quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef Mark het volgende:
Wat hebben (o.a.) de clips van Rock DJ, Seven Nation Army en Hey boy, hey girl met elkaar gemeen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Skeletten?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:27 schreef Mark het volgende:
Sorry, ik dacht dat Bol_Wan een topic zou openen, daarom duurde het even
Oh, ik zie het! Ik krijg haast nooit PM, dus ik let nooit op het envelopje...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Bol_Wan het volgende:
mijn excuses voor het niet openen, ben heel slecht met Romeinse cijfers, had TSE wel een Pm gestuurd, maja
Dat is 'm!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Supergrass, volgens mij S/T
Jouw bandje?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie treden er 19 oktober samen op met ZZ Top op in de Go Planet te Enschede?
Pciesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:39 schreef MadMaster het volgende:
Newbiedoobie Brothers...
Idd, dus niet het goede antwoord.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:20 schreef brother52 het volgende:
Biffy Clyro komt toch uit Schotland?
Nope.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:23 schreef Grobbel het volgende:
Guided by Voices / The National / Blonde Redhead zijn sowieso ook niet Canadees.
Staan ze misschien allemaal op dezelfde verzamelaar?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:30 schreef Froj het volgende:
broers
The National toch wel, of denk ik dat alleen maar omdat ze in het naprogramma stonden van The Arcade Fire.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:23 schreef Grobbel het volgende:
Guided by Voices / The National / Blonde Redhead zijn sowieso ook niet Canadees.
Staan ze misschien allemaal op dezelfde verzamelaar?
Je bent laat als zijnde Avocado van de Duivel..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:35 schreef Froj het volgende:
o nu moet ik een vraag verzinnen![]()
kan even niks beters verzinnen dan: wie is de "duivel" in de clip van Tribute van Tenacious D?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:34 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
Komen uit New York.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef belsen het volgende:
[..]
The National toch wel, of denk ik dat alleen maar omdat ze in het naprogramma stonden van The Arcade Fire.
En ik ook al op 100 punten.quote:
Dat 'ie kon drummen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:06 schreef belsen het volgende:
Welke voorwaarde stelde Killing Joke aan Dave Grohl om hem in de band toe te laten?
Drumstokken onder zijn oksels afvegen en ze elkaar een klein kusje laten geven?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:47 schreef belsen het volgende:
Nee, hij moest iets speciaals doen, dat te maken had met de jaren 80.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Drumstokken onder zijn oksels afvegen en ze elkaar een klein kusje laten geven?
Oja, toegeven dat die inderdaad ge'leend' was geloof ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Excuses aanbieden voor het lenen van de riff van Eighties in Come as you are?
Dat ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Oja, toegeven dat die inderdaad ge'leend' was geloof ik.
belsen +1quote:
Volgens mij heeft bartrid die ook wel eens gevraagd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Excuses aanbieden voor het lenen van de riff van Eighties in Come as you are?
Klopt. Niet helemaal dezelfde vraag maar wel similar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bartrid die ook wel eens gevraagd.
Fijne vakantie TSE!
Maar dat zou dus betekenen dat je op papier die vorige vraag van n00bie legaal had mogen opzoeken, toch? (mits je The Blue Album van Weezer in huis hebt natuurlijk). Is dat niet wat tricky?quote:Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het Trivia spelen, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Ik zag je 'm al draaien vanmorgen..had van mij gemogen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:59 schreef Grobbel het volgende:
Even iets anders, nu belsen het topic toch checkt. Ik heb een vraagje over de volgende spelregel:
[..]
Maar dat zou dus betekenen dat je op papier die vorige vraag van n00bie legaal had mogen opzoeken, toch? (mits je The Blue Album van Weezer in huis hebt natuurlijk). Is dat niet wat tricky?
Ja, tja, ik weet niet. Wat stel je voor, je weet wat je weet en luistert wat je luistert...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:59 schreef Grobbel het volgende:
Even iets anders, nu belsen het topic toch checkt. Ik heb een vraagje over de volgende spelregel:
[..]
Maar dat zou dus betekenen dat je op papier die vorige vraag van n00bie legaal had mogen opzoeken, toch? (mits je The Blue Album van Weezer in huis hebt natuurlijk). Is dat niet wat tricky?
Volgens mij is die regel meer bedoeld voor lijstjes e.d. dat je je ogen niet van je cd's hoeft af te houden op zoek naar titelsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:59 schreef Grobbel het volgende:
Ben ik met je eens, wat ook de reden is dat ik het antwoord uiteindelijk niet heb geplaatst. Ken het nummer natuurlijk wel, maar het was al vele jaren geleden dat ik die nog eens gehoord had - tekst was me eerlijk gezegd ook weer ontschoten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij is die regel meer bedoeld voor lijstjes e.d. dat je je ogen niet van je cd's hoeft af te houden op zoek naar titelsBewust een cd opzetten om te horen wat de eerste regel is die gezongen wordt, tja. Dat gaat wat ver, lijkt me logisch.
Dat is wel een goede.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, tja, ik weet niet. Wat stel je voor, je weet wat je weet en luistert wat je luistert...
Dat wil zeggen, het zou niet de 1e keer zijn dat ik er een punt voor uitdeel..het neigt idd wel een beetje naar opzoeken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zag je 'm al draaien vanmorgen..had van mij gemogen.
Bijna. Niet cheating, maar net de andere kant op.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef timbob het volgende:
Cheating hearts van de yeah yeah yeahs.
(wildste gok ooit)
Had ik toch eerder moeten kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef Grobbel het volgende:
Ach, ik keur het maar gewoon goed ook. Engelse semantiek zal bij de meesten toch over het hoofd vliegen.
Jaquote:
quote:"I feel I can always hear his heart when he plays. He respected my playing too, and that simply thrills me." – Pete Townshend
"was unique. His music transcends genre and trend. It's truly musical, fun and enlightening.” - Steve Vai
"His playing has a feel and timbre all its own - technically brilliant, but always organic and true." – Joe Satriani
"One of the most brilliant musicians in America." – David Crosby
"I considered him to be a genius and when he died I lost a great friend." – Graham Nash
"There was simply no one like him." – Bonnie Raitt
"He was a real musician who remained humble even through stardom. A rare breed indeed." - Alvin Lee
quote:(December 31, 1953 – December 2, 1997) was an American composer and acoustic guitarist born and raised in Enid, Oklahoma.
The first two recordsmade were milestones for the acoustic guitar. He wrote nearly exclusively in alternate tunings. Some of the techniques he used include slap harmonics (created by slapping the strings over a harmonic node), use of right hand hammer-ons (particularly on bass notes), use of the left hand for melodic or rhythmic hammer-ons and pull offs, percussive slapping on the guitar body, as well as unusual strummings.
He also made extensive use of string dampening as employed in classical guitar, and was known to insist strongly on the precise duration of sounds and silences in his pieces. He also played guitar-variants like the harp guitar (an instrument with additional bass strings), and the Trans-Trem Guitar. He was a multi-instrumentalist, playing piano, percussion, tin whistle, harmonica, and flute, among others on his albums. Bassist Michael Manring contributed to nearly all of' records.
Dan stel je een nieuwe.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:23 schreef Bol_Wan het volgende:
ik heb het gevoel alsof deze vraag niet geraden gaat worden
omdat je het zo lief vraagtquote:
en de gangmaker krijgt ook het puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |