quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef suuzzz het volgende:
uhmmmmmm meiden.....ik heb vanmorgen een alvast een test gedaan, omdat ik voor een keelontsteking een antibioticakuurtje kreeg van de huisarts en wilde toch zeker weten dat ik niet zwanger was.....maar uhmmmm
![]()
![]()
twee streepjes
![]()
![]()
ik vind het het echt ongelovelijkwauw
geloof het nog niet helemaal
![]()
(nu maar hopen dat "het" deze keer wel blijft plakken)
Oh, onverwachte streepjes.quote:
Daar word je ook niet zoveel wijzer van nee. Is je vk bellen een optie? Ik heb dat wel gedaan toen ik vier weken na mijn miskraam weer een (hele hele lichte) positieve test had, zij zei dat het heel weinig voorkwam dat testen nog zo lang positief blijven. Maar ik had een spontane miskraam zonder complicaties, dat maakt waarschijnlijk ook wel verschil.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef Kleurdoos het volgende:
van harte suuzzz! En Jore..een lichte maar duidelijk.. maar dat zou ook kunnen duiden op prilheid uiteraard, dus duidelijker maakt dat het niet
Niet als de vorige ongesteldheid slechts een innestelingsbloeding was...quote:
Ik ben echt heel benieuwd... Als je toch zwanger blijkt, dan zou ik als ik jou was toch overwegen om voortaan ook de onderbroeken gescheiden te wassen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kan vandaag al terecht! om half 4, dus dan zal ik wel wat wijzer worden
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd... Als je toch zwanger blijkt, dan zou ik als ik jou was toch overwegen om voortaan ook de onderbroeken gescheiden te wassen...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd... Als je toch zwanger blijkt, dan zou ik als ik jou was toch overwegen om voortaan ook de onderbroeken gescheiden te wassen...
Ja, goeie vraag, ook geen idee van.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een vraagje trouwens; wat betekent NOT ? NOD is de dag waarop je ongesteld moet worden, maar NOT kan ik niet vinden
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd KD..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |