Ja, dat is het nadeel van het voordeel van de prikpil. Je hoeft er een tijd niet naar om te kijken, maar als je zwanger wilt worden zul je langer geduld moeten hebben. Ik hoop dat je snel ongesteld bent.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:59 schreef Draakjuh het volgende:
hoorde vandaag via de huisarts dat het wel een half jaar kan duren voor ik weer ongesteld word, na het gebruik van de prik pil
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Op internet heb ik gelezen dat je na het vrijen niet in bad moet gaandouchen geen probleem
Ik weet niet meer waar. Ik heb het ook een keer hier gevraagdquote:Op zondag 18 juli 2010 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Alles wat op internet staat is waar
Een bron zou wel leuk zijn
quote:•Het nemen van een douche of bad tijdens of vlak na de geslachtsgemeenschap kan de kans op bevruchting verkleinen. Water of zeep kunnen in je vagina de werking van de zaadjes verstoren. Met het wassen van de vagina wacht je best tot enkele uren na de geslachtsdaad.
bron
Dat betekent dat ik nooit zwanger zou kunnen geraken, daar wij altijd vrij snel (zeker binnen 40 minuten) na een sessie in den douche belanden... Is overigens een religieus voorschrift, en voor zover ik weet is er weinig mis met de vruchtbaarheid van de meesten in mijn omgeving.... (Het tegenovergestelde zelfs....quote:Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef Kolonia het volgende:
Jammer GirlGoneBad.![]()
Op naar de volgende poging, hopelijk is die succesvoller.![]()
[..]
Of het een betrouwbare bron is, is een tweede.
Maak je niet teveel zorgen, hoor! Als iemand echt niet zwanger wordt, met een actief seksleven en leeft verder gewoon gematigd, dan heeft dat meestal toch vaak een 'medische' reden, en komt dat niet omdat je doucht/cola drinkt/mobiel telefoneert...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef danic het volgende:
Eerlijk Basboussa, ben ik blij dat je dit verteld. Al die bangmakers over wat je wel en niet mag om zwanger te worden. Ik wordt er gewoon angstig van.
Weet je dat ik tijdens mijn moeilijke momenten ook echt af ga vragen wat ik nog niet doe om het te versnellen? Eigenlijk onzin, je maakt je er alleen maar gekker van!
En ik neem nog gewoon een cola light!(ik ga wel naar de caffeïnevrije als ik zwanger ben)
Ik was gewoon enorm verslaafd. En ik kon kon die niet beteugelen met andere dingen (zonder caff) of maar 1 flesje. Meerdere pigingen gedaan met steeds tot resultaat dat k nog meer dronk dan voorheen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef danic het volgende:
En ik neem nog gewoon een cola light!(ik ga wel naar de caffeïnevrije als ik zwanger ben)
Ehm... Ben je niet gewoon weer zwanger?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
En ik kan gewoon na 5 weken nog positief testen van mn miskraam.
ook niet handig
Misschien kunnen ze ff je bloed testen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
uiteraard heb ik dat ook in overweging genomen
de kans is vrijvrij klein, om in details te vallen .. we doen het niet veiligveilig maar eh voor t zingen.. dus er is wel een kansje
maargoed een prille zwangerschap zou dus uiteraard kunnen maar logischerwijs is het gewoon nog van de vorige.
de kans dat er iets is achtergebleven is ook erg erg klein aangezien de gyn me tot 2 x toe heeft gecheckt en het toen toch echt leeg was.
zaterdag heb ik nog 1 controle dus dan zal ik wel wat wijzer worden
Geen idee eigenlijk... Volgens mij vanaf een week 5 of 6 moet er iets te zien zijn met een inwendige echo..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:
mwoah, zaterdag zou er dan wel iets van een zw.ring oid te zien moeten zijn toch?
ik doe van de week nog ff een testje, kijken of ie lichter is.. maar ik hoop serieus nergens op hoor
mn kansen liggen wat mij betreft op 1 % nu
mwah als ze nu iets zien dat niet op een lege baarmoeder lijkt, dan is er iets vast zich aan het ontwikkelen..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... Volgens mij vanaf een week 5 of 6 moet er iets te zien zijn met een inwendige echo..
Tessie had een hele vroege echo, toen dacht ze dat er iets niet goed was... maar toen bleek ze wel zwanger.. Maar ik weet niet bij hoeveel weken dat was.
Ik heb altijd begrepen dat je na een miskraam toch extra vruchtbaar bent... Dat in combi dat ie jou al zwanger kan kijken... Nou ja... Misschien heb je toch wat meer kans dan 1%.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben idd hypervruchtbaar.. volgens mij word ik al zwanger als ie naar me kijkt ofzo
we lieten het nu een beetje zn beloop gaan, 50/50 save dusen een zwangerschap zou ik uiteraard leuk vinden maar geen zwangerschap zou ik op dit moment ook geen probleem vinden.. mijn lichaam heeft wel even wat tijd nodig om te herstellen lijkt mij.
Zo'n digitale test geeft ook aan hoelang je zwanger zou zijn.. Dan zou dat overeen moeten komen met je cyclus...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Kleurdoos het volgende:
ik lees trouwens wel meer
'positieve testen na 5 wk* verhalen op internet.. de 1 heeft na een week of 3 meestal geen hcg meer en een ander nog met 5 weken..dus ik ben vast weer zo'n randgevalletje
mja, alleen heb ik geen cyclusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo'n digitale test geeft ook aan hoelang je zwanger zou zijn.. Dan zou dat overeen moeten komen met je cyclus...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef suuzzz het volgende:
uhmmmmmm meiden.....ik heb vanmorgen een alvast een test gedaan, omdat ik voor een keelontsteking een antibioticakuurtje kreeg van de huisarts en wilde toch zeker weten dat ik niet zwanger was.....maar uhmmmm
![]()
![]()
twee streepjes
![]()
![]()
ik vind het het echt ongelovelijkwauw
geloof het nog niet helemaal
![]()
(nu maar hopen dat "het" deze keer wel blijft plakken)
Oh, onverwachte streepjes.quote:
Daar word je ook niet zoveel wijzer van nee. Is je vk bellen een optie? Ik heb dat wel gedaan toen ik vier weken na mijn miskraam weer een (hele hele lichte) positieve test had, zij zei dat het heel weinig voorkwam dat testen nog zo lang positief blijven. Maar ik had een spontane miskraam zonder complicaties, dat maakt waarschijnlijk ook wel verschil.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef Kleurdoos het volgende:
van harte suuzzz! En Jore..een lichte maar duidelijk.. maar dat zou ook kunnen duiden op prilheid uiteraard, dus duidelijker maakt dat het niet
Niet als de vorige ongesteldheid slechts een innestelingsbloeding was...quote:
Ik ben echt heel benieuwd... Als je toch zwanger blijkt, dan zou ik als ik jou was toch overwegen om voortaan ook de onderbroeken gescheiden te wassen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kan vandaag al terecht! om half 4, dus dan zal ik wel wat wijzer worden
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd... Als je toch zwanger blijkt, dan zou ik als ik jou was toch overwegen om voortaan ook de onderbroeken gescheiden te wassen...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd... Als je toch zwanger blijkt, dan zou ik als ik jou was toch overwegen om voortaan ook de onderbroeken gescheiden te wassen...
Ja, goeie vraag, ook geen idee van.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een vraagje trouwens; wat betekent NOT ? NOD is de dag waarop je ongesteld moet worden, maar NOT kan ik niet vinden
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd KD..
Waarom nu geen test doen??? Ik had het wel geweten hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:41 schreef danic het volgende:
Goh, ik merk dat ik echt op een houtje moet bijten om niet al een test te doen.
Ben ineens hartstikke misselijk.
Oh ja, en had ik al gezegd dat ik totaal nog geen signalen heb van een aanstaande ongesteldheid? Normaal gesproken heb ik 4 dagen tot een week voor mijn NOD al last van spotting, maar nu helemaal niets
(zit mezelf weer lekker gek te maken)![]()
Morgen is pas dag 29, dus ik kijk ff hoe het loopt, maar anders ga ik zaterdagochtend misschien wel testen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |