verder dan maar!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:34:13 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84145937
Ik dacht effe dat jij een goed nieuwtje had
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:37:35 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84146105
Neuh, ik ga zelf nog steeds uit van eerder nooit dan ooit hoor.
pi_84160806
Woow, sorry, ik had niet gezien dat ik het topic had gesloten ...

Nou, volgens mij kunnen we nu helemaaaal de onzekerheid opheffen...
Heeft zich aangediend... Op naar de volgende ronde!
pi_84185566
hoorde vandaag via de huisarts dat het wel een half jaar kan duren voor ik weer ongesteld word, na het gebruik van de prik pil
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
  zondag 18 juli 2010 @ 07:58:59 #7
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84190702
Jammer GirlGoneBad!
Succes met volgende poging!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 18 juli 2010 @ 15:35:01 #8
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84200188
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:59 schreef Draakjuh het volgende:
hoorde vandaag via de huisarts dat het wel een half jaar kan duren voor ik weer ongesteld word, na het gebruik van de prik pil
Ja, dat is het nadeel van het voordeel van de prikpil. Je hoeft er een tijd niet naar om te kijken, maar als je zwanger wilt worden zul je langer geduld moeten hebben. Ik hoop dat je snel ongesteld bent.

Balen GGB.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84201052
Geachte mod, mag mijn NOD op 25-8?
  zondag 18 juli 2010 @ 20:39:06 #10
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84209429
Had net een discussie met echtgenoot. Gisteren na KvK/FFF ben ik na ongeveer een half uur tv gekeken te hebben (manlief ging eerst nog eventjes douchen en kwam leuk programma tegen) in bad gegaan.
Manlief denk nu dat water dan helemaal tot aan het gebied komt waar je eitje zit als je in bad gaat, dus dat de KvK dus nutteloos was. Nu kan ik het nergens op internet vinden, maar wat denken jullie?
Ik denk namelijk niet dat water helemaal tot daar komt.

Ben erg benieuwd wat jullie denken
  zondag 18 juli 2010 @ 21:14:30 #11
100412 mefke79
komt goed!
pi_84210966
J-net, als het goed is komt er geen/weinig water in je vagina en al helemaal niet tot waar je eitje zit. Misschien handig om er even een biologieboek op na te slaan, want het water zou via je vagina, door je baarmoeder, door je eileider naar je eierstokken moeten gaan. En dat kan gewoon echt niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84212848
J-net: wat Mefke al zegt, dat kan echt niet. Dat zou inhouden dat als je op zou staan uit bad, je eerst helemaal leegloopt Sorry zie zulke dingen altijd voor me.
Als je een kwartiertje blijft liggen dan heeft het zaad voldoende kans gehad om richting eitje te zwemmen en zal het ook niet meer zomaar weer naar buiten komen. Nou ben jij zelfs een halfuurtje blijven liggen, dus helemaal goed hoor!
Laat je niet gek maken
  zondag 18 juli 2010 @ 22:23:51 #13
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84213890
Ja ik had ook zoiets van ik loop niet leeg als ik uit bad ga, maar manlief was nogal stellig met zijn verhaal
Ik vond t allang best. Kon het alleen even niet vragen aan de bioloog die ik ken, want ik wil niet dat hij weet dat we daar mee bezig zijn (tis vriend van me; alleen hele goede vrienden weten het en verder niemand)

Kijk op zich is het geen must om zwanger te raken, want we hebben nog een flinke verbouwing voor de boeg. Maar als je er nooit mee start ben je straks 40 en denk je 'oh shit'. Maar als het raak is, is het superleuk en hebben we een flinke deadline met de verbouwing.

K ben trouwens sinds anderhalve week helemaal gestopt met coca cola light drinken. K was echt mega enorm erg verslaafd (zo erg dat als ik nu tiep ik denk mmmmm jammie staat er nog een fles in huis?).
Had sowieso moeten stoppen als k zwanger zou zijn, maar het heeft ook invloed op je vruchtbaarheid.
Dus heb besloten er helemaal mee te stoppen.
pi_84216278
Op internet heb ik gelezen dat je na het vrijen niet in bad moet gaan douchen geen probleem
  zondag 18 juli 2010 @ 23:38:29 #15
190853 RockabeIIa
pi_84216959
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Op internet heb ik gelezen dat je na het vrijen niet in bad moet gaan douchen geen probleem

Alles wat op internet staat is waar
Een bron zou wel leuk zijn
pi_84217062
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Alles wat op internet staat is waar
Een bron zou wel leuk zijn
Ik weet niet meer waar. Ik heb het ook een keer hier gevraagd

Toen zeiden sommigen ook dat je beter niet in bad kan gaan. Weet niet meer welk topicnunmer dat is geweest hoor
pi_84225359
Jammer GirlGoneBad.
Op naar de volgende poging, hopelijk is die succesvoller.
quote:
•Het nemen van een douche of bad tijdens of vlak na de geslachtsgemeenschap kan de kans op bevruchting verkleinen. Water of zeep kunnen in je vagina de werking van de zaadjes verstoren. Met het wassen van de vagina wacht je best tot enkele uren na de geslachtsdaad.
bron

Of het een betrouwbare bron is, is een tweede.
pi_84225801
Wil een modje mijn NOD op 4 augustus zetten? Voor de zekerheid zet ik hem maar even heel laat, met en ene onregelmatige cyclus en die gekke overtijd data van vorige maand. Dan ka het alleen maar meevallen.
  maandag 19 juli 2010 @ 17:02:41 #19
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84240150
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef Kolonia het volgende:
Jammer GirlGoneBad.
Op naar de volgende poging, hopelijk is die succesvoller.
[..]

Of het een betrouwbare bron is, is een tweede.
Dat betekent dat ik nooit zwanger zou kunnen geraken, daar wij altijd vrij snel (zeker binnen 40 minuten) na een sessie in den douche belanden... Is overigens een religieus voorschrift, en voor zover ik weet is er weinig mis met de vruchtbaarheid van de meesten in mijn omgeving.... (Het tegenovergestelde zelfs.... )
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84240358
Eerlijk Basboussa, ben ik blij dat je dit verteld. Al die bangmakers over wat je wel en niet mag om zwanger te worden. Ik wordt er gewoon angstig van.
Weet je dat ik tijdens mijn moeilijke momenten ook echt af ga vragen wat ik nog niet doe om het te versnellen? Eigenlijk onzin, je maakt je er alleen maar gekker van!
En ik neem nog gewoon een cola light! (ik ga wel naar de caffeïnevrije als ik zwanger ben)
pi_84241274
Ik neem het zekere voor het onzekere

En cola moet ik sowieso meestoppen
Moet nu echt gaan afvallen. 8 Weken de tijd om 8 kilo kwijt te raken
  maandag 19 juli 2010 @ 17:37:21 #22
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84241692
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef danic het volgende:
Eerlijk Basboussa, ben ik blij dat je dit verteld. Al die bangmakers over wat je wel en niet mag om zwanger te worden. Ik wordt er gewoon angstig van.
Weet je dat ik tijdens mijn moeilijke momenten ook echt af ga vragen wat ik nog niet doe om het te versnellen? Eigenlijk onzin, je maakt je er alleen maar gekker van!
En ik neem nog gewoon een cola light! (ik ga wel naar de caffeïnevrije als ik zwanger ben)
Maak je niet teveel zorgen, hoor! Als iemand echt niet zwanger wordt, met een actief seksleven en leeft verder gewoon gematigd, dan heeft dat meestal toch vaak een 'medische' reden, en komt dat niet omdat je doucht/cola drinkt/mobiel telefoneert...

En om in details te treden, we moeten onze genitalien grondig reinigen. Met water.
pi_84246579
Hey danic en kolonia!!
Jullie NOD is één dag later dan die van mij!! Spannend! Al vermoedens/gevoelens?
Ik voel al een week kleine krampjes, maar verder niets....Verder ben ik wel moe maar dat zou ook heel goed door het volgende kunnen komen: Heb al 3 dagen beetje verhoging heb(tussen de 37.5 en 38.3) Ben al drie weken aan het hoesten dus ga morgen even na de ha!
Hmmm wel zullen zien.....
  maandag 19 juli 2010 @ 20:10:35 #24
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84247126
Oei suuzz, spannende week voor jou nu!
Zal duimen!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_84248198
Toevallig lees ik het berichtje over in bad gaan en douchen dus ik vertel maar even wat ik van mijn gyn (een fertiliteitsarts) te horen kreeg. Bij de samenlevingstest zei ze dat ik beter een aantal uur kon wachten met douchen en in bad gaan was helemaal geen goed plan. Volgens haar maak je het de zaadjes op die manier een stuk moeilijker om op de juiste plaats te komen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  maandag 19 juli 2010 @ 20:59:41 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84249099
Entreri, je staat er weer bij.
pi_84252241
Dank je wel!

Volgens mij heb ik vanavond toch weer mijn eisprong gevonden met een testje ik snap er geen fluit meer van. Vorige week zaterdag had ik een knaltest (testen voor en na waren allemaal in vergelijking echt heel licht). Nu toch maar even doorgetest en nu is ie echt nog weer veel donkerder. Schommelt het hormoon sowieso tijdens je cyclus? Ik dacht dat het echt een mooi lijntje was dat omhoog en omlaag ging. Stel dat je een dubbele eisprong hebt dan zit er toch niet een week tussen? (Ik weet dat die kans klein is, maar vorige keer was ik zwanger van een tweeling).

Sorry voor alle vragen hoor, ik snap soms niet meer hoe het in elkaar zit.

Danic en Kolonia hoe is het met jullie?
  maandag 19 juli 2010 @ 22:10:13 #28
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84252670
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef danic het volgende:
Ik was gewoon enorm verslaafd. En ik kon kon die niet beteugelen met andere dingen (zonder caff) of maar 1 flesje. Meerdere pigingen gedaan met steeds tot resultaat dat k nog meer dronk dan voorheen.
De afgelopen periode voor het stoppen dronk ik anderhalve liter per dag. Is nuet gezond. Voel me nu beter.

Ben het wel eens met danic over al die verhalen iver wel doen en niet doen. Ik sta meestal ook echt met 30 minuten onder de douche. Brrrrr moet er niet aan denken dat niet te doen.
pi_84253749
Moet eerlijk bekennen dat ik soms ook wel een dag heb dat er 1,5 l cola light opgaat. Wat je zegt: niet echt gezond. Ben toch een vrij moeilijke drinker, maar heb ontdekt dat ik aanmaaklimo met spa rood ook erg lekker vind (hou gewoon van bubbels denk ik hihi)

Voor wat betreft de andere vraag: hier nog niets bijzonders. borsten gaan weer zeer doen en opzwellen, maar dat doen ze altijd. Zou dus kunnen betekenen dat het ook nu weer niet raak is, maar das nog te vroeg om van uit te gaan. mijn nod staat op vrijdag de 23e, maar dat is uitgaande van een cyclus van 29 dagen. de afgelopen maanden was het veelal rond de 31, dus dat ga ik zeker nog afwachten (als dat moet)
pi_84263257
Mijn NOD staat op 23 juli, maar mijn eisprong was pas op dag 20 dus mijn NOD is eigenlijk 28 juli.
Wel raar dat mijn cyclus opeens van slag is.
pi_84266153
En ik kan gewoon na 5 weken nog positief testen van mn miskraam.
ook niet handig
pi_84266660
Oh, dat lijkt me vrij @#$% Kleurdoos.

Het kan zeker niet zo zijn dat je toevallig alweer zwanger bent?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:38:47 #33
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84266967
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
En ik kan gewoon na 5 weken nog positief testen van mn miskraam.
ook niet handig
Ehm... Ben je niet gewoon weer zwanger?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:45:19 #34
12913 GreatWhiteSilence
pi_84267281
Inderdaad niet handig. Je zou inderdaad weer zwanger kunnen zijn, maar het kan eventueel ook zijn dat er nog iets achter is gebleven waardoor je positief test. Wordt het streepje donkerder of lichter in vergelijk met een vorige test?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84268038
uiteraard heb ik dat ook in overweging genomen

de kans is vrijvrij klein, om in details te vallen .. we doen het niet veiligveilig maar eh voor t zingen.. dus er is wel een kansje
maargoed een prille zwangerschap zou dus uiteraard kunnen maar logischerwijs is het gewoon nog van de vorige.

de kans dat er iets is achtergebleven is ook erg erg klein aangezien de gyn me tot 2 x toe heeft gecheckt en het toen toch echt leeg was.

zaterdag heb ik nog 1 controle dus dan zal ik wel wat wijzer worden
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:01:58 #36
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84268094
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
uiteraard heb ik dat ook in overweging genomen

de kans is vrijvrij klein, om in details te vallen .. we doen het niet veiligveilig maar eh voor t zingen.. dus er is wel een kansje
maargoed een prille zwangerschap zou dus uiteraard kunnen maar logischerwijs is het gewoon nog van de vorige.

de kans dat er iets is achtergebleven is ook erg erg klein aangezien de gyn me tot 2 x toe heeft gecheckt en het toen toch echt leeg was.

zaterdag heb ik nog 1 controle dus dan zal ik wel wat wijzer worden
Misschien kunnen ze ff je bloed testen...
pi_84268892
mwoah, zaterdag zou er dan wel iets van een zw.ring oid te zien moeten zijn toch?
ik doe van de week nog ff een testje, kijken of ie lichter is.. maar ik hoop serieus nergens op hoor

mn kansen liggen wat mij betreft op 1 % nu
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:22:53 #38
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84269023
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:
mwoah, zaterdag zou er dan wel iets van een zw.ring oid te zien moeten zijn toch?
ik doe van de week nog ff een testje, kijken of ie lichter is.. maar ik hoop serieus nergens op hoor

mn kansen liggen wat mij betreft op 1 % nu
Geen idee eigenlijk... Volgens mij vanaf een week 5 of 6 moet er iets te zien zijn met een inwendige echo..

Tessie had een hele vroege echo, toen dacht ze dat er iets niet goed was... maar toen bleek ze wel zwanger.. Maar ik weet niet bij hoeveel weken dat was.
pi_84270174
Wat apart kleurdoos! Ik testte na mijn mk (12 weken) al heel snel niet meer positief, heb toen speciaal zo'n ultragevoelige test gebruikt. Twee weken na de curettage was het al niet positief meer. Dus misschien toch een heel klein kansje? Zou mooi zijn toch? Of liever niet (omdat jullie het semi veilig doen nu)? Of misschien gaat het me allemaal wel geen fluit aan trouwens.
pi_84270604
Wij hebben de Persona gebruikt om de eisprong te bepalen en goed te kunnen mikken. Dat werkte blijkbaar, de eerste keer was raak. Daarom heb ik dit topic overgeslagen en ben ik rechtstreeks in het zwangerschapstopic beland.

Nou hebben we nog 5 gesealde verpakkingen teststaafjes over, houdbaar tot februari 2011. Ik kan die dus niet meer gebruiken. Nieuwwaarde zo'n 55 euro.
Iemand interesse om ze over te nemen voor zeg 35 euro + verzendkosten?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84275151
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk... Volgens mij vanaf een week 5 of 6 moet er iets te zien zijn met een inwendige echo..

Tessie had een hele vroege echo, toen dacht ze dat er iets niet goed was... maar toen bleek ze wel zwanger.. Maar ik weet niet bij hoeveel weken dat was.
mwah als ze nu iets zien dat niet op een lege baarmoeder lijkt, dan is er iets vast zich aan het ontwikkelen..

verder is t maar afwachten
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:08:04 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84275749
Vlgs mij ben jij wel supervruchtbaar, dus het zou mss toch wel kunnen door het 'voor het zingen'... je weet het nooit. Maar wel raar, en vervelend ook lijkt me, onzeker enzo.
pi_84275846
ik ben idd hypervruchtbaar.. volgens mij word ik al zwanger als ie naar me kijkt ofzo

we lieten het nu een beetje zn beloop gaan, 50/50 save dus en een zwangerschap zou ik uiteraard leuk vinden maar geen zwangerschap zou ik op dit moment ook geen probleem vinden.. mijn lichaam heeft wel even wat tijd nodig om te herstellen lijkt mij.
pi_84275891
ik lees trouwens wel meer

'positieve testen na 5 wk* verhalen op internet.. de 1 heeft na een week of 3 meestal geen hcg meer en een ander nog met 5 weken..dus ik ben vast weer zo'n randgevalletje
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:11:54 #45
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84275911
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben idd hypervruchtbaar.. volgens mij word ik al zwanger als ie naar me kijkt ofzo

we lieten het nu een beetje zn beloop gaan, 50/50 save dus en een zwangerschap zou ik uiteraard leuk vinden maar geen zwangerschap zou ik op dit moment ook geen probleem vinden.. mijn lichaam heeft wel even wat tijd nodig om te herstellen lijkt mij.
Ik heb altijd begrepen dat je na een miskraam toch extra vruchtbaar bent... Dat in combi dat ie jou al zwanger kan kijken... Nou ja... Misschien heb je toch wat meer kans dan 1%.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:12:43 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84275947
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Kleurdoos het volgende:
ik lees trouwens wel meer

'positieve testen na 5 wk* verhalen op internet.. de 1 heeft na een week of 3 meestal geen hcg meer en een ander nog met 5 weken..dus ik ben vast weer zo'n randgevalletje
Zo'n digitale test geeft ook aan hoelang je zwanger zou zijn.. Dan zou dat overeen moeten komen met je cyclus...
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:15:24 #47
238474 Jeetjejom
pi_84276050
Pff, kleurdoos, wat vervelend zeg.... (zou toch maar echt heel goed laten kijken of er echt nix is achtergebleven, toevallig laatst een behoorlijk heftige mola miskraam in mijn omgeving gehad)
Hier is de klusweek aanbeland hahaha. Wanneer zijn jullie eigenlijk gaan temperaturen? Al vanaf het begin of hebben jullie het ook even op zijn beloop gelaten?
Jouw warmte is genoeg
pi_84276436
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo'n digitale test geeft ook aan hoelang je zwanger zou zijn.. Dan zou dat overeen moeten komen met je cyclus...
mja, alleen heb ik geen cyclus

maar opzich is dat een idee, maar als er 1-2wk staat dan ben ik nog geen aap verder natuurlijk
pi_84278717
Jeetje wat vaag KD!
Ik had idd een vroege echo, was toen echt net zwanger, een week of 4/5. En daar was niks te zien alleen verdikt baarmoederslijmvlies. Toen dacht de gyn ook nog dat ik een mola-zwangerschap had.
Maar gelukkig dat je zaterdag nog een echo hebt, hopelijk biedt dat wat meer zekerheid. Lijkt me erg vervelend zo.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84280540
uhmmmmmm meiden.....ik heb vanmorgen een alvast een test gedaan, omdat ik voor een keelontsteking een antibioticakuurtje kreeg van de huisarts en wilde toch zeker weten dat ik niet zwanger was.....maar uhmmmm

twee streepjes

ik vind het het echt ongelovelijk wauw geloof het nog niet helemaal
(nu maar hopen dat "het" deze keer wel blijft plakken)
pi_84280635
suuuzzz wat goed Gefeliciteerd

KD veel succes met het wachten!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:08:27 #52
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84280704
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef suuzzz het volgende:
uhmmmmmm meiden.....ik heb vanmorgen een alvast een test gedaan, omdat ik voor een keelontsteking een antibioticakuurtje kreeg van de huisarts en wilde toch zeker weten dat ik niet zwanger was.....maar uhmmmm

twee streepjes

ik vind het het echt ongelovelijk wauw geloof het nog niet helemaal
(nu maar hopen dat "het" deze keer wel blijft plakken)
gefeliciteerd Suuz!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84280748
Gefeliciteerd Suuz
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:10:26 #54
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84280791
Gefeliciteerd Suuzzz! Wat een fijn nieuws, maar beterschap met de keel enzo!

En KD, wat ontzettend raar allemaal... Hoop dat het gewoon allemaal 'goed' zit, wat dat ook moge betekenen, maar dat het geen nare consequenties heeft ofzo!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:10:35 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84280797
Suuz van harte
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:20:12 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84281170
Suuzzz! Wat super! Gefeliciteerd!
pi_84281238
Suuzz gefeliciteerd!

KD wat vaag hopelijk zaterdag meer duidelijkheid!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:39:48 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84281748
Suuzzz, gefeliciteerd!!!!

Dit moet die keelontsteking toch wel overschaduwen lijkt me!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:44:24 #59
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84281870
Suuzzzz van harte!!!
pi_84282256
welke keelontsteking??????
pi_84282697
Suuuzzzz gefeliciteerd!
(hoop dat et besmetteljk is, want een streepjesregen is wel weer welkom)
pi_84282900
Suuuuzzzzzz gefeliciteerd
pi_84283129
Suuzzz, gefeliciteerd!

KD, wat zenuwslopend. Is de test heel positief? Of een beetje?
pi_84283209
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef suuzzz het volgende:
twee streepjes
Oh, onverwachte streepjes.
Je wist vast niet wat je zag vanochtend.
Tuurlijk blijft het deze keer wel plakken.

Gefeliciteerd!
pi_84284726
nou omdat mijn hele cyclus een zootje was had ik eerlijk gezegt echt niet verwacht dat het al raak zou zijn!! We hadden al wel gemerkt dat ik weer vruchtbaarslijm had enz....maar dat zegt ook niet alles in mijn geval!!!! Maar dus toch!!!

Ooooow jah meiden: deze streepjes zijn heeeeeeeeeeeel besmettelijk!!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:22:11 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84285470
suzzz, wat super!! Gefeliciteerd meis! En strooi maar rond dat HCG, we willen een leegloop hier
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:30:39 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84285765
suuzzz, van harte gefeliciteerd meid!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:51:39 #68
238474 Jeetjejom
pi_84286588
Suuzz gefeliciteerd!!!!!!!
En die zijn extra leuk, die streepjes die je helemaal niet verwacht!
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:00:54 #69
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84289905
Suuzzz alvast een voorzichtige gefeliciteerd voor jou dan
* maffemuts suuzzz een kurk en wat lijm aangeeft
Alle andere dames die het kunnen gebruiken
* maffemuts terug in lurkstand
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_84290749
Gefeliciteerd Suuzzz!!!
pi_84292886
van harte suuzzz! En Jore..een lichte maar duidelijk.. maar dat zou ook kunnen duiden op prilheid uiteraard, dus duidelijker maakt dat het niet
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:06:26 #72
12913 GreatWhiteSilence
pi_84293415
Suuzzz gefeliciteerd!

Hier testte ik ook voor de zekerheid vanmorgen (ik heb vanavond plasma gedoneerd), maar ik had maar één streepje.
pi_84293458
Maar GWS dat zou toch supervroeg zijn?
pi_84293472
Suzzz, yay, gefeliciteerd!
Ik kan de smileys niet vinden op mijn iPhone .
pi_84293605
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef Kleurdoos het volgende:
van harte suuzzz! En Jore..een lichte maar duidelijk.. maar dat zou ook kunnen duiden op prilheid uiteraard, dus duidelijker maakt dat het niet
Daar word je ook niet zoveel wijzer van nee. Is je vk bellen een optie? Ik heb dat wel gedaan toen ik vier weken na mijn miskraam weer een (hele hele lichte) positieve test had, zij zei dat het heel weinig voorkwam dat testen nog zo lang positief blijven. Maar ik had een spontane miskraam zonder complicaties, dat maakt waarschijnlijk ook wel verschil.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:18:28 #76
12913 GreatWhiteSilence
pi_84294091
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:07 schreef leonieke het volgende:
Maar GWS dat zou toch supervroeg zijn?
Niet als de vorige ongesteldheid slechts een innestelingsbloeding was... Ik ben namelijk wel de laatste tijd misselijk op sommige momenten, maar nu weet ik dus dat dit waarschijnlijk door de MS komt...
pi_84294322
Ah ow, dat had ik gemist van die mogelijke innestelingsbloeding. Hopelijk heb je heel binnenkort weer minder last van de MS
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:32:03 #78
190853 RockabeIIa
pi_84294789
Streepjes! Van harte!
pi_84302785
Gefeliciteerd suuzz!!!
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:28:16 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84307772
Ik heb een vraagje trouwens; wat betekent NOT ? NOD is de dag waarop je ongesteld moet worden, maar NOT kan ik niet vinden
pi_84308781
Ik kan vandaag al terecht! om half 4, dus dan zal ik wel wat wijzer worden
pi_84308850
Oh, KD wat goed dat je vandaag al terecht kunt. Hopelijk geeft de echo heel wat duidelijkheid
pi_84308873
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kan vandaag al terecht! om half 4, dus dan zal ik wel wat wijzer worden
Ik ben echt heel benieuwd... Als je toch zwanger blijkt, dan zou ik als ik jou was toch overwegen om voortaan ook de onderbroeken gescheiden te wassen...
pi_84309021
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ben echt heel benieuwd... Als je toch zwanger blijkt, dan zou ik als ik jou was toch overwegen om voortaan ook de onderbroeken gescheiden te wassen...

Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt Kleurdoos.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:00:44 #85
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84309108
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ben benieuwd KD. Ik had bij mijn eerste zw.schap (uiteindelijk miskraam) met net 5 weken al wel een ring, dus er zou iets te zien moeten zijn lijkt me.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:03:37 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84309230
Whehehe Tico!

Maar spannend KD!
pi_84309720
Spannend KD! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

Tico
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84310096
whehe idd tico.
Maar vooralsnog, ga er maar gewoon vanuit dat het niets is. ik zou het wel heel apart vinden als het wel zo zoi zijn namelijk .. het zal allemaal wel heel toevallig enzo moeten zijn
pi_84311023
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een vraagje trouwens; wat betekent NOT ? NOD is de dag waarop je ongesteld moet worden, maar NOT kan ik niet vinden
Ja, goeie vraag, ook geen idee van.

Suus, van harte!

We zouden vandaag hier in de vruchtbare periode moeten zitten, maar ik heb al een paar dagen bloed bij het afvegen Dus het is weer ronduit klote

KD, succes straks!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:10:00 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84318809
He balen Vlindur... dat is PCOS toch, waardoor je een onregelmatige cyclus hebt?

Ik ben heel benieuwd wat KD te horen heeft gekregen tis wel een apart verhaal...
pi_84319767
LB, ja, oa wel ja. Ik had nu steeds een regelmatige cyclus en ik dacht echt even dat de PCOS verdwenen was
Nou ja, het zal wel.. Ik bloed ook niet echt vloeiend, ik heb het alleen wat bij het afvegen.. Lekker vaag he? :/

Ja, KD, kom je eens melden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 21-07-2010 16:54:27 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84319843
Ik ben ook heel benieuwd KD..
pi_84328437
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd KD..
Ik ook
pi_84330960
Blijkbaar is er weinig aparts aan mijn verhaal.. ze zei dat je zelfs tot een week of 7 wel positief zou kunnen testen als je miskraam tijdens de hoogste hcg waardes was.. en dat was het bij mij.

Ze zei wel dat ze uiteraard een evt. nieuwe zwangerschap niet zou mogen uitsluiten maar ze kon verder niets zien op de echo zag er verder prima uit trouwens) maar er vanuit gaan dat ik zwanger ben dat raadde ze me niet aan omdat dit dus veel vaker voorkomt
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:51:57 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84331586
Hmmm dat is nog niet helemaal uitsluitsel, maar toch wel fijn dat je even terecht kon zeker?
pi_84331985
ja hoor. maar uitsluitsel ..ik vind van wel

de kans was al vrij klein..en als dit vaker voorkomt..dan is het voor mij wel duidelijk

ze moest het er gewoon voor de zekerheid bij zeggen
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:25:41 #97
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84333469
Ah, nou mooi dan
pi_84335922
Fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt nu KD.

Kolonia, hoe is het met jou? Ik zie dat je NOD valt op 283 juli, wanneer is dat precies want die dag wil ik graag meemaken hihi
Nee hoor, volgens mij was het toch dezelfde dag als ik, 23 juli? Zie je al wat voortekenen?
  donderdag 22 juli 2010 @ 08:27:32 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84344505
Het moet de 28e zijn.

En ik heb geen idee wat NOT is of wie dat in de OP gezet heeft, ik gooi het er weer uit.
pi_84345800
Goh, ik merk dat ik echt op een houtje moet bijten om niet al een test te doen.
Ben ineens hartstikke misselijk.
Oh ja, en had ik al gezegd dat ik totaal nog geen signalen heb van een aanstaande ongesteldheid? Normaal gesproken heb ik 4 dagen tot een week voor mijn NOD al last van spotting, maar nu helemaal niets
(zit mezelf weer lekker gek te maken)
Morgen is pas dag 29, dus ik kijk ff hoe het loopt, maar anders ga ik zaterdagochtend misschien wel testen....
pi_84347020
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:41 schreef danic het volgende:
Goh, ik merk dat ik echt op een houtje moet bijten om niet al een test te doen.
Ben ineens hartstikke misselijk.
Oh ja, en had ik al gezegd dat ik totaal nog geen signalen heb van een aanstaande ongesteldheid? Normaal gesproken heb ik 4 dagen tot een week voor mijn NOD al last van spotting, maar nu helemaal niets
(zit mezelf weer lekker gek te maken)
Morgen is pas dag 29, dus ik kijk ff hoe het loopt, maar anders ga ik zaterdagochtend misschien wel testen....
Waarom nu geen test doen??? Ik had het wel geweten hoor Zeker als je helemaal nergens last van heb tot nu toe, en je misselijkheid.

Testen! Kom op Dan heb je gewoon duidelijkheid
pi_84347109
Testen! Kom op Dan heb je gewoon duidelijkheid
[/quote]

Ik heb er wel even aan gedacht, maar lijkt me niet slim. Dit is dag 28. De laatste maanden heb ik steeds een cyclus van 31 dagen. Dus dan zou ik 3 dagen te vroeg testen. Daarbij zou ik dan willen testen met ochtendurine en dat gaat niet echt meer haha.
Is het niet vragen om teleurstelling als ik nu zou testen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')